|
Post by Theodor Gray Harmon on Oct 8, 2012 21:00:19 GMT 1
sytten | slytherin | varulv | fuldblod | målmand? Her har vi en flot ung troldmand som jeg gerne vil have igang, og der har jeg ligesom brug for nogle plots. Så hvis du har lyst til at din karakter skal have et bekendtskab med den kære Theo så kom bare, jeg er altid glad for idéer! Nu vil i måske gerne vide en lille smule om drengen, og det for i så. Han går på sit syvende år, på slytherin og forhåbentlig bliver han målmand på sit kollegiums quidditch hold. Theo er utrolig engageret i troldmandsspillet og det er det eneste sted hvor han føler at han kan have kontrollen. Som sagt er Theodor varulv, og da han som niårig blev bidt har han ændret sig meget. Som helt lille var han meget social og udadvendt og nu er han meget hadsk og arrogant. Han gør alt for at kunne få sit normale liv tilbage. Og det hele er ligesom en hemmelighed, som kun hans familie og lærerne kender til. Theodor er ikke typen der har en stor vennekreds, da han er meget kold og sørger for at holde folk væk fra sig. Derudover skal man have visse kvalifikationer før han overhoved vil overveje at være din ven, som f.eks at komme fra en respekteret fuldblodsfamilie. I kan læse mere om ham HERJoshua Murdoch - bedste ven Aisling Delaney - ejerfølelser, god veninde Hazel Abbey - uadskillige som børn, tidligere bedstevenner
|
|
|
Post by Serena Lupei on Oct 9, 2012 15:28:02 GMT 1
Serena er ganskevidst mugglerfødt, men hun er også varulv. Så de kan være "hunting-buddies" i den forbudte skov om aftenen en gang om måneden? :P Ej, jeg har bare en ide om at sålænge han ikke finder ud af hun er mugglerfødt, så kunne de blive fine venner. De kan i hvert fald støtte hinanden gennem det der varulve-halløj :P - Med mindre du har andre ideer, naturligvis :)
|
|
|
Post by Theodor Gray Harmon on Oct 10, 2012 18:47:49 GMT 1
Theodor & Serena Det lyder ganske fornuftigt, selvom jeg ikke tror at Theo vil være særlig venlig selvom han er ulveform. Han forholder sig nok låst inde på et af værelserne i det hjemsøgte hus eller også gemmer han sig. Jeg ved ikke helt hvorvidt Theo vil støtte andre, fordi han jo holder det hemmeligt og ikke bare siger det til fremmede (han har end ikke sagt det til sin kusine, som han har været tæt med siden barndommen) Men det kan da sagtens lade sig gøre at de er stødt på hinanden i deres varulve skikkelse, og hvis de så har forvandlet sig tilbage på samme tid og set hinanden i menneskeskikkelse. Men hvis det er sket så har Theo gjort sit for at få hende til at sværge at hun ikke vil fortælle det til nogen. Men det virker bare ikke som noget han vil lade ske, at hun har fundet ud af at han er varulv. Han holder sine kort meget tæt inde på livet :)
|
|