Ny sammenslutning søger medlemmer
Jul 23, 2013 0:12:15 GMT 1
Post by Marjorie Mason on Jul 23, 2013 0:12:15 GMT 1
Vi er ikke the Pinkstones
... Men tog de virkelig så meget fejl?
Det internationale hemmelighedsdekret blev vedtaget i 1692 for at beskytte den magiske verden fra mugglere og er siden blevet strengt overholdt med retslig efterfølgelse af enhver, som afslørede magiens eksistens for en ikke-magiker. Det er en selvfølge for enhver troldmand og heks, at hemmeligholde deres verden. De, der lever i begge parallelsamfund må træde varsomt og mugglere, der skulle komme til at vove sig så langt ind, at de kommer til skade, forsvinder sporløst for deres familier.
Er det i orden?
Det er der i hvert fald en enkelt elev, der ikke mener. Hun går dog stille med dørene og der er ingen revolution på vej. Denne blomsterpige er endnu kun ude på at tale, stille de store spørgsmål og finde ud af, om hun virkelig er den eneste, der kan se et problem ved at holde to verdener adskilte, når nu vi allesammen er mennesker i det samme, smukke univers. En enkelt ravenclawelev er i midlertidig ikke en flok og hun har brug for andre, ligesindede, der heller ikke helt forstår den absolutte vigtighed i at danne parallelsamfund og skabe splittelse, hvor der ikke behøvede være nogen.
Sammenslutningen bliver formentlig for en meget stor del en stor bunke hippier, der snakker om hvordan vi allesammen burde kunne eksistere side om side, tage hinanden i hænderne og elske hverandre, men den kan også blive meget mere end det. At stille spørgsmålstegn ved hemmelighedsdekretet er serious business efter opstandelsen forrige år, hvor en gruppe, der kaldte sig selv the Pinkstones (se side fem her), forsøgte at afsløre den magiske verden for mugglersamfundet. Her er der naturligvis kun tale om uskyldige små elever - men hvor uskyldige er de egentlig?
Da de ikke er en konkurrerende politisk gruppe, der stiller sig i modsætningsforhold til de andre, er medlemmer fra alle andre dele af det politiske velkomne. Den tøvende stifter (hun vil gerne have medstiftere, tak) selv er Burning Day og mugglerfødt, er visse småting allerede slået fast derfra.
Og hvad vil jeg så gerne have af dig?
Jeg vil gerne høre, om du kunne være interesseret i, at være med med en af dine karakterer. Hvis du har ris eller ros til idéen er den også mere end velkommen. Foreløbig er det netop bare en idé og den videre udvikling af sammenslutningen forestiller jeg mig, at de interesserede kan tale om sammen. Ligeledes er der ikke valgt noget navn endnu. Hvordan det rent ingame kommer til at foregå er jeg heller ikke sikker på, men jeg har en idé om, at det breder sig som ringe i vandet.
Komsi komsa - det bliver superhyggeligt og forhåbentlig kan de gøre en masse fornuftige mennesker virkelig sure!