Audrey Thorne
6. ?rgang & N?steleder for Burning Day
There's a great fire coming... Burning Day will be ready. Are you?%\1\%
|
Post by Audrey Thorne on Sept 6, 2012 17:47:45 GMT 1
♥ Elisabeth Rose Arrington ♥ 15 år Gryffindor 6. årgang fuldblodsheks _______________________________________________________
Ellie Arrington er en ung heks på 15 år fra kollegiet Gryffindor. Som disciplineret, ordentlig og rolig er hun ikke den person der står mest frem. Alligevel har hun et omdømme som småsær, ikke blot fordi hun lider af OCD og konstant vasker hænder og holder alting i sirlig orden, men også fordi hun har store sociale mangler. Det betyder, at hun ler på de forkerte tidspunkter og ofte stiller sære og grænseoverskridende spørgsmål. Med en generel mistro for andre, er hun ikke den der har flest venner, men dem hun har, betyder alt for hende. Med en passion for skuespil og en dramatisk barndom, har hun en tendens til at reagere intenst og kraftigt, og er lidt af en emotionel rutsjebane. Usikker, selvkritisk og allergisk overfor blæk, men med en menneskelig nysgerrighed og begyndende smag på friheden og livet. _______________________________________________________ Relationer:Jacob Andrew ArringtonEllies manipulerende og lettere sociopatiske overbeskyttende storebror, der holder et skarpt øje med hende. Han er ikke tilfreds med hendes nye interesse og tillid til mugglerfødte, og lægger bestemt ikke skjul på dette, og alle hans andre dominerende meninger om hende. Når hun siger sig for meget imod, holder han sig ikke tilbage fra at sætte hende fysisk på plads. [profil]Gareth Humphrey CollinsDen person, Ellie betragter som sin bedste ven. Gareth tog Ellie under sine vinger i slutningen af deres andet år, og de to unge har en hel del tilfælles. De beskytter hinanden og er hinandens klippefaste støtte, når livet bliver for hårdt. Samtidig finder Ellie, at hun kan lære ufattelig meget af sin bedste ven. [profil]Emilia BonesEllies bedste veninde. De bondede på nogle af deres første år over en fælles interesse for litteratur, og siden da er de kun kommet tættere og tættere på hinanden. Begge er lettere akavede socialt og temmelig verdensfjerne, så sammen kan de drømme sig hen i en sikker og romantisk verden. [profil]Giovanni PolvaniGio var Jacks gode ven indtil for et års tid siden. Der ændredes tingene pludselig mellem dem, men indtil da, havde Gio ikke vist nogen speciel interesse for Ellie. Nu er han til gengæld begyndt at jagte Ellie og køre på hende psykisk. Ellie er dybt angst for ham, men har besluttet at stå imod ham en eller anden dag. [profil]
• Audrey Sheehan Thorne •
16 år Ravenclaw 6. årgang mugglerfødt _______________________________________________________
Audrey Thorne kendes bedst for sin aktivitet inde for Burning Day - som den ihærdige, temperamentsfulde og målrettede næstformand. Hun er vældig nysgerrig og har et behov for at prøve mennesker af og undersøge deres grænser, om så det er ved at diskutere insisterende eller provokere dem en smule. Om end er Audrey et venligt væsen, der altid er klar til at tilgive. Den dag hun bærer nag eller tyr til vold og andre destruktive metoder, er dagen hun svigter sig selv og sine etiske overbevisninger. Det sker dog ofte, at temperamentet overtager og får hende til at bebrejde, bande og svovle på upolitisk vis. Ellers står Audrey ikke tilbage for mange ting for at nå sit mål, så længe det ikke skader andre fysisk og psykisk. Altid klar til at jagte det næste sus og tage på målrettede nattevandringer eller andre ulovligheder, har hun en tendens til at lege med ilden og sætte sig selv i farer. Sammen med venner er Audrey et ganske roligt, humørfyldt og lettere drillesygt menneske. _______________________________________________________
[/justify] Relationer:Elisia ThorneAudreys højtelskede kusine. De to har altid brugt mange stunder sammen på at lege, drømme og lægge planer for fremtiden. Pt har de et tæt samarbejde i Burning Day, hvor de drømmer om at kunne gøre en stor forskel på skolen. [profil]Brand Andrew LowryAudrey og Brand er den slags venner, der holder af at spendere en del tid sammen - i perioder. Så får de for meget af hinanden. Begge har et voldsomt temperament og anskuer verden temmelig forskelligt, men deres fælles eventyrlyst og gode humør bringer dem vidt omkring. [profil]Betrys Morgan GriffithEngang for længe siden var Audrey og Betrys tætte veninder, men de groede langsomt fra hinanden. Siden hen har de kun stødt ind i hinanden af og til, og det er især blevet akavet efter Betrys duel-stunt. Audrey vil gerne se det bedste i Betrys, men hun er ved at indse, at de er meget forskellige. [profil] [/justify][/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Kevin Allaire on Sept 6, 2012 21:09:41 GMT 1
ELLIE & KEVIN Jeg ved ikke lige hvor de to står med hinanden efter vores tråd, men jeg forestiller mig stadig at det er et begyndende venskab. Hvis du har brug for noget specielt - måske en person der er kan stå hende i ryggen når Gio og Jack bliver for meget, så må du sige til, Kevin har i hvert fald planer om at træde ud af hans skygge og stoppe med at være velkomst-måtten alle træder på.
AUDREY & ALEC Se, her har vi masser af mulighed! Alec har været et aktivt medlem af Burning Day længe, så de kender uden tvivl hinanden fra den politiske gruppe. Alec har lidt af en spottet fortid, som nogen gange går lidt igen når det gælder Riddlers. Jeg tror sagtens at vi kan stable et spændende venskab på benene, og skulle du nogensinde få brug for Alec i et plot, så griber du bare fast i Hufflepuff'eren! Men hvis vi starter med et venskab, hvad siger du så til et forholdsvis tæt venskab? Hendes ildsjæl er i hvert fald noget han sagtens ville kunne håndtere. Input?
|
|
|
Post by Adam Shaw on Sept 6, 2012 22:16:50 GMT 1
Elisabeth & Adam Ja, jeg kan ikke rigtig se dem have kendskab til hinanden på forhånd, ud over at Adam går på samme årgang som Jack. Adam er dog imødekommende, hjælpsom og en god lytter, så der kunne være mulighed for at de kunne snakke ved lejlighed.
Audrey & Adam De to her er rigtig, rigtig enige på mange, mange punkter, men sikkert også uenige på en del andre. De er begge to Ravenclaw og de er begge politisk aktive, så de kunne godt have nogle diskussioner om hvordan og hvorledes de hver synes man bør gøre.
|
|
Audrey Thorne
|
Post by Audrey Thorne on Sept 9, 2012 11:30:49 GMT 1
Ellie & Kevin: Det lyder som noget, Ellie lige præcist har brug for – hvis Kevin kan holde hendes særheder ud i længden. Er vi ude i, at de efterhånden har fået opbygget et lille venskab, der medvirker til at Ellie bliver mere og mere positivt stemt for mugglerfødte?
Audrey & Alec: Audrey mangler en bedste ven, og Alec lyder som en fin fyr! Tror de kunne have det skægt sammen og blive ganske gode venner. De har begge et temperament, så mon ikke de er den slags venner der sagtens kan komme til at give hinanden et ordentligt møgfald for straks at tilgive igen? Eller er de måske netop den slags der er så gode venner, at de er i stand til at bøje af og give den anden plads, fordi de kender til hinandens temperament? Anyway, hvor tætte foreslår du at de er (kender Audrey f.eks. til Alecs skabsbøsseri?) Hvor lang tid har de været så gode venner? En anden ting er, at jeg har opdaget Alec og Zad er bedste venner. Efter en lille overvejelse og snak med Ais har vi konkluderet, at Audrey og Zad også er venner. - og at Audrey sandsynligvis har haft et lettere crush på Zad gennem lang tid. Noget Alec sandsynligvis har opdaget, eftersom Audrey er lettere akavet når han er i nærheden?
Elisabeth & Adam: Jeg kan heller ikke umiddelbart se nogen grund til at opsøge Adam, andet end hvis det går den anden vej – hvis Adams beskyttertrang for de ”udsatte” får ham til at opsøge Ellie og spille lidt ridder. Men det ved jeg ikke…
Audrey & Adam: Det kunne jeg da sagtens forestille mig når de bege to er politisk aktive. Meeeen, kan vi ikke finde på noget lidt mere spændende end det? Jeg skal nok lige prøve at knække min hjerne for en fix idé.
|
|
|
Post by Alec Poynter on Sept 10, 2012 20:09:48 GMT 1
ELLIE & KEVIN Kevin har absolut intet imod hendes små særheder, og så vidt det er muligt så skal han nok prøve at respektere dem :) Men ja, de må være i begyndelsen af et godt venskab. Lad os bare håbe at et venskab til en mugglerfødt ikke får hende ud i for mange problemer, for så kan det godt være at Kevin har en mening eller to at smide i hovedet på Jack!
AUDREY & ALEC Jeg tror at vi er ude i lidt af et miks. Alec prøver så vidt muligt at kontrollere hans temperament så han er nok den der bøjer sig mest. Til gengæld kunne jeg også se dem ende i et par enkelte skænderier hvor de begge har fået blæst øret væk, har været sure på hinanden i en dags tid for dernæst at se det dumme i deres skænderi og hurtigt gå tilbage til at være venner igen. Hvis vi nu siger at de har i hvert fald tre års tæt venskab imellem dem så tror jeg, selvom Alec aldrig selv har givet udtryk for det, at Audrey har fanget at der er noget forandret og har luret lunten. Og Alec kan også sagtens fornemme at der er noget i luften når Zad er i nærheden.
|
|
James Maynard O'Connell
7. ?rgang & Journalist p? The Wiz
In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.%\0\%
|
Post by James Maynard O'Connell on Sept 11, 2012 1:05:32 GMT 1
Næh hov! James og Ellie kunne da godt svinge sammen, kunne de ikke?
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Sept 26, 2012 19:42:02 GMT 1
AUDREY & JOSIE
So much potential! De er begge mugglerfødte, startede på samme år og er begge fra Ravenclaw. Den væsentligste forskel bliver nok at Josie har svært ved at tale sin sag politisk, fordi hun ikke føler at hun har ret til det som den mugglerfødte hun er. Derfor havde jeg planer om at gøre hende til næstformand til Status Quo. Men jeg forestiller mig at de to piger er reeet så gode veninder!
ELLIE & JOSIE
Selv deres kælenavne klinger! Hvis ikke det var fordi at Emilia var Ellies bedste veninde, så havde jeg foreslået Josie :D Men hvad tænker du? De er begge to en anelse odd, og de har mange ting til fælles. Argh, damn you night! :b
|
|
Audrey Thorne
|
Post by Audrey Thorne on Sept 27, 2012 20:31:55 GMT 1
Ellie og Kevin: Det lyder jo som en plan! Ellie vil uden tvivl få problemer med Jack, men ikke flere, end hun er vant til. Han er ved at få øjnene op for hvilke personer Ellie mænger sig med, så én fra eller til, gør vist ikke den store forskel. Medmindre du trænger til at give Kevin en omgang høvl, for så er det vist bare at aftale det med Night ;p.
Audrey & Alec: Det kan jeg også godt se for mig! Er godt enig i din beskrivelse af dem: de har næsten ingen hemmeligheder mellem dem, men dem de har, er for længst gættet. Perfection. Jeg er klar til en tråd når du er!
James & Ellie: Efter at have læst James, synes jeg det kunne være mægtig interessant med et eller andet! Kunne faktisk godt se et slags venskab for mig, for de minder jo lidt om hinanden med deres reflekterende, tænksomme og temmelig langsomme personlighed og svingende deprimerede perioder. Jeg foreslår en tråd, så vi kan se hvordan de fungerer sammen. Medmindre du har en genial idé til noget mere?
Audrey & Josie: Et let venskab ville ikke være så tosset: kunne forestille mig Audrey prøve at støtte og opfordre Josie til at være stærk og omfavne sine aner, da hun jo også selv er mugglerfødt. Til gengæld tror jeg de er for forskellige til at få et tæt venskab. Der hælder jeg nok mere til Ellie. Men en slags kammerater, der kan relatere til- og støtte hinanden!
Ellie og Josie: Se, dette er jo højst interessant. Tvangstanker, imod pludselig kropskontakt, litterære, lettere nervøse, etc.. To alen af et stykke! Næsten. Jeg kunne sagtens forestille mig et tæt venskab her. Night kom først, ja, xD men de kan stadig være tætte! Jeg synes vi skal prøve en tråd mellem dem, og se hvordan de fungerer. Så kan jeg også lige se Josie i spil og danne et billede af hende. Hvad siger du?
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Sept 27, 2012 20:39:51 GMT 1
AUDREY OG JOSIE
Alright, så siger vi at de er veninder, ikke nære og ikke bekendte... :b
ELLIE OG JOSIE
Okay, jeg kan se hvor det er du vil hen! Jeg synes det lyder som en god idé! Om ikke andet, så overtaler jeg jer til en trio :b Ej, vi finder ud af det. Lad os bare se hvordan de to fungerer med hinanden! Det skal nok blive sjovt xD
|
|