|
Post by Shaun Blake Segall on Oct 9, 2012 19:51:35 GMT 1
James Maynard O'Connel har bildt sig ind at han er en plaget sjæl - det er han måske, men han har en måde at være meget bevidst om det, som han godt kan søbe i. Han er dygtig til magi, meget kedelig og humanistisk når det handler om politik, glad for bøger, glad for at skrive og glad for musik. Han holder af selskab, men er genert af væsen, og kan for den sags skyld sagtens tilbringe sin tid alene. Relationer: Veninde: Jessie Taylor BlytheRomantisk interesse: Anessa Llewellyn YatesTil ham skal jeg bruge hvad som helst!
Shaun er stoiker. Han er alvorlig, han er principfast, og hans liv er politik. Politik forstås som magtspillet mennesker imellem - ikke det at opnå magt. Shaun er kontrollerende og stærk, men for ham er det målet der er det vigtigste - han selv er et redskab, der er til for at blive benyttet. Han holder af litteratur der er mere end hundrede år gammel, sprog, besværgelser og lavmælte og dybe samtaler. Han er dybt involveret i Status Quo, på den del af partiet der går ind for hårdt mod hårdt. Han er seriøs af væsen, men god til at lytte, og meget loyal.
Nær ven: Adam Shaw ”Veninde”: Aisling Ériaan Delaney Romantisk interesse, og politisk rival: Rhiannon Madox Kusine og fjende: Paige Segall Ærkefjende (mest fra Shauns side. Stort set kun fra Shauns side): Giovanni Polvani (og resten af hans slæng)
Brand er letlevende og lettere fjollet. Han er tilgivende af væsen, dybt idealistisk, naiv og en anelse barnlig. Han spiller musik, er herremeget Burning Day, og er generelt social og venlig. Jeg har ikke så meget på ham lige pt, han træder lidt i baggrunden for de to andre, men hvis nogen har noget er jeg game.
Ven: Aeron Owens
|
|
|
Post by Serena Lupei on Oct 9, 2012 20:41:07 GMT 1
Kan du bruge Serena til noget. Hun er en 16-årig mugglerfødt varulve huffelpuffer. Brand og hende er samme årgang, så mon ikke de kender hinanden? James og Serena tænker jeg også kunne blive fine venner. Shaun tror jeg ville irriterer hende noget så grusomt med hans evige ro og styrke. Men jeg tror også hun ville blive facineret af ham. Om det så er af romantisk/sexuel karakter eller mere ærefrygt, det ved jeg ikke helt. Måske en blanding? :P - Hvis det hele gav mening... :P Ellers er jeg åben for ideer :P
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Oct 9, 2012 21:11:47 GMT 1
Jeg er helt klar på Shaun og Sarena! Han har også et messiaskompleks over mugglerfødte, og har herremeget brug for at bevise over for sig selv at han ikke bare er en veltilpasset fuldblodsmagiker (hvad han i den grad er). (:
Han kunne sikkert godt finde på at være ridderligt irriterende overfor hende også!
Hvad tænker du om det? (:
|
|
|
Post by Serena Lupei on Oct 9, 2012 21:19:00 GMT 1
Helt sikkert! Det ville drive hende til vanvid, hvis han prøvede at "redde" hende hele tiden. Men ind i mellem tror jeg faktisk (selvom hun ikke selv vil indrømme det), at hun gerne vil reddes lidt en gang i mellem. Nok bare ikke på hans måde :P Men går ikke udfra han ved hun er varulv så... Så får han da først problemer med det Messiaskompleks :P
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Oct 9, 2012 21:34:50 GMT 1
Jeg ved ikke om han ville forsøge at redde hende, men han er meget ridderlig, uden rigtigt at være det bevidst.
Nej, det ville han nok ikke vide - spørgsmålet er hvem der overhovedet ved det. HVIS han fandt ud af det, ville hans "ridderlighed" nok blive endnu mere fremtrædende. Det har jeg slet ikke overskud til at forestille mig. XD
|
|
|
Post by Serena Lupei on Oct 9, 2012 21:41:16 GMT 1
Det skal nok blive interessant, det her! :P Men er der noget som helst romantisk/sexuel interesse fra hans side, eller er det bare ridder-gen fra hans side? Hun ville nok fortælle det med varulve genet, hvis hun stolede på ham, men ellers ikke. Så skal han have hørt et rygte, spørge hende om det og se hvor dårlig hun er til at lyve ^^,
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Oct 9, 2012 21:50:51 GMT 1
Jo, Shaun ville uden tvivl være interesseret i Serena. Spørgsmålet er hvordan, og hvornår, han handler på det - han vil helst ikke presse sig på, eller være uhøflig, må forstås! Hvor længe han kan holde sin hormoner stangen, er så også en helt anden sag. Især hvis der er en vis gengældelse og kemi i luften.
|
|
|
Post by Serena Lupei on Oct 9, 2012 22:00:29 GMT 1
Jeg har sådan ide i mit hoved om at der helt sikkert ville være kemi og spænding mellem dem. Tror også det kunne blive til nogle frustationer mellem dem. På nogle punkter er de jo utroligt forskellige. Men vi må jo se hvad der sker. Men jeg tror der er en del sexual tension :P
|
|
|
Post by Esther Starling on Nov 8, 2012 21:49:55 GMT 1
Shaun & Esther
Jeg tænker, at Shaun kunne være en der muligvis fik brug for heling? Og det vil Esther meget gerne hjælpe med. Hvis han kommer op og toppes med Giovanni eller andre, kan han bare komme til hende, hvis han ikke ønsker at gå til skolesygeplejersken. Men det er selvfølgelig på eget ansvar, da hun jo ikke er uddannet, men til gengæld behøver alle ikke at vide, at Shaun har været oppe at slås eller har smadret noget i vrede, og er kommet til skade deraf. Jeg har også tænkt, at hun måske har ydet førstehjælp, da Shaun var ved at drukne på sit fjerde år på Hogwarts, inden han kom på Hospitalsfløjen? Og de måske havde lært at kende hinanden der? Esther vil ikke have noget i mod Shauns lidt arrogante og magthigende personlighed. Tværtimod. Så på den måde vil de kunne blive fine venner.[/blockquote][/blockquote] James & Esther
Esther vil have stor respekt for James og hans intelligens, og jeg tror ikke, at de vil have problemer med at komme ud af det med hinanden. Samtidig kan jeg ikke se, hvordan de skal have blevet venner til at starte med, da ingen af dem er sociale vidundere og Esther ikke interessere sig synderligt for musik eller litteratur.[/blockquote][/blockquote] Brand & Esther
Jeg tænker, at de kender hinanden pga. Burning Days, og på grund af det har et godt bekendtskab. Esther holder med Falmouth Falcons og Brand med Pride of Portree, hvilket kan ligge op til nogle grumme diskussioner. Udover det spiller Brand for Hufflepuff, hvilket han nok også skal høre for, hvis Gryffindor vinder. Du må endelig sige, hvis du ikke synes om mine idéer eller har nogle andre tanker. Skriv gerne til mig på MSN. :) [/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Aderyn Cantrell on Jan 7, 2013 14:57:26 GMT 1
JAMES & ADERYN En kunstnerisk, plaget sjæl – nam! Det er sådan én, Ade bliver trukket til som ildflue til ilden, men hvad der lige sådan helt præcist skal ske, er lidt uklart for mig. De er godt nok begge vilde med musik og litteratur, så måske de kunne have fundet hinanden på biblioteket eller sådan noget? Ved til gengæld ikke hvordan James ville have det med hendes Riddler-entusiasme. Giv mig noget, for James skal da næsten være i min lille slanges liv! SHAUN & ADERYN Selvfølgelig skal Shaun og Aderyn spille skak sammen, mens de sidder og debatterer politik! På det politiske felt er de jo uenige, men tror de begge vil have god nok forståelse til at kunne snakke sammen. Ser måske, at de helt fra første årgang begyndte at snakke sammen og så har udviklet sig lidt væk fra hinanden efterfølgende, men stadig kan sidde og snakke sammen over skak? Måske endda har dyb tillid til hinanden? Giv mig dine tanker!
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Jan 7, 2013 17:55:35 GMT 1
Jamesy og Aderyn
James er dybt genert, og meget, meget reflekterende, men han bliver også meget nemt forelsket, og han holder af intelligent selskab, så det kunne være supersjovt at se hvad der kunne komme ud af det.
Shaun har ikke rigtigt dyb tillid til nogen - med Adam Shaw som en mulig undtagelse. Og de kan godt spille skak! Jeg er bange for at en politisk debat kunne ende med et blodbad - Shaun hader og afskyer blodfanatikere, men han kan muligvis gøre en undtagelse hvis de har kendt hinanden i lang tid. Eventuelt er jeg bare for fast forankret i en kedelig vision af Shaun.
(Han er iøvrigt faktisk ikke særlig god til skak, så hun ender nok med at vinde!)
|
|
|
Post by Aderyn Cantrell on Jan 7, 2013 21:51:38 GMT 1
JAMES & ADERYN Tror hvis han sad med en bog på biblioteket, ville Aderyn hellere bide tungen af end at undlade at optage kontakt. Tænker de så har udvekslet bogideer i starten og så er begyndt at snakke med følgende? Måske om musik og senerehen kan Ade måske lokke ham ud i et spil skak? Han er så desværre mugglerfødt, så Aderyn vil nok ikke tale så højt om deres relation - hvis hun altså ved hans blodstatus? SHAUN & ADERYN Det var ikke helt sådan, jeg mente. Jeg mener; de to har kendt hinanden siden første årgang og startede som gode venner, men gled mere og mere væk fra hinanden i takt med den politiske overbevisning udviklede sig hos dem begge, og blev med til at have så stor indflydelse på deres karakter, at de ikke kan se bort fra forskellighederne dér. De holder sig derfor til skak, og vil måske prøve at komme tættere igen ved at forsøge at opnå forståelse for den andens valg af politisk retning? Og det er skønt, for Aderyn hader at tabe!
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Jan 7, 2013 22:14:48 GMT 1
Jeg tror slet ikke James taler om sine forældre - han går i troldmandsgevander tit, så det kunne egentlig godt være svært at regne ud at han er mugglerfødt. Det kommer lidt an på hvor meget drama du vil have!
Jeg er i tvivl om Shaun og Aderyn - men ikke på en negativ måde. Vi må se hvordan det udformer sig! Jeg kan ikke helt regne hans reaktionsmønster ud, i det her tilfælde!
|
|
|
Post by Aderyn Cantrell on Jan 7, 2013 22:21:45 GMT 1
JAMES & ADERYN Det kunne være fedt, hvis hun senerehen fandt ud af det ved et tilfælde og så var fuldkommen splittet, hmmm.. Den må komme løbende! Men jeg kan spår, at Aderyn vil elske James' selskab og studere ham, hvis han er genert og sådan. Det er bare sådan, hun er. SHAUN & ADERN Så må det være det, vi gør! Så de er gamle venner, nu med gnidninger, men spiller stadig skak - excellente!
|
|