|
Post by Jessie Taylor Blythe on Sept 7, 2012 20:49:31 GMT 1
TID: 03.11 - 04.11
STED: AMAGER (Hos Emma)
DELTAGERE:
Emma, Taut, Night, Lillith, Iago, Conflux, Josie og Temp
DAGSORDEN (UD OVER ALMEN HYGGE)
- Fremtidens mugglerverden, ved Iago og Conflux
- Plots, ved Emma
- Teori og Praksis i fagene på Hogwarts, ved Iago og Conflux
- Andet?
|
|
|
Post by Adam Shaw on Sept 7, 2012 21:02:44 GMT 1
Uden frygt for at virke ufatteligt overivrig vil jeg som den første sige at jeg da selvfølgelig gerne vil med. Behøver ikke nødvendigvis sove over, selvom det naturligvis er hyggeligst. Hvis i altså vil have mig med.. (Den her post er blevet omformuleret og redigeret mere end 3 gange.. awkward)
|
|
James Maynard O'Connell
7. ?rgang & Journalist p? The Wiz
In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.%\0\%
|
Post by James Maynard O'Connell on Sept 7, 2012 21:45:50 GMT 1
Vi fra Jylland der skal til rigsstaden, kan vi lave en deal, eller køre sammen eller sådan et eller andet herresmart? Jeg vil iøvrigt gerne komme - skal nok tage guitar med!
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Sept 21, 2012 12:13:53 GMT 1
We're still on, og der er plads til flere. :D
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Sept 25, 2012 11:33:14 GMT 1
Hvis der er en form for kørselsordning fra Jylland af, så vil jeg gerne med! :) (palindrome)
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Sept 25, 2012 14:56:23 GMT 1
Jeg kommer tilsyneladende også, har i hvert fald reserveret dagen i min kalender til det xD
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Sept 29, 2012 19:15:36 GMT 1
Opdateret med både en liste over mad (kommenter gerne) og en lille dagsorden. Det skal ikke forstås således at vi skal snakke alvorligt hele træffet, men det er et perfekt tidspunkt at tage relevante emner op og vi plejer at få rigtig meget ud af det. ^^ Hvis du har noget, du gerne vil have vi snakker om, så råb højt. Bemærk i øvrigt at uanset hvad vi snakker om, så er det stadig taut og Night, der har sidste ord på MU og Lil og undertegnede, der har det på MS (men vi er vildt gode til at lytte).
|
|
|
Post by Raphael Angus Domhnall on Sept 29, 2012 19:42:23 GMT 1
Vil super gerne med, hvis I vil have mig med altså, specielt hvis man kan køre med nogen fra Jylland :)
- Val / Raph.
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Oct 3, 2012 20:31:29 GMT 1
Alright, jeg, Iago, skal lige have styr på hvem der skal køre med mig til træf. I den bil jeg har lånt de pålydende dage (det er en gul peugeot 107, hvis nogen skulle være i interesserede) er der fem pladser. Jeg har førersæddet, fordi jeg kører bilen.
- Iago - Lillith - Night - Val - Pal
Jeg ved ikke hvor vi mødes henne, men siden jeg bor i Horsens, virker det som det mest overkommelige bud.
That's it - ikke flere pladser!
|
|
|
Post by Joshua Liam Murdoch on Oct 26, 2012 14:35:47 GMT 1
Jeg beklager rigtig meget, men jeg tror jeg er nødt til at melde afbud på træffet. Jeg ville oprigtigt gerne med til træffet, men min mormor døde igår, hvilket betyder at jeg skal til begravelse op til weekenden i næste uge. Jeg tror ikke at jeg vil være i synderligt godt humør, og så vil jeg hellere sørge for at I har mere plads og at jeg ikke trækker stemningen ned. Jeg håber at jeg kan komme med til næste træf i stedet... jeg er ret ked af ikke at komme med, fordi at jeg fortsat vil være "fremmed" for jer, men jeg synes bare heller ikke at I skal få et forkert indtryk af mig når jeg bearbejder noget sorg. Jeg håber også at I har forståelse for mit afbud.
Jeg håber I får en rigtig hyggelig weekend alligevel.
/Christina
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Nov 2, 2012 15:31:25 GMT 1
Jeg har simpelthen været så uheldig at få hold i nakken (no shit!), hvilket er totalt smertefuldt og irriterende - specielt fordi jeg, af den grund, ikke er i stand til at komme med til træf. Er faktisk ikke i stand til særlig meget lige nu *er ynkelig* D:
Håber I andre får et super hyggeligt træf, og beklager selvfølgelig meget, der er dog ikke så meget at gøre ved det lige nu.
/Val
|
|