|
Post by Sarah Bones on Jul 6, 2012 18:15:54 GMT 1
...Tell me, what is it you plan to do with your one wild and precious life?
Sarah trak på skuldrene og fiskede en pudderdåse frem med et vagt smil. Hun nikkede lidt, før hun gav sig til at fordele det hudfarvede støv hen over den fregnede næse og rynkede en smule på selvsamme. ”Jeg vil bare hellere have, at det bliver med en jeg stoler på. Uanset hvordan og hvorledes. Jeg behøver ikke at vente til min bryllupsaften eller nødvendigvis på den store kærlighed. Og jeg siger ikke at du har gjort noget forkert.”
Hun drejede hovedet for at sende veninden et let smil og duppede videre hen over panden og på kinderne, før hun lagde både børste og pudder væk. ”... Men jeg har ikke travlt. Når det skal være, så skal det være.” En dyb indånding og et hørligt suk efter havde hun fundet to forskellige slags læbestift i hver sin røde nuance frem og så fra den ene til den anden. Hun rakte dem frem imod Aisling og betragtede hende med en afventende mine. ”Bordeaux eller postkasserød?” Vippende udvalget lidt foran den jævnaldrende pige kneb hun selv øjnene lidt sammen og så fra den ene til den anden. ”Selvom man ikke gør sig lækker for en bestemt, så kan man bestemt godt gøre sit bedste,” konstaterede hun, før hun trykkede læberne lidt sammen.
Tag: Aisling Delaney ~ Outfit:
[/color] [/size] Click[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 6, 2012 18:58:38 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 253OUTFIT Aisling lyttede til hvad veninden havde at sige med et mindre smil på læberne. Hun var næsten færdig med at skifte. Det sidste hun gjorde var at skifte støvlerne ud med de pænere sko hun havde taget med. Sarah var sød som hun fortalte om hvordan hun forestillede sig det og hun havde ikke lyst til at ødelægge hendes drømme med en eller anden bitter bemærkning. "Det er da også fint" Sagde hun mens hendes smil blev lidt større.
Aisling kiggede på de to læbestifter og tænkte sig om et øjeblik. "Jeg synes du skal vælge den bordeaux, den passer til det sexede, mystiske look du går efter med den flotte kjole der." Sagde hun med et glimt i øjet og svingede hofterne i hendes retning. "Selvfølgelig" Sagde hun og maste skoene ned i tasken. De to tøser ordnede de sidste par ting, drak af lommelærken og da de vendte næsen mod Skotland, fulgte Emilia med dem.
LUKKET
|
|