|
Post by taut on Dec 9, 2010 20:02:55 GMT 1
Mine søde, dejlige munchkins på mu
nu er titlen inaktivitet, men det skal slet ikke tages så tungt. Jeg fungerer stadig som admin i allerbedste velgående, og jeg er her ligeså tit som altid, men tilgengæld står det lidt sløjt til med inspirationen. Jeg sætter derfor mit karakterspil lidt i bero, indtil jeg får styr på, hvordan det skal være med det hele.
Heldigvis har jeg ingen større plot i gang, men jeg kan stadig godt forstå, at folk, jeg har plottet med, synes det er lidt smånederen.
kramsekaramse fra taut!
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Dec 20, 2010 17:06:01 GMT 1
Og så var det jul!
d. 23. om formiddagen tager jeg et smut til Sverige for at fejre højtideligheden med la familia - og jeg er først hjemme igen d. 27. Jeg regner med, at jeg ikke kan komme på i dette tidsrum, så i må altså klere jer uden mig (;
God jul og godt nytår til alle dem, jeg ikke fanger inden!
taut
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 9, 2011 23:46:22 GMT 1
Hej alle mine munchkins!
I har måske bemærket, at jeg ikke har været så meget omkring på det sidste, men det er på grund af flere ting: jeg har et programmeringskursus i skolen, hvilket vil sige, at jeg sidder med næsen inde i en skærm fra 8.30 til 16.30 hver dag. Det giver mig ikke ligefrem mere lyst til at spille videre på MU, når jeg kommer hjem! Desuden er jeg blevet fældet af verdens ondeste forkølelse (igen! Inden for kun et par måneder, det er fandme noget lort), og min koncentrationsevne er seriøst på det laveste. Mit kursus fortsætter i endnu to uger, men forhåbentlig er jeg i bedre stand til at komme ind og underholde jer, når mine bihuler ikke er stopfyldte af snot.
yours truly!
|
|
|
Post by taut on Feb 3, 2011 11:30:32 GMT 1
...og så startede skolen.
2. semster på mit studie startede i mandags (d. 31/1). De fleste har sikkert allerede bemærket, at jeg ikke har svaret i nogle tråde de sidste par dage, hvilket skyldes, at min inspiration har fået seriøs konkurrence af min koncentration om mit studie. Jeg kan stadig være på og lege admin, men posts bliver nok en mere sjælden hændelse fra min side af.
lååååve
|
|
|
Post by taut on Apr 22, 2011 0:12:19 GMT 1
Påskeferie!
Jeg tager til Sverige i langfredag og kommer hjem lørdag eller mandag (er ikke helt sikkert på, hvornår!). Det drejer sig som sædvanlig omg Edward, Benjamin og Julie-babe, så i må klare jer både uden mig og mine tre babyer.
God påske! Kram taut.
|
|
|
Post by taut on Jun 2, 2011 8:44:03 GMT 1
Nu var der pludselig en masse der hobede sig op denne weekend, så jeg har ikke mulighed for at være særligt meget på de næste par dage. Quidditchkampen er rykket til d. 4. juni, dvs. en dag frem - fordi jeg er i Sverige d. 3.
Derudover starter jeg i skole igen på mandag, så min kl. 12-visitter kommer til en brat ende der. Hyg jer puttemennesker!
OG HUSK AT LÆSE DEN NYE UDGAVE AF THE WIZ!
taut
|
|
|
Post by taut on Jun 16, 2011 14:49:04 GMT 1
Surprise, surprise, taut skal til Sverige - igen! Egentlig først i morgen, men jeg gider ikke at slæbe min computer hjem til mine forældre, som jeg tager hjem til i dag. Jeg kommer hjem lørdag eller søndag. Kram fra jeres allesamens far *host* P.S. Hvis i ikke har læst det endnu, SÅ GØR DET!
|
|
|
Post by taut on Jun 21, 2011 15:11:30 GMT 1
Nu må jeg hellere følge alle andres gode eksempel og advare folk om mine ferieplaner. Udover to uger hvor jeg er helt utilgængelig har jeg masser af tid til at komme på fordi jeg hverken har arbejde eller lektier, men da det jo er ferie vil jeg ikke love for meget!
22. JUNI - 4. JULI Da min søster er færdig med folkeskolen og resten af min klasse bliver studenter (nogle i min klasse gik på en fireårig linje), er jeg booket op resten af ugen. På lørdag går det løs med Roskilde-festival, og oven i alt dette skal jeg finde tid til at læse til min eksamen på mandag (som ligger oven i festivalen... Woohoo!). Så jeg er off her!
24. JULI - 31. JULI Her står den på Stockholm i en uge.
En gang i August skal jeg til bryllup i Sverige, men det burde ikke betyde det store fravær i længere tid.
|
|
|
Post by taut on Aug 17, 2011 12:14:09 GMT 1
Kærlighed i luften! Jeg skal til bryllup i hjemland nummer 2 på lørdag, så er jeg er væk far torsdag til søndag (kommer nok først på på mandag). Jeg vil desuden lige sige undskyld for de seneste par dages sølle aktivitet, men jeg have en række aftaler, som jeg havde fortrængt.
Kram taut
|
|
|
Post by taut on Oct 13, 2011 13:13:33 GMT 1
Jeg er ked af det, men onkel farmand forlader jer i ferien! Indtil videre er jeg væk fra mandag til fredag og er helt uden net, fordi så moderne er vi slet ikke i Sverige. Måske kommer jeg hjem tidligere alt efter, hvor mange lektier jeg har og den slags. Lige or at understrege, hvor skizofren jeg er, så drejer det sig altså om karaktererne Julie Young, Betrys Griffith og Emanuel Maverick.
Kramkram
|
|
|
Post by taut on Nov 11, 2011 12:22:57 GMT 1
Som de fleste ved, studerer jeg, og når man studerer, skal man til eksamen. For mit vedkommende sker dette i starten af december, og det er begyndt at påvirke mig allerede nu. Den næste lille måned kommer jeg altså til at være lidt fraværende, særligt når det kommer til at svare i tråde (der er ikke lige plads til både køteori og chars i mit hoved). Jeg skal så vidt muligt stadig lege admin, når det er nødvendigt. (Mine chars er dem der står i svaret ovenover).
Kramkram, taut
|
|
|
Post by taut on Dec 22, 2011 16:06:48 GMT 1
Højtid = Matilda tager til Sverige. Jeg smutter i morgen d. 23. og kommer igen d. 25. eller 26. (så vidt mine forældre ved). Så jeg ønsker jer alle god jul, og så snakkes vi om et par dage (;
Mvh taut
|
|
|
Post by taut on Jan 24, 2012 19:43:36 GMT 1
Oslo, baby! (Eller noget)
D. 25.-26. januar (dvs. fra i morgen til på lørdag) er jeg afsted og har ikke mulighed for at tjekke MU - så i må nok engang klare jer uden mig.
Mvh taut
|
|
|
Post by taut on Feb 9, 2012 18:12:20 GMT 1
Grundet flytning og starten på et nyt semester med fagprojekt på toppen, har jeg ikke vildt meget tid til at være på, særligt midt på ugen (tirsdag, onsdag torsdag). Jeg kommer selvfølgelig forbi og tager en kigger regelmæssigt, men i får ikke det helt store spil ud af mig før weekenden (:
Kram!
|
|
|
Post by taut on Mar 13, 2012 16:16:32 GMT 1
Flytterod!!! Koas!!! Intet internet!!!
Det er ikke jordens undergang, men det betyder at jeg højst sandsynligt ikke får tid til at komme på i løbet af ugen. Jeg arbejder på internet problemet, og ellers er flytningen endelig ved at komme på plads.
Jeg kigger forbi når jeg kan og prioriterer selvfølgelig mine opgaver som admin. Indtil da: hyg jer!!!
Kram, taut
|
|