|
Post by Tristan Oakley on May 28, 2012 22:49:39 GMT 1
Bonjour et hola!
Som I alle ved, har jeg nogle små englebasser, og de skulle jo gerne lidt i spil, ergo denne herlighed. Bare klask en masse gustengule og labre idéer i min retning, jeg er frisk på lidt af hvert - of course, you knew this already, though.
tristan oakley En synsk sukkerrumpe fra Gryffindor på sit syvende år. Han er mest af alt kendt som den evigt overskudsagtige, frembrusende type, der er venner med alle, og som man bare ikke kan være vred på i længere tid af gangen. Nu ryger han jo ud næste år, og det er meget begrænset, hvor aktiv jeg er med den kære knægt, så jeg skriver ham vel egentligt bare på for at skrive ham på.
elliott ledford Once you go black, you never go back - and you know it. Han er nuttet og kær og Slytherin-agtig pt. på sit sjette år. Jeg har brug for en masse bekendtskaber til ham, primært nogle Slytheriner, om end andre selvfølgelig også er velkomne. Jeg tænker, at en bred vifte kunne være lækkert, så hvis du tænker, at du har den perfekte karakter, der kan hade Elliott indædt, skal du endelig ikke holde dig tilbage.
|
|
|
Post by Lewis Murdoch on May 28, 2012 23:25:11 GMT 1
Elliott Ledford
Oh I se possibilities here! Jeg har jo smuglæst Elliots karakterskema (eftersom jeg satte hans deadline, tøhø) og fra historien fremgår det, at hans familie er knyttet til bl.a. Murdoch-familien. Nu kan jeg selvfølgelig ikke vide, om det er Ledford-slægten generelt, og om det i så fald også inkluderer Elliott og hans familie. Hvis det sidste er tilfældet, så kender Lewis og Elliott jo i hvert fald hinanden. Jeg kunne måske forestille mig, at de har mødt hinanden en del gange, da de var børn, til et par hyggelige middage mellem forældrene. Måske har de også ferierede sammen i Sydfrankrig, eller noget andet cheesy. Om det så betyder, at Lewis og Elliot snakker sammen på Hogwarts, efter, at de er blevet unge, ved jeg ikke. Lewis, det kære væsen, er meget genert omkring drenge, og han er altid yderst overfladisk i deres nærvær. Ellers er det måske netop anderledes, fordi han også privat har kendt Elliot. Hvad tænker du? PS. "Snabela" ... No comments.[/justify][/blockquote]
|
|
|
Post by Tristan Oakley on May 28, 2012 23:39:07 GMT 1
le elliott et le lewis Are you kidding me, boy? Vi skal da have gang i en full-scale, top-dirty affære mellem de her to flødelår! Der skal ikke være en eneste person på sovesalen, der er i tvivl om, hvad der sker, når de to udfolder sig i en heftig omgang lagengymnastik!
Nej, men jeg tænker i hvert fald også, at de må have kendskab til hinanden. Ikke at de behøver være perleveninder, men de må i hvert fald være blevet tvunget til at lege sammen, når Murdoch og Ledford har slået sig løs. Nu ved jeg ikke, hvad du har i tankerne, men jeg kunne godt se for mig, at de to har et eller andet nært forhold til hinanden, fordi de omgås hinanden privat og til en vis grad altid har gjort det. Og vi kom så nærmest ikke en skid længere med det her indlæg. It's what I do.
PS. Du skal udtale det sådan.. Sna-beehlah.
|
|
|
Post by Lewis Murdoch on May 29, 2012 0:00:51 GMT 1
Jeg er rystet i min grundvold. Mit stakkels, uskyldige barnesind kan ikke klare den slags homofile perversiteter. Oh, well. Det lyder ikke helt ringe, selvom du ikke kom med så meget mere til det. Vi kan godt sige, at Elliott er en af Lewis’ få – hvis ikke eneste – hanskønskammerater. Hvis deres forældre stadig mødes til komsammener, f.eks. i ferierne, kan jeg dog forestille mig, at det af og til kan blive akavet mellem de to gutter, når de skal være sammen med på et langt mere privat og intimt plan. I hvert fald for Lewis’ vedkommende. Det er langt lettere at være sammen i skolen, omgivet af andre kollegianere, end at være presset sammen i en sofa, mens forældrene tyller rødvin i spisestuen – overladt til hinandens selskab. Stakkels hormon-Lewis er måske begyndt at se lidt anderledes på Elliott? Men så vidt jeg har forstået, er Elliott stadig kun i tvivl om sin seksualitet? Og Lewis har slet ikke sagt det til nogle. Der skal stadig skubbes grænser for begges vedkommende, før det ender med dug på ruderne.
|
|
|
Post by Tristan Oakley on May 29, 2012 0:16:19 GMT 1
le elliott et le lewis Hold da op, der er intet som lidt homoerotisk aktivitet i ny og næ. Det skulle være så godt for sjælen, har jeg hørt.
En hanskønskammerat lyder henrivende. Men ja, jeg kunne ikke dy mig for at lade der være den der dejlige tvivl om, hvad han egentligt er til. Jeg kan godt lide de grådige - også kendt som biseksuelle - fordi der pretty much er åbent på alle hylder. Jeg ved ikke lige, om Elliott kunne være begyndt at finde Lewis spændende på lidt mindre stuerene måder, men det burde da ikke være helt umuligt. Det vil dog nok være Lewis, der skulle tage det første skridt, men det må vi se på, når vi giver os i kast med at tråde at one point. Ikke desto mindre lyder det hele dog som en god idé. De har kendt hinanden siden helt små igennem deres familier, og er rimeligt gode venner på Hogwarts, hvor de lidt kan gemme sig blandt de andre elever, mens tingene bliver akavede og ufrivillig bonerish, når de bliver smækket sammen til sammenkomsterne.
Hvad er vi ude i af planer for fremtiden for de to? Eller tager vi det, som det kommer?
|
|
|
Post by Lewis Murdoch on May 29, 2012 1:56:06 GMT 1
Jeg ved ikke, om jeg skal tage det som et dis af Lewis. Han er sgu da pissehamrende lækker, hvis jeg selv skal sige det. Elliotts og Lewis’ personligheder er tilpas forskellige nok til, at de vil kunne give hinanden en smule modspil. Men som man siger; modsætninger mødes. Jeg synes dog, at vi skal lade tingene ske af sig selv. Det er trods alt sjovest sådan, i hvert fald, hvis du spørger mig. Under alle omstændigheder lugter vi begge to vist blod, sved (fra hvad mon, tøhø?) og spandevis af tåre. It’s going to be like a fabulous Hollywood production, baby! Ja, ja, ja. Vi har jo skrevet om det.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 29, 2012 8:01:13 GMT 1
AISLING OG ELLIOTTDet er simpelthen for oplagt til at lade det ligge! Jeg mener helt klart at Aisling og Eliott kan finde på noget sammen. Og så igen.. efter at have læst Lewis og Elliotts plotting er jeg ikke helt sikker på om jeg vil have hende imellem de to.. Men ja, Lewis er ikke helt glad for Ais' forandring så måske er Elliott det heller ikke? xD De kan jo rotte sig sammen mod hende? haha Anyways det var min lidt vage impulsive plotpost håber det var inspirerende xD
|
|
|
Post by Tristan Oakley on May 29, 2012 8:26:21 GMT 1
le elliott et le aisling Nu er Elliott jo ikke så ekstrem en blodfanatiker, så han og Aisling ville måske fungere ganske godt sammen. Elliott kan måske agere det mæglende bindeled mellem Aisling og Lewis, så de ikke bryder helt med hinanden og bliver ærkefjender.
Jeg tænker også, at Elliott og Aisling må have en eller anden form for venskab. Nu er det ved at være længe siden, jeg har besøgt profilen hendes, men ville de ikke fungere helt okay sammen? Nu har de jo også gået i skole sammen i seks år efterhånden.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 29, 2012 8:37:59 GMT 1
ELLIOTT OG AISLINGAgere led mellem Lewis og Aisling lyder genialt. Hendes profil er rimelig spild af tid efterhånden da den er rimelig uopdateret. Du kan jo læse den på MS det ville nok være mere passende xD Anyways venskab lyder godt ! Den er jeg helt med på, så kan vi jo se hvad det udvikler sig til med de tre der... Det lyder i hvert fald som om hun har fået sig et par bøssevenner, noget enhver pige kan bruge xD
|
|
|
Post by Tristan Oakley on May 29, 2012 9:14:20 GMT 1
le elliott et le aisling It's settled, then! LM og jeg har også mere eller mindre aftalt en masse pladderromantisk gøgl, som Aisling skal spille en væsentlig rolle i, fordi hun er den kære fælles ven. der får banket ind i Elliots tykpandede kranium, at Lewis er forelsket i ham. Men det er nok først om lidt tid, det bliver en realitet, so stay put.
|
|
|
Post by Lewis Murdoch on May 29, 2012 11:03:59 GMT 1
Elliott og Aisling
Det er Harry/Ron/Hermione-trioen om igen, bare i en mere lusket og lækrere Slytherin-udgave. Og så er der tilmed lidt gnidninger mellem to af parterne, Lewis og Aisling, nu når sidstnævnte er blodsforræderisk. Drama, drama, drama! Nærmere aftaler er vist henvist til Messenger og den frie fantasi, eller…?[/justify][/blockquote]
|
|