|
Post by Shaun Blake Segall on Nov 17, 2012 19:27:05 GMT 1
Her kan man skrive et lille rap indlæg - vi går udfra at rappen kommer fra den karakter der er logget ind! Det indskrevne må gerne være fucking dårligt - nedenunder er et eksempel. Shaun starter!
Yo, wtf, jeg hedder Shaun Segall Og min dominans af alle andre er total I si'r Burning Day Jeg si'r - auch - rimlig gay Jeg er nede med min homies fra Status Kvoo Vi gi'r alle gøøglerne tørt på - yo! Hvis I si'r at vi er vage, så si'r jeg blow I kommer aldrig til at hamle op med mit flow
Jeg er for vild til magic Jeg behøver ikke engang practic Jeg er nede med Maverick Evander er en ussel vat...... klud Han kan få en metaforisk en på sin blodtud Han har i øvrigt virkelig dårlig hud Hvis jeg må tillade mig at komme med et bud Så skulle vi spærre ham og HRIOVANNI inde i et skab Jeg er rimlig sikker på at ingen ville lide tab Mit navn er Shaun Segall Yes, tøser, I kan bare falde (for mig, lol) Shaun Segall er for Kold
Gi' den op for hvem end der er efter mig!
|
|
|
Post by Nina Aiken on Nov 17, 2012 19:59:20 GMT 1
Kold måske, hver fald ikke hot Jeg' klar til at falde - nå ja, not. Tror han er er lækker, mhmm flot, Er ikke til hår sat op med snot,
Gider ikk høre på al' dit ævl og kævl; politisk lal, Du har mindre nosser end en vis anden Segall, Vrøvl og bøvl, snak i hak, Gå hjem og spil skak, Med Adam Shaw, Sid på hans lår, Et nokkefår, Tror han er hård. Tryllestav på syv tommer? Jeg tror det' en ommer. "Det er ikke hvad man gør med den" Kom igen, lille ven, Mit navn er Aiken, Og du kan bare lukke, For det er ikke mig her der er en dukke.
|
|
|
Post by Betrys Morgan Griffith on Nov 17, 2012 20:56:25 GMT 1
Nina, din husalf, klap nu kaje, fortsæt med at neje for Arrington, der giver dig instrukser om at vaske Merlins underbukser
Det må være surt at blive gjort til grin af en fyr du tror der er din og alle andre kan se det, du er den ens'te der ikke ved det, jeg burde forhekse dig langt væk, din sæk, men det hjælper ikke et kvæk, når selv confundo vil være nyttesløs fordi du allerede er så blank, tøs!
|
|
|
Post by Adam Shaw on Nov 17, 2012 21:04:48 GMT 1
Ah, Miss Griffith, undskyld jeg afbryder; Tror bare jeg indskyder, før du nyder Dine sejre og fejrer Forværret diskurs mellem de to lejre, at du er i ingen position til at kritisere, faktisk har jeg en mistanke om, at du skal passe på med din fordom, når du burde relatere.
Forstå mig ret, du er ikke blank, men hvis du går ind for at give bank, resulterer det i en forfærdelig stank, Den er ikke ligefrem floral, duften af dobbeltmoral.
Kære Miss Griffith, eller må jeg kalde dig Betrys? Undskyld min formulering, men det er noget 'pis' Jeg ville gerne give ros og ris, men du er da vist ikke for vis, når du går præcis ind på samme præmis'
Lad mig da lige forklare mig, den eneste forskel på Aiken og dig, er at der er et ord der passer perfekt, på dig - det er lidt suspekt, Sig til hvis jeg udtrykker mig vagt, men det starter på psyko- og ender på -pat.
|
|
|
Post by Brand Andrew Lowry on Nov 17, 2012 22:05:59 GMT 1
Oh god, seriøst Hvem lukkede mister ked'lig ind Han ser så kedelig ud, at man fa'me bliver blind
Seriøst, du er så kæmpehøj Og går i verdens mest neutrale tøj Det er ligesom verdensallerførste Allerstørste Levende reklamesøjle for kedeligt kluns Bare du åbner munden falder festen til bunds
For at forstå din rap skal man ha' et leksikon Ikke en lommeudgave, nej, en der vejer et ton Du ævler om intet Jeg taler om ægte lighed Frihed Broderskab Det er ærligt talt svært At se hvad det er du forsøger Nu er jeg er igang JEG ER VERDENS SEJESTE SØGER Ikke et misset lyn hele sidste år min ven! Og du kan eddermagme tro at jeg ka' gør det igen! Så alle i bitches, der siger Brand han skal ne'(d) I kan rende mig i bagen JEG ER KONGEN AF SNE Tillad mig at sige at Nina går med ble Hun ter sig som en baby Hun sku VOKSE FRA DET
Nåh, kom nu slå igen, du ska' ikke være bleg! Oi, damn, kan i mærke det, jeg er ALT for sej
|
|
|
Post by Nina Aiken on Nov 18, 2012 16:38:10 GMT 1
Yo Lowry, har du noget så sig det til mit ansigt, Kikset kælling kommenterer kækt, Skrub nu hjem og vansmægt, inden jeg er gør det til min pligt at sætte dig på plads, og jeg er ikke tilfreds, før jeg dasker din kæft der smasker i blod der plasker fra manglende tænder, ødelagte hænder, Jeg er den vilde basker, smasher klasker, en selvfed søger, sig mig er du skør? Knæ knækker; arme brækker, din kompetencer rækker, ikke i disse konkurrencer. (eller skulle jeg sige disse-konkurrencer?)
|
|
|
Post by Amanda Byrnes on Nov 18, 2012 19:43:04 GMT 1
Nina, Nina, Nina, hvad er det du ikke fatter? Jeg er ingen rap-forfatter, men jeg rimer så det batter, skatter. Og pudsigt jeg sku’ battle mod en bat-fikseret blond, Jacks eget lille kæledyr, ej, det’ sgu næsten ondt.
Amanda Byrnes er navnet, det’ ik’ fordi jeg brænder, Jeg er iskold når du ser mig, jeg har ikke brug for venner, For jeg ved hvad du har gang i, Jeg kan se hvor’n du fungerer, Men de små hjul bag dit Barbie-hår, dem ser jeg ik’ rotere.
Du’ ikke en dukke? - hør nu smukke, Kig dig lidt omkring, Du er næver foran bryster, du er slet ingenting. Du er så sørgelig, bedrøvelig, Du kender ik’ jargonen.
Dit hoved er et stadion
udenfor sæsonen.
--
((Amanda brugte to uger på at skrive de vers))
|
|