Plot til den ufærdige lærer
Nov 4, 2012 22:13:08 GMT 1
Post by Cohen Hallton on Nov 4, 2012 22:13:08 GMT 1
Cohen Knight Hallton
Jeg har ikke claimet PD endnu, hvis der ikke er andre der nupper ham inden er det sådan her han ser ud.
Før jeg laver min lærer, vil jeg gerne have nogle ting på plads, og egentlig se om der var nogle der var interesset i at spille med ham ^^
Kort beskrivelse: Han er "måske" lærer i oldtidens runer. Han kan virke meget tør når han underviser, men er ellers ikke steng mod sine elever.
Der skal meget til at gøre Cohen sur. Men når han er sur, så er han ikke specielt rar. Han kæmper for det han tror på, men holder sig ellers fra konflikter.
Cohen er vokset op hos sine fuldblods forældre, men er selv halvblod. Hans far giftede sig med en muggler kvinde og tog hendes navn. De døde dog begge (kommer i hans profil) og Cohen blev opdraget af sine bedsteforældre.
Han er lært op til at "hade" mugglere og halvblods, hvilket inkluerer ham selv. Men de behandlede ham som fuldblod, og derfor fik han den overbevisning at han selv var det. Efter han blev voksen tog han til sig at han var halvblod. Idag støtter han gruppen The Riddlers, men mener ikke at vold mod halvblods eller muggler fødte er nødvendigt, når det kommer til børn.
Jeg har store planer for Cohen og håber du ikke er blevet træt endnu! Hvis i gerne vil vide mere om hans personlighed kan jeg godt tilføje det.
PLOT!!!!!!!
Friends
Cohen skiller ikke sine venner mellem blod, men personlighed. Så længe politik ikke er en del af samtalen, er han venlig mod stort set alle. Han kunne godt bruge nogle venner. Dette må også rigtig gerne være mugglerfødte, der kan bevise overfor ham at de kan være ligeså talentfulde som fuldblods. Da han ellers synes de er "bedst"
Det må også gerne være nogle som hiver ham endnu mere over mod the Riddlers. Det skal nok være en elev, der prøver at få ham til at støtte gruppe.
Love
Kærlighed! Yes yes. Dette skal self være en lærer/ansat, hvilket jeg ved der ikke er mange af. Men hvis nogle gad at lave en kvindelig lærer, så kunne man måske passe ind her! - Som sagt kan han virke ret tør i det, og han er da glad for damer, men tager sin arbejde serøst. Men hvis et af disse der kvindemennesker kunne vende op og ned på hans verdenen, kunne der ske nogle ting. Hvis denne kvinde samtidig var mugglerfødt eller halvblod, kunne det være sjovt med nogle stridigheder. Fuldblod og også helt iorden.
Hvis i er interesset, så skriv endelig. Skal nok gå dybere i det, hvis i vil vide mere