|
Post by Megan Gwendolynn Llewellyn on Aug 30, 2011 14:03:37 GMT 1
, gryffindor , syvende årgang , medlem af burning day , halvblods
Megan er en afslappet ung kvinde der altid er klar på at prøve noget nyt. Hun er ikke den bedste i sin klasse, men har sine talenter. Faktisk er hun en smule naiv, og hopper nemt på en historie. Hun er derudover meget konfliksky, men er utrolig loyal. læs mere om hende HER
søger , , flirts megan er jo lidt løs på tråden, hvis man kan sige det sådan. Dog ligger hun ikke med den første hun ser. , bedsteven en dreng som megan ikke ser som en der skal flirtes med eller scores. Det lyder mærkeligt, men sådan en har hun altså brug for! , bedsteveninde en tøs der snakker tøseting og sladder med hende. Gerne en person, som kan se forbi alle hendes fejl. , vennekreds Det kan være alle, helt fra lave personer til dem med sjov personlighed! , rival uha, uha. En pige/dreng som ikke kan stå synet af hende og omvendt. De skal konkurrer om alting. Og de kan næsten ikke være i samme rum, uden at flyve i flæsket på hinanden. , andet jeg er åben overfor alle andre forslag!
relationer ,
, Lily Abbot - god veninde , Aisling Ériaan Delaney - rival, fjendskab , Agnes Llewellyn - yndlings kusine , Elisia Thorne - overfladisk venskab
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Aug 30, 2011 17:34:30 GMT 1
, ravenclaw , sjette årgang , medlem af burning day , halvblods
Charles er noget af en ballademager, selvom han dog også er lidt af en gentleman. Men trods sine små natlige udflugter, så er han skam en dygtig elev. Det er ikke for ingenting at han er havnet på Ravenclaw. Den syttenårige knægt er en stor sportsfan, han elsker sport fra både den magiske verden og fra mugglernes. Han er faktisk bange for schæferhunde, men har det fint med andre racer. Han er højdeskræk, men ikke mange ved dette. Han flirter hist og her, men er skam loyal overfor sine venner og det er selvfølgelig dem der kommer i førsterække. Man kan stole på ham, ligeså snart han lukker op for en. læs mere om ham her
søger , , flirts charles er jo en dreng. , bedsteven helst en som enten er meget lig ham, eller fuldstændig modsat? også helst en på samme alder som ham. , bedsteveninde en bedsteveninde er altid på sin plads, en der måske er som en søster for ham. han har i hvert fald brug for en som kan holde ham nede på jorden! , vennekreds gerne en flok drenge på hans alder, gerne fra samme kollegium men det kan sagtens ændres. , rival en som charles ikke kan holde ud at være i nærheden af og omvendt. De konkurrere om alt, og det går charles virkelig på nerverne. , andet jeg er åben overfor alle andre forslag!
relationer , , imogen ivory - bedsteveninde , annabel baker - god veninde , stuart fellton - bedsteven (gået ud) , julie young - bedste veninde , Elisia Thorne - flirt, venner , Agnes Llewellyn - tæt veninde, flirt
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 11, 2011 13:30:22 GMT 1
AISLING, CHARLES & MEGAN Kan ummidelbart ikke se noget lige her x) Har du nogle ideer?
ELISIA, CHARLES & MEGAN Altså Elisia og Charles må kende hinanden siden de går på samme kollegie x) jeg vil da gerne adde ham som flirts? andet du ellers går og mangler? Megan og Elisia kunne sikkert god være overfladiske veninder, måske har de snakket med hinanden et par gange, men måske ikke noget super tæt? x)
|
|
|
Post by Megan Gwendolynn Llewellyn on Sept 11, 2011 15:34:51 GMT 1
AISLING & MEGAN De kunne snildt være rivaler, tror jeg? Eller sådan lidt fjendtlige? Jeg har ikke læst Aisling o:
ELISIA & MEGAN De går på samme årgang, så de har nok arbejdet sammen til en opgave i en eller anden time. Hmmh?
AISLING & CHARLES Jeg er lidt blank her også.
ELISIA & CHARLES Flirts er jeg helt med på. Faktisk så går jeg og mangler lidt til hans vennekreds? Og jeg tror sagtens at Elisia ville kunne være en del af denne, hvis du er frisk? Selvom hun måske vil være lidt efter ham, da han er lidt af en ballademager?
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 11, 2011 16:17:31 GMT 1
AISLING OG MEGANVi kan da godt lave fjendskab her x)
ELISIA OG MEGAN De går faktisk ikke på samme årgang, Elisia er kun på sjette og Megan er syvende års, men det er jo stadig ret tætte årgange, så de kender vel hinanden sådan en lille smule i hvert fald x)
CHARLES OG ELISIA Elisia er ikke typen der er vejleder 24-7, og desuden gør de fleste af hendes venner det at de bare ikke fortæller hende om hvad de render og laver xD Men ja, en lille flirt ville være skønt, og de kan sagtens være venner, måske er de sådan venner på trods af deres forskelligheder, sådan at de godt kan blive lidt uenige ind i mellem, og Elisia synes nok at Charles er åndssvag fordi han fjoller rundt, men at han stadig er lidt sød x)
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Sept 18, 2011 18:05:00 GMT 1
Megan CHRISTIANE Tja, de går på samme årgang og kollegie, men jeg tror, at Christiane ville finde Megan alt for piget. De kan sagtens snakke sammen, men de kender kun hinanden på overfladen?
AGNES Agnes' yndlingskusine! Når de mødes til familiemiddagene, ender de altid alene sammen senere på aftenen, hvor de sidder og snakker tøseting. Selvom de er på samme alder, kan Agnes måske føle sig en smule ældre, fordi hun ved, at Megan har det lidt svært i skolen og samtidig er meget naiv. Agnes kunne godt drille hende en smule, da Megan aldrig rigtig siger hende imod, da hun ikke ville risikere at blive uvenner med Agnes? For Agnes bliver nemt meget sur, hvis ikke det går, som hun vil.
Hvad siger du til det?
Charles CHRISTIANE Det var ret lang tid siden, vi aftalte det, men vi gjorde faktisk Christiane og Charles til rigtig gode venner - er de stadig det? Eller har de måske udviklet sig en smule, så de ikke snakker lige så meget sammen mere?
AGNES Gode venner med lidt flirt indblandet? De går jo på samme årgang og kollegie, og har derfor kendt hinanden i syv år, så de har jo haft massere af tid til at lære hinanden godt at kende. De kunne jo lave lidt ballade sammen af og til, og de er måske aldrig særlig seriøse sammen?
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Sept 28, 2011 18:43:33 GMT 1
AISLING & MEGAN Det lyder super!
ELISIA & MEGAN Jeg tror sagtens at de kan have et lidt overfladisk venskab, hvor de hilser på hinanden o.s.v.?
AGNES & MEGAN Helt klart! Agnes vil helt klart være den seje kusine i hendes øjne, også selvom de har samme alder. Megan vil nok se hende som den lidt ældre fordi hun ved meget mere end hende selv. Så den er jeg da med på! De snakker sikkert om alt det der tøsefnidder sammen til familiemiddagene? Og megan kan betro sig til Agnes, på en helt anden måde end hendes veninder?
ELISIA & CHARLES Charles ville holde meget af Elisia, men stadig syntes det er lidt mærkeligt at hun ikke løsner lidt op og fjoller rundt. Han ville helt klart sætte det som en mission at få hende til at være lidt mere ’vild’ hvis man kan sige det. Men den er jeg med på, flirt men venskab!
CHRISTIANE & CHARLES De er stadig venner, men mon ikke de er vokser lidt fra hinanden med tiden? Så de er ikke helt så tætte mere, men stadig utrolig gode venner? Tænker at vi måske skal have en genforeningstråd med dem?
AGNES & CHARLES Jeg er med på noget tætte venner, med indblandet flirt. Charles ville sikkert også være glad for Agnes fordi hun kan tåle hans barnlige og virkelig irriterende side. De blev venner fra da de satte sig ned i bådene på vej til hogwarts? Charles bumpede måske ind i hende eller hjalp hende ned i båden?
|
|
|
Post by Gareth Collins on Sept 28, 2011 18:51:23 GMT 1
ELISIA & MEGAN Fino x)
ELISIA & CHARLES Det lyder fint. Elisia er ikke så striks igen, hun går ikke efter sine venner eller noget, men lige det med skolearbejde, der har hun meget svært ved at lade være med at udføre sine pligter. Bortset fra hvis hendes bror skal til at forvandle sig x) anyways, flirt + venskab lyder fint
|
|
|
Post by Mayra Lauren Garcia on Sept 30, 2011 18:50:06 GMT 1
ny karakter ,
mayra garcia , , gryffindor , eliksir , animagus , muggler
Mayra er vokset op på Mallorca, men flyttede som femårig til Skotland fordi hendes forældre troede hun var skør. Og som tiårig fik hun lov til at komme tilbage til sin familie, efter at have været på anstalten. Hun blev passet af en barnepige, og hendes mor hadede børn. Nu er hun lærer i Eliksir, og elsker sit job. Hun er meget retfærdig men har dog lidt af et temprament. Hun er en fortabt romantiker, og ses tit gående fordybet i en bog om alle mulige slags eliksirer da hun drømmer om en dag at blive en kendt eliksirmester. Læs mere her
relationer , [/size][/i][/font][/color]fulde navn - relation [/ul]
|
|
|
Post by Dulcibella Purcell on Feb 12, 2012 13:21:59 GMT 1
Mayra og DulcibellaJeg føler at de sagtens kunne være venner, eller i hvert fald respektere hinanden. De er også begge en animagus. Hvis du har brug for lidt spådom forudsigelser må du endelige sige til, jeg tørster efter at få brugt Dulcibellas evner. Dulci har jo været ansat lidt længere tid end Mayra, så måske tog hun hende lidt under sine vinger til at starte med? ;D hvordan lyder det?
|
|
|
Post by Mayra Lauren Garcia on Feb 12, 2012 21:06:57 GMT 1
DULCIBELLA & MAYRA Det lyder som en fed idé! Mayra har måske været lidt ligesom en protegé for Bella? : D Jeg tror helt klart at Mayra ville syntes godt om hende, og respektere hende.
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Feb 12, 2012 21:33:39 GMT 1
Dulcibella og MayraJeps! Det lyder bare suppppper
|
|