|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Oct 30, 2011 13:44:21 GMT 1
AISLING & TRISTANForskellig årgang og kollegium. Ved ikke om der er så meget vi kan få til at gro sammen her. Desuden har Aislings personlighed ikke ligefrem været tiltalende i løbet af hendes skoleår x) ELISIA & TRISTANDe her to kan jeg tilgengæld godt se sammen, hvis Tristan har sådan en stor vennekreds, er Elisia helt klart en del af den, da hun ligeså har mange venner på forskellige kollegier og årgange. Om der kan være mere i det skal jeg ikke kunne sige x) GARETH & TRISTANAltså de går på samme kollegium, og Tristan ved måske hvem Gareth er mest fordi han spiller på Quidditch holdet, men bortset fra det ved jeg ikke om de måske er lidt langt fra hinanden når det kommer til alder og årgang
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Oct 30, 2011 23:36:37 GMT 1
Tristan et..la ChristianeNej, Tristan har ingen ledsager til festen, men jeg vil da hellere end gerne kaste ham i armene på Christiane - hvordan kan jeg sige nej til en underholdende og voldsomt akavet tråd? Men du bør bare lige være klar over, at Night og jeg har aftalt, at Tristan og Annabel ender med at stå og kysse på hinanden, så hvis de to skal følges, bør det nok ikke være, fordi de skal hænge på hinanden hele aftenen - men det tror jeg nu heller ikke, du havde forestillet dig. l'AgnesJeg kan godt lide det med, at hun skulle have været lidt for klæbrig, i og med at Tristan godt kan lide at være tilpas fri. Det med det feminine ville han garanteret finde totalt sejt. At sidde en sen aften i opholdsstuen og lakere negle ville være det fedeste grin for ham! Men ja, klæbrig. Hvornår og hvor længe har de så været kærester? Deres forhold skal vel være forholdsvis nyt, hvis Agnes skal gå og bære nag endnu. Jeg er fristet til at sige, at det kunne have været fra juletiden på deres 6. år og så have varet indtil omkring påske. Det er sådan 3-4 måneder og tilpas tid til at Agnes kunne blive denne dejligt klæbrige kvinde. ----------------------------- la CaseyYou got me at "Oooooh"! Men ja, de skal helt bestemt smækkes sammen i et forrygende plot! Flabet og rapkæftet er nogle værdier, Tristan elsker, så de bør da helt sikkert være venner! Nu skriver du godt nok, at hun er meget ansvarsbevidst, men jeg tænkte, at de kunne være partners in crime, hvor Tristan hiver hende med ud på nogle forbudte ture ned til køkkenet og op på biblioteket for at smide en stinkbombe - så kan han også agere Caseys tiltrængte virkelighedsflugt, hvor hun bare kan være sig selv, fuldstændig ubekymret, når hun er sammen med ham. ----------------------------- l'AislingDe kunne være modsætninger, der aldrig var ment til at skulle mødes, men faldt pladask for hinanden og blev gode venner! Altså ikke pladask-falden på den elskende måde, men den mere platoniske, skønne venskabs måde-ting. Hvis du forstår.. Ud over det må jeg erklære mig enig med dig i, at der nok ikke er det store, der kunne bringe dem sammen. l'Elisia Åh ja, de skal helt bestemt blive bedsteste bedste venner. Okay, jeg har lidt meget energi, men du ved, hvad jeg mener. Elisia elsker humor, Tristan elsker humor - they're perfect for each other. Desuden skriver du, at Elisia ikke har så voldsomt nemt ved at bryde regler, hvorimod Tristan er lidt mere løssluppen. Såfremt du lider idéen synes jeg bestemt, Tristan skal hive Elisia med ud på nogle narrestreger og lidt prøve på at få hende til at more sig mere. Kom endelig med forslag! le GarethNu slynger jeg bare ud, hvad jeg har af tanker om det hele, så du skal endelig være velkommen til at slå på mig, hvis jeg er for mærkelig: Tristan har enten observeret eller på anden vis fundet ud af, at Gareth for nyligt er begyndt at interessere sig meget for det modsatte køn, men ikke rigtig synes at have succes. Af denne grund har han indledt et forhold til Gareth, han ellers aldrig rigtig har fået snakket med, og er blevet sådan nærmest.. Ikke mentor, det er lidt voldsomt, men en god ven, der giver gode råd og sådan. Så kan Tristan og Gareth opføre sig lidt drengerøvet, når de er sammen og ellers lave sådan noget.. Drenget.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Oct 31, 2011 17:44:19 GMT 1
AISLING OG TRISTANVi kan sige de på et tidspunkt er stødt ind i hinanden bogstaveligt talt og så er begyndt at snakke, hvad siger du til det? Jeg synes det er en sjov ide at de er blevet venner fordi de er så forskellige, det giver på en måde god mening ELISIA OG TRISTANHan kan godt prøve, men jeg kan garantere dig for, at det ikke ville ske. Hun har allerede en anden ven der står lidt samme sted, og hun rykker sig ikke ud af stedet. Hun vil højst sandsynligt bare synes han er voldsomt morsom og så sige nej tak GARETH OG TRISTANEj dine ideer får mig sådan til at grine xD Det lyder helt vildt skægt. Gareth er super kikset til sådan noget. Du har ikke tilfældigvis liiige set Crazy, Stupid, Love, har du? Fordi den har jeg lige set, og det er faktisk ret meget det plot, selvom Gareth karakteren lige er blevet skilt og mentoren er en ældre scorekarl der har ligget i med vildt mange tøser. Men det lyder godt! det siger vi!
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Nov 1, 2011 16:14:59 GMT 1
CHRISTIANE Nej, det havde jeg ikke, for Christiane skal også kysse med en. Men så skal vi vel tage den tråd meget snart? Og finde på et kostume - men det kan vi jo gøre et andet sted. Har du msn?
AGNES Hun skal nok være rigtig irriterende klæbrig! Men jo, det kan vi sagtens sige [/blockquote]
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Nov 2, 2011 20:42:39 GMT 1
Tristan et..la ChristianeJeg har smækket en PM afsted til dig! l'AgnesIt's a date then! Or at least a finished one. ----------------------------- l'AislingDet lyder glimrende! Venskabet, der aldrig skulle have fundet sted. Hvor er jeg dog poetisk. l'Elisia Hvad kan vi ellers sige? Bambambam... Tænke tænke. Det er din tur til at komme med idéer, nå! le GarethJeg tror aldrig, jeg har set den film, du omtaler, men efter at have set traileren, kan jeg da helt klart afgøre, at jeg må få det gjort inden særlig længe. Men ja, mentor-mentee-relation!
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Nov 4, 2011 1:01:05 GMT 1
Tristan &ALEAUanset mere eller mindre plotmuligheder, så kender de to her i hvert fald til hinandens eksistens. Jeg har endnu ikke fuldstændig styr på hende og ved ikke helt hvad der er op og ned, så hun er lidt et sats at plotte med. Til gengæld er hun også dejligt ukompliceret mht. forudgående relationer. Det eneste der er slået fast er at Julie og hende har en kamp kørende, at hun er bedste veninder med Lily Abott og så selvfølgelig at hun er både præfekt og journalist for the Wiz. Hun er skide opofrende, hamrende diplomatisk og favnende, svær at pisse af, men til gengæld fuldstændig uforsonlig når det sker. Inden det forvandler sig til en reel personlighedsbeskrivelse kan jeg lige så godt sige at jeg ikke har nogen store fantastiske plotideer. Bum. Jeg tænker dog det er her der er størst mulighed for noget reelt interessant (og mere originalt) i længden... THOMASJeg er altid komplet blank med Thom. Han er pisse besværlig at arbejde med. Men her er han. *dingler hans nøgne krop midt i det hele bare fordi* SIMONTvilling, laber, babemagnet (tror han da)... Han mangler faktisk drengevenner. Var Tristan mon en mulighed? JESSIEJess er højlydt, opmærksomhedskrævende, irriterende, drenget, umiddelbar, ukuelig optimistisk og på alle møder en stolt, brølende løve. Hun er en hvirvelvind, et kængurubarn og kunne nemt hoppe rundt med den ældre elev, hvis ellers han gider bruge tid på hende... Thoughts? - - - - - -Samlet oversigt med link til profiler og plottråd: HER
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Nov 6, 2011 11:40:31 GMT 1
Tristan et..
l'Alea Jeg føler mig sådan en smule kreativ lige nu, så jeg smækker bare nogle idéer afsted, okay? Stop mig endelig, hvis det løber over gevind. Men ikke desto mindre, så tænkte jeg, nu hvor Alea og Tristan skal have et af de her forhold, der ikke er så normale igen - vi kan nok ikke undgå klichéer helt - at de da skal være sådan.. Konkurrerende venner, der udfordrer hinanden fysisk og psykisk, mest det sidste, hele tiden. Jeg ved ikke, om du har set "Cruel Intentions", men den fungerer lidt på samme måde, hvor to halvsøskende prøver at overskride den andens grænser og har et spil mellem sig. Jeg tænkte, Alea og Tristan kunne have det på samme måde, bare lidt mere venligt og knapt så grænseoverskridende.
le Thomas Nøgne kroppe er altid frække! Tristan walks in on Thomas, mens han er i bad - for Tristan har en masse grunde til at bevæge sig rundt oppe på Ravenclaws badeværelse - og så er det vildt akavet og Tristan vil for evigt, eller længe i hvert fald, komme med hentydninger til Thomas' udstyr og Thomas er pisse træt af det, men alligevel elsker han Tristan dybt! <3
le Simon Drengevenner seems perfect! Tristan er også lidt in need of some.
la Jessie Jessie er den lille pain-in-the-ass, som Tristan elsker at gøgle rundt med, fordi hun er så frisk på alle de åndssvage idéer, han kommer op med, og ikke bare er voksen og alvorlig.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Nov 8, 2011 12:16:45 GMT 1
Tristan &ALEAMin første tanke var, at hun er alt for fornuftig, ansvarlig og voksen til at gide sådan et spil. Men så grublede jeg lidt mere over det. Hvis det nu var sådan, at det var startet engang mellem tolvårige Lea og Tris, inden hun blev ansvarsbevidst, vejleder; siden præfekt, så kunne det godt lade sig gøre. Cruel intentions er nok lidt vel i overkanten af hvad hun ville foretage sig, men en afrettet og noget mere uskyldig og mindre modbydelig, måske? Hvis man var rigtig listig kunne man måske endda få blandet Julie ind i det, eftersom de begge har en relation til hende? Har du nogen ideer i den retning? THOMASKlart, klart. Jeg tænker du har ret, der er ikke basis for det store her. Plot med alle mine fire er måske også lidt vel meget. SIMONJeg nægter at kommentere det åbenlyse. Drengevenner it is. JESSIEFuldstændig. Done deal. - - - - - -Samlet oversigt med link til profiler og plottråd: HER
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Nov 11, 2011 20:16:31 GMT 1
Tristan et..
l'Alea Jeg havde ikke tænkt mig noget i samme kaliber som Cruel Intentions, bare rolig. Bare at det skulle køre efter samme skabelon. Alt det dejlige noget med, at Tristan og Alea er venner, og at de har den her interne konkurrence mellem dem, hvor de, på kærlig vis selvfølgelig, prøver at overgå den anden og smække en sarkastisk kommentar i fjæset på hinanden. Og ja, Julie bør bestemt indblandes for at skabe lidt drama. Alea kan være træt af, at Tristan er venner med Julie, mens Tristan prøver at overbevise Alea om, at Julie er helt okay. Det kan så være deres soft spot, de aldrig rigtig bliver enige om.
le Thomas Jeg kunne ellers rigtig godt lide min idé. Men lad os putte de her to ned i en fin kasse så, så kan der altid blomstre noget op mellem dem senere hen.
le Simon How far do they go back then?
la Jessie Puurfect. Same question here. Eller også skal vi bare sige, at de sådan lige så langsomt blev venner og ikke rigtigt husker, hvornår det skete og sådan, men at de ælsker hinanden overalt på jorden nu.
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on Nov 12, 2011 22:41:49 GMT 1
Tristan &ALEA... Ooog på det seneste er Alea begyndt at være af den mening at hun er alt for voksen til julelegene, men hun synes nu såmænd stadig de er lidt for sjove til at lade være, I'm thinking. Alt det med Julie er nyt, men lad det endelig bare være deres soft spot, jeg tænkte bare mere i om der kunne findes noget konkret plot med de tre. Hm... Noget med at Alea på en eller anden måde forsøger at bruge Tristan til at få det irriterende pigebarn til at afsløre sig selv... Jeg har ikke helt afluret den her. SIMONJa. Hm. Jeg ved egentlig ikke hvordan de lige skal have stødt på hinanden i det hele taget. Vil Tristan have haft æren af at finde Simon dengang han var en bette knægt, der var blevet hængt op i anklerne af et par ældre elever fra sit eget kollegium, evt? JESSIEFordi de er kollegianere tænker jeg netop at det 'bare er sket' ja. Der er godt nok to årgange imellem dem, men det synes jeg ikke er en forhindring for at de har snakket sammen i opholdsstuen. Især ikke da de begge er udadvendte. Mm? - - - - - -Samlet oversigt med link til profiler og plottråd: HER
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Nov 12, 2011 23:17:16 GMT 1
Tristan et..
l'Alea Uh, en manipulerende lille præfekt! I like the thought. Alea lusker information om pigebarnet ud af Tristan og bruger ham som lokkedue i sine ondsidede plots!
le Simon Det kunne være så godt! Tristan ville være forfærdet og straks hente en professor, så han kunne sladre om, hvem der havde gjort det, så de kunne få deres fortjente eftersidninger! Ha! Han ville fryde sig ved synet i et par minutter, før han gjorde noget ved det, ville han. <3
la Jessie 'It just happened' it is.
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Nov 13, 2011 20:21:05 GMT 1
Jeg tager hele flokken med og så må vi se hvad der popper frem af ideer...
William og Tristan To knægte på samme alder med åbent sind og humor. Der må bare være noget at hente der! William er den jordbundne, afslappede type, der tager tingene lidt som de kommer, samler ekstreme mængder af sær viden og har ganske let ved skolesagerne. Hans position som præfekt har fået ham til at drosle ned på gøglet og stramme op på overholdelsen af reglerne for eget vedkommende og i nogengrad for sine venners vedkommende også. Han bliver aldrig striks, men tager dog sit ansvar alvorligt. Han er til piger (; Et venskab kunne jeg godt se have opstået. Will er fuldblodsmagiker med interesse for mugglerverdenen, så jeg vil tro de har kunne starte nogle tidlige samtaler ud med det. Ellers virker de som sagt til at passe godt sammen af sind, så mon ikke der er opbygget noget solidt i løbet af seks år? Af skæve ideer så kunne den med badeværelset måske tages op? Hhj skal Tristan tages på gale veje og kan han snakke sig uden om at blive indberettet for det?
Heather og Tristan Igen har vi samme årgang så de har bestemt mødt hinanden og med den energi og udfarenhed Tristan virker til at besidde vil han have fanget Heather opmærksomhed. Om ikke andet så nok til at hun ved hvem han er. Ved ikke helt hvad der kunne være mellem de to, men måske du har et par ideer?
Kathleen og Tristan Min lille kat er årgangen under Tristan. Hun har været lidt af en stille ballademager, men er holdt rimeligvis op med det siden foråret. Hun er lærerbarn, animagus og til sjov og spas med et lyst sind, let til smil og latter og stort videbegær. Men vigtigst af alt har hun ikke det der ligner plots! Så kom frisk med hvad du synes kunne være sjovt og som Tristan mangler!
Grace og Tristan Ja, hans botanik professor er her også. Gravid, sarkastisk og med et hjerte stort nok til at tage folk ind der har brug for lidt ekstra. Nu er hun nævnt og alt er vel (;
Ikke de store forkrommede ideer herfra, men lidt at bygge på forhåbentlig... ps der er links i navnene
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Nov 13, 2011 23:45:13 GMT 1
Tristan et..
William William, den hottie! Vi kan ikke komme uden om, at de må være venner. Jeg kan godt lide idéen med badeværelset! Men jeg tænker, at hvis de nu har været venner forholdsvis længe, så må Tristan at the very least have fortalt William om det hele. Men okay, William kan selvfølgelig have bedt Tristan om ikke at bevæge sig derind længere, da han nu blev vejleder og siden præfekt - og som den gode ven, Tristan nu engang er, overholder han det.. selvfølgelig ikke. Og så hapser William Tristan i at gøgle rundt derinde og bam! Awkwardness.
Heather I have nothing. Absolutely nothing. Spørg igen i morgen, hvor min hjerne ikke er grød.
Kathleen Vi mangler plots, gør vi. Fair nok, lad os se. Kathleen og Tristan er.. Medsammensvorne! De er stiftere af en hemmelig organisation, der viger sin eksistens til at kortlægge en perfekt strikkeskabelon, koste hvad det koste vil!!
Grace Awh, en gravid person! Tristan leger jordemoder! Og da der ikke er en spådomsprofessor - det er der ikke, vel?.. - kan han lege ultralyd og sige, om barnet er sundt og rask!
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Nov 16, 2011 15:59:33 GMT 1
Som man råber i skoven får man trods alt svar, så med det i mente forsøger jeg med at kaste bolde i luften frem for at spille dem over til dig. Så må vi se….
TRISTAN OG
WILLIAM Venskab it is. Til det andet skal det bemærkes at Will aldrig har været vejleder (; Han blev udnævn til præfekt direkte fra de tomme rækker, så det vil først være her efter sommerferien han kan have prikket til Tristan om det med badeværelset. Mest af princip, mumles der, så Trisse kunne gøre det lidt mere diskret i forhold til ham. Han har jo en med-præfekt at holde glad og veltilfreds…. *host* Kunne godt se det var blevet taget mere som en udfordring end som noget som helst andet – derfor skulle der alligevel snakkes godt for at lade det glide… efter den første gang og især med Alea og Julies strid omkring samme badeværelse… Ellers skal der nok være andet gøgl de kan få gang i!
KATHLEEN *Et par stikkepinde udstikkes med et sigende blik* “Du skal sgi nok blive en god hustru en dag! Laver du også mad?” *nysgerrighed ved det sidste* Men lyder ikke til du ser mere end konspiratorisk venskab her, så det må vi jo bygge videre ud fra. Ballade, gøgl og mindre practical jokes? En fascineret tilhøre til mystikken der kan spindes ud fra spådomskunsten? (hun ville have haft det, men skemaet gik imod hende…) andet? En tråd til at se hvad kemien mellem dem er?
De få guldkorn eller småsten for nu… over and out
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Dec 18, 2011 13:31:53 GMT 1
Tristan et..
William Okay, hvis vi tager helt fra starten, så er jeg med på, at de to kunne være faldet i snak, fordi Tristan kunne fortælle en masse om den ikkemagiske verden, som William er så interesseret af. Det kunne være sket forholdsvis tidligt i deres uddannelsesforløb, så de har nået at bygge et godt venskab op i løbet af årene. De har fjollet en del rundt tidligere, men nu hvor William er blevet præfekt, har de droslet lidt ned for det hele - og i hvert fald droppet de mindre regelbrud, såfremt det var noget, de gjorde i tidligere. Men de kan stadig snakke sammen og gøgle rundt på mere personlig basis, hvis det er til at forstå. Vi kan selvfølgelig også godt tage det med badeværelset, men det er jo ikke, fordi det er noget, der vil fylde særlig meget, så jeg tænker lidt, at vi kan tage det op igen, når vi skal have tråden.
Kathleen Okay, jeg har forsøgt at tænke lidt over det, og jeg er kommet frem til, at det hele kan tage udgangspunkt i hendes animagi. Vi kunne sige, at hende og Tristan i hvert fald har haft nogle samtaler hist og her på forskellige tidspunkter af deres tid på Hogwarts. Og så i den tråd, vi snart skal have, kommer Tristan hen og dumper ned over for Kathleen, der er i gang med et eller andet, og udtrykker en blanding af fascination overfor hendes evner og kortvarig forarg over, at hun intet har sagt nogensinde. Nu hvor Kathleen mangler lidt spænding i livet og nogle relationer, der ikke er noget sædvanlig venskab, må vi næsten kaste dem ud i en flirt eller noget andet med lidt spænding i. Nogle idéer?
|
|