|
Post by Jessie Taylor Blythe on May 2, 2013 22:12:56 GMT 1
Jeg leder efter nære venner, klassekammerater, bekendte og i særdeleshed fjender. Alt er velkomment og muligt.
Kernerelationer
● Henrietta Owens - Kæreste
| ● Alistair Murray - Bedste ven | ● Gareth Collins - God ven |
|
Jorie har overraskende få venner, når man tænker på, at hun elsker alle. Til hende søger jeg alt - og jeg mener virkelig alt - men især søger jeg folk til dette plot.
Kernerelationer
● Eliot Palmer - Bedste ven
| ● Jane Palmer - Bedste veninde |
|
|
Hun har mange, mange relationer, men kan altid bruge flere og har oftest en mening om alt og alle, som hun også har gjort kendt for Hogwarts i sin tid som sladderheks for den hedengangne skoleavis. Et par linjer plejer derfor at være nok til at sætte gang i mine tanker omkring et gensidigt forhold – hvad end det er positivt eller negativt.
Kernerelationer
● Gareth Collins - Bedste ven | ● Matthew Blythe - Storebror | ● Annabel Baker - Bedste veninde | ● Henrietta Owens - God veninde | ● Sienna Argall - Hadeobjekt
| ● Alistair Murray - Kæreste
| ● Morgan King - God veninde
|
|
Hvad Marcus i høj, høj grad mangler er venner. Fuldblodsdrenge, fuldblodspiger - venner. Han har familien og hans familie præsenterer ham snart for hans forlovede, men mængden af fuldblodselever med de rigtige holdninger er få og jeg vil gerne sætte kløerne i dem.Kernerelationer
● Mallory Winchester - Lillesøster
| ● Madeleine Winchester - Tvillingesøster
| ● Celestine Murdoch - Kommende forlovet |
|
Som de andre lærere på MU fungerer Conall i høj grad som NPC. Han er tilgængelig for alle, der skulle have brug for en professor i deres tråd, mere eller mindre, men han kommer aldrig til selv at være omdrejningspunktet for et plot. Stjernerne i showet er - som altid - eleverne. Han er her som bifigur og jeg er altid med på en snak om hvordan han kan støtte eller komme i vejen for din karakter.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on May 2, 2013 22:13:20 GMT 1
Jeg er vild med at plotte og der er mange forskellige platforme at gøre det på. Jeg foretrækker normalt skype, men jeg er også villig til at køre plotting i det relativt flade format, der er plottråden her. Jeg skriver ikke aftaler langt ud i fremtiden ned, fordi min fornemmelse er, at dem man glemmer er dem, som man alligevel aldrig har fået spillet ud. Jeg vil hellere i gang med det samme, når det kan lade sig gøre. I tidspressede situationer benytter jeg mig dog af en liste over tråde til den nære fremtid.
Hvad angår eksisterende tråde, så går jeg personligt død i dem, hvis de står ubesvarede i lang tid. Jeg har fuld forståelse for en travl hverdag og perioder med manglende spillelyst, men så vil jeg hellere lukke tråden og starte en ny, når der er tid igen, medmindre handlingsforløbet i netop den tråd er helt essentielt. Derfor anser jeg enhver tråd, der står længere end to uger, som værende død, men er altid villig til at snakke om at starte en ny op.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jul 27, 2013 14:01:18 GMT 1
|
|