James Maynard O'Connell
7. ?rgang & Journalist p? The Wiz
In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.%\0\%
|
Post by James Maynard O'Connell on Sept 5, 2012 15:26:28 GMT 1
Jeg er væk fra imorgen, torsdag d. 6. indtil søndag d. 9! For jeg skal nemlig til Woven Hand-koncert på rigsøen!
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Sept 18, 2012 17:16:38 GMT 1
Jeg er - igen - i København, denne gang med skolen, så grundet min mangel på smarthphones er jeg først på igen, eh, fredag eller lørdag, I'd say. Fredag, formodentlig. Hyg jer! (:
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Dec 9, 2012 20:21:13 GMT 1
Jeg er virkelig, virkelig presset i December, primært pga. skole, men også på grund af andre, mere lavpraktiske anliggende. Så jeg svarer, desværre, ikke på tråde før d. 21. Kigger nok forbi i boxen til tider.
|
|
|
Post by Shaun Blake Segall on Feb 3, 2013 22:49:12 GMT 1
Hej!
Jeg kan simpelthen ikke organiserer mig i nogen acceptabel grad, på et niveau som aktiv deltagelse i MU kræver - skole, liv, lejlighed, generelt kaos.
Jeg går ikke min vej - jeg kan ikke rigtigt lade være med at dukke op i c-boxen og kigge lidt. Og jeg vender tilbage, lover jeg, men jeg skal lige have knækket AT, og skolen, og alt muligt.
Jeg forlader jer ikke - jeg holder bare lige en kort pause fra aktivt rollespil.
Iago
|
|