|
Post by Lucinda Cortés on Jan 16, 2013 19:48:20 GMT 1
Lucinda Cortés HUFFELPUFF -- HALVBLODS/WILLIE -- 5. ÅRGANG -- THE HALLOWS Lucinda er en meget sød og kærlig person, dog holder hun sig tit for sig selv, men virker aldrig usocial eller indelukket, hun fortæller bare sjældent om de ting der foregår i hovedet på hende, de fleste lærer hende kun på overfladen. Hun har et stort hjerte for alt og alle og tror på, at alle fortjener en chance til. Hun er den type af pige der ikke gør noget specielt ud af sit udseende, hun går næsten i skole med morgenhår, hendes hår sidder dog altid som det skal på grund af hendes Willie gener og hun har en udstråling som kan gøre selv den stærkeste mand blød i knæene og de fleste hankøn har svært ved at fjerne øjnene fra hende, noget hun somme tider finder lidt irriterende, selvom hun godt kan lide opmærksomhed. Hun savner lidt at have nogen at snakke med, og er glad for alle der henvender sig til hende. Jeg søger lidt af det hele, så ethvert form for plot er mere end velkomment!
|
|
|
Post by Lucinda Cortés on Mar 4, 2013 14:28:43 GMT 1
Er der virkelig ingen der interessere sig i at tråde med mig? xD
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Mar 10, 2013 22:51:00 GMT 1
jo vi har en tråd Lucinda :P som jeg har vente efter hånden i at få svar i et godt stykke tid :P
|
|