Hannah LeFroy
We all have war inside us. Sometimes it keeps us alive. Sometimes it threatens to destroy us.
|
Post by Hannah LeFroy on Jan 19, 2013 18:25:03 GMT 1
HANNAH & GARETH Jeg finder din 16-årige muntre løve her ganske nuttet!
Du skriver at han er en loyal fyr som holder af sine venner, og som hader den måde de mugglerfødte bliver forskelsbehandlet på.
Gareth lyder som en fyr Hannah vil have stor respekt for. Han repræsenterer en del af de ting Hannah vil værdsætte i en ven, og hvis du kan forestille dig at Gareth kan have det på samme måde, så kunne jeg godt se et venskab blomstre her?
De deler den lighed at de begge ikke er elsket af en af deres forældre - i Hannahs tilfælde hendes far. Ikke at dette er noget de behøver at vide om hinanden. Hannah føler sig ligesom ham splittet, og samtidig med at hun ønsker sin fars accept, så hader hun ham også for den måde han har behandlet hende..
Jeg ved som sagt ikke hvad du tænker, men jeg kunne godt forestille mig at Hannah måske udviklede et uskyldigt crush på Gareth... Du skriver at Gareth typisk er fyren der bliver smidt i vennezonen, så jeg tænker at det kunne være sjovt at se hvordan Gareth reagerer, når han opdager at det måske er omvendt?
Lad mig vide hvad du tænker! Jeg er i den grad også interesseret i andre plots med dine andre karakterer hvis du kunne forestille dig noget der... x)
|
|
|
Post by Gareth Collins on Jan 19, 2013 19:30:08 GMT 1
HANNAH & GARETHJa selvfølgelig - de er jo klassekammerater så de kan ikke undgå at kende hinanden x) Jeg må dog indrømme at hans munterhed er blevet lidt kuet i løbet af året, men mon ikke de kan være venner alligevel? Well ja, Gareth har ikke haft nogle romantiske forhold endnu. Han har kysset en pige men ja xD det kunne være sjovt.
Jeg ved ikke rigtig med de andre, lad os starte med de her to først ^^
|
|
Hannah LeFroy
We all have war inside us. Sometimes it keeps us alive. Sometimes it threatens to destroy us.
|
Post by Hannah LeFroy on Jan 19, 2013 20:27:12 GMT 1
HANNAH & GARETH
Fedt, lad os sige det så! Og det med munterheden går.. Du vil opleve at Hannah heller ikke er den største humørbombe.. I hvert fald ikke når det kommer til jokes og sådan noget... x) Hannah har heller ikke haft meget med det andet køn at gøre, så det skal nok blive kønt, haha!
Men lad os smide dem i en tråd så og se hvad der sker... Jeg har dog lige et spørgsmål.. Kender de allerede hinanden forholdsvis godt, eller skal vi starte omkring begyndelsen på deres venskab?
|
|
|
Post by Gareth Collins on Jan 19, 2013 21:27:15 GMT 1
HANNAH & GARETHJeg vil sige at siden de er venner allerede, siden de har gået i skole sammen i mange år og de har mange ting til fælles når det kommer til holdninger og sådan ^^ men deres venskab kan self stadig udvikle sig.
|
|
Hannah LeFroy
|
Post by Hannah LeFroy on Jan 19, 2013 21:29:34 GMT 1
HANNAH & GARETH Du har en god pointe! Lad os sige at de er forholdsvis ret gode venner så, og så kan det altid udvikle sig i den ene eller anden retning .. Er du frisk på at starte en tråd? x)
|
|
|
Post by Gareth Collins on Jan 19, 2013 21:48:27 GMT 1
HANNAG & GARETHJeg kan ikke lige nu, men vi kan lige snakke om det i boxen på et tidspunkt x)
|
|
Hannah LeFroy
|
Post by Hannah LeFroy on Jan 19, 2013 21:52:55 GMT 1
Det er en aftale!
|
|