|
Post by Kathleen Kennith on May 31, 2012 10:28:04 GMT 1
Kathleen E. Kennith ----------------------------------------------------------------------------------- Ravenclaw ¤ 6. årgang ¤ Fuldblod ¤ Burning Day Animagus ¤ Angriber -----------------------------------------------------------------------------------
Hun er på mange måder en pige der er let at overse i mængden på Hogwarts. Hun fremhæver ikke sig selv, laver sine ting til tiden, kan snakke med de fleste om det meste og har aldrig rigtig været på kant med nogen. Hun møder de fleste med et smil, kan snakke med om det meste og virke ikke så lidt flyvsk. Hun har altid tid til at lytte og hjælpe, og sætter oftest andre før sig selv. En følsom og ikke så lidt romantisk pige, der er blevet afvist af flere end der nogensinde har accepteret hende og ignoreret af endnu flere. Samtidig er hun i besiddelse af en stædighed der er en af grundene til hun har været registreret animagus siden julen på femte år. Hun elsker også en god udfordring - lidt for meget endda.... Af spil mangles alt og er åbent for alt.
-----------------------------------------------------------------------------------PROFIL-----------------------------------------------------------------------------------
Caelan R. Gairden ----------------------------------------------------------------------------------- Hufflepuff ¤ 6. Årgang ¤ Halvblod ¤ Status Que Tidsvenderelev -----------------------------------------------------------------------------------
Caelan er en seriøs ung mand, der ved hvad han vil og hvad han står for. Han er måske ikke den mest udfarende, men han er en god lytter og er observant. Han holder sig til en mindre gruppe af nære venner, som han ved hvor han har og som han stoler på frem for at omgås med hvem som helst. Hans politiske synspunkt er meget konservativt. Der er ingen grund til at ændre på noget der fungere uden at vide at det er til noget bedre. Og ingen er endnu kommet med forslag han har fundet bedre, så han holder fast på tingene som de er. Hans baggrund har han tonet ned overfor alle - også sine venner. Han vil bare have lov til at være sig selv som den han er. Undvigelser af spørgsmål giver dog anledning til nye spørgsmål, men det samme gør det at han kommer og går uventet mellem timerne. At være tidsvenderelev har sine ulemper i at holde tråden gennem en hel dag. Piger ses stadig kun som venner, men alderen er vist ved at indhente ham på det punkt....
-----------------------------------------------------------------------------------PROFIL-----------------------------------------------------------------------------------
Grace L. Kennith ----------------------------------------------------------------------------------- Professor i Botanik ¤ Fuldblod -----------------------------------------------------------------------------------
Hun er retfærdig og dømmer eleverne på deres indsats i hendes timer så meget som deres evner, men aldrig på deres blod. Hendes fuldblods-status skinder dog igennem i vise dybtliggende fordomme, som hun dog sjældent giver udtryk for. Det er ikke det store jeg søger til hende, mere for at have alle med. Hun er dog altid klar til at træde i karakter, skabe ro og orden, ende en kamp eller blot tage en snak, hvor det er det der er brug for.
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on May 31, 2012 12:46:08 GMT 1
eilionoir & kathleen Eftersom disse to går på samme årgang, så vil jeg jo nok mene, at de kender til hinandens eksistens. Og så er de jo begge to registreret animagus. Eilionoir savner lidt nogle jævnaldrende at bruge tid sammen med, nogen der ser bort fra hendes families ret aktive liv inden for politik. Hun har selv ingen interesse i politik, og vil egentlig bare være dragepasser, når hun engang bliver voksen. Hun savner også en at snakke med omkring det at være animagus, og så har hun også søgt en stilling på quidditch-holdet hos Gryffindor. I bund og grund tror jeg nok, at de egentlig godt kunne være veninder. Hvad synes du?
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on May 31, 2012 13:44:20 GMT 1
Eilionoir & Kathleen
Kathleen (Kate) går på ingen måder op I politik og undgår egentlig emnet når det er muligt. Hun finder det kedeligt og de fleste på skolen urealistiske ekstreme i deres holdninger (og handlinger med politik som undskyldning). Så ser ingen problemer for dem der og slet ikke da de i den grad deler ynglingsfag på den måde de gør! Deres familie-baggrund er også tildels sammenlignelig, da Kate’s fædrene slægt er fra samme baggrund som Eilionoirs er. Hvornår havde du tænkt dig Eilionoir havde gennemført animagus-besværgelsen og blev registreret? (jeg kunne ikke se det i din profil *g*) Men det at de begge er det ville bestemt også give grund til at snakke. Kate drømmer om at rejse og se verden, så hvor der er drager og hvilken falder helt ind under hendes interesser. Kommer hun på Quidditch-holdet for Ravenclaw kan lidt intern drilleri og konkurrence måske også komme op *g* Alt i alt ser jeg ret gode muligheder for et ret solidt venskab mellem dem. En tråd med animagus-snak kunne også være ret interessant at tage! Så jeg er frisk!
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on May 31, 2012 16:43:28 GMT 1
eilionoir & kathleen Så de er også i familie langt ude! Hvor spændende! Så kan de slå sig sammen om at være ligeglad med politik og hvad de andre rent faktisk synes om deres opførsel xD Jeg havde forestillet mig, at hun ville have studeret animagi i nogle år, men nok først fik samlet sig til rent faktisk at afprøve det i sommerferien inden det femte år. Det kræver trods alt ret skrappe evner, at udføre. Og efterfølgende tror jeg hun er gået til sin forvandlingslærer for at udfylde papirerne. Jeg forestiller mig også lidt, at ikke hele hendes familie ved, at hun er animagus. Det kunne være rigtig sjovt, nu er Eilionoir i hvert fald kommet på holdet som målmand. Jeg kan lige forestille mig en tråd mellem de to, hvor de er i deres animagus-form xD
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Jun 2, 2012 7:14:53 GMT 1
Eilionoir & Kathleen
Det er de, men nok temmelig langt ude - som de fleste af fuldblods-slægter vel sagtens er *g* Så har der ca været et halvt år imellem de har udført animagus-besværgelsen. Kathleen valgte julen hjemme hvor der var tid, fred og ro til fordybelse, men vigtigst - ingen til at bevidne det, hvis det skulle gå galt. At hun er det er vist ingen hemmelighed nogen steder *g* Åh ja! Det kunne være sjovt! Har du lyst til at starte eller skal jeg?
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jun 2, 2012 12:09:45 GMT 1
eilionoir & kathleen Det vil jeg meget gerne, jeg smider et link herinde, når jeg har lavet den :)
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jun 3, 2012 10:47:59 GMT 1
eilionoir & kathleen Så kom der en tråd: her
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jun 11, 2012 10:32:15 GMT 1
hey jeg kunde godt se Flint og Kathy i en tråd, men jeg ved jeg ved ikke lige helt hvad Plotte skal handle om i nu. men det der kunde måske være noget med Animagus at gøre eller lidt Flirt jeg ved det ikke helt XD
men flint går Temlige meget af Lene og kunde måske være godt for ham at få noget selv skab efter som hans far døde af nogle Vemlige vand dæmoner så har flint ikke helt været sig selv både fordi han fik nogle grimme minder og ar efter det så kunde måske godt forstille mig at det hadet noget med han sygedom at gøre ?? XD
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Jun 28, 2012 14:31:20 GMT 1
Flint & Kathleen
Og så nåede jeg frem til et pusterum i hverdagen….(så håber jeg bare jeg kan huske hvad jeg læste i Flints profil for så længe siden) Umiddelbart husker jeg intet om sygdom? Nogen speciel grund til du bringer den op? (hvad end det er for en) og skete det med vand-dæmonerne ikke før han startede på Hogwarts? Kathleen er ikke specielt ”Alle skal have det godt”-typen, så hun vil ikke opsøge ham fordi han går alene Han er en anden årgang og kollegie, så hun vil ikke have lagt mærke til at han går alene og nok heller ikke rigtig til ham (beklager, det er den der flyvskhed ). Desuden går hun selv alene en del – af eget valg - og lægger derfor intet specielt i det. Vi kan sagtens smide dem sammen og se hvad der sker, men lige sådan umiddelbart er jeg ret blank for større ting end det. – åh og vær forberedt på at medynk er svært at få fra hende efter sidste sommer *g*
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 1, 2012 11:21:48 GMT 1
hehe tja men hvem skal lave tråden
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Jul 1, 2012 18:38:01 GMT 1
Flint & Kathleen
Jeg har ikke tid lige sådan med det første, da jeg har flere andre ting der skal skrives først, men hvis du kan vente på det, kan jeg sagtens starte. Vil tro der kommer hul igennem senere/sidst på ugen, nu folk har ferie og er sløvere til at svare
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 3, 2012 9:59:08 GMT 1
jamen kan jeg da godt ^^
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Aug 12, 2012 12:51:15 GMT 1
|
|