|
Post by Heather Heartfield on Oct 25, 2011 20:54:39 GMT 1
William Ethans: og Alistair: Han lyder stadig som en Will uden at tænke over det ville have taget til sig! Men jeg vil da se på en start til de to, mens vi venter på Alistair bliver godkendt. Smider en pm med link en af de nærmeste dage (: Kathleen Kennith og Alistair: Meget oplagt sted og tror også de kan få glimrende udbytte af hinanden. Jeg sætter ham på hendes bekendtskaber og så kan vi se på et møde mellem dem (;
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Dec 25, 2011 12:58:50 GMT 1
Jeg tænkte det var så trist, at jeg ikke rigtig havde nogle plots med dig, så jeg tænkte jeg ville smide EVELYNN ROSE IVORY og MADISON SAMANTHA ABBEY ind til dig.
SAMMIE er min lille vejledergrævling fra syvende årgang, og er nok den, der mest tænkeligt kunne have noget med dine at gøre. Hun har lige været syg i et par måneder og har forandret sig fra den generte, sky Sammie til at fremstå mere selvsikker og snakke med lidt flere, nyde sit sidste år. Hun ville helt klart elske en pige som Kathleen, selvom jeg ikke lige kan se, hvor de passer sammen henne. Heather må helt klart kende hende, da Aeron og Sammie har været venner altid og Sam altid har haft noget for Aeron, kan jo se Heather og ham har haft noget kort? Det kan så enten have lagt op til lidt kulde mellem dem, eller at de har snakket meget godt sammen? Muligheder er der jo nok af. William og hende er på samme årgang og samme kollegie, så den er jo oplagt, især da han er præfekt og hun vejleder. Tænker helt sikkert venskab, men der ville jeg faktisk lige se om du måske havde nogle ideer? Vil så gerne have hende igang igen og din lækkerbidsken fangede lige mit blik
|
|
|
Post by Grace Kennith on Dec 26, 2011 23:12:31 GMT 1
Samantha Abbey ogHeather: Aeron og Heather flirtede ganske rigtigt rundt en kort periode, men nåede aldrig længere end det - ikke engang til at finde ud af om der var noget eller ej. Siden da har de været på almindelig venskabelig fod, men meget i hver sine cirkler. Heather er forlængst videre og nu smask forelsket i Thomas Chancellor. Jeg kunne godt se de to piger være kommet lidt på kant uden at Heather i hvert fald har vist direkte hvorfor. Så et køligt forhold der ville nok være sagen. Kommentaren fra Heather var: "If she dares to touch Thomas, she asks for it..."
William: Grævlingen her har været gode venner med Aeron siden første år og ville ikke røre sin vens pige... Så den mulighed er lidt udebateret fra hans synspunkt. Der er også den detalje at han han flirter lidt rundt Alea Hobbs og måske lidt mere end det. De vil bestemt kende hinanden efter 6½ år på samme kollegium, men også gennem deres hverv. Er det altid hun har været flirtende rundt med Aeron eller kan de have været en gammel ikke så seriøs flirt?
Kathleen: Hmm med de to er jeg lidt blank. Lige umiddelbart har de ikke de store fælles flader at gå udfra eller sammenfald i veninder?
|
|