|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 24, 2012 18:34:50 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 321OUTFIT ”Jeg smutter nu mor!” Råbte hun højt og kunne høre et fjernt svar et sted i huset. Hun bed sig forsigtig i læben og tjekkede endnu en gang om hun havde husket det hele. Kjole, tjek, sko, tjek, make up, tjek – ja alting var nede i tasken. Hun skævede endnu en gang rundt i lokalet, ingen Teodor. Hun var før blevet opdaget i sine løgne ved at bruge susepulver. Det var lidt upraktisk at man skulle tale så højt og tydeligt. Hun trådte ind i pejsen, efter at have taget en håndfuld susepulver og sagde højt den destination hun havde i tankerne. Ej hvor jeg glæder sig til at lære at transferere, nåede hun at tænke før hun blev trukket væk fra den bekendte stue og videre gennem en række kaminer som hun kun kunne antyde foran sine øjne.
”Jeg hader det her” Sagde hun hostende og prøvede at vifte noget af soden væk, så hun kunne se om der var nogen der ventede på hende da hun ankom. Højst sandsynlig var der, men hun kunne ikke se noget lige i øjeblikket. Hun kiggede ned ad sig selv og var meget glad for at hun havde besluttet sig for ikke at tage festtøjet på når hun skulle med pejsen. Det var ikke så slemt denne gang, men en smule sod havde hun fået på tøjet.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jun 24, 2012 19:23:24 GMT 1
...Tell me, what is it you plan to do with your one wild and precious life?
Sarah dansede rundt på sit værelse til grammofonens slagkraftige rytme og sang i kor med Jason Jekyll. ”Yooouuu're just a troll in a ballgown,” skrålede hun højlydt, indtil det hamrede på væggen fra hendes yngste storebrors værelse og hun med et smørret grin skruede lidt ned for både musikken og sig selv. Hun havde kun lige trukket i trusser og kjole og sportede stadig et super-fancy håndklæde omkring de våde krøller. Både ben og fødder var bare og hendes ansigt endnu uden skyggen af makeup. Alt det skulle der nok blive ændret på, når Aisling ankom og de fik gang i forberedelserne til sommerens første – og vist nok største – fest for Hogwarts ældste tre årgange.
Hun sprang op på sin seng og tog fat på guitarsoloen med stor entusiasme, kun for at blive afbrudt af et råb nedefra stuen. ”SARAH AVILA BONES, DIN VENINDE ER HER!” Stadig smilende og med sin røde turban på hovedet vadede hun ud på gangen til lyden af hendes mor, der venligt forklarede Aisling om det tredje-øverste trappetrin, der var lidt skrøbeligt.
”Du behøver ikke råbe dig hæs, mor,” bemærkede hun kækt, før hun bøjede hovedet over det sydende blik hun modtog og forsøgte at bekæmpe det grin, som ville ud. ”Hej Ais. Det er lige heroppe...” En tommel pegede bagud imod døren ind til værelset og Sarah vippede lidt på de bare tæer. ”Em kommer nok snusende forbi, når hun er færdig i badet. Jeg lovede at sætte hendes hår. Hendes første fest, du ved. Man har jo et ansvar.” Hun smilede skævt og trak lidt på skuldrene.
Tag: Aisling Delaney ~ Outfit:
[/color] [/size] Click[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 24, 2012 20:40:47 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 337OUTFIT OUTFIT Det overraskede hende en del da hun opdagede Sarahs mor dukke op som en af de første. De havde ingen husalf, måtte hun konkludere og efter et par høfligheder fulgte hun efter Sarahs mor, der havde i sinde at vise hende op til Sarahs værelse. Det hele var meget anderledes end hvad Aisling var vandt til og hun følte sig allerede i syv sind når det kom til hvordan hun skulle opføre sig. Hun kunne dog mærke at moren trods alt ikke var helt begejstret over situationen, hvilket utrolig nok beroligede Aisling. ”Tak” Sagde hun lavmælt og smilede til Sarahs mor, før hun forsatte op til Sarah, med et smil der kun blev bredere.
”Det går nok, hun er jo sød nok din lillesøster” Sagde Aisling og trak på skuldrene med et smil. Aisling kendte hende ikke vildt godt, men hun havde dog erfaret at på trods af hendes specielle personlighed var hun ganske sød og rar. Da Aisling var nået ind i sikkerhed på værelset, smilede hun bredt til Sarah og sagde: ”Så længe det ikke bliver som sidste fest er jeg glad. Jeg må vist arbejde på at få mit drama queen rygte dæmpet lidt.” Sagde hun og grinede let, mens hun satte sin taske på gulvet og fandt kjolen frem. ”Hvad synes du? Jeg lavede et par rettelser på den hist og pist.” Sagde hun mens hun vidste den frem mod Sarah og strakte sig lidt for at se hendes reaktion.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jun 24, 2012 22:27:55 GMT 1
Sarah smilede skævt og vippede lidt med den ene hånd i luften. ”Det siger du nu,” kommenterede hun muntert, imens veninden gik forbi hende ind på værelset. ”Vent du bare til at hun ikke er få ud af døren igen eller insisterer på at tage en bog med til festen.” Hun fnøs, himlede lidt med øjnene og fulgte efter Aisling. Over tærsklen lukkede hun døren i igen, men undlod at skue mere op for musikken af hensyn til sin klassekammerat. I stedet bøjede hun sig blot forover, for at tørre håret en sidste gang og slængede derpå håndklædet på sengen med et sideblik på den anden. ”Så lidt mindre sprut, lidt færre kærlighedserklæringer og meget mere flirt,” kommenterede hun, før hun rettede sig lidt op og skubbede et par våde krøller om bag ørerne.
Hun så et par gange op og ned af kjolen med et skævt smil og nikkede. ”Den er flot. Måske lidt vel fancy til at danse på bordene i, men hvad pokker.” Blinkende en enkelt gang til veninden halvt dansede – til den fortsatte lyd af Jekylls stemme – halvt gik hun over til den ene reol og nappede børsten, for at gå i gang med at få orden på uglerne i den stride manke. ”Jeg tager denne her på,” konstaterede hun, temmelig overflødigt, med en enkelt gestikulering ned af sig selv. ”Er det ikke sådan en kjole, der får drengene til at have lyst til at tage den af en? Sådan cirka?” Hun skar en enkelt grimasse, da hun fik hevet lidt vel hårdt ned i rodet af mørkt hår, og trippede lidt på stedet. ”Det bliver feeedt. 3 årgange proppet ind i et enkelt hus med have og hele svineriet. Du skal i øvrigt ikke tage dig af, at Emilia skal hjem tidligt – det behøver vi ikke. George kommer og henter hende og jeg har forhandlet med min mor. Vi kommer hjem når vi vil og hun vækker os ikke i morgen. Vi er jo nærmest voksne,” sagde hun med et grin, der tydede på at hun ikke selv tog den sidste udmelding helt seriøst.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 25, 2012 15:51:25 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 369OUTFIT OUTFIT Aisling grinede af Sarahs kommentar om bogen, og kunne lige se Emilia stå og vurdere hvilken bog der ville være bedst at tage med. Hun rystede smilende på hovedet og kiggede sig omkring da hun kom ind på Sarahs værelse. ”Helt sikkert. Selvom jeg garanteret ikke kan overgå dine flirteegenskaber” Sagde hun og smilede drillende til sin veninde. Derefter rakte hun ned efter kjolen og viste den frem med et smil på læben. ”Måske.. Men jeg skal jo heller ikke danse på bordene i aften. Danse skal jeg helt sikkert, men ikke på bordene. Folk ville for alvor regne mig for ingenting hvis det skete” Sagde hun og grinede let.
Aisling betragtede kjolen med hovedet let på skrå og nikkede. ”Den vil i hvert fald fremhæve dine kvindelige kurver med de der folder i stoffet og lidt kavalergang skader nok ikke” Sagde hun med et skævt smil og så fra kjolen og op på Sarah igen. Derefter begyndte hun at tage nederdelen af mens Sarah snakkede. ”Det lyder godt! I princippet er jeg myndig… Men selvfølgelig er det ikke helt officielt før jeg er færdig med Hogwarts.” Sagde hun og himlede opgivende med øjnene, mens hun skænkede en hurtig tanke til hendes forældres reaktion på hendes fødselsdag. ”Men ja det bliver super fedt, jeg holder mig bare på sikker afstand af Annabel og Matt så skal jeg nok overleve” Sagde hun og smilede med et glimt i øjet. ”Det kunne være fedt hvis jeg kunne få bare et kys i aften dog” Forsatte hun mens hun knappede skjorten op og tog kjolen over hovedet.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jun 25, 2012 17:07:39 GMT 1
Sarah fnøs muntert og vrikkede lidt med øjenbrynene. ”Års træning,” kommenterede hun en anelse selvtilfredst, før hun lod blikket glide ned af den blå kjole. Hun smilede bredt over svaret på sin egen drillende bemærkning og hævede begge øjenbryn en smule. ”Nåja. Så er der mere plads til mig.” Hun rettede ryggen en smule og så afventende på veninden, som dommen over hendes eget valg faldt og ikke ligefrem gjorde smilet mindre tilfredst.
Et enkelt vrik med hofterne og et fnis blev fulgt op af en rysten på hovedet og hun gav sig til at børste håret stædigt, trippende lidt til musikken. ”Det er du da også.” Hun stak en tommel i vejret, bøjede sig frem og lod hele manken hænge ned, imens hun forsøgte at få has på knuderne i nakken. Det stoppede hende naturligvis ikke med at snakke. Der skulle vist en mindre naturkatastrofe til for at opnå så store resultater. ”... Ja ja. Så skide lækre og fantastiske er de to sgu heller ikke,” sagde hun loyalt fra inde bag krøllerne, før hun kom til at grine. Det tog et øjeblik før hun slog håret tilbage og rettede nakken igen med et smil, der afslørede hendes tænder. ”Af nogen bestemt? Ellers er jeg ret sikker på at jeg godt kan ofre mig efter et par drinks.” Hun så drillende på Aisling og kørte børsten endnu et par gange igennem håret, før hun delte det i en improviseret skilning.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 26, 2012 15:12:38 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 352OUTFIT OUTFIT Aisling grinede af Sarahs bemærkninger og kommenterede på hendes kjole da hun viste den frem. Hun var umådelig glad for at hun havde fået lov til at komme her og forberede sig, det var helt klart en del hyggeligere end at dukke op til festen alene. Hun var blevet så glad da de havde fundet på denne her lille aftale, og hun var stadig super begejstret over det. ”Ifølge mine forældre bliver jeg aldrig helt myndig før jeg er godt gift” Sagde hun og himlede endnu engang med øjnene, men tilføjede dog et skævt smil, da hun kiggede på Sarah med et glimt i øjet.
Det næste Sarah udtalte sig om kommenterede Aisling ikke nærmere. Det var klart hvad Aisling mente om Matt, at han var det mest fantastiske der gik på denne jord, men hun smilede lidt over Sarahs loyale mening om parret. Endnu engang grinede hun over Sarahs kommentar og nikkede ivrigt. ”Helt sikkert. Den er jeg med på – jeg springer ud som lesbisk her i starten af mit sidste år. Fantastisk! Men nej, har ikke fanget nogen… Endnu. Måske jeg kan overtale en af de stolte Ravenclaws til at komme med mig ud i en busk igen” Sagde hun med et muntert smil og efter hun havde skiftet tøj, begyndte at lægge make up foran et spejl hun havde taget med. ”Har du fået øje på nogen du vil score i aften?” Spurgte hun og skævede hurtigt mod Sarah, mens hun omhyggeligt malede sine øjne med mørkeblå og grå toner.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jun 27, 2012 13:10:24 GMT 1
Sarah skar en tydelig grimasse og rystede lidt på hovedet. ”Jeg kender følelsen,” tilføjede hun med fortrydelse, uden ligefrem at grave i emnet. Modsat Aislings forældre havde Sarahs ingen intentioner om at vælge hendes udkårne, men hun var immervæk stadig en fuldblodsheks – næsten da – og forventningerne fra både hendes bedstemor og hendes far især var rimelig svære at tage fejl af. En eller anden dag måtte en pige gå hen og blive gift og føde arvinger med magisk blod. Det var forventninger hun ikke havde gjort oprør imod – endnu – men som alligevel ikke blevet taget helt så alvorligt, som de måske burde. Seksten år gammel og med et helt år tilbage på Hogwarts kunne hun da heller ikke på nuværende tidspunkt overhovedet ikke se sig selv i en gyngestol med et quiltet tæppe i hænderne i fremtiden.
Med et løst tilbud og et drillende glimt i øjnene lagde hun børsten fra sig og virrede lidt med hovedet, så det våde hår løsnede sig fra de buede linjer, der var dannet i dem, for at falde tilbage i rodede krøller. Hun smilede skævt og fnøs muntert af venindes tørre svar og den uddybelse, der fulgte, før hun trak lidt på skuldrene og gik over til sit skab. ”Måske,” kommenterede hun kryptisk, imens hun fandt et par strømpebukser i en af rodebunkerne. ”Man er altså i øvrigt ikke lesbisk, fordi man kysser en enkelt pige. Hvis man var, så var der dælme mange lesbiske på vores årgang.” Hun stod belejligt med ryggen til Aisling, da hun bed kort ned i sin egen underlæbe med et underfundigt smil og forsøgte at lade være med at tænke på Anessas chokerede ansigtsudtryk den dag på græsplænen ved søen. Med en dyb indånding fik hun anlagt en mere neutral mine og vendte sig, for at smutte over til sengen og sætte sig ned. ”Jeg kunne egentlig godt tænke mig at score ham Timothy Owens. Bare for sjov. Altså... Ikke en tur ud i busken, bare lige sådan et kys. Mest fordi det virker som om det er en del af det man skal nå. Sådan et sted alle har været, du ved.” Hun kvalte et fnis, imens hun bøjede sig for at trække strømpebukserne på.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 27, 2012 15:25:06 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 317OUTFIT OUTFIT Aisling lod emnet ligge mens hun fordybede sig i tankerne om sine forældre. Det var ikke rigtig det mest opmuntrende emne, men hun kunne ikke lade være. Det var nok i sidste ende mest hendes mor der pressede på, nok fordi hendes far ikke mente han skulle blande sig for meget i kvindesager og at Aislings mor sagtens kunne finde ud af få hende til at gøre som hun skulle. Det var kun sjældent hendes far blandede sig, men når han gjorde var det altid fordi hun havde været meget ulydelig.
”Sandt nok. Et enkelt kys så Sarah – men ikke mere” Sagde hun med et glimt i øjet og et skævt smil. ”Eller man kan vel altid være biseksuel.” Kommenterede hun og grinede let. ”Men så ville der stadig være mange biseksuelle på skolen” Tilføjede hun med et let fnis og tænkte på Anessa, som var den eneste lesbiske hun kendte til, som så ikke havde været helt lesbisk alligevel. Hun tog mascaraen frem efter hun havde lagt sin øjenskygge og kiggede hurtigt over skulderen til Sarah mens hun talte. ”Uhja! Men hvem ville ikke kysse ham? Jeg mener… Han er jo super lækker. ” Sagde hun og grinede tøset, hvorefter hun koncentrerede sig om at få mascara de rigtige steder hen og ikke ud i hele ansigtet.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jun 27, 2012 18:04:18 GMT 1
Sarah fnøs muntert og himlede lidt med øjnene. ”Helt sikkert,” kommenterede hun enkelt, før hun for en kort bemærkning vendte veninden ryggen og smilede for sig selv over de tanker, der pressede sig på. Biseksuel? Måske. Eller eksperimenterende. Det var i hvert fald sikkert, at tanken om Anessa havde sat sig fast i hovedet på hende. Ikke fordi hun fik sommerfugle i maven over den lyshårede ravn, men fordi de grænseoverskridende tanker hun bragte frem tiltalte spændingssøgeren og grænsebryderen.
Da først hun havnede på sofaen havde hun stort set slået de andre spekulationer ud af hovedet og grinede med Aisling over tanken om Timothy Owens. ”Vildt lækker. Håret, den irske charme... Hvis det ikke var fordi han har et rygte som Julie Youngs storebror i sin tid, så måtte han gerne strække mig ud et eller andet sted.” Hun fnes igen, imens hun rejste sig op, for at trække strømpebukserne op og dernæst glatte kjolen, der var røget lidt med. ”Eller altså. Det måtte han egentlig ikke, men han måtte gerne tro, at han han måtte det.” Med en lille grimasse over sin egen formulering, strøg hun sine fingre igennem håret igen og så over på veninden, der var optaget af sin makeup. ”Forresten. Jeg tænkte vi skulle have et eller andet at begynde på inden vi når til Skotland,” bemærkede hun henkastet, imens hun bøjede sig og fandt en lille flaske i sin sengeskuffe. ”Lugtfri. Skide smart til nysgerrige forældre eller småsøskende. Den smager af hindbær.” Hun skruede låget af og rakte flasken til Aisling med en opfordrende mine. ”Jeg skal nok sørge for, at du ikke ender ude i busken med en eller anden tilfældig,” lovede hun med et flabet grin. ”... Hvis du ender der, bliver det med en helt planlagt. Som ham der... Timothys lillebror på vores årgang og Rhiannons eks. Aeron hedder han. Han er også meget sød.” Hun fnes. ”... Sikkert blid og betænksom.”
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 2, 2012 12:37:23 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 340OUTFIT Aisling kunne slet ikke koncentrere sig mens Sarah begyndte at beskrive den smukke fyr. Hun smilede for sig selv og lagde lidt mere mascara på og var sikker på at hendes synspunkt på det om han måtte strække hende ud et sted var en del anerledes. Hun var i hvert fald sikker på at hun, måske ikke ville gøre det i en busk, men i hvert fald forsikre ham om at han gerne måtte gøre det et andet sted. Efter festen. "Han er super lækker" Svarede hun med et fortabt suk og bed sig forsigtig i læben mens hun lagde det sidste mascara. Aisling skruede låget fast på bunden af mascaraen og kiggede på det hun fandt frem fra sin sengeskuffe.
"Uhh interessant! Skotland er jo også laaangt væk så vi sku nødigt blive tørstige" Sagde hun med et smil og et glimt i øjet. "Du er simpelthen imponerende smart. Hvad skulle jeg gøre uden dig?" Sagde hun fortabt og lagde teatralsk en hånd på sin pane. Derefter tog hun tilfreds imod flasken og tog en slurk. Hun smagte lidt på det og sank så derefter. "Ikke dårligt, en smule syntetisk men en god ting at starte på" Sagde hun med et skævt smil og gav flasken tilbage til Sarah. "Blid og betænksom!" Gentog hun og flækkede af grin. "Uhja! Jeg må straks snakke med ham... Selvom busken nok ikke lige er ham hvis han er så blid og betænksom"
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jul 3, 2012 18:42:58 GMT 1
Sarah fnøs muntert over venindes henførte attitude og rakte lommelærken frem med et skævt smil. ”Præcis,” kommenterede hun med hovedet lidt på skrå og vrikkede derpå en smule over kommentaren, med spillende øjne. ”Jeg aner det ikke. Heldigvis er der længe til du behøver at finde ud af det.” Hun hævede begge øjenbryn, betragtede Aisling imens hun drak og tog imod den lille metal-beholder bagefter, før hun selv tog en tår. Et skuldertræk senere var hun nær ved at sprutte og bade den jævnaldrende slange i den lyserøde væske. Hun formåede dog at holde det inde og slog en hånd for munden, inden hun fik sunket.
Flere halvkvalte fnis forlod hende, som hun stak lommelærken i sin håndtaske med rystende skuldre. Hun var rød i hovedet at grin, da hun atter vendte blikket imod veninden, og formåede kun med magt at tvinge sig selv til at begrænse sin latter, så hun kunne svare. ”Du skal jo ikke ud i busken med nogen,” mindede hun Aisling om med morskaben tydelig i begge de grå øjne. ”Kun flirte og kysse og være semi-anstændig. Eller hvad vi nu lige kalder det. Er det i øvrigt så skide godt, at det er det værd? Eller hvad?” Hun rynkede panden en smule og indtog sin egen plads foran spejlet sammen med en flaske med mascara, som hun gav sig til at påføre de allerede mørke øjenvipper.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 4, 2012 15:30:58 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 311OUTFIT
Aisling betragtede Sarah mens hun drak og grinede let mens Sarah prøvede at få slugt den stærke væske. Det var selvfølgelig stærkt, men Aisling selv havde aldrig haft særlig svært ved at få den slags ned. Hvilket de fleste nok godt vidste. Hun morede sig stadig mens hun langede ned efter en god læbestift og tog låget af den og skruede stiften frem.
Aisling skabte en falsk fornærmet mine og kiggede bestemt på sin veninde. "Så du er måske min mor nu?" Spurgte hun med et glimt i øjet og grinede med hende. Hun havde nu også besluttet sig for at lade være, det ville ikke være et særlig godt image hvis hun endnu engang endte i en busk. Hvis hendes forældre fik det at vide ville de blive virkelig vrede. Hun lod læbestiften løbe hen ad underlæben, og pressede læberne mod hinanden før hun svarede. "Semi-anstændig. Den er jeg med på... Tja, det kommer meget an på hvem det er med - Charles var meget mere behagelig end Sam, efter min mening. Det er de eneste jeg har været sammen med." Sagde hun og tænkte sig om, men kunne ikke komme i tanke om andre. "Men man kan godt forberede sig på at den første gang bliver super akavet." Forsatte hun og grinede let.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jul 6, 2012 12:51:23 GMT 1
Sarah grinede og kørte hånden gennem det våde hår endnu engang. Hun trak på skuldrene og fugtede læberne, der stadig bar en smag af lommelærkens indhold. Mascaraen blev påført med vandt ekspertise med et skævt smil og hun skævede lidt over imod veninden i processen.
Nysgerrigheden havde vundet indpas og da hun lagde den lille sorte flaske fra sig igen var det med blikket vendt imod Aisling og begge bryn hævet en smule. ”Så Sam var din... Første? Virkelig?” Hun rynkede en smule på næsen og rettede på den sorte kjoles ene strop. ”Det lyder ikke vildt fantastisk, hvis det er okay at sige det sådan. Jeg mener... Jeg ville ikke have lyst til at min første gang skulle være med en eller anden trussetyv. Hellere en... Man kender. Som er sød.” Hun sænkede et lettere forlegent blik, før hun rystede på hovedet af sin egen forestillingsevne. ”Det er sikkert urealistisk,” medgav hun, før hun betragede sit eget spejlbillede og drejede sig halvt til den ene og halvt til den anden side.
Hun så godt ud, selv uden pudder til at dække de få uregelmæssigheder og den obligatoriske røde læbestift, der fik hende til at se en del ældre og mere erfaren ud end hun lige havde afsløret sig selv som overfor den anden pige.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 6, 2012 16:25:34 GMT 1
Girls just want to have funTAG - SARAHWORDS - 322OUTFIT
Aisling havde egentlig ikke tænkt sig at snakke så meget om det, men hvs hun sagde hun ikke ville, ville det se ud som om hun skjulte noget. Hun kunne vel ligeså godt snakke om det. Hun trak på skuldrene og lagde læbestiften på overlæben også. Hun havde også valgt en rød læbestift, og havde lagt en blålig øjenskygge der balancerede den stærke røde farve.
"Tja.. Det er nu som det er. Jeg kan jo ikke rigtig gøre det om, selve aftenen var okay hyggelig, men da han fortalte mig at han ikke havde tænkt sig der skulle være mere, smadrede jeg en vase og skred med det samme" Sagde hun med en rolig stemme, der dækkede over at hun stadig var en smule vred over det. "Sam og jeg flirtede meget inden da.. Jeg fandt ham ret charmerende" Sagde hun og rystede på hovedet af sig selv. Hun huskede på deres møde i biblioteket, og måske var hun allerede vild med ham der. Ikke at hun nogensinde ville indrømme det, at hun havde kunne lide ham. Heldigvis var han væk nu. Smidt ud. Kasseret. Lige hvad hun havde brug for. "Det vælger du jo selv... Men det tager nok længere tid hvis man ikke vil kaste sig ud i det med en man ikke kender så godt" Sagde hun med et skævt smil og lagde læbestiften ned i tasken.
|
|