|
Post by Night on Oct 5, 2012 7:23:44 GMT 1
[bg=181818][atrb=border,0,true][atrb=cellspacing,2,true][atrb=cellpadding,0,true][atrb=width,420,true] SKØNSOMME LÆSERE AF THE WIZ | [bg=181818] TAG ET NÆRMERE KIG |
Jeres helt egen her elsker at lægge det hele ud, men hun er en meget travl sladder-heks. Her er det, hvor du kommer ind. Jeg ved I alle holder styr på, hvad der foregår I jeres egne cirkler og dem lige udenfor. Jeg ved også, I nyder en god spandfuld af saftig sladder. Til gengæld for de gode grin, beder jeg dig om at tippe mig ud, når der sker noget interessant blandt jer. Fangede du kaptajnen filtret ind i præfekten eller har dine klassekammerater et skænderi, fordi en forsøgte at smugle en skovsnegl ind i en andens seng? Forær en af journalisterne dit tip på skrift (i postkassen eller i hånden), og jeg vil helt sikkert tjekke det ud. Måske vil du læse din egen historie i The Wiz! Knus og kys Sladderheksen Offgame: Sladderheksen har ikke tid til at støvsuge alle jeres smukke tråde for guf, selvom hun/han prøver hårdt, tip derfor meget gerne Rhiannon eller Anessa per pm |
[/blockquote][/td][/tr][/table]
|
|