|
Post by Alec Poynter on Sept 8, 2012 23:38:08 GMT 1
*bliver en smule ked af ikke at kunne finde Kevin på Aisling's liste* xD Anywho... Opsummering!
ALEC & ZAD
Lad os kalde dem bedste venner (men behold gerne skabspartner xD)! Jeg tænker at de har været som tykt og tyndt siden deres første år, så Zad har også været der igennem den tid hvor Alec var nede og skrabe bunden efter hans mors ulykke. Måske Zad endda kan fornemme at Alec er under forandring? Det kunne i hvert fald være spændende at få ud i en tråd imellem de to tætte venner! Enough said - medmindre du gerne vil tilføje andet?
ALEC & ELISIA
Okay, så de kender både hinanden fordi de er fra samme årgang og fordi de deler samme politiske gruppe. Jeg synes sagtens at vi kan kalde dem venner, hvor det er startet indenfor deres politiske gruppe og herfra har spredt sig til den normale hverdag også. Hans plads hos Burning Day har måske været lidt på højkant dengang hans vrede fik ham til at skride til vold. Han har stadig små-problemer med hans temperament, men der er endnu ikke sket noget alvorligt siden sidst.
ALEC & THE REST
Jeg ved ikke lige hvad jeg ellers kan finde på. Det eneste Alec har tilfælles med Aisling er årgang, så de kender uden tvivl hinanden en smule, men jeg kan ikke forestille mig at der er meget mere. Og Gareth ved jeg heller ikke lige hvor jeg skal placere, men hvis du sidder med noget godt så må du sige til!
DALE & DULCI
En lille påmindelse om at skrive ham tilbage i bogen som den årlange gode ven ;)
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 9, 2012 8:29:20 GMT 1
ZAD & ALECJeps det lyder fedt! Jeg er sikker på de har været gode til at støtte hinanden gennem årene. Zad var jo ude for et overfald for nogle år siden, så jeg kan sagtens se Alec som en støtte for ham der også. Men ja, lad os tage en tråd med dem! ELISIA & ALECDet lyder godt. Jeg tænker også at de er venner x) Elisia skal nok tilgive ham hans lille voldsepisode, ikke at det betyder noget.. eller well.. venner! AND THE RESTDu har vist ret - jeg vil sætte Dale på igen. x)
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Sept 26, 2012 19:09:15 GMT 1
ELISIA & JOSIE
De går på samme kollegium, så de må have en eller anden form for kendskab til hinanden, også fordi at Elisia er politisk aktiv og går ind for nogle værdier som egentlig kun kommer Josie til gode. Jeg kan ikke forestille mig hvad der skulle være galt i at de måske endda var veninder. De er selvfølgelig ikke på samme årgang, men måske lærte de hinanden godt at kende på de første par år, fordi Josie har haft en turbulent start i den forbindelse at hun vidste meget lidt om den magiske verden? Samt at hun aldrig rigtig før har haft venner før hun kom på Hogwarts x) Har du idéer udover det?
GARETH & JOSIE
De går begge på 6. årgang, så de har temmelig sikkert nogle timer sammen. Måske er de venner? Måske er de kommet skævt ind på hinanden? Det er i hvert fald umiddelbart Gareth og Elisia jeg kan forestille mig at Josie har et aktivt forhold til :)
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 26, 2012 20:29:41 GMT 1
JOSIE OG ELISIAJeg kan sagtens se dem som veninder, de er begge ret læseglade og personlighedsmæssigt kan jeg kun se at de ville kunne funge godt sammen. Elisia er ikke så fordømmende når det kommer til små personlige særheder x) GARETH OG JOSIEDa de begge er interesseret i både quidditch og forsvar imod mørkets kræfter og han desuden ikke har noget imod mugglerfødte - på trods af sin familie, kan jeg ikke se nogen grund til andet end venskab. Og hvis nogen har været ude efter hende har han nok været der for at hjælpe hende, på trods af hans lettere tågede personlighed. Personlighedsmæssigt skal jeg dog lige have opdateret ham da han lider rimelig meget under overfaldet i øjeblikket x)
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Sept 26, 2012 21:07:59 GMT 1
ELISIA & JOSIE
Alletiders! Er det sådan casual gode veninder, som hilser på hinanden og snakker sammen når lejligheden byder sig, eller er de tættere end det?
GARETH & JOSIE
Uf, det med overfaldet har jeg først lige fået læst nu! Puha, jeg kan næsten forestille mig at Josie i en naiv tro på at det ville gøre en forskel, ville holde afstand fra ham for ikke at give voldsmændene endnu en undskyldning for at springe på ham. Men det lyder som et godt solidt grundlag for et venskab! Det lyder som om at de har en del til fælles, og det faktum at han fuldblods, men alligevel bakker op om en mugglerfødt som hende selv, må være noget af et boost for hende. Hun vil sikkert endda føle sig lettere smigret, beæret af hans selskab og holde af deres venskab!
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 26, 2012 21:21:25 GMT 1
ELISIA OG JOSIELad os bare lade dem være casual gode veninder! De kan altid komme tættere på hinanden i fremtiden x) hvis du har lyst altså GARETH OG JOSIEJeg er ret sikker på at Gareth også efter episoden forsætte i samme stil og at han vil forsikre hende om, at det ikke er hendes skyld på nogen måde. Han forskelsbehandler dog slet ikke på blod området og ser mere på hvilken personlighed folk har.. Josie ville han garanteret synes om og de kan sikkert sidde og have lange diskussioner om quidditch, selvom han har lidt manøvre problemer i øjeblikket ><
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Sept 27, 2012 7:09:51 GMT 1
ELISIA OG JOSIE
Alletiders, så siger vi det! Med mulighed for en udvikling x)
GARETH OG JOSIE
Haha. Det har de sikkert fået et par diskussioner ud af :b Det lyder virkelig godt! Jeg kan godt se dem gå godt i sving! Josie vil jo også fokusere langt mere på teknikken i quidditch frem for altid at forsvare Ravenclaws hold, så det bliver sikkert sjovt! Jeg glæder mig til at Josie bliver godkendt, så vi kan få dem lidt i spil!
|
|
|
Post by Amanda Byrnes on Sept 30, 2012 20:07:09 GMT 1
AMANDA OG ELISIA
Der er to år imellem de to, men de går trods alt på samme kollegium, og hvis Elisia tillige er vejleder, kan jeg godt forestille mig, de kender til hinanden. Helt kortfattet er Amanda meget flittig og en smule asocial, men hun kan trods alt tåle at blive hevet ud i lyset. Nu ved jeg ikke, hvor længe Elisia har været vejleder, men siden hun er så hjælpelysten, som hun er, kunne jeg godt forestille mig, hun ville blive draget til den stille pige i hjørnet og forsøge at hive hende med hen til hvor tingene sker. Amanda har i hvert fald lidt en aura af, at hun har brug for hjælp til den slags.
Så jeg tænker altså, at Elisia kan have fungeret som hendes mentor i lektier fra tid til anden, eller simpelthen som den person, der pr. selvpligt introducerer hende for andre mennesker. Altså et lidt mere personligt vejlederforhold. Amanda er animagus og hun har brugt fire år nu på at være dybt inde i sin skal og øve sig. Det er måske noget, Elisia har lagt mærke til. Måske har hun mistanke om noget?
Nu endte dette her med at blive meget langt, og jeg kan egentlig godt snakke endnu mere. Skriv lige, hvis noget rammer plet? ^^
- Temp
[/justify]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Oct 7, 2012 9:30:21 GMT 1
ELISIA OG AMANDASuper pinligt! Troede jeg havde svaret >< Anyways, det lyder alt sammen fint jeg kan godt se Elisia være lidt en mentor for Amanda og hjælpe hende lidt på vej. Om det med animagi så ved jeg ikke helt hvordan Elisia sku have fundet ud af det - hvor har hun øvet sig? Eli kan måske have stødt på hende? Super hurtigt svar - og igen sorry ><
|
|