|
Post by Aeron Owens on Sept 22, 2012 1:11:49 GMT 1
Yes, så bliver der lige lidt fravær fra min side igen.
Jeg smutter til Odense i morgen for at hygge med en flok veninder og har ingen planer om aktiv computer-tid, men derimod masser af snak og indtagelse af rødvin!
Jeg vælter ind engang søndag og gør Mums usikkert igen.
God Weekend! ^^
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 27, 2012 10:08:55 GMT 1
Så var det mig igen.
Jeg smutter i eftermiddag til tøsehygge hos en veninde i Silkeborg og derfra smutter jeg i morgen videre til Sorø, hvor jeg skal nørde bøger, brætspil og dejlige mennesker.
Jeg er tilbage søndag engang og det drejer sig om fravær for Henrietta Owens, Aeron Owens, Anessa Yates og Giovanni Polvani - skulle nogen være i tvivl.
God weekend!
|
|
|
Post by Henrietta Owens on Nov 9, 2012 10:47:06 GMT 1
Og så lige igen.. I slipper for mig hele den her weekend også. ;)
Jeg smutter til Sjælland i dag, fredag, ved middags-tid for at hygge med venner i Ringsted, tilbringe hele lørdag til bogmesse i Bellacentret samt til kagefestival og søndag for at tage et smut på Østre Gasværk og se musical.
Det bliver uden laptop, så indtil jeg lander i vestjylland igen engang søndag aften, så er jeg ikke lige tilstede, selvom jeg nok lurer fra mobilen ind i mellem.
God weekend!
|
|
|
Post by Henrietta Owens on May 28, 2013 22:57:04 GMT 1
Så tog man sig sammen i 11. time.
Jeg smutter til København i morgen tidlig sammen med en flok skønne tøser fra 6.-7. klasse og skal lege ansvarlig voksen indtil vi kommer tilbage til Jylland engang torsdag aften.
Jeg når dog kun lige at vende i det jyske før jeg smutter til Sjælland igen fra lørdag til søndag til familie-fødselsdag, så indlysende nok bliver mit aktivitetsniveau en smule begrænset resten af ugen.
Jeg lurer, som altid, og der falder måske nogle svar af når ungerne er smidt i seng og fredag når jeg er hjemme at vende, men hav tålmodighed med mig.
Allons y!
|
|
|
Post by Henrietta Owens on Jul 5, 2013 10:42:07 GMT 1
Og så smutter jeg igen igen..
Fra i dag til engang klokken skod i morgen aften er jeg på Sjælland, igen, til blandt andet bryllup, så jeg kan desværre ikke love nogen svar før søndag, men jeg lurer som altid.
Hvis nogen er i tvivl drejer det sig herinde om Henrietta Owens, Skylar Ketcher og Michael Ogden.
Toodles! :)
|
|
|
Post by Henrietta Owens on Jul 11, 2013 20:37:20 GMT 1
Ferie! Ferie! Ferie! Ja, jeg sang i bedste Far til Fire-stil, men jeg skal nok skåne jer for mere. Men, fra og med i morgen d. 12. juli og indtil torsdag d. 18. juli vil mit aktivitetsniveau på MU være meget begrænset. I morgen smutter jeg til træf med en flok dejlige mennesker og på søndag springer jeg på et fly og gør Dublin usikker de næste fire dage sammen med Emma og Night. Tabletten kommer med, men jeg lover ingen svar. Jeg lover dog at lure fra den når jeg har muligheden. Hav en god uge og pas på MU! /Lill - over and out
|
|
|
Post by Henrietta Owens on Jul 28, 2013 20:07:08 GMT 1
Mere ferie! Jeg kan slet ikke få nok af det i år, så nu smutter jeg igen. I morgen mandag d. 29. august springer jeg på et fly med en veninde der forhåbentligt tager os til dejlige London. Der er jeg hele næste uge, med en kort afstikker ud at besøge familie i Essex før jeg kommer hjem igen mandag d. 5. august. London skal traves tynd og jeg skal bruge alt for mange penge. Tabletten kommer med, igen, så jeg lurer uden tvivl fra mit hostel når der skal samles ny energi, men jeg giver ingen garantier på svar. Hav tålmodighed med mig, så lover jeg at komme hjem med frisk energi til masser af fantastisk spil på fantastiske Mums! /Lill - over and out
|
|