|
Post by Nathaniel Murdoch on Jul 10, 2013 22:14:34 GMT 1
Nathaniel I. Murdoch| GRYFFINDOR | 6.ÅRGANG | FULDBLODS | Wehu! Nathan starter på sjette årgang, efter sommerferien og gennem årene har han gerne fået sig et par venner, fjender, flirt og sådan lidt. Man skal bare lige vide at den unge løve ikke fungere særlig godt socialt, uden sin tvillingesøster. Deres forhold er lidt kompliceret, men de kan (mildt sagt) ikke fungere særlig godt uden hinanden. Derfor søger jeg to bedstevenner (Gerne en pige og dreng?) som han godt kan fører en samtale med uden sin søster. Der har også været et rygte om at de to søskende, er forelskede i hinanden, hvilket også har skabt lidt kaos. Nathan kan godt virke en smule arrogant, både med og uden Clelestine, men han er faktisk meget åben og glad, og han elsker at få venner. Han siger sandheden når det passer ham, og har højst sandsynligt trådt nogle mennesker over fødderne, gennem sine skoleår. Jeg er åbent for alt! Læs mere HER
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jul 11, 2013 17:28:00 GMT 1
ELIOTEliot er mugglerfodt og gaar paa samme aargang som Nathan, men ved ikke rigtig om der kan vaere noget der. Han holder en fest i oejeblikket som han garanteret har inviteret Nathan til dog.. MADELEINENu er Madeleine fuldblods og riddler og slange og har derfor ikke rigtig noget imod Nathan, som hun nok finder ret interessant og cute og alt muligt. Pigen her er vanvittig drengeglad, hormonerne flyver rundt i hende som sommerfugle, saa hvis ikke han er alt for glad for mugglere saa har hun garanteret et crush paa ham. Hun gaar desuden paa samme aargang som ham. GEENAGeena er min sjette aars willie som foerst starter paa skolen til naeste aar.. Ved ikke om der kan vaere noget der.. Hun kender kun dem hun saadan random moeder.. GARETHGareth er Gareth.. Og de er i oevrigt klassekammerater.. Saa de maa kende hinanden. Gareth er fuldblod og anfoerer paa quidditchholdet. og undskyld.. jeg skriver paa et engelsk tastatur... xD
|
|
|
Post by Nathaniel Murdoch on Jul 11, 2013 19:48:35 GMT 1
ELIOT & NATHAN Nathan er stadig usikker på sig selv, om hvordan han har det med mugglerfødte. Han er vokset op med en familie, der har ment at mugglerfødte burde behandles som laver stående mennesker, men dette gør Nathan ikke. I hans øjne er de stadig mennesker, men han ved ikke om de er 'retmæssige' ejere af magien. Så han har ikke noget imod dem, men han forstår sig ikke på dem. Dette betyder dog ikke at han ikke kan være venner med Eliot, da han elsker at lærer folk at kende.
MADELEINE & NATHAN Som jeg har skrevet ovenstående, er Nathan egentlig ikke særlig fordømmende, men føler sig meget uvidende omkring mugglere. Men hvis Madeleine kan overse det, så kan de da godt være bekendte :) Nathan er jo ikke så god uden sin søster, men han prøver at snakke med folk når han kan. Og han har ikke nået imod at folk crusher på ham, han elsker opmærksomheden ;)
GEENA & NATHAN Den unge troldmand her, går også på sjette årgang efter sommerferien, så de kommer til at være på samme årgang. Så de har nok stødt på hinanden, og haft timer sammen? men jeg har ikke noget generelt plot i tankerne :/
GARETH & NATHAN HEEEY. Jeg havde tænkt mig at søge om basker-positionen til Nathan, når han engang er blevet godkendt. Og du siger at de går i klasse sammen, så er de jo nød til at kende hinanden. Alt andet ville være mærkeligt! hmmh, jeg tænker godt de kunne være noget i retningen af bedstevenner, eller bare rigtig gode venner. Nathan ville i hvertfald godt kunne omgås ham, uden Celestine i nærheden. har du nogle idéer? :D
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jul 11, 2013 20:14:17 GMT 1
NATHAN OG ELIOTJa, vi kan sige at de er sådan er venlig stemte overfor hinanden men nok ikke kender hinanden vildt godt x) NATHAN OG MADDIEDet lyder fint! Madeleine vil meget gerne rende rundt og crushe på ham så <3 NATHAN OG GARETHDe kan godt være venner ja, han har dog allerede et par bedste venner, men gode venner helt sikkert. Det ville være rigtig fint ^^... Gareth er angriber.
|
|
|
Post by Nathaniel Murdoch on Jul 18, 2013 17:20:23 GMT 1
ELIOT & NATHAN Den er jeg helt med på! Nathan spørger måske (meget, meeeget diskret) indtil om Eliot kender til nogen steder hvor man kan købe badeænder. Bare fordi han syntes de er sjove.
MADELEINE & NATHAN Skal Nathaniel så vide det? eller skal det være sådan så han er total uvidende om det, men snakker med hende som om de var venner? <3
GARETH & NATHAN Det er jo dejligt! Nathan har helt klart brug for venner.
|
|
|
Post by Julian Buford on Jul 24, 2013 21:44:13 GMT 1
Julian og Nathan
Nu smider jeg min ravn på bordet! Han er femte-års ligesom Nathan og en meget reserveret type. Kort fortalt er han adopteret ind i en fuldblodsfamilie og har to meget sprælske søskende (en bror og en søster) på Gryffindor som gør sit bedste for at få det generte spektakel til at få nogle venner. Han er typen som folk rigtig gerne vil have lektiehjælp af (han ville aldrig selv sige det, men han er en af de meget skarpe knive i skuffen), men egentlig ikke har nogen yderligere interesse i ham. Han er i en periode, hvor han arbejder på sin generthed og rent faktisk er kommet godt i gang med at møde nye mennesker og bryde nogle af sine grænser ned.
Jeg ved ikke om Julian er bestie-materiale for Nathan, men det synes jeg vi skal lade tiden vise i gennem nogle tråde. Jeg synes i hvert fald at de kan have kendskab til hinanden af navn. Måske har de/skal de arbejde sammen i en forvandlingstime, for eksempel?
|
|
|
Post by Nathaniel Murdoch on Jul 24, 2013 22:17:57 GMT 1
JULIAN & NATHAN Nathan kan godt virke som en lidt kold type, når man møder ham for første gang; men dette er en forsvarsmekanisme, som han virkelig prøver at komme af med. Men nu har de jo samme alder, hvilket også betyder at de gennem årene har haft nogle fag sammen. Nathan har ikke decideret brug for lektiehjælp, han klarer sig godt, men er ikke den allerbedste i klassen. Der er kun ét fag han ikke bryder sig om. Nathan kan sagtens være en af dem, der ligesom prøver at hjælpe Julian med sin generthed? For han er slet ikke selv sådan, når man lærer ham at kende. Så er han energisk, fuld af gode idéer, og altid klar på en prank. Lidt af en skabsballademager, hvis man kan sige det?
Men vi kan sagtens sige at de har arbejdet sammen i nogle forskellige fag, og at de kender hinanden af navn. Så længe Julian ikke nævner noget med 'rygtet' der går om tvillingerne, så skal alting nok gå godt! For Nathan bliver meget indelukket når det kommer på bane.
|
|
|
Post by Julian Buford on Jul 24, 2013 23:21:30 GMT 1
Julian og Nathan
Julian er ikke god til at tage initiativ til at starte med - og hvis Nathan har indledt med at være kold har Julian nok valgt at tage lidt afstand til ham. Han er virkelig typen der, hvis han ikke lige er sammen med sine søskende, bliver skubbet lidt til på gangen og grinet lidt af i krogene. Det er derfor lidt urealistisk at der er så mange, der gerne vil hjælpe ham ud af hans generthed, så måske skal vi stable et lidt misforstået forhold på benene? Julian ville i hvert fald være hurtigt til bare at tro, at Nathan er endnu en i puljen, der ser lidt ned på ham, og han ville ikke gøre så meget for at ændre hans indtryk af ham. Det med søsteren ville kunne blive bragt på banen hvis han føler sig ekstra trodsig og presset.
|
|
|
Post by Nathaniel Murdoch on Jul 25, 2013 15:43:37 GMT 1
JULIAN & NATHAN Hvis deres allerførste møde har været ude for klasseværelset, har han nok været kølig, men hvis de dernæst er blevet sat sammen i f.eks. i en besværgelses time vil han være komplet modsat, og være fuld af energi. Og hvad mener du med et misforstået forhold? at de har fået den forkerte idé af hvordan den anden er? For det kunne vi sagtens sige
|
|
|
Post by Julian Buford on Jul 26, 2013 21:18:15 GMT 1
Julian og NathanJa, det var jeg mente med det misforståede forhold. Så når vi tråder kan vi i starten fodre deres forkerte indtryk af hinanden. Efterhånden lærer de hinanden at kende - jeg synes i hvert fald vi skal sætte dem sammen i en time i næste skoleår Så kan vi evt. lade dem mødes til festen, hvor det er akavet. Hvad synes du?
|
|