|
Post by William Hume Norwood on Aug 18, 2012 23:20:49 GMT 1
William Hume Norwood
Ja mine kære børn, William skal have nogle realationer, men han er altså lidt en ballade mager! og kan godt lide at give buksevand til piger der hedder Emma! Han er medlem af the Hallows, hvilket tager meget af hans tid, han er også meget interesseret i Quidditch, og forhåbeligt, kan han få en plads på dette års hold :0 Men som sagt er William lidt vild! fordi han er med en gruppe som prøver at "eliminere" alle dødsgardister elskere! Han har ikke været så glad for at få nye venskaber siden han meldte sig ind, men intet er umuligt!
I want you! To be friends with William! Er du interesseret? selvfølgelig er du det. Nærmest brænder op efter ham? frygt ej, for der er plads til dig! Jeg søger intet specielt til William, men han mangler venner i bunkevis, helst gamle venner! også klassekamerater, med kollegianer osv.
Relationer
Evander King Bliver set som en god leder, fra Williams side, ikke det store tætte venskab, men stadig en stærk loyalitet.
Betrys Morgan Griffith - Kommer
Jessalyn Taylor Blythe - kommer
Sarah Bones - Kommer
|
|
|
Post by Betrys Morgan Griffith on Aug 19, 2012 13:45:32 GMT 1
betrys Betrys er Evanders højre hånd (og ud over det er de også rigtig gode venner). Hun Er et meget aktivt medlem i gruppen og er ligesom William ikke bange for at gøre, hvad det kræver, for at nå sine mål.
I duelturneringen sidste år blev hun diskvalificeret, fordi hu brugte sectumsempra mod sin modstander (og ramte), så hun har allerede markeret sig blandt leverne.
Derudover går de jo i klasse med hinanden, så de har uden tvivl kendt hinanden i de seks år, de har gået på skolen. Det kommer lidt an på, hvordan Will ville have det med en pige som Betrys - hun fungerer sådan set med de fleste, så længe holdningerne er i orden.
|
|
|
Post by William Hume Norwood on Aug 19, 2012 13:50:50 GMT 1
Jeg tænker lidt, at fordi de har gået i klasse samme behøver de jo ikke have været kommet hinanden så meget ved, MEN! efter de begge blev medlemmer i The Hallows, kunne de måske blive lidt mere opmærksomme på hinanden? William vil have godt af at have en pige ven, som ikke var ren og skær blødsød som mange andre piger er. Det kunne måske have nogle interne jokes, og laver en del ballade sammen, også udenfor gruppen?
|
|
|
Post by taut on Aug 19, 2012 14:04:37 GMT 1
Det er rigtig nok. Jeg ved faktisk ikke helt, hvornår Betrys officielt har været et medlems The Hallows, men hun har aldrig lagt skjul på hendes meninger, og hun er trods alt en Griffith (gammel tryllestavsmagerslægt fra Wales, der pretty much har haft de samme holdninger i flere generationer), så de fleste har et indtryk af, hvad hun er for en type, når det kommer til politik. Hun er i øvrigt selv i lære som slægtens næste tryllestavsmager.
Betrys er slet, slet ikke til ballade. Hun har intet imod at bryde reglerne, men hun gør det aldrig bare for sjov. At pjatte rundt er til gengæld ikke så fjernt for hende - jeg kan et eller andet sted godt se dem sidde og være ved at sprænges af ndestængt latter ved aftensmadsbordet, fordi den ene har fyret verdens dårligeste joke af.
|
|
|
Post by William Hume Norwood on Aug 19, 2012 14:26:45 GMT 1
Men så må de bare lave andre slags fjollede ting end ulykker. Nok er William ikke den mest humoristiske person, men alle kan vel trænge til lidt morskab. Jeg tænker at når de er til møder for The hallows er de begge meget seriøse, men uden for det, er de nogle pjatte måsse! eller noget alla det xD Men så skal vi vel bare få startet en tråd og lade dem lege
|
|
|
Post by Paige Segall on Aug 19, 2012 14:59:52 GMT 1
WILLIAM & EVANDER Okay. Her er der uden tvivl en relation. Det er uundgåeligt. Ligesom frøkenen ovenfor er Evander en del nemmere at komme godt ud af det med, hvis man har de rigtige holdninger. Så langt så godt. Derudover har Evan en stor interesse i at være på god fod med alle sine medlemmer - det var dem, der stemte på ham og det er dem der i teorien (selvom det ville være uhørt) kan smide ham af som leder.
Jeg forestiller mig derfor som udgangspunkt at Evander behandler sin klassekammerat pænt og høfligt, men jeg kan ikke finde ud af om de er mere end venligt stemte bekendte med samme sag. Det hænger naturligvis sammen med at Evan er ret svær at være venner med. Han forventer en hel del af dem, han kalder netop det og selvom han også giver meget tilbage, så er det alligevel ret få der kommer bag facaden...
WILLIAM & JESS Meget større potentiale - og så alligevel ikke. Sagen er den, at Jess hader Betrys af et godt hjerte. Episoden med sectumsempra? Ja det var så Jessies storebror. Det ville være synd at sige at hun har tilgivet den ældre løvinde og jeg tror måske lidt det sætter punktum for hvad der ellers kunne være her. Til gengæld kan de snildt ske at der har været et venskab før hele episoden, som så er gået totalt i vasken efterfølgende. Drama, drama (Jessie ender i øvrigt formentlig med at slutte sig til the Hallows - på trods af Betrys den skingrende sindssyge sæk - senere på året).
WILLIAM & PAIGE Bedste venner i hele verden! Udfordringen: Paige er en fuldblodsfacistisk lille engel, der gerne så både Will og hele hans trup af afsporede hallows døde - eller som legetøj for hende selv og hendes fine venner. Jeg tænker umiddelbart at disse to må have stødt sammen et par gange.
WILIAM & SARAH Faktisk har jeg ingen ideer her, ud over noget med Quidditch. Eventuelt kan han have været en af de knægte i hendes fortid hun har flirtet med, men aldrig rigtig mere end kysset til en eller anden ligegyldig fest. Det er lidt tamt, men muligvis brugbart.
|
|
|
Post by William Hume Norwood on Aug 19, 2012 18:59:48 GMT 1
Evander & William Ja her er det selvfølgelig det faktum at de begge er i the hallows. Jeg tror også på en måde William ville se op til Evander, fordi han er gruppens leder. Han ønsker ikke at tage pladsen fra ham, men støtte op omkring Evanders meninger, og måske stille ham i godt lys. Dette vil dog også medfører at William ville have et meget stift forhold til Evander, fordi han så ham som lederen. Jeg hentyder ikke han skal være "håndlanger" agtigt, men mere i retning af at hans meninger er det samme som Evanders, og derfor støtter ham op omkring ham
Jess & William Her kan jeg både se "farlige" ting og gode ting. Hvis han er venner med Betrys, er det klart at Jess vil føle sig ret bitter overfor ham, fordi han hænger ud med hende, dog vil han være ret fascineret af hende fordi hun spiller som angriber på Gryffindors hold. Hm den er lidt svær. Men hans facination behøver self heller ikke være rettet mod hende som sådan xD
Paige & William Jeg kan ikke helt se noget her. Fordi hun er en del yngre end ham (eller opfører sig sådan) så vil han nok bare se over hende, eller blive ret hidsig, hvis hun pressede sig på : P
Sarah & William Igen vil der her være en hvis form for fascination af at hun er anfører for Hufflepuff holdet. Han vil dog føle sig trukket væk fra hende, fordi hun jo er en modstander i form af quidditch, men det er på en lavt plan xD Hmm jeg ved ikke helt, altså jeg kunne da sagtens se at de havde flirtede lidt tidligere, men at det egentlig bare har været overfladisk og sket til fester
BUM!
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Aug 19, 2012 19:28:05 GMT 1
WILLIAM & EVANDER Modtaget. Trofast støtte, ikke ven. Lad os gøre livet surt for fuldblodsfacisterne! Jeg vil i øvrigt anbefale dig at aflægge det politiske forum for hallows et besøg. (:
WILLIAM & JESS Well. Jess er ikke bitter. Hun gemmer ikke på følelser på den måde (ud over decideret had, og det er reserveret til... nåja: Betrys og lign.). Jeg tænker dog der har været nogen seriøse sammenstød imellem dem hvis de var venner før, fordi hun ikke kan forstå hvordan nogen kan blive ved med at være venner med nogen, når de gør noget så sindssygt i en simpel konkurrence. Mht. Quidditch er jeg lidt hægtet af - men det ændrer selvfølgelig på sagerne hvis han går hn og kommer på holdet.
WILLIAM & PAIGE Modtaget. Mere følger om riddler-trioen etc. (det hører under hallows).
WILIAM & SARAH Modstandere... Bevares. Sarah skød sommeren i gang ved at liste ud i skoven med Ravenclaws anfører og lave ting, der ikke er børnevenlige, så vildere end det er konkurrenceånden på Hogwarts vist ikke. Men det lyder aldeles fint med nogen uforpligtende kranegnavning til en fest engang i løbet af de senere skoleår. Hvis det skulle være gået over hovedet på dig er hun i øvrigt willie. (;
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Aug 21, 2012 16:16:09 GMT 1
William & Kathleen Samme årgang så de har haft timer sammen i nu 6 år og må som minimum kende til hinanden. Kathleen er en så godt som evigglad, optimistisk pige med et lettere flyvsk væsen, bestandigt smil og kvikt hoved. Grænsesøgende som så mange andre og med en fortid som afdæmpet ballademager. (Lærer-barn og far er ikke sjov når han er vred....) Hun er animagus, fuldblods, angriber og Burning Day. Politisk har hun til nu holdt sig rimelig passivt, men præges det næste år mod Riddlers af en del af hendes omgivelser... Hallows har hendes evige skepsis eftersom hun har været udsat for chikane fra den kant tidligere.... Så - de to... jeg kunne godt se dem have haft et venskab der måske kunne blive udfordret af det her års udvikling politisk? Om det bryder sammen eller bliver stærkere? Andre ideer?
William & Caelan Igen er de fra samme årgang, så overfladisk kendskab er næsten garanteret. Caelan er en seriøs, stille fyr, der holder sig til en mindre gruppe af nære venner og er fuld tilfreds med det. Han er halvblod, Status Que og regelret. Fagligt stærk og med en stille humor der mest kommer frem blandt dem han holder nær. Mest tænker jeg i studiepartnere i et eller fag, hvor de har været sat sammen og fundet ud af at det overraskende nok fungerede ;) Et partnerskab der sagtens kan have endt i gentagne politiske diskussioner (eftersom Caelans synspunkt nok ikke er det nemmeste at acceptere...) Andre ideer?
|
|
|
Post by William Hume Norwood on Aug 21, 2012 16:29:41 GMT 1
Kathleen & William Fortid som ballademager?! Ja det kunne måske da have været de to som lavede ballade sammen? ; D De er så blevet ældre og er "nogenlunde" stoppet med det. De kunne så måske stadig lide at rende rundt på slottet og finde hemmelige gange og smugkigge på lærerne når de ikke ved det :P
Caelan & William Self vil William ikke se noget problem i at Cael var neutral, så længe han ikke havde noget at gøre med dødsgardister :0 De kunne evt, have studie gruppe sammen eller noget? Jeg ved ikke helt om der er så meget andet her
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Aug 21, 2012 18:49:17 GMT 1
William & Kathleen *Kate ser meeeeeeget uskyldig ud* Ved slet ikke hvad du taler om! Hun har holdt det i det små og rimelig uskyldigt (selvom forsøget med pink silkebånd med udløser i halen på hendes fars kost ikke blev modtaget med god humor), men kan bestemt godt se dem stadig finde nye steder at undersøge på slottet og nye låste døre der bare skal åbnes! Som angriber på Ravenclaws hold kan vi også se på lidt intern konkurrence hvis/når han får en plads - hvem ved? Måske skyder han hende ned i løbet af året ;)
William & Caelan Studie-gruppe lyder som en god ide :) og nej - ingen dødsgardister her - hans lillesøster og hans mor er de eneste magikere ud over ham i familien, så han magiens verden var rimelig ny til ham da han startede *g* Vi kan altid smide dem sammen når skoleåret starter og se hvordan de fungere - så er flere af deres bekendtskaber nok også på plads og det kan være de kan få noget den vej rundt - fx får Caelan noget plot med Rhiannon, så der kunne være noget der ;)
|
|