|
Post by Magical Fairytales on Mar 3, 2013 18:31:38 GMT 1
Blev du også skuffet da dit brev ikke kom? Dette har du nu mulighed for at lave om! Magic Fairytales bygger op om det fantastiske univers skabt af J.K. Rowling og kun fantasien sætter grænser for hvad du vil opnå, hvad end det er at få en F.U.T eller blive minister for magi! Historien tager udgangspunkt lang tid efter Voldemorts død, det er alt sammen et kapitel i historiebogen, dødsgarden er dog ikke forsvundet helt og lurer stadig i skyggerne. Man er begyndt at frygte at det er stilhed for den store storm... Kom og hver med til at forme spillet! ;D Hej alle sammen! :D Jeg har i samarbejde med en anden, arbejdet på en HP side i et godt stykke tid. Det var egentlig meningen at det skulle være en side, hvor vi bare kunne sidde og småtråde, men efter en samtale med en mindre gruppe, der syntes at der manglede en HP side med megen frihed, så blev vi enige at om at forsøge på at få den op som en aktiv side! Jeg håber i vil tage vel imod den, der er lagt meget arbejde i den, men da det er vores intention at lade siden blive inspireret af jer, så vil jeg håbe på at I vil kunne give eventuelt ris/ros så vi sammen kan forbedre den :D Lad jer desuden ikke skræmme af det nye V5, vi guider gerne! ;)
|
|