|
Post by Gareth Collins on Nov 17, 2012 15:10:54 GMT 1
Hej alle!
Jeg har besluttet mig for at holde juletræfhygge d. 8 decemberHer er doodlenVed godt at alle ikke kan komme den dato osv, men det ligger bedst for mig d. 8 da jeg har tænkt mig at tage hjem til kbh d. 15 x) (ja jeg ville gerne have haft alle med!) Jeg har sovepladser til en 5-6 stykker og hvis i vil sove så må i medbringe ejet sovegrej. Vi har dog en dobbelt luftmadras og en ekstra madras. Jeg bor desuden i Viborg - mellem Holstebro og Århus (sådan cirka) hvis nogen er i tvivl. Jeg bor så også sammen med min dejlige kæreste, han kommer også til at være der den aften og er på trods af sin røde hårfarve ikke nogen trussel xD Jeg har tænkt på både at lave pakkeleg, evt. risengrød og gløgg - hvis folk kan lide sådan noget? Og ellers er det bare at byde ind med ideer! - Og i melder jeg self bare til i tråden her x) DeltagereAis Lils Night Her er en super dårlig animeret gif
[/center]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Nov 17, 2012 18:18:18 GMT 1
Will be there! Count on it! ^^
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Nov 18, 2012 13:52:27 GMT 1
Okay, den her gang er der ingen undskyldning for ikke at komme! I kan godt regne med at se mig der! :D Hvor dyre skal pakkegaverne være? Har vi et loft på en 20'er per gave, eller sådan noget? :D
|
|
Jacob Arrington
Bortvist
Got a secret, can you keep it? Better lock it in your pocket, taking this one to the grave.%\0\%
|
Post by Jacob Arrington on Nov 18, 2012 13:57:22 GMT 1
|
|
|
Post by Gareth Collins on Nov 18, 2012 14:14:43 GMT 1
Omkring 10-20 kr lyder fint! Så er vi fire indtil videre :D
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Nov 30, 2012 13:20:11 GMT 1
Det ser ud som om at jeg alligevel har en undskyldning til ikke at komme alligevel, selvom jeg virkelig meget hellere vil til juletræffet. Jeg har SRP lige for tiden, hvor al fritid tæller i forhold til opgaven, og jeg skal flytte den 20., så vi går hele tiden og pakker vores lejlighed ned, samt at vi er med på julegaveræset, og derfor skal bruge en masse penge på gaver, - så der er nok ikke penge i overskud til transport til Viborg! Jeg tror desværre at jeg igen må melde afbud! Medmindre at der er enighed om at flytte arrangementet til et senere tidspunkt, men det skal selvfølgelig ikke være pga. mig :)
|
|
|
Post by Gareth Collins on Dec 1, 2012 14:00:31 GMT 1
Ej hvor ærgeligt :/ Men sådan kan det jo gå
|
|