the dandelion of rebirth
Sept 26, 2012 20:47:24 GMT 1
Post by Josette Natalya Frost on Sept 26, 2012 20:47:24 GMT 1
[atrb=width,420,true][bg=181818][atrb=border,0,true][atrb=cellspacing,2,true][atrb=cellpadding,0,true] JOSETTE NATALYA FROST |
[bg=181818] 6. ÅRGANG · RAVENCLAW · MUGGLERFØDT · METAMORPHMAGUS |
billede her |
Mød Josette Natalya Frost, med russisk og engelsk blod i årene. Hun er det eneste barn af Tony Frost, som har opdraget hende alene siden Vadya valgte familien fra, da Josie kun er 3. Josie er enormt troværdig, loyal og kløgtig. Hun bruger meget tid på at læse når hun er alene, men er enormt social når lejligheden byder sig. Hun dømmer ikke folk på forhånd, og tager sig som regel god tid til at lære dem at kende før hun danner et billede på personen, - medmindre hun selvfølgelig bliver verbalt angrebet eller provokeret. Hun forholder sig neutralt til spørgsmålet om mugglerfødte, da hun selv er én, og støtter derfor op om Status Quo, fordi hun egentlig finder politik rigtig spændende og vigtigt. Man kan eventuelt læse mere om pigebarnet her.
Jeg søger lidt alt til hende lige nu. Venner, veninder, fjender, bekendte, (første) flirts, - og det er endnu bedre hvis plottet kan blive kringlet og kompliceret! So far har jeg;
NATHANIEL JAMES MAVERICK Josie er varm på Nathan, som manipulerer med hende.
RAPHAEL MORETTI DAVIES Absolut bedste ven siden de sammen startede på Hogwarts. De to ravne har et søskendelignende forhold til hinanden.
GARETH COLLINS Gareth er en af Josies rigtig gode venner. Hvad hun ikke ved er, at mens hun er smålun på Gareths største nemesis, så er Gareth småvarm på Josie.
ELISABETH ARRINGTON & EMILIA BONES Ellie og Emilia er Josies absolut bedste veninder. De tre piger kommer rigtig godt ud af det med hinanden med deres hver især lidt særprægede syn på livet og sociale adfærd. Det startede som et venindeforhold med Ellie, og da Emilia startede, klingede de to ravne også rigtig godt, og derfra fik Josie så smeltet de to piger sammen i en trio.
[/td][/tr]Jeg søger lidt alt til hende lige nu. Venner, veninder, fjender, bekendte, (første) flirts, - og det er endnu bedre hvis plottet kan blive kringlet og kompliceret! So far har jeg;
NATHANIEL JAMES MAVERICK Josie er varm på Nathan, som manipulerer med hende.
RAPHAEL MORETTI DAVIES Absolut bedste ven siden de sammen startede på Hogwarts. De to ravne har et søskendelignende forhold til hinanden.
GARETH COLLINS Gareth er en af Josies rigtig gode venner. Hvad hun ikke ved er, at mens hun er smålun på Gareths største nemesis, så er Gareth småvarm på Josie.
ELISABETH ARRINGTON & EMILIA BONES Ellie og Emilia er Josies absolut bedste veninder. De tre piger kommer rigtig godt ud af det med hinanden med deres hver især lidt særprægede syn på livet og sociale adfærd. Det startede som et venindeforhold med Ellie, og da Emilia startede, klingede de to ravne også rigtig godt, og derfra fik Josie så smeltet de to piger sammen i en trio.
[tr][td][atrb=width,420,true][bg=181818][atrb=border,0,true][atrb=cellspacing,2,true][atrb=cellpadding,0,true]
PANDORA JEAN EVANS
[/td][/tr][tr][td][bg=181818]
5. ÅRGANG · HUFFLEPUFF · HALVBLOD · WILIE
[/td][/tr][tr][td]billede her[/img]
Pandora går på 5. årgang på Hufflepuff og er ¼ wilie. Hun er meget åben eftersom hun har sine egne værdier og principper, såsom at man ikke dømmer folk på politiske interesser, blodstatus eller kollegium; hun vurderer folk ud fra deres personlighed og handlinger, - om de er i stand til at vise gensidig respekt. Hvis man ikke kan det, og i stedet træder hende over tæerne, så skal man ikke blive stående og tage kampen op; Pandora er helt igennem temperamentsfuld, og det er de færreste der har lyst til at se hende når hun er i det røde felt. Men der skal meget til at gøre hende vred for alvor, selvom det er ingenting sammenlignet med hvor meget der skal til før at hun tilgiver igen. Læs mere om hende her.
Jeg mangler alt til Pan; fjender, venner, veninder, bekendte, flirts, tidligere forhold, fremtidige forhold, eventuelt en til at spille hendes bror, Pearce.
MORGAN BOOTHE KING Bedste veninde.
LUKAS DOMHNALL OAKLEY Bedste ven.
[/td][/tr]Jeg mangler alt til Pan; fjender, venner, veninder, bekendte, flirts, tidligere forhold, fremtidige forhold, eventuelt en til at spille hendes bror, Pearce.
MORGAN BOOTHE KING Bedste veninde.
LUKAS DOMHNALL OAKLEY Bedste ven.
[tr][td][atrb=width,420,true][bg=181818][atrb=border,0,true][atrb=cellspacing,2,true][atrb=cellpadding,0,true]
JOSHUA LIAM MURDOCH
[/td][/tr][tr][td][bg=181818]
7. ÅRGANG · SLYTHERIN · FULDBLOD
[/td][/tr][tr][td]billede her[/img]
Joshua er en målrettet og viljestærk ung mand med gode fremtidsudsigter, selvom de ikke følger hans fars ønsker. Han er endnu ikke godkendt, men jeg søger alt til ham.
THEODOR GRAY HARMON Bedste ven.
HAZEL MAE ABBEY Bedste veninde, crush, stedsøster. Et meget kompliceret forhold.
[/td][/tr][/table][/center]THEODOR GRAY HARMON Bedste ven.
HAZEL MAE ABBEY Bedste veninde, crush, stedsøster. Et meget kompliceret forhold.