|
Post by Braelyn Norwood on Sept 12, 2012 20:52:41 GMT 1
[atrb=border,0,true][atrb=cellSpacing,0,true][atrb=style, -moz-border-radius:0px 20px 0px 20px; border:30px solid black; background-color:#fff; height:250px; width:416px; padding:10px;]
Braelyn Hume Norwood 15 . RAVENCLAW . SEER . Braelyn er en forsigtig ung dame. Hun har altid været temmelig stille af sig, selvom hun dog er temmelig venlig, og kan godt lide at have folk omkring sig, dog skal dette helst være nogen hun kender godt. Braelyn er desuden lidt af en bogorm, og hun elsker at læse. Hun er temmelig begavet, og dog er det ikke noget hun praler med, da hun oftest prøver at gøre sig så usynlig i timerne som muligt. Desuden er Braelyn seer, noget hun også holder hemmeligt, da hun syntes at det er en smule pinligt, og hun vil egentlig helst bare være fri for det. Hun holder desuden meget af at spille Quidditch og er søster til Gryffindors basker William Norwood. Desuden er Braelyn for nylig blevet medlem af the Riddlers, af grunde hun endnu ikke selv er helt sikker på. Hun er nok mest af alt bare en medløber, selvom hun selv mener at hun har fundet den rette vej.
Gabriel Morgenstern 17 . SLYTHERIN . SLANGEHVISKER . RIDDLERS
[style=padding: 10px; font-family: times;color:black; font-size: 11px; text-align: justify; width: 400px; ] Gabriel er i en lidt anden boldgade. Som næstleder for the Riddlers brænder han fuldt ud for partiets sag, og vil derfor også gøre hvad han kan for af bringe partiet og dets politik frem. Gabriel er temmelig manipulerende, hvor han tydeligvis gør brug af sin mystiske tyske charme, til at vinde pigehjerterne rundt omkring på skolen, da Gabriel ikke kan benægte at han er temmelig pigeglad, selvom det dog ikke er han der flirter synderligt meget, men nærmere ham der nyder at pigerne flirter med ham, med mindre at han altså kan få noget ud af det. Gabriel har desuden den dybe hemmelighed at han i virkeligheden er mugglerfødt, noget der for alt i verden ikke må komme frem, samtidig med at den unge mand er slangehvisker, noget han ikke ligefrem skilter med, men det er dog heller ikke den store hemmelighed.
|
|
|
|
Post by Gareth Collins on Sept 13, 2012 16:25:44 GMT 1
GARETH OG BREALYNMin Gareth går på sjette årgang og er angriber på Gryffindors quidditchhold. Jeg tænker at hvis de kender hinanden så må det være igennem hendes bror William x) Ellers ved jeg ikke hvor meget de har til fælles, nogle ideer? ELISIA OG BREALYNElisia er vejleder og leder af Burning Day. Hun er meget omsorgsfuld og har sikkert været der for Brealyn hvis hun har haft brug for det. Eli er også lidt af en bogorm, omend mindre genert, men hun er opmærskom og er sikkert lidt bekymret over at Brealyn har joinet the riddlers, mest fordi hun generelt har det med at bekymre sig. AISLING OG BREALYNBrealyn og Aisling hører til samme politiske gruppe, og det kan være at Brealyn og Ais' søster Caera er blevet veninder? Det er i hvert fald muligt, men det er jo op til jer x) Jeg ved ikke rigtig om der er så meget her? Hvis du har nogle ideer så sig bare til DULCIBELLA PURCELL OG BREALYNDulcibella er spådomslærer og jeg tænker at Brealyn kunne være potentiel favorit elev på hendes årgang. Desuden ved jeg ikke om vi kan finde ud af noget sjovt med de to, måske har Brealyn brug for hjælp? Snakke med hende om det at være seer?
|
|
|
Post by Braelyn Norwood on Sept 13, 2012 17:38:21 GMT 1
GARETH OG BRAELYN] ELISIA OG BRAELYN] AISLING OG BRAELYNPROFESSOR PURCELL OG BRAELYN
|
|
|
Post by Gareth Collins on Sept 13, 2012 18:52:03 GMT 1
GARETH OG BREALYNGareth er også rimelig genert når det kommer til piger, og efter overfaldet er han nok ikke blevet lettere tilgængelig, så måske sku vi bare lade dem ligge x) ELISIA OG BREALYNFino, det vil Elisia nok, men vi kan da sige at de kender hinanden lidt indtil videre x) AISLING OG BREALYNHelt klart, det kan vi godt sige x) Tror Brealyn minder Ais lidt om hendes lillesøster. DULCIBELLA PURCELL OG BREALYNTjah, det er vel lidt svært på Dulci at vide hun er seer hvis hun gemmer det, men hvis der er noget der viser det kan hun vel finde ud af det og prøve at hjælpe hende? x)
|
|
|
Post by Braelyn Norwood on Sept 13, 2012 20:29:28 GMT 1
PROFESSOR PURCELL OG BRAELYN
|
|
|
Post by Amanda Byrnes on Sept 25, 2012 18:06:09 GMT 1
Amanda og Braelyn Jeg ser her potentialet til et smukt... Bekendtskab. Jeg har luret lidt og ser, at frk. Braelyn er godt igang med frk. Paige, hvilket jo er herligt. Men jeg kan forestille mig, at Amanda og Braelyn faktisk kommer ret godt ud af det med hinanden (evt. når Paige ikke lige er i nærheden). De er begge to forholdsvist stille af sig og Amanda har en fasthed som Braelyn mangler og trang til at hjælpe og gøre rigtigt, som Braelyn lidt kalder på. Her siger jeg ikke, de skal være perlevenner, men jeg tror, de kunne bliver super studiekammerater og måske deltidsveninder, så situationen kræver det. Så kunne vi jo se, hvordan det går derfra? Jeg vil super gerne høre idéer.
Derudover har jeg skrevet til Night og Emma, at jeg synes det kunne være super sjovt at samle de fire (flere?) 5. årgangs Ravenclaws i en almindelig skoletime og se, hvad der sker! Eller måske endda lave et lidt større plot med frøkenerne (som jeg også lige skriver til). Hvad siger du?
- Temp
|
|
|
Post by Braelyn Norwood on Oct 1, 2012 8:33:52 GMT 1
Ha : D Jeg tror det kan være ret sjovt, at de er sådan gode veninder.. Når ikke lige at Paige er til stede, men måske har et mere stille og roligt bekendtskab, hvor de laver lektier sammen og den slags, men måske ikke ligefrem betror deres dybeste hemmeligheder til hinanden.
Med hensyn til timen, syntes jeg at det er en super god ide ö : D Selvom Braelyn nok bare er hende der sidder bagerst i klassen og kun svarer på spørgsmål når hun bliver spurgt, men jeg er helt sikkert go på noget dybere plot : D
|
|
|
Post by taut on Oct 1, 2012 20:32:50 GMT 1
betrys
Betty her er af en gammel, respekteret fuldblodsslægt med tradition for tryllestavsmageri - as you may very well know. De ville nok ikke være så fjendske, hvis ikke det var for Betrys' loyalitet til The Hallows og Gabriels stilling i The Riddlers. Det er selvfølgelig nemt at kalde dem fjender, men jeg tænkte vi kunne brainstorme om, hvorvidt der var sket nogle konkrete konfrontationer eller lignende. Så øh... Go! xD Der er relevante links på min plotside. Jeg tænker, at jeg lige venter med Emanuel, for manden er overbooket for tiden.
|
|
|
Post by Gabriel Morgenstern on Oct 3, 2012 1:36:56 GMT 1
Betrys Det kunne være ganske interessant : D Gabriel er nok ikke synderligt begejstret for Betrys' loyalitet, så måske enten noget skarp rivalisering, eller også skal vi finde ud af at der kommer til at stikke et eller andet under? måske elsker de to bare at hade hinanden? Jeg slynger bare ideer ud klokken halv tre om natten : D
|
|
|
Post by taut on Oct 12, 2012 9:55:51 GMT 1
betrys
Hvis der skal stikke noget under er det altid nemt at tage fat i karakterernes relationer og se, om der er noget at bygge på der. Hos Betrys er der nok at tage af på den fløj, men nu har jeg ikke lige et godt indtryk af, hvad du har aftalt med Gabriel endnu. Ellers kan vi finde på noget konkret, der er sket i mellem dem. Jeg har en følelse af, at det her er nemmere at brainstorme på moren xD
|
|