|
Post by Hazel Mae Abbey on Sept 30, 2012 19:35:26 GMT 1
[atrb=border,0,true][atrb=cellSpacing,0,true][atrb=style, border:10px solid black; background-color:#fff; height:250px; width:416px; padding:10px;]HAZEL MAE ABBEY SEVENTEEN GRYFFINDOR PUREBLOOD
Hvem er hun?Hazel er hvad man ville betegne som en loyal og elskværdig person. Hun er imødekommende overfor alt og alle, uanset stand og status. Hun er altid parat til at træde til som hjælp, når en ven er i nød. Familie og venner er de to vigtigste ting i hendes liv. Specielt da hun er meget socialt anlagt. Hun elsker at være omgivet af folk hun kender og holder af. Hun er typen der altid render rundt og prøver at gøre alle tilfredse. Gennem de seneste år er hun dog også blevet bedre til også at huske på sig selv. Hazel er bestemt ikke genert, tvært imod kan hun godt virke lidt frembrusende på andre. Hun er lidt mere vild med opmærksomhed, end hun selv har lyst til at indrømme. Tidligere var hun typen der altid troede på det bedste i folk og blev ofte overrasket, når det viste sig, at dem hun troede hun kunne regne med ikke var til at stole på alligevel. Hun prøver ikke længere at finde på undskylder for folks dårlige opførsel. Sandheden er gået op for hende - ikke alle har noget godt i sig. Hazel er typen som flirter lidt til højre og venstre. Det er stadigvæk så uskyldigt, at hun kan undskylde det med, at hun bare er en kærlig og venlig person. Der findes flere former for kærlighed, og når det gælder den seriøse af slagsen, har hun endnu ikke de største erfaringer. Faktisk har hun aldrig haft en rigtig kæreste. Det kan måske skyldes, at hun heller ikke er den store initiativtager på det område, da hun er lidt gammeldags og mener, at det er drengen, som skal tage det første skridt. Inderst inde er hun helt igennem en sand romantiker, med den eneste ene og alt det der kliché-halløj. Hvis hun ikke har været for stolt eller nervøs til at konfrontere drengen med hendes følelser, har hun haft en tendens til at spille meget kostbar. Hun er rimelig kvik, selvom det ikke er noget hun går og reklamerer med. Hun er altid lige over middel, når der gives karakterer og lærerne er helt vilde med hende. Selvfølgelig, fordi hun er dygtig, men også fordi hun er pligtopfyldende, dog uden at virke som en duks, og så er hun pålidelig. Hazel lyver ikke, hvis hun kan komme uden om det, og det kan hun for det meste. Hun bærer samtidig på en stor samvittighed og får meget nemt dårligsamvittighed, hvis hun gør noget dumt. Så det holder hun sig så vidt muligt fra at gøre. Det sker dog til tider alligevel. Hazel er ikke perfekt, og som alle andre har hun også nogle dårlige sider. Hun er meget naiv og tror stort set på alt hun får af vide, medmindre det virkelig ikke giver mening. Når hun er sur eller ked af det, holder hun det for sig selv. Hun konfronterer sjældent personen med det og giver i stedet en kold skulder. Inderst inde gemmer hun på et stort temperament, dog skal der virkelig meget til for at vække det, men når det sker, er man ikke i tvivl. Så kan det både involvere verbal og fysisk vold. Desuden holder hun meget af Quidditch og går utroligt meget op i politik - hvor hun er tilhænger af The Hallows. → PROFIL Hvad søger hun? - Social omgangskreds - Politiske-rivaler og/eller fjender - Flirts og/eller eksflirts
Hvem kender hun? • Joshua Liam Murdoch - stedbror, kompliceret forhold • Theodor Gray Abbey - tidligere bedste ven • Aisling Ériaan Delaney - nyligt bekendtskab • Betrys Morgan Griffith - veninde • Sebastian Constantin - flirt • Gareth Humphrey Collins - god ven • Evander Boothe King - politisk samarbejdspartner • Megan Gwendolynn Llewellyn - god veninde • Henrietta Flora Owens - god veninde • Anessa Llewellyn Yates - politisk samarbejdspartner, veninde • Elisia Thorne - veninde • Rhiannon Maddox - veninde • Sarah Avila Bones - veninde • Shahzad Darzi Wilson - bekendt |
|
|
|
Post by Megan Gwendolynn Llewellyn on Sept 30, 2012 19:43:51 GMT 1
Altså jeg har jo Megan her, som jeg utrolig gerne vil have gang i igen og jeg syntes egentlig at de to piger passer meget godt sammen. De kunne i mine øjne godt være bedsteveninder? men jeg ved ikke om det at Megan har en plads på Quidditch holdet vil gøre at Hazel har et horn i siden på hende? hvad syntes du?
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Oct 6, 2012 23:57:22 GMT 1
Hazel & Evander Allierede ~ Klassekammerater
Godt så. Det er jo åbenlyst, at disse to kender hinanden af mere end navn. De har trods alt gået i klasse sammen de sidste seks år og været i samme politiske gruppe lige så længe Hazel nu engang har været en del af The Hallows. Jeg vil helt vildt gerne høre hvor aktiv hun er, før jeg fortsætter ud i rambling om deres relation, men jeg kan sige at kusine Carrie er stolt af det politiske valg. :D Dygtig Hazel.
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 7, 2012 0:37:27 GMT 1
Evander & Hazel
Man må jo leve op til familiens forventninger ;) Men eftersom, at hendes far altid har talt for de samme standpunkter, har hun altid ment som hun gør. Hun har nok været politisk aktiv fra tredje år og så er det blevet mere og mere seriøst med årene. Specielt på femte, sjette og nu syvende. Så ja Evander og hende kender helt sikkert hinanden. Var Carrie ikke tidligere leder egentlig? Overvejer lidt om hun kunne blive næsteleder, medmindre andre har set sig varm på den position :)
Sarah & Hazel
Jeg ser et potentielt venskab. Hazel er vild med Quidditch, sådan helt vild! Foruden det er de begge politiske aktive - godt nok ikke helt i samme grøft, hvilket nok godt kunne starte et par diskussioner, men hey! De har jo helt sikkert et par timer sammen eftersom de går på samme årgang, men hvad siger du?
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Oct 7, 2012 1:01:06 GMT 1
Caroline var lige netop leder af The Hallows, men overdrog posten til Evanders forgænger for 1½ år siden. Han, Emrys, er nu også gået ud og det er helt rigtigt, at der er en ledig plads som næsteleder. Dedikerede medlemmer er i høj kurs og det lyder godt med noget entusiasme for sagen. Virkelig godt. Der er jo en storm på vej.
Jeg kan se at Hazel og Elisia er veninder. Der tænker jeg ikke vi befinder os med disse to, dog. Samarbejdspartnere, glimrende fungerende socialt, men ikke venner. Det passer nemlig bedst sammen med plots rundt omkring - og så er Evan heller ikke den nemmeste at være venner med. Til din information, så er han og Eli... Ja. Hvem ved hvad de er, men de står i hvert fald i besværgelseslokalet og gnaver kranier på hinanden at the moment. Hvor præcis det sætter Hazel og ham ved jeg ikke, men det er i hvert fald tanken at de to lovebirds skal forsøge at få det til at fungere sammen (selvom vi ikke ved om det sker).
Hazel & Sarah Veninder ~ Diskussionspartnere
Diskussioner over det hele! Sikkert også om Quidditch. Jeg kan sagtens se det for mig og faktisk var jeg også lige ved at skrive om disse to til at starte med. Jeg havde bare ikke lige indgangsvinklen, så fedt at du fandt den. Sarah er sådan riiimelig vild med sporten. ;) Hele det der anførernoget, du ved. Jeg tænker ukompliceret venskab, sådan umiddelbart, men det skal nok gå hen og blive kompliceret, med alt der sker på Hogwarts. Dadadunnn...
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 7, 2012 1:18:27 GMT 1
Evander & Hazel
Tænkte det samme. Samarbejdspartnere, love it! Har godt hørt om deres kranie gnaveri ;) Tror egentlig ikke, at Hazel tænker så meget over Elisia og Evander, kun som resten af skolen - slaaaadder! Mht. det med næsteleder overvejer jeg det faktisk ret stærkt nu. Hazel kunne jo trække i sine tråde (Kusine Caroline), haha. Ej, må jeg lige finde ud af det, når hun er godkendt.
Sarah & Hazel Perfekt, peeerfekt!
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Oct 7, 2012 1:40:22 GMT 1
Uf. Han synes virkelig folk skal holde snuden ude af hans kærlighedsliv. *g* Men det lyder gennemgående rigtig fint. Caroline skal gerne trække i trådene derude fra den virkelige verden (hun må være junior assistent hos ministeren på nuværende tidspunkt), men det er trods alt medlemmerne, der stemmer om næstelederen (ingamewise - i realiteten er det taut, der afgør det). Jeg hepper på dig. (;
Hazel & Sarah Veninder ~ Diskussionspartnere
Tjek!
|
|