|
Post by Heather Heartfield on Jun 5, 2011 20:45:54 GMT 1
[th][atrb=border,0,btable] | [th][bg=000000] Kathleen Kennith |
[/color][/center][/td] [/tr] [tr] [td][rs=2][bg=000000] [/td] [td] Ravenclaw, 6. årgang, 16 år og animagus. Hun er flyvsk, snakkende og lattermild, så godt som altid i godt humør og med på det meste. Regler er kun til for at begrænse, men de overholdes da... sådan cirka. Hun er ikke politisk aktiv og politik er så godt som det eneste hun undgår af emner. Hendes rødder er delt mellem London og Skotland og mellem pacifister og dødsgardister... Hun har altid plads til flere venner og veninder, måske endda nogle hun ikke kommer så godt ud af det med. Kærligheden findes nok også derude, men ingen siger desværre det er her og nu.... [/td] [/tr] [tr] [td] Annabel Baker – nær veninde Meredith Abbey - veninde Aisling Delaney - veninde Melina Hamilton - veninde Elisia Thorne – venligt bekendtskab Jethro Moriarty – nær ven Anessa Yates – tidligere veninde, måske kommende? Alistair Fairbaim – venligt bekendtskab Aeron Williams – bekendt Thomas Chancellor – bekendtskab gået skævt Jessie Blythe – tidligere veninde, nu bekendt Matthew Blythe – venligt bekendtskab Tristan Oakley - nær ven [/td] [/tr] [tr] [td][th][bg=000000] Heather Heartfield [/color][/center][/td] [/tr] [tr] [td][rs=2][bg=000000] [/td] [td] Ravenclaw, 7. årgang, 17 år og halvt willie. Hun er målrettet, stædig og stræbende, men samtidig en frisk og glad pige med let til latter. Lige under overfladen lure dog temperamentet og en besiddertrang der kan slå til uden varsel. Hun flirter med hvem hun finder interessant og er sig ikke altid fuldt bevidst om hvornår hun skruer op for udstrålingen. Hun er søger på Ravenclaws hold, danser og elsker at snuse på biblioteket foruden at være under åben himmel. [/td] [/tr] [tr] [td] Thomas Chancellor – hjertenskær, eneste ene <3 Anessa Yates – bedste veninde og holdkammerat Imogen Ivory – nær veninde og anfører Emily Stanton - Nær veninde, stille side Julie Young – veninde med knaster Elisia Thorne - veninde Joseph Murdoch - ven Aiden Adams - ven Jethro Moriarty – venligt bekendtskab Scott Lithgow – ekskæreste, nu nær ven Aeron Williams – eks-flirt fra slut 5.år Zachary Grey – bekendtskab fra ufrivillige sygeophold [/td] [/tr] [tr] [td][th][bg=000000] William Ethans [/td] [/tr] [tr] [td][rs=2][bg=000000] [/td] [td] Hufflepuff, 7. årgang, 17 år, Præfekt og fuldblod. Han er rolig, stille og hjælpsom. Ikke den der står forrest, men bestemt heller ikke den der bare følger med uden egen mening eller egne tanker. Han er til logisk tænkning, Quidditch og vennerne. Lidt af en flirt for alle piger han ikke er faldet for og helt igennem en reel fyr. [/td] [/tr] [tr] [td] Eric Wolfe – bedste ven Aeron Williams – nær ven siden 1. år Emily Stanton - nær veninde siden 3. år Alistair Fairbaim – ven Alea Hobbs – med præfekt og måske mere? Aiden Adams - ven Elisia Thorne – venligt bekendtskab Jessie Blythe - veninde Annabel Baker – eks-kæreste fra slut 5. år, nu god veninde Gareth Collins – fætter og ligesindet Casey Collins - veninde [/td] [/tr] [tr] [td][th][bg=000000] Grace Kennith [/td] [/tr] [tr] [td][rs=2][bg=000000] [/td] [td] Professor i botanik, 37 år, tidligere Ravenclaw. Hun er retfærdig og dømmer eleverne på deres indsats i hendes timer så meget som deres evner, men aldrig på deres blod. Hendes fuldblods-status skinder dog igennem i vise dybtliggende fordomme, som hun dog sjældent giver udtryk for. Det er ikke det store jeg søger til hende, mere for at have alle med. Hun er dog altid klar til at træde i karakter, skabe ro og orden, ende en kamp eller blot tage en snak, hvor det er det der er brug for. [/td] [/tr] [tr] [td] Edward Kennith – mand gennem snart 17 år Kathleen Kennith - datter Emanuel Maverick – god ven gennem hans kone Dale McFarlane – god ven siden deres skoletid, eks-flirt Zachary Grey – tidligere elev, nu god ven og kollega [/td] [/tr] [/table]
|
|
|
Post by Simon Amos Lithgow on Jul 23, 2011 21:25:30 GMT 1
Så! Nu er det vist på tide, at prøve alle dine karakterer med mine to nye og din nye med dem alle sammen. Jeg lover virkelig intet om kvaliteten. Min hjerne kører ikke just på fuld speed. From the top. William &JESSIEDer er ingen kollegie eller årgangs-sammenfald her, men til gengæld elsker de begge quidditch, as it seems. Jess søger ind på holdet det kommende år og mon ikke lille frk. sprudlende og livlig kunne få aktiveret William på en eller anden måde? Vi ville nok skulle tænke lidt kreativt ift. bekendtskab, men hvor der er en vilje, er der en vej. SIMONSom med Jess er der ingen sammenfald af den enkle slags. Igen vil jeg sige, at man kunne stable noget på benene, men det kommer lidt an på hvad du synes. EMMAAh ja! Klassekammerater! Der er ingen tvivl om, at Emsasa og Will kender hinanden. De har trods alt gået i skole sammen i 6. år Især de sidste par af dem, har den lille blondine tilbragt ganske ofte i selskab med de to klaphatte Eric og Noah. Hun har et ton venner, men kan altid, altid bruge flere af slagsen. Om der skal være noget mere interessant i det end det, ved jeg såmænd ikke... Måske? De er begge af fuldblodsslægt, omend to helt forskellige, så jeg kunne være ude i noget med... Barndomsvenner? THOMASAk ja. Thomas er vist nogenlunde alt det, som William ikke blev til. Jeg kunne godt se de to have nogen seriøse diskussioner, hvis de ellers nogensinde rendte ind i hinanden, men jeg ved ikke, om det er helt ude i hampen? Heather &JESSIEIgen er der noget fælles i quidditch. Det er så tilgengæld også det eneste, der er fælles imellem dem. Jeg er lidt på bar bund. Thoughts? SIMONSamme årgang, to kollegier. Simon er vejleder og en dejlig dreng, der uden tvivl har gjort kraftigt opmærksom på sig selv de sidste par år. Han misser ikke en mulighed for at fremhæve sig selv positivt og kan godt virke lidt irriterende i den henseende, især for folk, der ikke kender ham ret godt. Måske har han og Heather været oppe og toppes? Evt. fagligt? Kathleen &JESSIE Har ingen mærkbare relationer til andre end hendes bror i forvejen. Hende og Kate er adskilt af et enkelt år, men også af det noget vigtigere kollegium. Til gengæld er Jess jo som før nævnt en sportsfreak af rang og en krudtugle uden lige, så det kunne jo godt være, at de to piger alligevel havde fundet sammen over et eller andet. En kamp f.eks.? Jeg har ikke lige en fantastisk idé til noget fedt og dramatisk, men mine karakterer er måske også bare dømt til ikke at kunne med Kate. Guderne skal vide, at den tråd med hende og Thomas da bare var en kold spand vand i hovedet. SIMONHer har vi igen, igen to forskellige kollegier, men til gengæld er de på samme år, så Kate og Sim er klassekammerater i de fag Slytherin og Ravenclaw nu lige har sammen. Han er som sagt vejleder, var det også sidste år og har (som jeg nævnte) sjældent misset en mulighed for at fremhæve enten det, egne evner eller ganske enkelt sig selv i et positivt lys. Kate ved jeg ikke lige hvad synes om, men det er da ikke umuligt at finde på noget.
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Aug 5, 2011 17:37:40 GMT 1
Som lidt sen svar med opfølgning på hvad jeg husker fra vores snak på icq - ret gerne hvis noget siden er fjernet.
William:
Jessie: Et quidditch-baseret, drillende venskab bygget op siden Jess første år på Hogwarts hvor Will holdt hende fra at falde ud over kanten på en trabune. Kan der opstå mere eller lader vi det blive ved det? Kun tiden vil vise det... Simon: Ikke det store andet end at de ved hvem hinanden er.. Emma: Barndomsven fra fester i fælles familie mellem hendes mors slægt og hans fars (de to der ikke er canon-slægter). Buddies med gammelt kendskab til hinanden. Hun var en af de støtter han havde fra starten i at han var endt det rigtige sted. Thomas: venter til senere...
Heather:
Jess: venter på Matt-bekendtskab Simon: anspændt, men ikke det store
Kathleen:
Jessie: sjov, ballade og morskab! pt sommerferie sammen og så må vi se hvordan det går (: Simon: mulighed for dueller og diskussioner - den evige kamp om at være bedst - eller bare at den anden ikke er det...
Noget jeg har glemt? *forsøger træt at finde MU-delen af hjernen frem...*
|
|
|
Post by Joseph Niklaus Murdoch on Sept 26, 2011 12:09:55 GMT 1
Heather & Joseph [/font] Joseph ved udmærket hvordan det er at være anderledes. Han kom til Hogwarts i starten af Heathers fjerde år og var derfor den nye fyr + han er metamorphmagus + han lider af en sygdom der gør det umuligt for ham at føle fysisk smerte. De er begge interesserede i Quidditch og i at læse, selvom faglitteratur ikke er Josephs yndlings. Desuden deler de begge MDPP som et af deres yndlingsfag. Nu ved jeg ikke hvordan Heather ville have det med Joseph, men hvis han ikke havde set hendes.. meget hidsige side ville han sikkert ikke have noget imod hende og det kunne sikkert være et fint venskab.[/blockquote]
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Sept 26, 2011 21:08:39 GMT 1
Heather & Joseph En ny dreng vil altid have været spændende at se nærmere på og vil med sikkerhed have fanget Heathers interesse, da han kom til. Deres fælles flader og ikke mindst at han virker til altid at kunne få andre i godt humør og til at slappe af vil også have talt for ham i hendes bog. Hun er lidt af en kontrolfreak, men hun kan ikke helt undertrykke hvad hun er. Temperamentet har været fremme og lyne på skolen, tror dog der har været langt imellem (ja - Jake har nok oplevet det kort før han stoppede.... men det er jo historie nu (; ) Hun er sine venners ven og gør en del for at beholde dem til trods for sine udfald. Hmm et venskab kunne sagtens være opstået og have holdt - for hende er drengevenner endnu svære at beholde end pigevenner, men jeg fornemmer ikke andet end venskab imod ham .. dette kunne vi jo altid lege med om skulle udfordres - eller om hun som hans ven kunne give ham problemer med en eventuel ny kæreste? Mulighederne for forviklinger burde være utallige
|
|
|
Post by Joseph Niklaus Murdoch on Sept 27, 2011 7:14:01 GMT 1
Heather & Joseph [/font] Jeg ser helt sikkert gerne Heathers besiddertrang til at spille et puds til Josephs kommende forhold. Måske Heather vil føle at han blev taget lidt fra hende? Så, gode venner med kommende twist? :b[/blockquote]
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Sept 27, 2011 19:52:36 GMT 1
Heather & Joseph Hun vil bestemt føle at han er "hendes". Måske ikke så voldsomt nu de er venner, som overfor en kæreste, men hun vil bestemt være noget besidderisk at have med at gøre og se skævt til piger der kommer ham nært af andet end venskabelige grunde. Helt ubevidst... og lidt bevidst. Så bestemt et kommende twist der (; Hun vil også være der hvis han har brug for at snakke piger, men garantere ikke for hvor brugbar hun vil være *g* Men pip op og så hærger hun hans kærlighedsliv eller står klar til en tråd!
|
|
|
Post by Joseph Niklaus Murdoch on Oct 3, 2011 16:15:37 GMT 1
Heather & Joseph [/size][/font] Haha, jamen det lyder godt! Så, gode venner? Og Heather kan jo også komme til ham og snakke drenge, han vil sågar også være mere behjælpelig end hun er overfor ham, selvom han nok skal få sine meninger om de dumme fyre sagt. :b Og angående en tråd, så skal jeg nok pippe![/blockquote]
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Oct 5, 2011 6:39:48 GMT 1
Heather & Joseph Bestemt venner Se det var da et tilbud der var værd at tage ham op på - for drenge er og bliver forvirrende! Der burde næsten være muligheder for lidt der Jeg vil da vente på pippet *g*
|
|
|
Post by Annabel Baker on Oct 11, 2011 21:09:10 GMT 1
Jeg vælger lige at starte med at smide Annabel ind, fordi jeg ikke lige kan overskue alle fire på en gang når jeg nærmest allerede har det ene ben under dynen. x)
KATHLEEN: De to piger er på samme årgang og jeg kan som sådan ikke se nogen grund til at de ikke skulle komme ganske fint ud af det med hinanden. Jeg kan dog ikke lige umiddelbart gennemskue andre måder de skulle være kommet i kontakt med hinanden end igennem undervisning, men som sagt så er min hjerne vist også allerede gået i seng. xD Meeeen, som udgangspunkt tror jeg at Annabel vil bryde sig ganske godt om Kathleen, og jeg mangler lidt af hvert til hende! (Men det kan være vi i stedet skal fokusere lidt på det venskab vi i tidernes morgen aftalte mellem Meredith og Kathleen?)
HEATHER: Her ser jeg så umiddelbart ikke så mange muligheder, så med mindre du har noget at byde ind med tror jeg bare jeg vil melde pas. x)
GRACE: Samme som ovenover. :3
WILLIAM: Det er i hvert fald utænkeligt at de to ikke har stiftet bekendtskab og i hvert fald har snakket en smule sammen... Tænker jeg i hvert fald, i og med at William er præfekt og Annabel er vejleder. Om ikke andet har de i hvert fald delt kupé på vej til Hogwarts. Der er selvfølgelig det faktum at de er på forskellige årgange og kollegier, som kunne tale imod et evt. venskab, meeeen det kunne være man kunne finde ud af noget alligevel. Det kan jo også være de slet ikke bryder sig om hinanden (selvom jeg efter en hurtigt gennemlæsning af Williams personlighed, ikke lige falder over nogen punkter der ville gå Anna på nerverne) Igen står hun og mangler lidt af hvert og jeg hører gerne forslag. :3
- Det var ikke noget ekstremt fænomenalt og indholdsrigt svar, men nu er det her da!
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Oct 15, 2011 20:06:46 GMT 1
Så nåede jeg til den her langt om længe med fare for at være uorienteret og fablende...: Kathleen Kennith og Annabel:Lige sådan umiddelbart ser jeg heller ingen grund til at de to skulle være kommet på kant, tværtimod har de et par fælles flader som kunne have givet anledning gode grin og hygge. Her tænker jeg interessen for eventyr, myter, legender og vel til dels også spådom og oldtidens runer. Jeg ved Kathleen så meget langt efter spådom, men ikke kunne få det som valgfagene lå (; Jeg tænker ikke noget nært, fortroligt venindeskab - der er intet som lige skriger til mig hvorfor det skridt skulle være taget - men måske et partnerskab i et fag der har udviklet sig til venskab? Ud over de fælles interessere og kompatible personligheder har de også begge haft en lidt sværere start på skolen, så måske det også kan have givet lidt til at skubbe dem sammen? Ikke det store plot dog, men en forbindelse til fremtidige muligheder.... Kathleen Kennith og Meredith:*støver forbindelsen af* Jup, dem havde vi aftalt et venskab med fra starten og mener også de har været nævnt i forbindelse med hinanden et par gange. Personlighederne passer også stadig sammen, selvom Mary er en del mere udadvendt på nogle områder end Kate og de har stadig fælles interesser også. Så bestemt stadig et venskab her. Med hensyn til eventuelt spil, så er Kate meget åben for at kunne smides ind hvor som helst i hvad som helst. Dog med den mente at jeg ikke tror hun aktivt vil kaste sig over nogen af hankøn indenfor nær fremtid... men snak, sjov, tøsefnidder, et lyttende øre eller et forsøg på en anden mening kan leveres. Heather Heartfield: og Annabel:Pas. Jeg er så blank som du er med de to. Heather Heartfield: og Imogen: Jeg mener vi snakkede et nært venskab her før sommerferien - så mon ikke det stadig er der? Om ikke andet så vil de være hold kammerater og veninder. En træningstråd før næste kamp kunne måske være sjovt med lidt strategi diskussion og måske pointering af hvad der skal gøres bedre end sidst? Især nu det er sidste års vindere? Grace Kennith: og Annabel:Endnu et pas. Hvis ikke Annabel har valgt at fortsætte med Botanik, så vil det kun være sporadisk de har noget med hinanden at gøre.... med mindre du har lyst til at give Anna et mindre syn om den fremtidige Kennith? (jup - malker det maksimalt) - det kunne give hende muligheden for at være den der slap oplysningen fri eller måske bare en grund til at snakke med Kate? Eller noget helt andet. Viden er magt og et ansvar at have (; William Ethans: og Annabel:*Hopper ud i det* Til trods for forskellen i kollegier og årgang, så sad jeg og tænkte på om noget tættere måske kunne være opstået (hvis du kan lide ideen altså). De har en fælles interesse i eliksirer og hun virker som en pige, hvis specielle væsen, dejlige accent og lidt excentriske tilgang til verden sagtens kunne have fanget hans opmærksomhed og holdt den fast. I hans profil har jeg nævnt hans første kæreste som en han stadig smiler ved tanken om og jeg tror Annabel kunne have denne effekt uden mindste problem. Så hvis det ikke falder helt ved siden af hos dig kunne eks-kærester være en mulighed?
Mine guldkorn for nu... XD!
|
|
|
Post by Night on Oct 24, 2011 9:13:10 GMT 1
KATHLEEN & ANNABEL Jamen, jeg er helt enig i at et venskab, der ikke nødvendigvis er specielt tæt, lyder godt. Jeg tænker at de snakker fint sammen, hygger sig og har det sjovt. Har jeg ret? :) I hvert fald er det en god idé at de har bondet gennem skoletimerne, evt. særligt fordi deres lettere besværlige opstart er kommet på tale.
KATHLEEN & MEREDITH *Knuger Kathleen ind til sig* Stadig veninder. Jeg synes vi skal prøve dem af sammen, for at få en fornemmelse af hvordan de klikker!
HEATHER & IMOGEN Ja, tætte veninder! Jeg tænker generelt at pigerne på den årgang og sovesal har et rimeligt nært forhold til hinanden. En træningstråd kunne være mægtigt skægt og jeg er helt frisk på idéen. Selvfølgelig vinder de over løverne! *vifter med en blåbronze vimpel*
GRACE & ANNABEL Jeg synes det er en meget sjov tanke med et syn der omhandler den lille ny og jeg kunne forestille mig at det nok var Kate hun ville opsøge med en lykønskning. :3 Jeg ved dog ikke om forældre-enhederne har fortalt hende om familieforøgelsen?
WILLIAM & ANNABEL *Gnækker lidt af det bedste minde* Jeg er helt frisk på at smide Anna på den plads! Jeg har ikke endnu noget aftalt til hende på den front, men det ville være super at få fyldt en på og jeg kan rigtigt nemt se Will derpå. På hvilken årgang har du forestillet dig at det måtte være og hvor længe? En yngre Annabel fniser og swooner lidt ved tanken om den ældre, nuttede grævling herovre. x)
|
|
|
Post by Alistair Fairbairn on Oct 24, 2011 12:32:14 GMT 1
WILLIAM & ALISTAIR Jeg tror vidst, vi begge to er blevet enige i c-boxen om, at der skal være en form for bekendtskab mellem disse to unge troldmænd. Jeg tænker lidt i en form af venner, med en slags fortrolighed? Ved ikke, hvor meget fortrolighed du ønsker, at de skal have. Udover det, så er jeg åben for idéer.
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Oct 25, 2011 9:55:06 GMT 1
Kathleen Kennith og Annabel: Helt ret! Det notere jeg ned og så har vi en forbindelse til senere brug – måske med udgangspunkt i Grace længere nede…. Meredith: Synes jeg også er på høje tid! Måske efter Halloween? Eller hvordan ser din tråd-mængde ud ligenu? (ja – jeg har en….) Alistair: Jeg har ikke helt fundet en grund til at de skulle have mødtes, men biblioteket kan altid bruges som sted hvis det er, men min lille kat her er så tilpas kikset på det der kærlighedsområde at hun ikke ville se Alistair som andet end en usandsynlig fascinerende person med sjov viden og mulighed for samtaler og langt ude ting. Har du lyst til en halv-hyper veninde til ham, så er hun din (: Heather Heartfield: og Imogen: Helt frisk på en træningstråd! Og ja – de virker til at komme godt ud af det med hinanden hele vejen rundt på den årgang. Meget rart! Og ja sgu! Det er tid til en sejr mere! Grace Kennith: og Annabel:De har for længst fortalt Kate det. (Grace er ligenu i uge 20 – så maven er ved at være pæææænt tydelig….) Hmm så det burde faktisk være ude så… argh – tror lige vi skal have den koordineret hvis det er med mere hjerne end jeg har lige nu…..! William Ethans: og Annabel: Jeg sætter hende straks på! Hmm jeg tænkte da han var på 5. år og hun 4.? Måske sidst på året? Han sidder bare og smiler her ovre og er slet ikke til nogen som helst hjælp. Men et par måneder tænker jeg lidt det holdt? Alistair:Jeg stemmer helt bestemt for venskab her! Will ligger inde med så store mængder ubrugelig viden at det er svært at forholde sig til. Han er en meget afslappet fyr med et åbent og vindende væsen og en tendens til at flirte med det modsatte køn. Han vil have bemærket Alistairs akavethed overfor det modsatte køn og omkring emnet om dette køn i det hele taget og vil have trådt imellem uden at tænke over det. I det hele taget virker det til at drengene på den årgang af Hufflepuff passer godt sammen. Aeron lider også af den der tendens til mærkelig viden, som både Aeron og Wulf er rolige typer. Vi kunne teste dem af overfor hinanden i en tråd for at se om de klikker så godt spillet som beskrevet? Af plots så har jeg endnu ikke det store til Will, men skal ligge hovedet lidt dybere i blød! – Om det så bliver et forsøg på at introducere Alistair til at det modsatte køn ikke bider *g*
|
|
|
Post by Alistair Fairbairn on Oct 25, 2011 10:49:05 GMT 1
WILLIAM & ALISTAIRJeg tænker lidt, at Will passer virkelig godt som den type, Alistair ville følge rundt i hælene på, som en lille hund. Han har ganske vist en hvis potion selvstændighed, men hans trang til at være på god fod med sine overskygger den ret meget. Med andre ord, Alistair er faktisk lidt af en medløber.. Og så tror jeg lidt, at jeg tænker at Alistair er landet ovre i det der hedder, at være aseksuel. Lidt autist er han, og romantiske følelser får ham jo til at flippe helt ud og gå i panik. Men hvis Will kan gå ind og aflaste ham på det punkt, ved at overtage situationen, så ville de fint kunne komme ud af det sammen, forestiller jeg mig. Men det kunne være fedt at have en tråd, for at se om de overhovedet kan spille sammen. KATHLEEN & ALISTAIRJeg tror, at Kathleen vil være en god ting for Alistair, eftersom hun nok vil være af en de få piger, som han kan føre en nogenlunde normal samtale med, uden rent faktisk at stamme af nervøsitet. Det vil glæde ham, at hun rent faktisk vil lytte til hans plidder pladder af fuldstændig ugyldig og ubrugelig viden. Og biblioteket vil være et oplagt sted for dem at mødes.
|
|