read all about it
Sept 30, 2012 12:44:01 GMT 1
Post by Lukas Domhnall Oakley on Sept 30, 2012 12:44:01 GMT 1
[/color][/i][/font][/size][/center]
Attenårig gryffindor elev, der har viet sit liv til Quidditch. Hun er søger på Gryffindors Quidditch hold. Hun kommer fra Llewellyn slægten og har derfor mange kusiner og fætre på skolen. Megan har altid været vild med sladder, især den slags der handler om drenge men hun er ikke typen der går rundt og spreder rygterne selv. Hun er utrolig loyal og elsker at snige sig ud om natten for at lave ballade. Gryffindor eleven har en meget stor vennekreds, selvom hun har en smule fordomme for Riddlers og Slytherinelever.
Jeg søger lidt af hvert til Megan; venner, fjender, ekskærester, flirts og måske en fremtidig forelskelse? Det ville være rigtig fedt hvis hun kunne få et nemesis, især fordi hun er typen der sagtens ville ende i dueller bare fordi nogen har pisset hende af. Bare kom med jeres idéer!
Halvblods troldmand der går på Hufflepuff. Han er på sit femte år og er lige fyldt seksten. Lukas er meget sportslig og det kan ses på hans kropsbygning. Troldmanden har mange venner da han ikke er særlig fordomsfuld og han elsker at snakke med folk. Han er meget åben og er ikke typen der holder hemmeligheder for folk. Lukas har en tvillinge søster der går på samme kollegium som ham, og de har været tætte lige siden de kom til verden.
Her søger jeg nogenlunde det samme til Lukas, bare ikke noget der omhandler fremtidige kærester (der er blevet kaldet dibs på ham) Han har brug for venner og veninder. Det ville også være fedt hvis der var en eller to der havde et horn i siden på den kære dreng, gerne en ekskæreste eller også bare en fjende? Jeg er åben overfor alle idéer. Og som sagt søger jeg en der kan spille hans tvillingesøster, i kan sende en PM for mere information omkring hende.