|
Post by Jamie E. White on Jun 25, 2013 9:06:08 GMT 1
Jamie var kommet et stykke ud af Hogsmeade, han kunne kun være her et par dage og han måtte indrømme at han ikke ligefrem længdes efter at komme hjem til sin far i østring, for ham var hans fritid at være på skolen, der var mindre at lave når man var der, men heldigvis havde der været forsinkelser, så han skulle ikke hjem med det samme, han havde tid til at være her lidt for sig selv og han nød den tid. Han kom hen til hegnet hvor det hylende hus var, det var endelig ikke noget specielt syndes han selv, et gammelt faldefærdigt hus var ikke noget specielt og bare fordi der kom lyde fra, det kunne være så meget, det kunne også være en magiker der faktisk boede der inde og brugte lyde til at holde folk væk fra hans hus, der var masser muligheder. Han vende sig væk fra huset og kiggede mod træerne, han havde endelig aldrig været ved den her del af byen før, han var her alligevel så sjældent, han tog ikke så tit med til Hogsmeade, det vilel jo kræve han kom væk fra sine studier eller at han skulle bruge tid på en by hvor mugglerføde gik rundt og var forbløffende over den magiske verden, det var ikke til at døje, han kunne bruge sin tid meget bedre end det, men til gengæld var det nu meget dejligt at være her nu hvor der ikke rigtig var andre folk, det var roligt og en god start på en hård måned han ville havde foran sig. Outfit
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jun 25, 2013 12:14:44 GMT 1
TAG - JAMIE | OUTFIT - HEREMadeleine var vred på sine søskende over de ikke ville gøre som hun syntes de skulle så derfor havde hun forladt dem ved De Tre Koste og var dramatisk gået væk fra Hogsmeade, med retning mod det hylende hus. Hun gik med hovedet løftet højt og var tæt på at gå ind i en lille dreng som hun ikke havde set. Hun stoppede dog op da hun fandt ud af hvor hun var gået hen og betragtede det gamle hus som hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle synes om. Egentlig var hun en smule bange for det, men lod som om hun ikke var og forsatte hen til hegnet, hvor hun opdagede en af sine kollegium kammerater også befandt sig.
”Hej White” Hilste hun og smilede en anelse til ham, mens hun satte sine arme på hegnet og betragtede det gamle hus. ”Er du ikke taget hjem på sommerferie endnu?” Spurgte hun og vendte blikket mod ham. Så vidt hun kunne huske var han fra Østrig, men det var sjældent han havde snakket om sin familie med hende så hun var ikke helt sikker. Derefter løftede hun den ene hånd og satte den under hagen, mens hun så op på ham med et lille sødt smil på læben.
|
|
|
Post by Jamie E. White on Jun 25, 2013 12:56:23 GMT 1
Jamie havde stået meget i sine egne tanker, han havde ikke hørt efter skridt eller noget og hørte ikke andre toner end da en person der sagde hej, dog med hans efternavn, det var ikke mange der sagde det med mindre de havde store respekt for ham eller var en af de få venner han havde, han vende hoved og så hvordan Madeleine stod og kiggede på ham, mens hun smilte til ham, det var ikke ligefrem hende han havde regnet med at se her, han havde troet hun var et helt andet sted, men på trods af det var han endelig glad for at det var hende og ikke så mange andre. "hey Maddi" Han stilte sig op af hegnet mens, han vende sig imod hende med et let smil. selvom hun oftest havde meget frit tøj i skolen, mindes han ikke at havde set hende i sådan en kjole før, den passede meget godt til hende. "min familie er lige nu ude ved forretninger, så min hjemrejse er forsinket med et par dage, så jeg har valgt at holde til her" han kiggede lidt rundt, som om det var her ved huset, men det var nu sådan set bage i Hogsmeade, han havde fået sig et fint værelse han kunne bo i, det var nok kun 3-4 dage, men det passede ham endeligt fint.
Jamie lod ryggen glide lidt tilbage så han kunne spænde ud i maven, han havde sovet alt for meget i dag og havde fået sig selv til at blive lidt sløv. "hvad laver du endelig her, skulle du ikke være sammen med din familie, jeg hørte lidt rygter rundt omkring" Han havde hørt hende snakke om det mens han havde siddet i fælles salen og læst, men han kunne ikke huske hendes præcise planer, det havde alligevel heller ikke været ham hun havde talt til, så det var ikke noget han tog så tungt. han holde dog et venligt smil på læben igennem det hele.
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jun 25, 2013 13:13:20 GMT 1
Madeleines øjne blev store da han nævnte forretninger og hun så på ham med større interesse. Hendes forældre havde aldrig været i nærheden af handelsverden og hun fandt det derfor utrolig interessant hvad Jamies familie lavede. ”Okay.. Og du keder dig ikke her helt alene?” Spurgte hun forundret og rettede sig derefter lidt op igen, dog uden at slippe blikket fra ham. ”Jeg er sammen med min familie.. Men de ville noget andet end hvad jeg havde lyst til.. De bruger for meget tid på at sidde og spise på De Tre Koste og det irriterer mig.” Bemærkede hun og lagde hovedet let på skrå mens hun sukkede irriteret. ”Så jeg besluttede mig for at gå herned.” Derefter lagde hun armene over kors og betragtede huset et øjeblik, hvorefter hendes blik bevægede sig hen mod ham og hun rynkede øjenbrynene en anelse. ”Kommer du egentlig til den der sommerfest? Ved godt det er en mudderblods der holder den, men jeg kan ikke misse en chance for alkohol og at danse hele natten.. ” I virkeligheden håbede hun Jamie ville have tid til at komme, da hun havde lyst til at se hvordan han var når han var til fest og måske mindre formel.
|
|
|
Post by Jamie E. White on Jun 25, 2013 13:46:41 GMT 1
Jamie kunne ikke lade være med at smile en lille smugle mere da hendes øjne blev større og man nærmest kunne se hendes interesse stige mens han snakkede om forretninger, men det var jo sådan det hele forgik for ham, hans familie havde alt for meget i gang og han skulle altid prøve at holde øje med det hele så hans far ikke blev skuffet over hvis han ikke lige vidste hvad hanhavde arbejdet med. Lige nu var det minerne i rusland han var i gang med at handle, de var sølv det byggede på, men ud over det skulle han videre og søre for sine botaniske haver hvor der blev produceret ingredienser til alle magikere, der manglede ting til elexir eller ligende. "det er vel ikke det sjoveste nej, men det er godt med lidt ferie, jeg bruger mest bare tiden til at slappe af og købe de ting jeg skal havde med hjem" han havde været nød til at bruge en del penge på tøj og ligende, for at han havde hvad han skulle bruge, hans far havde nævnt flere events hvor han skulle havde noget tøj til og skræderen havde ikke tid til at se til ham før 7 dage efter hjemkomst.
Selvom det nok ikke var helt høfligt kunne Jamie ikke lade være med at grine lige så stille, han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det ud over dette, men han kunne da prøve at se om han ikke kunne få et lille smil på hendes læber igen, det skulle ikke være det større problem for ham var han da ret sikker på. "nej det kan de ikke være bekendt, men hvad var det så du godt kunne tænke dig, lad mig høre hvad der interessere dig mest i den her by" Han satte sig på hegnet et sted hvor det kunne støtte hans vægt og tog et ben op, så han kunne hvile sit hoved på sit knæ, så hagen var imod knæet, så han kiggede stadig direkte på hende. Han måtte dog tænke lidt, feste med mugglere, det så han endelig ingen grund til at gøre, han skulle jo også hjem,men i teorien havde han intet at lave "hvis det er en dag hvor jeg ikke har noget at lave, kan det tænkes, hvornår er det?" han kiggede lidt spørgende på hende, han kunne altid gå lige så hurtigt som han var kommet, det var jo ikke fordi han ikke bare selv kunne holde en fest, men hvad skulle han også det for, det var ikke mange han gad at invitere.
En kraftig lyd kom inde fra huset, det kunne meget vel bare være hængslerne på en dørder havde givet efter og nu lod en dør brage ned, i hans hoved mente han nok bare det var en eller anden tilfældig hændelse, mens han hurtigt kiggede over mod til hylende hus, det havde ikke skræmt ham, men bare gjort ham opmærksom om at de stadig var ved huset, han kunne forstille sig at de fleste personer var skreget af skræk efter at havde hørt sådan en lyd fra et hus der skulle siges at være hjemsødt, men det rørte ham endelig ikke.
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jun 25, 2013 16:00:13 GMT 1
Madeleine nikkede smilende over hans svar, det var lidt samme plan hun havde for nogle af dagene hvor hun ikke havde andet hun skulle. Købe tøj og nye ting blev hun trods alt aldrig træt af, det var altid forfriskende. ”Tøj og tesalonen.” Hendes svar kom prompte, det tog ikke mange sekunder for hende at komme i tanke om hvad hun bedst kunne lide. Hun havde faktisk ikke særlig mange ting hun kunne lide, andet end tøj og smykker og andet tingeltangel. Madeleine betragtede ham undersøgende mens han satte sig op på hegnet og undrede sig over hvordan han kunne holde ud at sidde der. ”I aften.” Sagde hun smilende og skubbede sig en anelse væk fra hegnet igen, hvorefter hun lod sig falde tilbage på det. ”Bare rolig det er ikke kun mugglere, ellers ville jeg aldrig have dukket op.” Bemærkede hun og strøg håret om bag ørene, mens hun betragtede ham afventende for at høre hans svar. Pludselig lød der en høj lyd fra huset og straks var hun gået tre skridt baglæns, mens hun vendte og drejede sit hoved efter hvad der havde forårsaget den lyd. ”Hvad var det?” Spurgte hun, dog uden rigtig at forvente et svar fra ham, hun var dog blevet utrolig bange og havde egentlig mest lyst til at gå igen, selvom det ikke rigtig var noget hun ville sige højt.
|
|
|
Post by Jamie E. White on Jun 25, 2013 16:32:29 GMT 1
Jamie løftede det ene øjenbryn da hun hurtigt sagde hvad hun godt kunne lig, ja hun var vel kvinde, men han ville da mene at det var lidt ekstremt at hun kunne udtale sig om det så hurtigt, hun havde vidst en hvis passion med det, hvilket man vel ikke kunne bebrejde hende, alle havde vel noget de gik op i, men hvis hun så bare ville gå lige så meget op i når han prøvede at lærer hende noget vigtigt så ville hun jo være et geni i alle sine timer, men han vidste godt at det ikke ville være helt så let bare at få hende til at gå op i skolen. "hvis det er kan jeg gå med dig, jeg skal nok alligevel videre og jeg skal havde mig et ordenligt sæt tøj til første møde med botanik bestyreren, min far siger noget om at han vil havde mig til at starte med at styre den så han kan se hvad jeg kan" han hade når hans far prøvede ham af, mest fordi han vidst at han kun gjorde det fordi han ville vise ham frem for andre, hvilket også var grunden til at han ikke kunne tillade sig at fejle for den straf han ville få af sin far var ubeskrivelig.
Jamie kiggede lidt tænkene ud i luften, hvad skulle han i aften, endelig ikke noget, så han kunne vel godt tage med, men havde han lyst, hans tanker fløj rundt, men han kiggede derefter ind i maddis øjne, hun virkede meget interesseret i at han kom med, Han gav et kort suk fra sig og nikkede så. "jeg har vidst ikke noget bedre at tage mig til, så jeg kan vel lige så godt gøre det end at ligge der hjemme og bruge penge på latterlige ting" faktisk havde han sagde det sidste for sjov, han ville se hvordan maddi endelig sagde eller tænkte når han snakkede om penge, hendes første reaktion havde været stor, så det kunne endelig være at det betød mere for hende end hun endelig havde givet udtryk for før, nok fordi han aldrig nævnte at han havde penge, bare at han var en stolt fuldblods slægt. Han så hvordan maddi reagerede kraftigt på larmen, han rejste sig roligt op og gik hen til hende. han lage roligt en hånd på hendes skulder og smilte roligt, han ønskede jo ikke maddi noget ondt, hun var selv en fuldblods magiker og en han havde kendt længe, en hver anden mugglerfødt havde han sikkert prøvet at kaste ind imod huset for at skræmme dem mere. "tag det roligt maddi, det er sikkert bare nogle gamle bræder de giver efter" mere nåede han ikke at sige før en larm af samme form kom inden fra huset, Jamie kiggede direkte på huset igen, en holde stadig en beroligende hånd på maddies hånd, måske var der faktisk folk der inde der prøvede at skræmme dem væk her fra.
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jun 25, 2013 19:02:45 GMT 1
Madeleine lyttede til hans ord og vidste til sidst ikke helt hvad hun skulle sige, det var godt nok meget at han skulle begynde at arbejde allerede nu og alvoren i det tiltalte hende ikke rigtig. Hun ville aldrig være i stand til at udføre et rigtig stykke arbejde, men havde en ide om at hun bare kunne gifte sig med en eller anden og så bare gå hjemme og hygge sig. "Ah okay.. Det ville da være dejligt.. " Svarede hun med et lille smil og tilføjede hurtigt: "Vi kan også kigge på noget andet hvis du mangler noget.."
"Super!" Hun smilede begejstret til ham over at han ville tage med til festen og glædede sig allerede en del mere. Maddie var meget imponeret over Jamies liv generelt, men nu prøvede hun at holde sig lidt tilbage for ikke at virke alt for latterlig. Det var dog der at hun blev en del forskrækket over lyden og skævede til ham da han lagde en hånd på hendes skulder. "Nååh.. Skal vi ikke begynde at gå tilbage mod Hogsmeade alligevel? Jeg bryder mig ikke rigtig om at være her.. " Sagde hun og så uroligt på ham, mens hun var meget bevidst om den hånd han havde placeret på hendes. Hun følte sig stadig en smule bange også selvom han havde prøvet at berolige hende, men i virkeligheden brød hun sig slet ikke om at være her. Hun kom her så sjældent, men det var kun fordi hun havde været vred på sin familie at hun var gået herned.
|
|
|
Post by Jamie E. White on Jun 25, 2013 19:33:59 GMT 1
Jamie kunne endelig godt mærke at han havde fortalt for meget, det han lavede kom jo endelig ikke hende ved og det var heller ikke interessant, så han måtte vel bare droppe at snakke om det, han gad endelig heller ikke selv, der var virkelig ikke noget hans far gerne ville havde han gjorde som han ville gøre i dag, han så ingen grund til det, han ville selv vælge, men han ville aldrig i sit liv sige hans far imod, det hverken ville eller ture han, han vidste hvad der skete hvis han begynde at ytre sig egen mening som ikke havde nogen gavn for deres familie. Han kiggede lidt tilbage mod byen, ja det ville være der henne af, men dog var han stadig lidt interesseret i hvad der skete inde i det hus, var det naturligt eller var det nogle der skabte det. "hvor vil du så hen først" han kiggede på hende med et spørgende blik, men holde dog smilet, han skulle jo endelig også selv havde noget, men han valgte normalt ikke selv tøj, dog fik han en lille ide. "hvis jeg spurgte dig om du kunne hjælpe mig med at finde noget tøj, ville du så kunne hjælpe, jeg skal finde noget til både skole og til en fin middag" han ville gerne selv finde det, han var van til altid at blive klædt på, det kunne være han for en gangs skyld kunne tillade sig at gøre lidt selv, på trods af at han jo stadig skulle accepteres af hans far, men hvis han sagde det på den rigtige måde kunne han nok godt smøre den igennem, han skulle bare vende det nok til at hans far fik en ide om at matty kunne være et interessant bekendtskab og at hendes betydning for hans stil var vigtig.
Jamie tænkte lidt videre festen lød stadig ikke alt for tiltalende, men han skulle jo fordrive tiden og han havde sagt ja "hvornår tag du der hen, det kunne måske være rart at tage der hen med en man faktisk godt vil kendes ved til festen" han smilte let, det var jo endelig et kompliment fra hans side, selvom det kunne lyde lidt hårdt, men han var ikke van til at folk omkring ham tog sig så meget af den måde han sagde tingende på. Han aede hende lidt groft på skulderen, på en måde der sagde "bare rolig" uden rigtig at gøre andet, mest for at få hende til at falde ned, selvom hans interesse var på huset, så tænkte han at de nok skulle smutte videre. "lad os gå, der er ingen grund til du har det ubehagligt, men bare rolig jeg passer på dig" han blinkede let til hende, han prøvede vel altid at flirte lidt, men det var vel hans måde at behandle en køn pige på, det var ikke altid nødvendigt at tage det så personligt. Han lage endelig hånden let bag hendes ryg oppe ved skulderen og skubbede meget blidt, mens han gik selv, for at få hende igang, bare for at være sikker på at hun var med ham og ikke var gået i stå over lydene i huset.
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jun 25, 2013 22:06:53 GMT 1
"Nåh skal du det? Skole er Malkins i Diagonalstræde jo nok bedst.. Men mon ikke de har noget i en af butikkerne oppe i Hogsmeade til en fin middag.. " Sagde hun smilende og overvejede hvilken der ville være den bedste at gå hen til. Egentlig var der ikke rigtig nogle tøjbutikker der havde den slags tøj, men de kunne vel få en gåtur ud af det.
"Årh det ved jeg ikke! Jeg skal derhen med min søster.. tror hun bliver fornærmet hvis jeg laver det om.. Men vi kan da mødes derhenne" Hun smilede opmuntrende til ham og ville ikke rigtig ødelægge det fordi hun ikke kunne følges med ham. Hun håbede da stadig på at han ville komme, men ville ikke nævne det igen hvis han ikke havde lyst. Madeleine grinede let over hans bemærkning og trak på skuldrene. "Det skal jeg nok huske til en anden gang.. " Sagde hun og begyndte at gå, da hun mærkede at han ville have hende til at følge med. Hun skævede kortvarigt tilbage mod huset, men vendte så blikket mod stien foran dem og forblev tavst et øjeblik inden hun sagde: "Det er ellers rart at få ferie hva?" Bemærkede hun med et lille smil.
|
|
|
Post by Jamie E. White on Jun 25, 2013 22:53:59 GMT 1
Jamie lyttede til hvad hun sagde, endnu engang måtte han indrømme han oftest ikke rigtig købte tøj her, han skulle bare finde noget, både normalt og fint, hvad han fandt var jo sådan set op til stedet, han håbede bare at det ville være muligt at finde noget rimeligt, det var sådan set det eneste han skulle tænke på. "jeg overlader mig selv i dine hænder, jeg har sådan på fornemmelsen af at du har lidt bedre stil end jeg har og helt sikkert mere forstand på tøj og hvor det købes end jeg har" han smilte bare til hende, hun var jo næsten hans guide her. "jeg kender jo knap nok den er by" hans tone var lav, en et lille grin kom over hans læber, han så ingen grund til at gøre noget andet, han var jo fra udlandet, de fleste havde endelig ikke engang troet at han kunne snakke deres sprog da han først kom, men de var blevet forbløffet over at se ham vise sig frem.
Jamie trak på skulderne, hun havde vidst planer, det kunne han ikke ændre og han havde ikke tænkt sig at sige noget til det, dog vidst han at han ville hade at komme der hen alene, men han havde sagt at han kom, så han trak sig ikke ud af det så let. "så finder jeg bare selv ud af det, jeg finder dig jo nok der henne, forhåbentlig bedre end sidste gang jeg fandt dig til en fest" det var længe siden og han husker maddie være godt drukken da hun var kommet hen og givet ham et kram og et kys på kinden til en fest, dog var han ikke sikker på hun huskede det, hun havde været langt ude. Han nikkede ti hende venligt over hendes kommentar "der er da ikke sket dig noget endnu, det kan jo være jeg har passet lidt på dig altid uden du vidste det" han blinkede til hende, ja det var måske at udnytte den lidt og nogle mennesker ville nok bare kalde det en dårlig score replik, men han regnede med at hun ville se det som en joke hvis hun ikke tog den til sig. Hendes skæven mod bygningen fik ham til at grine lidt af hende, dog ikke på en ond måde. "ja, jeg ville bare ønske jeg kunne være i england lidt længere, jeg har ikke helt lyst til at gå i gang med at det arbejde min far beder mig om" han smilte lidt, men man kunne høre et suk fra ham lidt længere inde. "men formuen skal passes og han ser mig vidst helst tjene det dobbelte af ham, hvis det skal gå som han vil havde det, men hvad med dig, har du store planer i ferien?" han overvejede kort at spørge om hun endelig havde tænkt sig at lave noget med lektier overhoved, men det ville være dumt, han kende svaret og han vidste at det ikke ville gøre samtalen positiv hvis han prøvede at få hende til det, hun var nogle gange meget stædig når man prøvede at hjælpe hende i forvejen og det var når hun skule gøre det, så var tanken bare hvordan hun ville være hvis han prøvede at få hende til det i ferien.
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jun 26, 2013 17:18:07 GMT 1
Madeleine trak bare på skuldrene og rystede let på hovedet. "De har faktisk kun genbrustøj her." Bemærkede hun og gik videre med ham, mens hun betragtede ham med et mindre smil hvilende i mundvigen. "Okay, det gør vi bare.." Svarede hun tøvende og var ikke helt sikker på hvad han mente med det han sagde, hun kunne ikke huske hun havde snakket med ham til den sidste fest hun var til, men hun havde også drukket en del alkohol sidste gang.
"Har du det?" Spurgte hun forundret og så på ham med et nysgerrigt blik, hvis han altid havde passet lidt på hende ville det komme meget bag på hende, men hun regnede dog med at han ikke mente det alvorligt. "Din far har virkelig store forventninger til dig.. " Bemærkede hun og gik videre, mens hun havde armene over kors og bevægede blikket ud mod klyngen af huse der langsomt nærmede sig.
"Jeg skal til noget der hedder Salem.. aner ikke hvad det er.. " Hun trak på skuldrene og slog med hovedet, for at få håret væk fra ansigtet. "Mine forældre tager os derhen.. Det bliver sikkert sjovt nok.. " Hun smilede halvt til ham, mens hun forsatte med at gå og havde ikke tænkt på at bruge ferien på at lave lektier overhovedet.
|
|
|
Post by Jamie E. White on Jun 26, 2013 22:16:28 GMT 1
Jamie kiggede lidt på hende og tænkte lidt på ordet genbrug, ja det var måske ikke det hans far ville syndes mest om, slet ikke faktisk, det ville han på ingen måde, men et lille smil brede sig over Jamies ansigt. "ak ja, genbrug, min far ville slå mig ihjel hvis jeg gik i sådan noget" han grinte lige så stille, stadig med et smil på jorden, hans far havde magt, men der der virkelig en ting han ikke kunne gøre noget ved. "men hvad han ikke ved har han ikke ondt af så lad os finde noget tøj" han smilte til hende, hun var jo sådan set hans største hjælp her, hvis han kunne få hendes ord på at det var moderne eller han så godt ud i det, så ville hans far på ingen måde kunne sige ham imod, i teorien var det jo bare at fortælle hans far at maddie var en fuldblods pige på hans alder han havde et godt øje til, bare at sige det ville få hans far til at tro at han allerede nu var ved at finde en kone, sandheden var jo sådan set ikke nødvendig at sige, men han skulle nok bare havde fat i et billede hvor de var sammen, så kunne han være sikker på at han ikke skulle høre noget for det, men havde han et billed med hende, det var et godt spørgsmål, det mente han endelig ikke. han kiggede på hende venligt, han kunne se på hende at hun ikke kunne huske det "jo mindre du husker jo bedre var aftenen, er det ikke sådan man siger" han blinkede til hende og viste på den måde at han ikke tog sig af det og at hun ikke skulle tænke for meget over det, det var jo sådan set også fortid og han ville jo nok kunne se hende lidt før hun var helt væk i dag til festen.
Jamie grinte lidt af hende stoppede op foran hende og kiggede hende ind i øjne med et smil og fik hende til at stoppe op lidt. "bare rolig, jeg passer kun på dig når du er i knibe, du er jo stærk og selvstændig, du kan klare dig selv" han grinte lidt og blinkede til hende og vende sig så om igen og begynde at gå mod byen. "jeg er også helt sikker på at der er tidspunkter af dagen hvor du ikke ønsker at jeg holder øje med dig og passer på dig jeg skulle jo nødig blive en stalker som nogle af de andre fyre der render efter dig" han vidste endelig ikke om der var fyre der løb efter hende, man han kunne endelig godt forstille sig det, en flot fuldblods pige var vel eftertragtet i manges øjne Jamie trak på skulderne "ja jeg skal leve op til familien, jeg skal finde mig en fuldblods pige og gifte mig og kunne styre familien, jeg er ikke uenig med at finde en fuldblods pige, men jeg gør det når jeg vil, de bedste piger er jo nogle man skal kæmpe længe for, er det ikke rigtig maddie" han blinkede igen til hende og grinte let, det var ikke normalt for ham at grine så meget og han kvalte det hurtigt, hun vidste jo også at han ikke altid grinte, men ja han var ikke i skole så han skulle ikke tænke på den og han havde ikke sin far her, så han skulle heller ikke tænke på ham.
Han begynde lidt at tænke over hvor hun skulle hen, salem, han kende den by, han havde været der før måtte han indrømme. "salem, det er en by i USA, den er også kendt som heksenes by, der er en masse historiske bygninger, så du skal ud og lærer en masse" han kiggede på hende drillende, fordi han vidste hun nok ikke rigtig gad og se på en masse gamle bygninger, men det kunne være hun havde en interesse for det, men så skulle det også være heldigt at fange hende.
|
|
|
Post by Madeleine Winchester on Jun 27, 2013 11:57:32 GMT 1
Madeleine fandt endnu engang hans far meget besynderlig, hendes far ville aldrig slå hende ihjel hvis hun købte genbrugstøj - faktisk ville han nok aldrig få det at vide, da han aldrig ville spørge. Hun smilede let som svar på hans bemærkning og gik derefter lidt i sine egne tanker, mens hun spekulerede på om de havde noget der var brugbart. "Jo det er det vist!" Sagde hun grinende og trak på skuldrene, mens hun prøvede at slå det hen som værende ingenting.
"Jeg har i hvert fald kunne klare mig selv før.. " Kommenterede hun og vendte ansigtet mod ham og mødte hans blik med et lille smil. Hun lyttede derefter til hans ord, der pludselig blev lidt for seriøse for hende, da hun slet ikke tænkte på ægteskab eller lignende endnu. Ikke sådan alvorligt i hvert fald og det skulle ikke ske nu, først om lang tid, hvilket nok ikke var så lang tid, men hun brød sig ikke om tanken om at det skulle være lige nu og her. Madeleine grinede med ham og strøg håret bag ørene, mens hun lyttede til hvad Salem var og da hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle sige sagde hun blot: "Nåeh okay.. " Uden rigtig at give andet af sin viden om byen til kendskab, hvilket hun alligevel ikke havde. CLOSED
|
|