|
Post by Samia Llewellyn on May 6, 2013 18:28:16 GMT 1
T: 14:00 O: ikke ret mange V: flot solskin S: Kandisbaronen P: se avt
Det var Hogsmeade tur. Og det var mange elever fra skolen i byen i dag, Også den 14 år gammel Samia som var på vej ind i Kandisbaronen. For at købe noget slik med sig tilbage til skolen, da det var en af de tralse dage for hende så hun havde brug for lidt sødt til at gøre. Hendes humøe en smule beder, da hun virkelig var gnaven og det ses på hendes hår var rødt med sortestribber. Og øjnen var syregrønne og hun købet en del af, hendes yndliges slik syredropes som altid fik hende i beder humør. Hun kigge sig lidt omkring og valge at hun ville købe lidt forskelige, slik og tag med sig men hun køber en store pose af. Hendes yngliges sygerdropes
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 17, 2013 19:30:05 GMT 1
Da det enlige var blivet en tur til Hogsmedt igen betydet flint sig af at kåbe sig lidt forskælige ting han kikket rolige på et smykke han måske hadet tænkt sig at købe til Samia en person fra deres Enge Gruppe gik hen til ham " Flint kikker du på en ting til din Kærste" flint vete sig og smilte mens han tog sig lidt til næsen " ja jeg hved ikke helt hvad jeg skal vælge " stemmen til hørte Tim en lidt ælder Elvel ind ham selv han gringe lidt af flint mens han tog ham på skylderen " ja Samia har været lidt nede og jeg ved ikke helt hvorfor " Tim kikket på flint og kikket lidt rundt for at se om han kunde finde Samia " husk på flint en piges hjerte er ikke altid at give ting eller den form en blomst eller sådan noget i den stil et bræv er en til at gøre en pige glad " kom det fra Tim mens han kikket ned mod det Flint hadet kikket på " ja jeg ved det godt men det skal også Symboligeser at vi Faktis er Sammen "
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 17, 2013 19:49:29 GMT 1
Samia satte sig på en bænk. Uden for Kandisbaronen og tog en syrerdrop i munden og så sig omkring, hun viste ikke helst hvor Flint var henne og hun havde brug for ham bare til at være ved hendes side. hun var ret gnaven og så skulle man holde sig fra hende og det var kun Flint som kunne, komme tæt nok på hende til at får hende til at falde til ro igen hun havde haft nogen. Rigtig dumme dage på det sidste i sære i gå da hun og Flint havde sagde godnat, til hinanden havde de andre pige lukke hende ude af deres sovesal så hun. Måtte sove ned i opholdestuen hele natten uden et tæppe at tag over sig og ved morgenmad, havde de tag alt det bedste og havde kun efterladet det som Samia ikke kunne tåle. Som havregryn og Brombær saft
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 17, 2013 20:12:10 GMT 1
Flint smilte stille og fumlet lidt mens han gik stille ind og kikket på hjerte han hadet set i rav han kikket på sin pung " jeg har lige rød til det " sagde Flint til sig selv og Smilte til butik Ejeren "hvad skulde det være unge mand " sagde en ælder hr med brilder og busked grå hår og over skæg " jeg ville godt have det Magiske rav smykke du har der "arr det det bringer gode minder frem i det vis man ser længe på det og kun den " flint smilte og kikket på det " jeg ville godt købe det her er penge " manden gik langsomt der hen og tog smykked mens mens flint kikket rundt og kikket ud og fik øjne på Samia hun sad og spiste Slik han håbet lidt på det ville bringe i hinden i beder humør at flint hadet taget det her med rolige sukket han og kikket lidt hen mod hinden igen han ville også snart holde tæt ind til hinden men flint ville ikke have at det gik for stærk og at hun hadet lyst til det men så længe de var på skolen måtte de passe på
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 17, 2013 20:23:53 GMT 1
Samia så ned i jorden. Da nogen ælder piger fra Slytherin gik fordi og bagtalte hende bare fordi hun, var så smuk som hun var og fordi hun var en Metamorphmagus de stoppe lidt fra hende. Og gik tilbage i mod hende og Samia sank en klump uden at sige noget da hun var en smule bange, for hvad de kunne finde på at gøre men Samia viste at Flint ikke var så langet væk. Og vis han så at Samia var i knibe ville han komme og hjælpe hende som altid, de stille sig rundt om hende og snakke nedladen til hende og skubbe til hende men Samia gjorde ikke modstand. Fordi så ville de blive endnu voldesommer en de var det lige nu
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 17, 2013 20:39:34 GMT 1
Flint bliv rød i hovdet da han så at De ander piger Slytherin begynte at mobbe Samia igen han vidste snart ikke hvad han skulde gøre ved det rolige gik han ud at butiken mens han så hen på den gammel mand " jeg komemr til bage lige om lidt " sagde flint venliget mens han gik med hænderen i lommern og hadet sin Trylle stav i ærmet vis de skulde finde på at gøre noget " HEY KAN ikke finde på noget andet at tage jer til ind at mobbe Samia bare fordi hun er kønder ind jer ?" svaret flint håndlige mens han stod bag ved dem dem flint ville helst ikke ud øve magie i sær ikke når han var så tæt på at være færdi med han skole man kunde se han var værd og tænke også på at han måske skulde passe på de var jo tols alt Slytheriner slanger og de kunde bide vis han ikke passet på hvad skulde han dog gøre mod alle de piger han tænkte længe vis plot en af dem markedert at de ville slås ville han sikkert pande hinden en eller Person lige nu kunde det kun være radt vis en lære ville komme forbi
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 17, 2013 20:51:22 GMT 1
Samie rejste sig og tog sine ting. Og smutte ud i mellem dem og om bag Flint hvor hun var mere sikker, og hun rømede lidt da han sagde at hun var kønnere end de Slytherin piger som havde. Drille hende Samia viste at Flint skulle passe på da Slytherins kunne være noget så farelige, mere en de andre kollegiumer var og Samia havde sit stav i lommen vis. Piger skulle finde på at gå til angreb på dem kunne Samia og Flint forsvar sig selv og hinanden, i mod pigerens angreb selv om Samia var 3 år yngre en de piger var hun smukker og. Mere populære en dem blandt drengen
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 17, 2013 21:30:25 GMT 1
flint viste ikke helt hvordan han skulde gøre det han sukket Rolige mens han kikket lidt hårt på dem men vente sig rolige om da det ikke så ud til at de ville andgribe ham han tog stille hinden i hånden og trak hinden med sig mens pigeren stod lidt mund lamme "Samia er du oki " spurte han hinden om mens han kikket lidt på de røde hår og sorte Striper han kunde godt forneme på hinden at hun hadet nogle ting der Irteret hinden stille kysset han hinden på kinden han vidste ikke helt hvad der var " jeg har forrasten en ting til dig inden i en butik men du får den først når vi kommer tilbage til skolen " sage flint rolige mens han nusset hindens hånd hvad skulde han gøre for ikke at de skulde Drille hinden bare fordi hun var en anden Race han satte sig et sted med hinden og kikket ud over land skabet
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 17, 2013 22:05:18 GMT 1
" ja jeg er okay Flint. Det sket ikke noget " sagde Samia og fik sin helt normale røde hårfarve igen, og sin smukke blå øjne og læne sig ind til ham og smilede " bare du er her så skal der nok gå " sagde hun stille. Og så ud på landskabet sammen med Flint bare hun havde ham, var verden ikke så ond i mod hende som den plejet at være og som tider var hendes være dag. Så trist og grå at hun bare sad helt alene og stille i et hjørne og sagde ikke et ord, men efter hun var begyndte at komme sammen med Flint var hendes vær dag. Fuldt at farve og glæde men som tider var den stadig væj trist og grå når noget eller nogen gik hende i mod,
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 18, 2013 12:33:03 GMT 1
Flint kikket på Samia og smilte " vent her jeg skal lige hente noget til dig " flint smilte til hinden og gav et kys på kinden han hadet Glemt alt om gaven og skyndte sig tilbage til mande i smukke butiken "hej jeg ville godt have min gave " sage flint og flint fik den med æske og det hele stille og rolige gik han hen mod Samia igen og så også lidt navøs ud for han vidste ikke om hun kunde lig den her han sukket Stille mens han mærket hvordan Spændigen steg i ham han håbet på hun kunde lig det eller det ville sige det hadet hun bare at gøre for det hadet koste nogle hånd høre at saffe hjem stille smilte han til hinden da han kom tilbage " her den er til dig " svaret han glad og Virked stolt over han enlige hadet Foget sig en Kærste langt om længe
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 18, 2013 12:45:30 GMT 1
Samia tog i mod gaven og åben den. Og smilede glad til ham " nej hvor er den flot og den har jeg ønske mig længe " sagde hun, og kysse ham på kinden og satte sig tæt ind til ham. Og beundre sin gave hun lige havde får og den ville passe godt til hendes nye kjole som hendes, mor havde købet til hende i Frankrig da hendes mor og far havde være der ned. For at besøge noget af hendes mors familie der nede og Samia elskede at får ting fra Frankrig,
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 21, 2013 15:38:41 GMT 1
Flint rømdet lidt og tog sig lidt i nakken han glæder sig til at være sammen med Samia noget Af sommeren så han kunde se hvor hun boget han vidste ikke rat meget om hindens Forælder i nu men han var sten sikker på at det ville blive Hyglige stille kysset han hindens kind " jeg håber du kan lig den " svaret han rolige lage han en hånd på Samias lår og nussed den stille den " hmme ville du over og have en Kraska jus jeg gir " smilte flint rolige mens han kikket rundt stille rolige han hadet og det var ikke fordi det hadet talvt eller noget han sukket stille og nød hindens nærvær
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 21, 2013 17:31:36 GMT 1
" jeg elskede den søde. og ja tak jeg er en smile tørstig " sagde Samia og tog hans hånd og smilede til ham, på en søde og glad måde i mens hendes øjne stråle som solen og hun holdt meget af. At de kunne være sammen og bare være dem selv uden at tænke på de andre elever lige nu, Samia rejste sig for at strege ben og vent på at han ville rejste sig så de kunne komme af sted. Og får lidt om drik da Samia var meget tør i halsen og munden men ellers var hun glad og søde, som altid når de var sammen som de kærester de var
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 21, 2013 20:53:19 GMT 1
Flint tænkte ikke på noget lige nu han smilte blåt og Slog hænderen ned i Låret og sage " ja lad os gå af sted jeg er virklige Tøstig og ville have noget som smager og er godt på samme tid Flint tog stille og rolige SamiaS hånd og gik han grinte lidt mens han så på alle de væsner som gik ved siden af dem han tænkte tit på at Muggler enlige Gik Glip af noget Intersandt og spænden han elsket den verden han var blivet født ind i han husked den gang han fik den føste kost og skylde flyve som baby han glemer selt ikke de Stund han gikk lidt på Samia og gik forbi et Kærste par der stod og Kysset hinaden flint Rømdet lidt da han så det og kikket lidt på Samia med et varmt smil
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 22, 2013 17:00:11 GMT 1
Samia smilede til ham. Og holdt hans hånd og gik sammen med ham af sted hun var ret stille da hun tænkt, over nogen ting som nogen andre piger havde sagde til hende tideliger i dag. Og som både gjorde hende forvirret og ked af det hun ture ikke sige det til Flint da, hun viste at han ville blive vred på dem som havde sagde det til hende og Samia sukke. Stille og så ned i jorden i mens hun svage nynne for sig selv og Flint da hun var lidt bange, lige nu fordi nogen piger ville komme efter hende da hun var meget kønnere i den fleste andre piger på skolen
|
|