up to no good
Dec 10, 2012 21:20:37 GMT 1
Post by Nathan Walsh on Dec 10, 2012 21:20:37 GMT 1
JESS & NATHAN
[/justify]Jeg kan rigtig godt lide titlen ”Bongkammerater” og derved allerede af den overbevisning at Jess og Nathan bestemt godt kan komme overens med hinanden. Skide være med politikken, skolen er deres legeplads, og Nathan vil derfor nemt falde i god kemi med en der deler de samme holdninger inden for et godt grin, som ham selv; især hvis en forøgelse af omgangskredsen betyder at han nemmere kan snog sig udenom de problemer der ofte følger ham i form af ballade med tidligere mobbe ofre fra hans side af. Det skal dog nævnes at der i sidste ende endnu ikke er nogen der er nået under uden på ham, som du så fint nævner det. Nathan ’lider’ af mangel på mod til at betro sig og have tillid til folket omkring sig, om det så er den ven han har snakket med siden dag 1 på skolen. Han står på egne ben i sidste ende, men det er ikke en lukket mulighed for at Jess måske senere i spillet kan komme lidt tættere på?
PAIGE & NATHAN
[/justify]Jeg ser helt klart en mulighed i at Paige og Nathan kan havne i totterne på hinanden på et tidspunkt. Nathan er jo den morsomme gøgler, hvis tilstedeværelse er baseret på at bringe et smil på læben. Men selvfølgelig er hans holdninger om en positiv hverdag og et smil på læben, sat på en prøve når hvisse elever sætter sig på tværs, og derfor er det jo oplagt at han skal have sig en målgruppe af moppeofre, han kan vende sine narrestreger i mod, for at skabe sjov i hverdagen. Paige er helt klart en mulighed, da det også er hensigten af Nathan skal sættes i fedtefadet på et tidspunkt, og netop mærke konsekvenserne for det han har gjort. Det vil i hvert fald overraske mig hvis der ikke er et par stykker, der ikke bryder sig om ham.