|
Post by Tristan Oakley on Oct 28, 2011 1:48:46 GMT 1
Tristan Stafford Oakley "I'm the baddest baby in this atmosphere!" Tristan er en Gryffindor på sit syvende år, der desuden kan skrive en status som Seer på sit meget spraglede curriculum vitae. Fagligt ligger Tristan ikke øverst i sin klasse, men kvalificerer sig mere som den typiske gennemsnitselev, der går tilpas op i sin skolegang til at vise lidt ansvarsfølelse og fornemmelse for, hvad fremtiden måtte kræve. Ikke særligt overraskende excellerer han i Spådom, han mest af alt betragter som sin personlige legeplads, hvor han kan hygge sig med noget af det, han finder bedst, og samtidig eksperimentere lidt diskret med sine medfødte evner. Personligt er drengen et lille festfyrværkeri af positive holdninger og sjov og spas, der synes uden ende. Han kan i mange situationer fungere som et lyspunkt og mange oplever, at hans høje humør smitter af. Han er meget imødekommende over for fremmede - elsker generelt at møde nye mennesker og smede sig nye bekendtskaber - og har en tendens til at behandle folk, han lige har mødt, som gode venner uden at tage hensyn til, de lige har mødt hinanden. Jeg søger først og fremmest en bred vennekreds, der kan gå hånd i hånd med hans varme og venlige person. Han har gået på Hogwarts i syv år og må derfor have mødt en del af sine medstuderende og indledt venskaber med disse. Tidligere kærester og/eller flammer er ligeledes velkomne. Fjender er nok uundgåelige. Hvad, jeg prøver på at sige, er, at jeg er frisk på det hele. Bare kom med nogle idéer, så skal vi nok finde ud af noget. Relationer Eric Wolfe furry friend "shit! you've fangs! awesome!" Anessa Yates decent friend "interview me, you sexy journalist! i know you wanna know all my dirty secrets!" Christiane Wolf study-buddy "what'd you say? a party? sure, i'd love to go with you, handsome!" Agnes Llewellyn former girlfriend "hello you, i've been looking for you! how are y- okay, bye!" Aisling Delaney counterpart, yet friend "so you're a slytherin, in for the riddlers and picks your friends from their status; i'm totally opposite - let's be friends!" Elisia Thorne -pending- Gareth Collins mentee "don't worry, kid, you can do this. now, act cool, take a deep breath, be yourself and give her a reason for living! knock her off her feet!" Alea Hobbs friendly bastard "jeez, lady, stop worrying. let's party! oh for the love of god, the garden gnome'll survive, it won't even feel the impact from the bat!" Simon Lithgow lovely friend "so.. dangling from your feet are the new thing, huh? awesome, i'll join ya!" Jessie Blythe partner in crime "i got a whole load of dungbombs this morning - let's go leave maverick a message, he can smell for the next month!" Meredith Abbey like a sister. "don't worry, sweety, i'll protect you from the evil quills. go back to sleep." Annabel Baker best friends forever. "oh yeah, girl, rock that crystal ball! predict my future!" Julie Young Cheering Charm-victim. "hey, darling, here's your personal serorotin-load! let's rock the world!" Joseph Murdoch greatest pals. "damn, look at dat ass!"
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Oct 28, 2011 17:02:23 GMT 1
Så får du din vilje... besværlige drengebarn...
Eric & Tristan: First and foremost er de to knægte her på samme årgang, omend de kun har været det siden femte årgang, da Eric måtte gå et år om, af helt personlige grunde. De deler stadig nogle fag og må derfor som det mindste kende hinanden af navn og ansigt. Eric er dertil anfører for Hufflepuffs Quidditchhold, så nok ikke en komplet ukendt person på skolen. Umiddelbart kunne jeg godt se de to knægte svinge godt sammen personlighedsmæssigt og jeg har været lidt på klapjagt efter netop drengevenner til ham. Tøse-siden begyndte at overtage lidt, så noget mere maskulint input ville være nice. Jeg har dog ingen konkrete idéer lige nu, men jeg lover at gå i tænkeboks! What say you?
Matthew & Tristan: Lige ved første øjekast ser jeg ikke det store potentiale her. De virker ret modsat af hinanden, men hvis du har en brilliant idé, så kom endelig med den.
Anessa & Tristan: Jeg har faktisk ret meget lyst til at smide de to her sammen... jeg kan ikke helt sætte fingeren på hvorfor, der er bare noget med deres personligheder jeg tror kunne være underholdende at kombinere. Anessas vennekreds er i forvejen ret spraglet og spredt over alle kollegierne og hun er (efter min ydmyge vurdering) klart et bekendtskab værd. Hun er ikke en man hverken overhører eller glemmer igen hvis man først har været udsat for hende. Hun er, som du måske har luret, lidt mere glad for tøsebørn end resten af pigerne på slottet. Dog er hun ikke helt så afklaret omkring lige det som hun giver udtryk for at være. En ven mere vil hun i hvert fald aldrig sige nej til og jeg sidder allerede og grubler over, hvordan og hvorfor de skulle være ramlet sammen. Nogen idéer?
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Oct 28, 2011 17:31:37 GMT 1
Aha, så du har altså ingen rygrad. Godt at vide til senere.. hhj
Tristan et..
l'Eric Yeds, jeg følger dig. De må bestemt være tumlet ind i hinanden i en mørk gyde et eller andet sted på slottet, haft nogle lektioner sammen eller noget andet smukt og dejligt, der har bragt dem sammen. Tristan er ikke den store Quidditch-fan, men det er da også en mulighed, at han har lykønsket Eric for en god kamp på et tidspunkt. Jeg synes også, de skal være venner på et eller andet plan. Hvor tætte de skal være, kan vi altid finde ud af. Men Tristan kunne godt bruge en 'bedste ven' - *hint hint*
le Matthew Det er utrolig begrænset, hvor meget min kreativitet dur til efter to dage med den ene aflevering efter den anden, men skal vi ikke sige, at jeg kan prøve at tænke lidt over det og så vende tilbage, hvis der popper en underskøn idé op i mit hoved? Godt, så er det aftalt.
l'Anessa Ja, de to bliver nødt til at smækkes sammen - nu læste jeg lige din plottråd ganske skimmende tidligere, og der er kun én Gryffindor på hendes liste over bekendte; det kan jeg simpelt hen ikke kapere, så det må vi gøre noget ved. Hvordan det så lige skal ske, er et utrolig godt spørgsmål. Igen har vi problemet med, at min hjerne er hoppet ind i noget REM allerede - utrolig svært at fokusere, kan jeg fortælle dig! Men lad os se, hvad vi lige kan komme på og skyde fra hoften. *tænke* Hvad siger vi til.. Uh! Anessa skriver noget om Tristan i næste udgave af the Wiz, korrekt? Nu ved jeg ikke, hvad du har skrevet endnu, men altså, hvis det var noget lignende et interview eller noget, der påkrævede at Anessa løb rundt og fik samlet lidt viden om drengen, kunne de vel lære hinanden at kende på dén måde. Eller også kunne Tristan fange hende i et tomt klasseværelse, hvor lektionen netop er overstået, og hun er ved at pakke sine ting sammen og være rigtig "So.. You've been writing about me. I'd like to explore your privacy as well, if I may."
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
A gentleman is simply a patient wolf
|
Post by Eric Wolfe on Oct 28, 2011 20:19:39 GMT 1
Jeg har som sagt aldrig påstået jeg har en rygrad... til gengæld er jeg mester i sinus-bevægelser!
Eric & Tristan: Quidditch-fan er bestemt intet krav for venskab med Wolfie-drengen! Men.. den tanke jeg fik var, at mit tårnhøje helvede her render rundt med en ret velbevaret hemmerlighed. Hvis han så er ret gode venner med en Seer? *hint hint* You follow?
Matthew & Tristan: Jeg pakker Matt i kassen igen og udelader ham fremover fra Tristan-ligningen!
Anessa & Tristan: Well.. den er vist lagt ret meget ud. Vi tager interviewet til Wiz'en ingame, right? Men, kender de hinanden før det, er så min tanke? Hun er et år yngre, så ingen mulighed for fælles timer her. Hmm... *grubler*
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Oct 28, 2011 20:37:27 GMT 1
Jeg kan forestille mig, at det er et meget vigtigt emne, kære fru Regnorm.
Tristan et..
l'Eric Hvilken glimrende idé! Når de bevæger sig op og ned ad hinanden er Tristan dømt til at opdage Erics hemmelige og intense ønske om at blive pladderromantiks-forfatter! Og så lige det med nogle mærkelige drømme om ulve op mod fuldmånen, men det er ikke så vigtigt.
le Matthew Noooo! Ingen fortjener den dystre skæbne at blive kasseret med børnenes hjemmelavede julepynt!
l'Anessa Interview it is. Angående deres relation til hinanden inden dette tænker jeg, at de vel kunne være faldet i snak nogle gange på korridorerne, men aldrig rigtig har bevæget sig videre end det stadie. Så bliver Anessa som journalist nødt til at finde ud af, hvad folk siger om Tristan, når hun skal interviewe ham, og så bliver det lidt sjovere. Hvad siger vi til det?
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Oct 28, 2011 21:09:34 GMT 1
Regnorm har sine fordele... I can bend like a pretzel... x)
Eric & Tristan: Den der ulvetinger komplet ubetydelig ja... slet intet bemærkelsesværdigt der... x) Men.. how do we do? Tråd for at teste dem ingame.. kemi og stuff, mens vi lige venter på perfekt moment til det der ulve-noget...? Har halvt om halvt lovet Night at hendes Imogen bliver den første af hans venner der finder ud af det nemlig. Set i lyset af at vi har tænkt os at smide dem i armene på hinanden. Hufflepuffs anfører i kahoots med Ravenclaws anfører.. smukt ikke? x)
Anessa & Tristan: She can do that... så tager vi en tråd efter Halloween når hun rejser sig op i sin fulde højde og bider ham i knæskallerne, for at få hans opmærksomhed til det Wiz-interview. Dealio?
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Oct 28, 2011 21:19:37 GMT 1
En rygrad er nu også vældig hyggelig.
Tristan et..
l'Eric Den eneste mulighed der er, hvis Tristan ikke allerede skal kende til hans varulve-ting, vil næsten være, at de først lige er begyndt at tale sammen. Så kan vi bare sig, at de instantly slog klik og at det var BFF ved første blik. Ellers ville Tristan næsten have opdaget hemmeligheden.
le Matthew Jeg bliver ved med at skrive drengen på. *sende møs i retning af kasse*
l'Anessa Dealio!
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Oct 28, 2011 22:17:14 GMT 1
Jeg har som sagt aldrig påstået jeg har en rygrad... til gengæld er jeg mester i sinus-bevægelser!
Eric & Tristan: Hmm.. ja... I see your point. Men, såvidt jeg ved, at er Seer-evner ikke sådan lige at styre. Det kunne være de syn bare først kom nu? Måske? Personligt sys jeg der er mere spil i at de har været venner et stykke tid og den så kommer op. Ville Tristan "konfrontere" et forholdsvis nyt bekendtskab med sådan en ting da?
Anessa & Tristan: Tjotjalt deal! Glæder mig allerede! x) Jo mere jeg lurer Tristans tråde, jo mere er jeg sikker på han og Nessie kunne blive ret genialt.
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Oct 28, 2011 22:24:24 GMT 1
Tristan et..
l'Eric Normalvis plejer Tristan at få syn gennem sine drømme, når der vil ske noget nyt eller stort - hvilket det her må siges at være - men nej, Seer-evnen er selvfølgelig ikke bare lige at knipse og så få fremtiden serveret for sig. Vi kan godt sige, de har kendt hinanden i nogen tid og at det så først er nu, Tristan får et syn. Men hvis det er okay med dig, vil jeg gerne, om han kunne få synet på et tilfældigt tidspunkt i en tråd, da det i så fald vil passe bedst på de forestillinger, jeg har gjort mig om hans evner. Helt ærligt, tror jeg ikke, Tristan ville være skræmt; han ville måske nærmere finde tanken om, at Eric er varulv, spændende og nice. Se på det med drengerøvs-perspektivet. Det kunne også være med til at binde dem tættere, da i hvert fald Tristan så vil føle, de har noget internt.
l'Anessa Din lille stalker! Men jeg er enig, Tristan er en herlig knægt.
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Oct 28, 2011 22:36:31 GMT 1
Eric & Tristan: Tror det kunne være en ret fed tråd... ja jeg gør... sys bare det hermed er en deal, og så får Tristan og Imogen begge lov til at finde udaf den der hemmerlighed gør de! Så kan du også få leget med Tristans evner. *vrikker med øjenbrynene* When and where? Selvom jeg nok lige gerne vil fange Night først og lige afklare mht Imogen.
Anessa & Tristan: Jeg stalker konstant... don't act so surprised. x)
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Oct 28, 2011 22:41:34 GMT 1
Tristan et..
l'Eric Okay, jeg ved ikke, hvad jeg fik gjort, men teksten blev slettet.. What I said was that.. Ja, hiv fat i Night og få ordnet noget, så hænger jeg fast herude på sidelinjen, thi jeg har ikke travlt. Og så heads up: jeg har tænkt mig, at Tristan rører ved Eric - på en meget ikke-seksuel måde - hvilket fremprovokerer synet, hvormed hemmeligheden er afsløret.
l'Anessa It cannot be helped. I keep picturing you as a nice, old lady, but the image seems to shatter a tiny bit each and every second.
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Oct 29, 2011 11:50:31 GMT 1
CHRISTIANE De kender jo helt sikkert hinanden, da de går på samme kollegium og årgang. Christiane vil godt kunne lide, at han ikke kun laver sjov og spas hele tiden, men også går op i sit skolearbejde, så de laver måske deres lektier sammen af og til?
Christiane vil derimod tage lidt afstand til Tristan med hensyn til, at han kan behandle personer som gode venner, selvom han lige har mødt dem, da Christiane har en ret hård facade, som er svær at bryde. Men nu har de jo kendt hinanden i syv år, så lidt må han have brudt igennem den Så er spørgsmålet bare, om de nu er gensidigt gode venner, eller de bare ikke klikker sammen? Nu kender jeg ikke til alle dine plots på siden, men vi kunne også udvikle plottet endnu mere? Jeg er i hvert fald frisk på alt
AGNES Her ville jeg sige, at de kunne være gode venner, da Agnes også er typen, der ikke tager livet så seriøst. Men da Agnes har ret mange af sådan nogle venner, tænkte jeg, at vi kunne give den et lille twist med Agnes og Tristan. Min tanke var, at Agnes og Tristan er ekskærester. Det var Tristan, der slog op med Agnes, hvilket hun tog rigtig dårligt. Hun er stadig ret fornærmet og er ikke meget for at snakke med ham, når de mødes. Hvad synes du? [/blockquote]
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Oct 29, 2011 12:20:33 GMT 1
Tristan et..
la Christiane Hvis du har går med en idé til noget sensationelt og nyt, vil jeg meget gerne høre om det. Men ja, ellers kunne Tristan og Christiane godt være semi-gode venner, hvor Tristan er for stædig til at ville opgive at trænge ind gennem Christianes hårde skal.
l'Agnes Det lyder som en glimrende idé. Tristan er kommet videre og vil egentligt bare gerne være gode venner med Agnes, mens denne ikke er så super tilgivende over for den kære Seer. Nu kender jeg ikke rigtig Agnes, så kunne der være nogen bestemt grund til, Tristan gjorde det forbi eller skal jeg bare finde på noget?
|
|
|
Post by stu on Oct 29, 2011 15:32:59 GMT 1
Oooooh, Tristan. Let's play.
Casey er denne moderløse, flabede og rapkæftede fighter. Hun viger ikke for noget, når hun har målet i sigte, og samtidig er hun rolig og kontrolleret. Hun holder sig for sig selv, medmindre folk tager initiativ til andet, og er en hjælpsom sjæl i stort set alle hensigter. Casey ender tit op med, at være den lyttende veninde, som man kun tager fat i, når det behøves – noget hun er ved at gå til over. Hun gider det ikke længere, men kan ikke finde ud af at sige nej.
Moderen begik selvmord og efterlod Casey med en knust far og en lillebror som var autist. Hun er derfor ansvarsbevidst – noget hun tillærte sig, for lillebrorens skyld. Faderen og Casey snakker sjældent sammen. Hun lever i fortiden – har aldrig rigtig kunne give slip på moderens ligegyldige mening om livet, som på sin vis skræmmer og fascinerer hende.
Jeg er blank for idéer, fordi min hjerne er grød – men nu smed jeg hende ind alligevel.
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Oct 29, 2011 22:51:08 GMT 1
CHRISTIANE Jeg har ikke nogen stor og fantastisk idé lige umiddelbart. Jeg vil kun spørge, om Tristan har en partner til festen? Ellers stiller jeg gerne Christiane til rådighed - det kunne også føre til en sjov tråd, hvor hun spørger ham i en akavet situation
AGNES Agnes kunne sagtens have været lidt for klæbrig, og bedt ham om at lave mange ting med hende, som måske har været lidt for feminine, og som han ikke har haft så meget lyst til. Ellers finder du bare på noget! [/blockquote]
|
|