|
Post by Benjamin Bywater on Jun 2, 2013 18:03:18 GMT 1
Presenting yet another Geezer Det her er Benjamin Bywater og han tilhører Slytherins sjette årgang. Han er ny og der er derfor ingen begrænsninger på venskaber, fjender eller lignende. Du kan enten smide dit bud ind her eller kontakte mig over PM eller Skype på denne email: a.borring@outlook.com Kort FortaltBen er en dreng der altid har brugt hovedet mere end hjertet. Han tænker altid over ting før han begiver sig ud i noget, og vejer alle muligheder med samme sind. Han er typen der har mange venner og kan stadig finde tid til at sætte sig med en bog og bruge timer på intet andet end at læse. Ben er altid åben og venlig, og afviser ingen personlighed der viser sig at være en smule anderledes end alle andre. Han elsker at dele hans egne skøre idéer, han hjælper hvor der er brug for det, men han er dog ikke den bedste til at stå op for sig selv. Hvis han kan undgå konflikt så er han ligeglad hvor vejen fører hen. Bens personlighed er flirtende i sig selv, men han flirter aldrig med overlæg, især da hans hoved tager valg hans hjerte ikke burde gå med til. Af de to har det altid været hans hoved der har gjort sig mest bemærket. Link til Profil
|
|
Hannah LeFroy
We all have war inside us. Sometimes it keeps us alive. Sometimes it threatens to destroy us.
|
Post by Hannah LeFroy on Jun 4, 2013 17:44:13 GMT 1
*vifter fint med Sienna og Hannah*
Jeg ved ikke hvad vi kunne finde på, men jeg har de to, hvis du er interesseret?
Jeg tror Benjamin ligesom Hannah har gjort sig bemærket i timerne, har jeg ret? I så fald har de nok lagt mærke til hinanden på den ene eller anden måde..
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jun 4, 2013 20:45:40 GMT 1
Ben & Jess Pals ~ Part of the gang?
Hallihalløj. Så er jeg her sørme og det allerførst med Jess. Hun er muligvis Hogwarts mest energiske, irriterende og flabede angriber - men det er også nemt med så få quidditchspillere der er i det hele taget. Jeg tænker mig, at Ben passer fint ind i flokken af festlige, glade, halvblodselever og jeg kan sagtens se dem have et absolut udmærket venskab. Allerbedste venner i hele den vide verden tror jeg dog ikke de bliver. Så venner - men ikke hjerteveninder? Der var også noget om, at de delte politisk orientering?
Ben & Jorie Samtalepartnere ~ Filosoferende nørder?
Jeg projicerer løs, men er det en urealistisk tanke, at disse to tænker kloge tanker om det svære liv? Måske er det lidt vel stort og luftigt... I do not know. Marjorie er i hvert fald vældig glad for at stille de mest besværlige spørgsmål. Jeg fisker lidt efter noget jeg-ved-ikke-hvad her. Måske bliver det også for meget, fordi:
Ben & Larry Gode venner ~ De deler sovesal, jo
Umbachumbalumba. SQ'ere på Slytherin. Disse to må have noget sammen og selvom Larry allerede er afsat til en nærmest kvalm bromance med Alistair Murray, så skal der da bestemt også være plads til Benjiboy. Giv mig noget - et eller andet.
Ben & Marcus Ikke venner ~ Ikke venner overhovedet
Marcus betragter Ben som værende smuds på skoeeen. Ja. Måske er det lidt overdrevet, men du ved. Han er Riddler. Hans tvillingesøster går i Bens klasse og jeg tænker ikke at nogen af dem synes Ben er mere værd end de endeløse mængder af andre latterligt malplacerede halvblodselever. Fyfferpyffer, basalt set. Selvfølgelig er Marcus alt for sød og rar til at være alt for åbenlys omkring det... Plotmulighed, much?
Åh ja. Og forresten er min plottråd <- der. Ikke fordi du skal svare der - det ville være ganske dumt - men fordi der er et lille recap og et link til alle profilerne.
|
|
|
Post by Benjamin Bywater on Jun 5, 2013 9:00:02 GMT 1
Sienna & Ben Hvad jeg umiddelbart kan fiske frem her er, at de begge er fra samme kollegium og årgang, så der er ingen tvivl om at de kender til hinanden. Siennas mugglerblods had falder ikke i god jord hos Ben, der selv er halvblods og elsker alle ligelidt. Jeg tænker at de altid kan mundhugges når Siennas meninger bliver lidt for højlydte, eller vice versa? Jeg ville kalde deres forhold for fælles foragt, men hvis du ser andet potentiale i de to Slytherins så må du tænde for neon-skiltet!
Hannah & Ben Jeg kunne sagtens forestille mig at de to var venner, og at de netop har fundet hinanden igennem deres timer sammen. Ben har selv interesse for bøger og viden, og bruger mange timer på biblioteket og i mørke kroge hvor han kan få fred til at stikke snuden i hans bog. Hvad med at vi kalder dem gode venner der har mange interessante ting de deler med hinanden? *tvinger Hannah til at synge for Ben* Har du mere at tilføje så sig til. Resten kommer som regel altid ud i tråde ;)
|
|
|
Post by Benjamin Bywater on Jun 7, 2013 10:10:40 GMT 1
Jess & Ben Ben er måske ikke lige så farverig som Jess, men han er uden tvivl stadig en festlig personlighed og jeg kunne sagtens forestille mig at de er blevet gode venner igennem de seks år de har haft at kende hinanden i. Ben elsker de personligheder der skiller sig ud, og Jess er helt bestemt en af disse, så han vil hurtigt have opsøgt hende for at finde ud af hvad der ellers gemmer sig bag det strålende hår og livlige ydre.
Marjorie & Ben Altså, jeg kunne sagtens forestille mig at der kunne komme et par interessante samtaler ud af de to. Ben er måske ikke lige så filosoferende som Marjorie, men han vil uden tvivl finde det ganske interessant at prøve at besvare hendes store spørgsmål. Jeg ved ikke om de vil have meget mere end deres fælles interesse for gode samtaler, men Ben ville stadig kalde MJ for en ven, da alle han kender på et bredere basis end bare ved fornavn er en ven i hans øjne.
Larry & Ben Gode venner helt bestemt. Laurence sætter pris på intelligens, hvilket Ben i hvert fald har nok af. På visse punkter er deres personligheder meget ens—Ben er heller ikke en vovehals eller hverdags helt. Ben ville dog hverken kunne sætte andre til siden eller ofre det der skal til for selv at komme frem i verdenen, men han vil bruge al hans intelligens for at finde en løsning der passer alle. Selvom de er gode venner er der stadig plads til et par uenigheder. Ben er ikke helt glad for Laurences arrogance overfor andre, også selvom de personer måske ikke selv opfanger det. Ben giver ham gerne en reprimande, men deres uenigheder har dog aldrig kommet alvorligt imellem dem. Hvordan lyder det?
Marcus & Ben Der er heller ikke meget plads til Marcus' ”slags” i Bens verden, så det passer ham meget godt. Jeg ved ikke om han vil kunne se igennem Marcus' ellers så venlige facade, men hvis han nu var opmærksom på denne, og selv spillede med på den, så er der i hvert fald plotmulighed. Tænkte du på noget bestemt? Ben er åben for lidt af hvert hvis du sidder med noget i ærmet.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jun 8, 2013 22:46:04 GMT 1
Ben & Jess Pals ~ Part of the gang?
Venner. Grrreat. Jeg ville gerne komme med flere bevingede ord om sagen, men Jess er utrolig simpel og det er vores aftale her vist også. Vi må lige prøve dem af en dag, men ikke i dag. Jeg har nemlig "allerede" fikset en tråd til os. Her.
Haha. Ja okay. Forskellige definitioner af venner, men du ved... Vi pudser dem på hinanden engang eller et eller andet. Uanset hvad skal Ben helt sikkert også være med til den lille gang "sandhed eller konsekvens" som vi har planlagt til den snarlige sommerfest!
Hell to the yes. Larry har sgu også brug for nogen, der kan vappe ham et dummeslag eller to, når han bliver lidt for prætentiøs og glad for sig selv. Og så har jeg i øvrigt også en anden opgave til Benji til føromtalte sommerfest, som vi lige kan snakke om på skype.
Næhdu! Marcus' venlighed er ikke en facade og han stiller den heller ikke op overfor halvblods. Han er høflig, bevares, men han er muligvis så lidt manipulerende, som en riddlertype kan blive. Jeg ved ikke om han i sig selv er så oplagt til konfrontationer, men, men, men... Han har jo de her dejlige søstre. Maddie & Mal. De er begge på Bens kollegium og han vogter dem, som enhver anden grævling vogter sit blod. Kommer Ben i klammeri med de dejlige piger (som er nogen bitches), så kommer kløerne uden tvivl frem. Også i den grad. På den anden side er Ben SQ'er - og neutralitet er en dyd, ikk'? (Larry myrder ham med en teske, hvis han bryder gruppens principper xD)
My, my. Det var godt nok en masse sludder. Jeg håber du kan bruge det til noget.
|
|
|
Post by Benjamin Bywater on Jun 12, 2013 14:59:30 GMT 1
Jess & Ben Deal! Jeg kunne kun forestille mig at deres venskab er lige så simpelt, men det får vi at se x)
Marjorie & Ben Ben er frisk på hvad som helst. Under alle omstændigheder så er der altid mulighed for dem at blive bedre bekendte med hinanden, hvis det skulle interessere os senere.
Larry & Ben *finder Larrys mundkurv frem* Ben er klar (og det er jeg også, når jeg altså befinder mig på skype).
Marcus & Ben Ja, Ben er en SQ'er, og konfrontationer er han heller ikke god med, men han kunne godt finde på at bruge hans intellekt mod hans søskende hvis de bliver for rapkæftede eller irriterende. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvor Ben står med hensyn til Mal og Maddie, men jeg kunne ikke forestille mig at han var på god jord hos de to. Pladder. Pladder. Pladder. *er fortabt* Måske når jeg finder ud af forholdet mellem Mal, Maddie og Ben så kan jeg komme op med noget mere solidt. Jeg har endnu ikke helt sans for Ben da jeg ikke har fået prøvekørt ham endnu...
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jun 13, 2013 14:19:13 GMT 1
Ja! Fooor eksempel til den sommerfest. ;)
Mundkurv! *hrmpf*
Arhj. Jeg glæder mig rigtig meget til disse to her.
Vi venter! Maddie er Ais' og Mallory er Nights, hvis du lige havde brug for at få det opridset. De bliver i øvrigt /også/ relevante ift. det der med skype. *skæver langt efter det*
|
|
|
Post by Jane Palmer on Jun 13, 2013 17:27:11 GMT 1
BENJAMIN & JANE Uha uha, nu kommer jeg møvende. Jeg ser helt klart et venskab folde sig ud for øjnene af os mellem Ben og Janie her. Selvom de godt nok har nogle forskelle, hvor Jane er fuldstændig og 100 % emotionelt styret og Ben mere følger hovedet, men der er bare så mange ting, der kunne have fået dem til at vælte ind i hinanden. De har begge forvandling som et yndlingsfag og udover at have mødtes i timerne, har de helt sikkert begge tilbragt en del timer på biblioteket. Jeg ved ikke helt, om de bliver for flyvsk med de to nørder, men tænkte vi evt. kunne smide dem sammen og se, hvad der skete. Så kunne Ben også høre lidt om, hvordan livet var som mugglerfødt for Janie-banie, før hun sprang ud som magiker.
|
|
|
Post by Benjamin Bywater on Jun 14, 2013 16:00:07 GMT 1
Jane & Ben Jeg tror at det ville være meget sundt for Ben rent faktisk at have folk omkring ham der kan vise ham, at livet også skal leves med lidt følelse. Han lever nok livet en smule for sikkert og velovervejet, for der er ikke plads til mange fejl her. Under alle omstændigheder tror jeg at vi kan få et meget godt venskab ud af de to! Så ja, lad os prøve at smide dem sammen og se hvad der sker!
|
|
|
Post by Arwyn Argall on Jul 11, 2013 19:03:07 GMT 1
Arwyn Argall har nok at sige så lad os se om vi kan få ham til at tie stille for et øjeblik så han kan introduceres!
Arwyn var syvende årgangs elev sidste år, men tager året om igen - han har hans grunde, men din karakter kan kalde ham "dum" hvis det får dem til at føle sig en smule bedre. Han er Siennas ældre bror og en Riddler, men han er ikke lige så stor en mudderblods/halvblods hadende Riddler som andre i den gruppe. Han mener at fuldblods burde yngle fuldblods, men det er ikke ensbetydende med at han ikke kan være venlig og føre en civiliseret samtale med andre af "andet" blod. Hvis han skal være helt ærlig så kan han ikke fordrage de fuldblods der er så snæversynet at de ikke kan se længere end til deres egen næse. Han er lidt af en skuespiller så hold øje med hvor du har ham, og han er en smule afholdende overfor alle, både venner og mindre bekendte. Okay, gå igennem hans personlighed - det er måske ikke helt sundt, men det vil give dig en bedre idé om hvem han er. Desuden kan vi altid finde ud af andet hvis han kan bruges i de planer du sidder med til din karakter.
Så byd endelig løs!
Link til Profil
|
|