|
Post by Raphael Angus Domhnall on Sept 29, 2012 22:59:19 GMT 1
Raphael søger
[/i] - Social omgangskreds - Andet RelationerJosette Natalya Frost - bedste veninde Elisia Thorne - god veninde Gareth Collins - god ven Lukas Oakley - bekendte Jessie Taylor Blythe - uvenner Elisabeth Arrington - bekendte Audrey Sheehan Thorne - venner [/blockquote]
|
|
|
Post by Megan Gwendolynn Llewellyn on Sept 30, 2012 1:13:44 GMT 1
LUKAS & RAPHAEL jeg kunne rigtig godt se Lukas og Raphael som venner, jeg ved bare ikke helt hvordan de kan have mødtes da de går på hvert deres kollegium og er på hver deres årgang. Den er lidt tricky. :/
|
|
|
Post by Raphael Angus Domhnall on Sept 30, 2012 9:35:15 GMT 1
LUKAS & RAPHAEL Venner lyder godt :) Jeg tænker lidt, at når nu Lukas ikke er så stærk i alle fag (så vidt jeg har fået ud fra hans beskrivelse), kunne en lærer have bedt Raphael om at hjælpe ham lidt med lektierne i nogle fag? De ville måske begge to synes, at det var en lidt træls ordning og derfor have lavet noget andet i stedet?
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Oct 7, 2012 0:35:11 GMT 1
Raphaello & Jess Bekendte ~ Fnidder
Den eneste karakter jeg har, på samme årgang som Raphaello. Jeg ser at han er venner med Gareth, og så følger det helt naturligt at han også kender Jessiepigen! Hun er nemlig sidstnævntes virkelig gode veninde og stadig mere eller mindre klar til at slå vedkommende, der ridsede i hans ryg, ihjel. Bummelum. Af blod er hun som Raph, nemlig halvt, men det er vist også de eneste ligheder imellem disse to. Jeg tænker egentlig i tre scenarier. I det første har de klikket vildt godt, selvom de overhovedet ikke har noget tilfælles, og hænger gladeligt ud sammen. Hun tilgiver ham, at han er kejtet og nørdet, han tilgiver hende, at hun er en egoistisk damptromle (fordi hun har et godt hjerte). I det andet er de sådan lala. Ikke rigtig venner, ikke rigtig noget som helst, fordi de ikke siger hinanden noget, men heller ikke har nogen grund til ikke at kunne lide hinanden. I den tredje har den ene tisset på den andens sukkermad somehow og de kan ikke udstå synet af hinanden, selvom de har fælles venner og burde forsøge at kunne omgås nogenlunde høfligt. Jess gør sig ikke i høfligt, så det kunne blive ganske sjovt. Jeg ved ikke hvad du hælder mest til?
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 7, 2012 1:07:58 GMT 1
Jessie & Raphael
De er begge to apolitiske, men ellers har de ikke det store til fælles nej. Jeg heller mest til den første - eller den sidste. Lol. Måske den sidste. Ja, helt klart. *Indre diskussion* Specielt hvis hun kalder ham Raphaello, det hader han x) Jeg tænker, at 'episoden' måske stammer helt tilbage fra første eller andet år. Sådan, at de ikke rigtig kan huske, hvorfor de ikke bryder sig om hinanden.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Oct 7, 2012 1:36:06 GMT 1
Raphaello & Jess Bekendte ~ Fnidder
Hah. Hun er nok ikke den første, til at rende rundt og bruge folks fulde fornavne for at irritere dem. :D De vender sig jo bare om og kalder hende Jessalyn og så kører det ellers derfra.
Noget barnligt, åndssvagt og totalt ligegyldigt, men som alligevel har sat sig imellem dem og gjort, at de ikke bryder sig om hinanden i dag. Lyder smukt. Mht. det politiske, så er Jess ikke inaktiv længere, per say, hun leder bare efter det rigtige ståsted og overvejer hvad der bedst hævner Gareth, egentlig. Apropos ham, så er det måske netop hans angreb, der kan bringe Jess og Raph til en fælles forståelse? Hvis de nu støder på hinaden og på en eller anden måde bliver tvunget til at se, at de altså står på samme side... De er begge to halvblods og lige udsatte i hele den opbyggede konflikt.
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 7, 2012 1:39:57 GMT 1
Jessie & Raphael Nå for søren, lyder godt det hele, også det med Gareth. Lad os sige det! x)
|
|
|
Post by Serena Lupei on Oct 9, 2012 15:33:04 GMT 1
Jeg tror de vil kunne blive fine venner. :)
|
|