|
Post by Aoife Ivory on Apr 30, 2012 17:00:15 GMT 1
V E G A S' · K A R A K T E R E R aoife ivoryAoife er lillesøster til Imogen Ivory. Den lille heks er kommet på Slytherin, hvilket bestemt ikke er faldet i særlig god jord hos nogle i familien. Hun har et hidsigt temperament, og kommer ofte ud i situationer, hvor hun bruger næverne mere end ord. Hun er begyndt at tvivle på de holdninger, som Burning Day har, og tror mere på The Riddlers holdninger til blod. PROFIL
relationer Ingen
eilionoir murdochEilionoir er tvillingesøster til Lewis Murdoch. Til trods for, at storts set alle hendes familiemedlemmer har brugt tilværelsen hos Slytherin i deres skoleår, så endte denne unge heks på Gryffindor, den dag hun startede på skolen. Og siden da har hun måtte bevise sit værd overfor hendes klassekammerater. Hun er på ingen måde politisk aktiv, og er kun loyal over for The Riddlers på grund af hendes familie.
relationer
[/color][/font] Lewis Murdoch tvillingebror[/i] Kathleen Kennith god venindeZac Gallagher god ven og holdkammeratJessalyn Blythe holdkammeratAisling Delaney overfladisk venskabElisia Thorne klassekammeraterGareth Collins god ven & støttepædagog[/blockquote][/blockquote] thaddeus abbeyThaddeus, der bliver kaldt Parker og mange andre navne, er endnu en Abbey. Han har tre ældre brødre, hvor to af dem ikke længere går på Hogwarts, og så har han en tvillingebror, som han er ret så allieret med. Han er endt på Slytherin, og det generer ham ikke det mindste. Han ser det som en mulighed for at kunne møve sig frem, så han kan blive det, som han ønsker mest i verden. Han er en lille arrogant troldmand, der godt kan finde på at lave ballade. Meget ballade.
relationer Ingen
[/i] [/blockquote][/blockquote] [/center]
|
|
|
Post by Lewis Murdoch on May 30, 2012 22:10:25 GMT 1
Ellinoir Murdoch Well, relationen mellem Lewis og Ellionoir er ganske åbenlys, så det kræver vist ingen nærmere uddybning. Der er allerede gode forudsætninger for plotting imellem de to, hvad enten det er kærlige bror og søster-øjeblikke, eller fyrige familiedramaer. Det store spørgsmål er; hvordan er Ellionoirs og Lewis' overordnede forhold til hinanden? Mange tvillinger føler sig stærkt knyttede, eftersom de oftest er de samme steder i livet, rent udviklingsmæssigt. Men det kan sagtens også forholde sig helt anderledes. Jeg forestiller mig, at de har været tætte hele deres opvækst, og altid har holdt sammen, når de har følt sig uretfærdigt behandlet af familiens ældre medlemmer. Efter skolestart, og Ellionoirs fordeling til Gryffindor, har deres forhold dog nok været sat på en prøve. Mens Lewis har kunne juble over sin plads på Slytherin, har Ellinoir måtte døje med ikke blot familiens, men også hendes egen tvillingebrors skuffelse. Om forholdet dog siden er blevet bedre igen, ved jeg ikke. Det afhænger nok en del af Ellinoirs holdning til ikke-magikere, og hvem hun omgås. Måske har den stærkt idealistiske Lewis svært ved at forstå søsterens manglende interesse? Uanset hvad, må de efterhånden være to selvstændige individer, med forskellige interesser og vennekredse, men derfor kan de stadig godt være tætte - eller det fuldstændig omvendte. It's all just thoughs. Måske havde du tænkt noget helt andet?
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on May 31, 2012 7:37:36 GMT 1
eilionoir & lewis Jeg havde også lidt forestillet mig, at de måske ville have været ganske tætte som børn. Dog ville Eilionoir stadigvæk have følt en trang til at bevise, at hun var lige så god som enhver dreng. Dog er der efter skolestart nok sket en lille forandring i deres forhold. Hun var ikke selv særlig vild med, at hun skulle placeres hos Gryffindor, og jeg tænker lidt, at hun nok har grædt sig selv i søvn de første par uger af sin skoletid. Efterfølgende er hun så faldet rigtig godt til på kollegiet. Efter at have gået på Gryffindor i et par år, så har hun helt opgivet tanken om politik, og tænker ikke rigtig på, hvem hun tilbringer tiden sammen med. Så længe snakken ikke flader på hendes familie og dennes holdninger. Dette kan sagtens bunde ud i, at de godt kan være tætte, når de tilbringer tid sammen, men ellers ikke rigtig snakker sammen, når der er andre til stede. Hvad synes du?
|
|
|
Post by Zac Prince Gallagher on Jun 2, 2012 15:53:00 GMT 1
Eilionoir Som lovet smider jeg her Zac på banen sammen med den søde Eilionoir x)
Altså, min første indskydelse var at de svinger godt sammen, eftersom hun også spiller quidditch, og de derfor har den ting til fælles - men så opdagede jeg at hun er riddler, hvilket næsten må give problemer, da Zac er mugglerfødt. Men hvis hun ligesom ham slet ikke rigtig går op i den slags, så kan vi på overfladen nok godt se gennem fingre med det, men noget tæt venskab kan det nok ikke blive til, alene af den grund. Zac synes nemlig at det er enormt plat og ret kujonagtigt, at hun kun støtter riddlerne fordi hendes familie gør det. Han synes ærlig talt hun skulle tage og droppe det pjat, og bruge sin energi på quidditchtræningen i stedet for, og vil nok ikke lægge skjul på sin mening. x]
Jeg læste hendes profil og så, at hun også har lidt af et temperament og en vilje af sin egen, så derfor kan jeg let forestille mig, at de jævnligt har nogle hede diskussioner på banen, hvis de er uenige om noget eller hvis træningen går dårligt - jeg satser på at søge stillingen som anfører når jeg har fået etableret nogle plots, og fået ham i spil. Men anyways, det var hvad jeg lige kunne komme på i første omgang (:
[/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jun 2, 2012 23:00:50 GMT 1
eilionoir & zac
Det var dejligt, mange tak :)
Jeg tror nemlig også, at de vil svinge rigtig godt sammen. Specielt fordi de begge to elsker quiddicth så højt, selv om Zac nok vil mere med det end hende. Det med at hendes loyalitet ligger hos the Riddlers, det er kun for, at hun ikke helt skal blive uvenner med hele hendes familie. Hun kunne ikke interessere sig mindre i politik end noget andet. Jeg tror hun ville have fortalt dette til Zac. Hun ville nok i hvert fald have fortalt ham, at hun har sin egen mening om, hvem hun gider bruge tid sammen med, og at hverken hendes politisk aktive tvillingebror eller hendes families yndlingsparti, skal bestemme hvem hun tilbyder sit venskab.
Så jeg tror alligevel, at det kan blive et forholdsvist godt venskab. Og måske danne grund for, at Eilionoir helt melder sig ud af familiens ekstreme holdninger. Hun gider nemlig ikke have hundredvis af fjender, hun er for doven til at holde styr på dem xD
|
|
|
Post by Zac Prince Gallagher on Jun 4, 2012 9:51:34 GMT 1
Eilionoir
Okay, når du stiller det op på den måde x]
Jeg tænker, at de til hverdag har et godt forhold til hinanden. De kan snakke om de fleste ting, og især er det interessen for quidditch, der binder dem sammen. Men indtil hun melder sig helt ud af partiet, er jeg ikke sikker på, at Zac kan få sig selv til at stole på hende.. For selvom han ikke går op i politik, så betyder det altså alligevel lidt, at hun er en del af en 'kult' (xD), der vil udrydde 'hans slags' fra den magiske verden.
Men der er måske et lille problem. Jessie Blythe er Zacs bedste veninde, og jeg kan se at Eilionoirs og hendes forhold ikke er det bedste - hvordan tackler vi den?
[/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jun 4, 2012 10:35:53 GMT 1
eilionoir & zac
Han kan måske få hende til at indse, at hun ikke behøver sin families godkendelse af parti? Hun vil jo gerne være en selvstændig person, men er bange for, hvad familien vil sige, og mest af at hendes tvillingebror. Han er den eneste grund til, at hun ikke har meldt sig ud af partiet endnu. De har haft et tæt forhold før i tiden, men da hun havnede på Gryffindor, så blev forholdet en anelse anspændt mellem dem. Og hun holder jo meget af sin anden halvdel, men ikke nok til at dele hans holdninger. Og det kan Zac måske få hende til at indse?
Åh ja, forholdet med Eilionoir og Jessie. Hun vil absolut ikke bryde sig om, at han tilbringer tid sammen med Jessie, men det er fordi hun syntes, at den yngre Gryffindor-elev er en idiot. Så længe samtalemnet ikke handler om Jessie, så skal det nok gå godt. Men hun kan ikke lade være med at smide skarpe og spidse bemærkninger efter Jessie, uanset om hun er der eller ej..
Jeg ved ikke helt, om det var forståeligt?
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Jul 3, 2012 23:27:10 GMT 1
EVAN & EILIONOIR
Okay. Inden jeg giver mig til at rode lidt i idékassen til hvordan disse to ville gå i spænd med hinanden (umiddelbart fantastisk, såfremt hun lige tager sig sammen og gør oprør imod den familie og de forskruede værdier) vil jeg starte med at høre om plottråden her stadig er aktiv?
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jul 4, 2012 17:45:10 GMT 1
eilionoir & evan
Plottråden er skam stadigvæk aktiv :)
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Jul 7, 2012 1:20:46 GMT 1
EVAN & EILIONOIR
Lovely! Jamen så er det jo bare at brainstorme løs. Jeg har gjort mig et par tanker omkring de to klassekammerater, men de er lidt ufuldstændige, fordi jeg faktisk ikke kan finde ud af at greje Eilions politiske standpunkt. Jeg ved at hun er medlem af the riddlers. Jeg ved også at hun ikke er særlig engageret og at hun har et venskab med en mugglerfødt, men jeg ved ikke hvordan hun fremstår på Gryffindor-kollegiet. Alt afhængig af det står jeg to steder. Enten mener Evander, at hun er en kujon, men arbejder alligevel personligt på at give hende muligheden for at sige fra overfor sin familie og stå ved det hun rent faktisk tror på. Alternativt, hvis han kun ved at hun fistrer rundt med Zach, men for så vidt alligevel er riddler, kommer hun i kassen med dem han modarbejder heftigt og ynder at spænde ben for. Det skal nok blive en fest, hvis hun kommer på 'fjendelisten' til næste skoleår og bliver fanget imellem Betrys og Evan. <3
Let me know. Uanset hvad tænker jeg at der er gode plotmuligheder her. Åh ja. Fik jeg nævnt, at Evan står i stilling til at snuppe posten som leder for the Hallows i det kommende skoleår?
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jul 20, 2012 10:06:47 GMT 1
eilionoir & evan
Jeg tror jeg svarer i næsten kategorisk rækkefølge, det er vist nemmest i det her tilfælde.
Jeg forestiller mig lidt, at hun ikke er synderlig vellidt af alle på Gryffindor-kollegiet, mest på grund af hendes families politisk standpunkt, og så fordi hendes tvillingebror godt kan være lidt af en arrogant herre. Derudover er hun rigtig gode veninder med Kathleen Kennith, hvis familie ikke er særlig vellidt hos Murdoch-klanen. Når det er sagt, så har jeg store planer om at lade hende skifte politisk standpunkt på et tidspunkt, og lade hende finde sig en kæreste, der enten er muggler-født eller muggler-elsker.
Sig endelig til, hvis det satte flere tanker igang.
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Jul 23, 2012 20:24:34 GMT 1
EVAN & EILIONOIR
Det fik ikke så mange tanker i gang. Primært fordi jeg ikke helt kunne læse et svar på mit spørgsmål ud af det, men det er nok bare mig, der er lidt sløv. Jeg forstår stadig ikke hvor hun står henne politisk (så vidt Evander ved). Du skriver at hun ikke er vellidt, men hvad er grunden til det og hvad har Kate med sagen at gøre? Jeg er nok bare lidt forvirret over sammenhængene, som jeg ikke er inde i, men hvis det er vigtigt for en eventuel relation, så vil jeg meget gerne forstå det.
Som du kan se er Evan allerede leder af the Hallows. Om det gør en forskel eller ej ved jeg ikke, men jeg har allerede lært at han har en forkærlighed for at lokke riddlernes familiemedlemmer til sig for at genere dem - og hvorfor ikke Eili?
Uanset, så er jeg stadig lidt tabt på hvad hun egentlig mener og hvordan hun fremstår. Det at hun er Gryffindor-elev og riddler er næppe unikt, men går hun sammen med andre som hende, eller helt alene? Taler hun med mugglerfødte, eller holder hun sig for god til det andet end i skjul?
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Jul 24, 2012 11:39:14 GMT 1
eilionoir & evan
Jeg kan se, at jeg har svaret mens jeg var på arbejde. Fy fy, slemme mig. Men jeg gør det igen nu xD
[/color] Eilionoir står lige nu ikke nogle steder politisk. Hun er medlem af the Riddlers, og skifter senere hen til Burning Day. 2. Jeg har ingen anelse om, hvad Kathleen har med sagen at gøre. Hun er ude af snakken. Jeg forestiller mig, at Eilionoir ikke føler, at de andre på hendes kollegium har tillid til hende. Men sådan er det ikke i virkeligheden. Og derfor tror hun, at ikke alle bryder sig lige meget om hende. 3. Eilionoir går og taler sammen med halvblods og mugglerfødte. Hun skjuler ikke, at hun har det godt sammen med alle former for magikere.[/ul] Var det bedre? [/justify][/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Jul 24, 2012 21:50:50 GMT 1
EVAN & EILIONOIR
Meget bedre. Jeg nærmer mig i hvert fald forståelse og måske også konkrete ideer, selvom jeg ikke er helt sikker på hvordan de kan bruges til reelt spil. Det er altid en ærgerlig udfordring, for tråde er trods alt hvad det hele handler om.
Selvfølgelig bryder Evan sig ikke om hende. Hun er (uanset sin egen tvivl) riddler. det kommer med hele det her med den sort/hvide verden han befinder sig i. Jeg tænker at det sjoveste ville være at proppe hende på den forbløffende korte liste af folk, som bør generes. Betrys (hans højre hånd) og Evander bliver et par søde englebørn, når de huserer på gangene og gør livet virkelig surt for riddlers. Hvis du er med på at lege, så tænker jeg at vi kan statuere et eksempel ved at lade dem tage sig grundigt af Eili. Alternativt må vi se på andre muligheder, men eftersom mere eller mindre åben krig er på min ønskeliste for næste skoleår, så virker det logisk at vælge den vej frem.
|
|
|
Post by Caera Delaney on Aug 23, 2012 20:17:27 GMT 1
Aofie og Caera Her tænker jeg noget venskab! De begge interesseret sig for quidditch og er sikkert også meget ens om personer (nu har dog kun læst, at hun er temperamentsfuld og befinder sig i en politisk skillevej, så jeg ved ikke, om det passer?). Deres nuværende situation i venskabet kunne være, "hvilken politisk holdning har vi egentlig? Og kommer det til at splitte os ad?"
Det her er bare nogle hurtige tanker - hvad synes du? :))
|
|