|
Post by Sebastian Constantin on Oct 21, 2012 12:58:29 GMT 1
Sebastain er den her lidt usympatiske 17 årige Riddler, som også er meget pigeglad. Netop fordi hans far forlod hans mor frem for en mugglerfødt magiker, har Sebastian i gennem sin opvækst og sit ophold på Hogwarts, udviklet hans had til hans far og mugglerfødte stedmor, til et had på den del af det magiske samfund, der ikke nedstammer af rent blod. Derfor er halvblods magikere nogle han sjældent omgås, og mugglerfødte er da helt udelukket hvis muligt. Han skal gerne være en person som mange ved hvem er, men kun få kender. De fleste der ved hvem han er, ved også at han er meget pigeglad, og jeg er derfor frisk på en del plots hvor en flirt eller to finder sted. Piger er Sebastians form for underholdning, da han både finder dem interessante og brugbare. Han har efterhånden lært kunsten om hvordan man snor en pige om sin lillefinger, hvis man lige bruger det rette smil og de rette ord. Han er på den anden side også en rapkæftet ballademager, der snakker som det passer ham. Han har intet i mod at svare igen, hvilket ofte får ham i klemme hos vejlerede og lærere. Så hvis der er nogen der ligger inde med en karakter, der kan sætte Sebastian på plads, så er det en udfordring accepteret! --------------------------- PLOT IDÉ 01: Jeg tænkter lidt at, netop fordi Sebastians far forlod hans mor frem for en mugglerfødt magiker, som han for i øvrigt har fået en datter med, ville det sætte lidt gang i Sebastians hverdag, hvis hans halvsøster kom ind i billedet. Hun skal selvfølgelig være halvblodsmagiker med Castell til efternavn og omkring de 16 år. Resten er op til fantasien ;) PLOT IDÉ 02: Jeg har også lidt den tanke, at Sebastian engang i løbet af skoleåret skal begynde at omgås en kvindelig halvblodsmagiker, som han begynder at blive tiltrukket af. Men netop fordi det først senere hen går op for ham, at hun er halvblods, skal det sætte ham i en splittet situation mellem hende og The Riddlers. Og hvem ved, måske bliver han dybt forelsket, men hun vender ryggen til?
RELATIONSHIPS: NAME HERE » positive or negative relationship NAME HERE » positive or negative relationship NAME HERE » positive or negative relationship NAME HERE » positive or negative relationship
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Oct 21, 2012 13:13:34 GMT 1
Kathleen & Sebastian Kathleen er fuldblod, lærerbarn og animagus. Lattermild, flyvsk og uden den store politiske overbevisning, men med veninder i alle partier. Tættest tilknytning har hun til to piger i The Riddlers (Eilionoir og Aisling) men hun har aldrig meldt sig ind eller talt hverken for eller mod. I det hele taget har hun undgået at tale politik. Jeg tænkte lidt i at der måske kunne opstå en flirt imellem dem? At han ville se om han kunne indfange/score hende, der ellers ikke har været set nær en dreng (ud over lektie-læsning) siden sit femte år (og da kun i ganske kort tid)? Se det som en udfordring? Og så kassere hende som noget bedre kom forbi? Vil han forsøge at vippe hendes politiske stå-sted ville jeg heller ikke klage *g* Ingen kan forblive apolitisk forevigt og jeg mangler lidt en der vil skubbe til hendes holdninger.
|
|
|
Post by Sebastian Constantin on Oct 21, 2012 13:29:22 GMT 1
KATHLEEN & SEBASTIANDet lyder lige som en situation der er lige noget for Sebastian. Evt. noget med gruppearbejde i et fag, hvis de vel og mærket er på samme årgang, og så er han ellers "spot-on" på Kathleen. Han har jo talegaverne i orden, så mon ikke han kan finde ud af at få snørret de små hemmeligheder ud af munden på hende? Og selvfølgelig vil da han prøve at vinde hende over på hans parti, det er jo der fuldblods magikerne hører til. Jeg synes helt klart det er et plot vi skal i gang med, når det er muligt! ;)
[/justify][/center]
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Oct 21, 2012 13:36:13 GMT 1
Kathleen & Sebastian Dejligt! Jamen de er skam samme årgang! Så står valget mellem Astronomi og Besværgelser som fag til lidt gruppe-arbejde og så skulle scenen være sat til lidt forførelse og omvending *g* Skal jeg lave en start til når du får ham godkendt?
|
|
|
Post by Sebastian Constantin on Oct 21, 2012 13:43:36 GMT 1
KATHLEEN & SEBASTIANAstronomi er et af Sebastians yndlings fag, så dette er et emne han vil være dybt passioneret omkring, og en god makker i gruppe arbejde. På den anden side kan besværgelse være et god valg. Her kan der jo fremstå episoder hvor vi skal lære en bevægelse, hvor der kan fremstå nærkontakt i form af at den ene eller anden, har brug for vejledning. Valget er op til dig ;) Og du er skam mere end velkommen til at oprette, og så vi jeg svare hurtigst muligt, når Sebastian bliver sluppet løs.
[/justify][/center]
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 21, 2012 13:52:34 GMT 1
Hazel & Sebastian Da Hazel ligeledes er fuldblod, sytten år og Gryffindorelev - kender de helt sikkert hinanden. Jeg tænker lidt, at de to løver skal have en flirt igang. Noget meningsløst flirt, der aldrig bliver til mere. Hazel har nemlig brug for en, hun kan gøre en anden dreng jaloux med x) *Ondt grin* Hazel er desuden et meget aktivt medlem af The Hallows og det kunne måske samtidig skabe nogle diskussioner mellem de to? Hvordan synes du det lyder?
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Oct 21, 2012 13:58:31 GMT 1
Kathleen & Sebastian Ser helt klart flest muligheder i besværgelse *smiler uskyldigt* Men den opretter jeg så! Nok først i aften, men skal nok smide dig et link :)
|
|
|
Post by Sebastian Constantin on Oct 21, 2012 14:05:20 GMT 1
HAZEL & SEBASTIANDe to løver kender uden tvivl hinanden, når de begge både er samme årgang og blodstatus. Og ja, hendes form for politiske syn kan udentvivl få Sebastian til at stille spørgsmå, og blusse lidt op for en diskussion eller to. Folk vil uden tvivl stille spørgsmål når to elver med stik modsatte politiske holdninger, begynder at sno sig om hinanden. Men ikke destro mindre er de begge fuldblods, så derfor bliver der ikke sat en stopper for at de sagtens kan have en meningsløs flirt kørende, om Sebastian så er introduceret i hendes lille "jeg-vil-gøre-en-anden-dreng-jaloux" plan, eller om hun bare skal være en som Sebastian lige hiver til sig, kan vi jo lade tiden vise. :)
[/justify][/center]
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 21, 2012 14:31:42 GMT 1
Hazel & Sebastian Han skal nok ikke regne med at blive introduceret i hendes planer, men det er helt sikkert hendes agenda - udover selvfølgelig at leve livet og have det sjovt! ;) Jeg tænkte bare, at de bare flirtede lidt "for sjov", når de engang imellem støder på hinanden. Eller måske har de bare haft nogle "episoder" på dansegulvet ved tidligere skolebal?
|
|
|
Post by Sebastian Constantin on Oct 21, 2012 14:49:40 GMT 1
HAZEL & SEBASTIANBegge episoder som du nævner, kan være en mulighed. Som du siger, en af de der flirter man are har når man lige er i samme rum. Måske har de haft en mere seriøst flirt omkring juleballet, hvor folk havde troet de to vilel blive til noget mere? Sebastian kan se Hazel som en af de mange små "triumfer" som han kan sno om sin lillefinger, men denne gang kan han så være den uheldige, der bare bliver en del af et spil, og som ikke får noget ud af det i sidste ende?
[/justify][/center]
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 21, 2012 16:45:32 GMT 1
Hazel & Sebastian Lyder perfekt! :)
|
|
|
Post by Joshua Liam Murdoch on Oct 21, 2012 21:01:56 GMT 1
SEBASTIAN & JOSHUA
Puh... Det ser ikke godt ud :b Egentlig tænkte jeg jo at de to unge mænd ville gå fint i spænd, da de deler politiske interesser, men når Sebastian flirter med hans dame... puh xD
Du kan nok regne ud at det er Joshua som Hazel forsøger at gøre jaloux, og det er egentlig ret nemt for hendes vedkommende. Men jeg forestiller mig at Joshua ikke just er Sebastians største fan når han er dukken der bliver brugt til at gøre Joshua sygeligt jaloux. Vi skal helt sikkert have noget fjendskab mellem de to unge mænd! Enten har de hadet hinanden altid, eller også har de været venner, og så siden han og Hazel begyndte at flirte, været uvenner. Specielt hvis de to har haft noget siden juleballet sidste år, da det var der det slog gnister mellem Hazel og Joshua, så vidt jeg har forstået (;
Man kan sige, at de to drenge har enormt meget til fælles. De er begge enormt pigeglade, fuldblods, Riddlers, mugglerhadske, manipulerende. Jeg synes alt i alt at de lyder som én person i to kroppe xD Så de kunne jo godt have været venner, men er blevet uvenner over Hazel? Selvom Joshua holder det lidt for sig selv.
|
|
|
Post by Sebastian Constantin on Oct 22, 2012 3:03:28 GMT 1
JOSHUA (& HAZEL) & SEBASTIAN Trekantsdrama! Me like ;) Jeg er helt vild med idéen om at Hazel måske har haft fat i begge fyre omkring juleballet, og så vidt jeg har forstået, troede mange at det var Hazel og Sebastian der ville finde sammen. Det skete dog aldrig og deres flirt har dog enten ligget død, eller været meget lidt og meningsløst siden. Så jo, er da enige om at Joshua og Sebastian klart lige skal have fat i hinanden. Måske noget med at de førhen har været på fin fod hinanden, netop fordi de har mange ting til fælles, når det kommer til politik (og måske også personlighedsmæssigt?). Men så efter juleballet har der ligget en tavshed i mellem dem, netop på grund af flirten men Hazel, men på det seneste er det begyndt at gå bedre i mellem dem, indtil Hazel kommer forbi igen? Vi kunne godt få bygget sådan et fjendskab op i mellem, så de på en måde rivaliserer hinanden inde for samme politiske holdning? ;)
[/justify][/center]
|
|
|
Post by Joshua Liam Murdoch on Oct 23, 2012 9:50:37 GMT 1
SEBASTIAN & JOSHUA
Måske har de to unge herrer tidligere haft det skægt med små væddemål om hvem der kunne score hvem? Før Hazel naturligvis. Nu fik vi jo sat alting på plads med Hazel, og som jeg også sagde der, så har Joshua helt sikkert stadig en ubehagelig afstand fra Sebastian siden juleballet, fordi han har temmelig sikkert set Hazel sammen med ham. Han havde selvfølgelig sin egen partner, men han har ikke kunnet fokusere på meget andet end Hazel og Sebastian den nat. Jeg ved ikke om Sebastian er klar over hvorfor Joshua pludselig bliver fjendsk i første omgang, eller om han regner den ud? Det er jo nok lidt åbenlyst for Sebastian, og knapt så meget for andre. Men jeg tænker også at i takt med at Hazel og Joshua fik et hemmeligt forhold mellem jul og sommerferien, så har Joshua ligesom sluppet sine frustrationer på Sebastian, så venskabet fortsatte? Men ellers tænker jeg at vi på et tidspunkt skal have noget konfrontation ind mellem de to herrer, hvis Joshua ser at de to begynder at flirte igen n__n Og han vil sikkert bruge undskyldningen med at det er hans stedsøster han står og gramser på, but still.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Dec 10, 2012 20:40:18 GMT 1
Jess & Nathan Venner ~ Bongkammerater
Jamen det er så perfekt. Jess er halvblods, Nathan er halvblods. Jess var indtil for nylig pisse ligeglad med politik, Nathan lader som om han er pisse ligeglad med politik. De er begge to nogen seriøse tågehoveder fra tid til anden, men har begge to en del mere at byde på, når det så lige gælder. Hvad de har er bestemt ikke det samme, men det ser jeg intet problem i. Umiddelbart kan jeg ikke gennemskue om de nogensinde er nået under huden på hinanden, eller om de bare laller rundt sammen nu og da. Uanset hvad, så synes jeg vi skal have os et plot. Har Nathan relationer til Gareth, Henrietta eller andre ovre i den stald? I hvert fald tænker jeg vi skal finde på noget, der er lidt sjovere end bare "de vælter rundt og fortæller beskidte jokes." Bevares, det er ganske sjovt, men der er bare potentiale til meget mere.
Paige & Nathan Legetøj ~ Provokationsfaktor
Okay. Løs idé. Jeg ved ikke helt hvordan det korresponderer med Nathans personlighed, men jeg fik den tanke, at han godt kunne finde på at provokere Paige helt bevidst, med den tanke at hun i sig selv ikke rigtig kan gøre nogen skade. Skulle han gøre det, så kan jeg sige at han selv er ude om det, for den lille engel her er hævngerrig og det kunne være spas at spille dem ud imellem hinanden på en virkelig grim måde, hvor ingen af dem rigtig kom særlig elegant eller godt ud af det, men begge holdt det hemmeligt. Hvad siger du til noget i den stil?
- - - - - - - - - - - - -
Evander & Sarah har jeg ikke nogen umiddelbare idéer med, selvom du selvfølgelig skal være velkommen til at komme med dine egne, hvis du har. Conall er lærer, NPC-type, men han står altid til rådighed for spil.
|
|