|
Fravær
Mar 6, 2013 8:47:01 GMT 1
Post by Aderyn Cantrell on Mar 6, 2013 8:47:01 GMT 1
fravær,
Jeg beklager meget, at jeg pludselig forsvandt igen efter jeg overfor flere af jer havde givet udtryk for, at min intention var at blive hos jer. Det var dog langt fra planlagt, men kom meget pludseligt.
Min mor blev pludseligt indlagt med blodpropslignende symptomer, og jeg har derfor tilbragt ethvert frie øjeblik på hospitalet med hende. Selvfølgelig ville jeg gerne skrive det herinde, men det kom bare for tæt på, til at jeg følte jeg kunne fortælle om det. Det er derfor, jeg først skriver nu, når jeg er tilbage hos jer.
De ved desværre ikke, hvad der er med min mor endnu (udover at det ikke er en blodprop), men hun er heldigvis levet udskrevet og har været hjemme hos os godt en uge. Derfor vil jeg nu prøve at vende tilbage til jer. I mit fravær har jeg selvfølgelig luret lidt på jeres tråde så tit jeg kunne komme til det, så det er ikke fordi jeg er vendt tilbage uden viden om, hvor siden sådan er henne.
Jeg beklager dybt mit fravær og håber på forståelse fra jer alle. Glæder mig over, at være tilbage os jer igen. -Rachel
|
|
|
Fravær
Mar 8, 2013 0:31:02 GMT 1
Post by Paige Segall on Mar 8, 2013 0:31:02 GMT 1
Eeek. Jeg havde slet ikke set din besked herinde før nu. Det er jeg oprigtigt ked af, Rachie. Håber de finder ud af hvad der skete og løser det.
- Og velkommen tilbage!
|
|