|
Post by Heather Heartfield on Jun 5, 2012 17:49:00 GMT 1
The rising sun in the morning brings light to the day Though I don't want to see it, as I lay here in dismay...* Anessa * Outfit *
"Tænkte jeg nok du ville mene..." kom det en smule tørt fra Heather, skønt det var tydeligt at hun fuldt støttede den indstilling. Påsken havde været... interessant... nok at komme igennem. Især da moderen havde fundet ud af hvorfor hun var nede og havde taget en 'snak' med hende om drenge, mænd og deres hjerne. Heather skar en grimasse bare ved tanken. Det var den slags samtaler der tydeligt understregede at moderen ikke var helt menneskelig.
Et smil trak frem som hun mærkede Anessa mimre mod hendes næse og strøg drillende sin en gang mere over den andens - bare fordi hun kunne. Så fnyste hun halvhjertet. "Ja, tænkte nok du ville finde det morsomt, Nessie!" Hun gav den andens side et klem, før hun vendte øjnene mod åbningen af dynen og så rystede eftertænksomt på hovedet, mens hun genkaldte sig hvad hun kunne af den del af aftenen. "Nej.... jeg havde dem på ud af køkkenet for hælen sad fast i jeres tæppe i gangen.. det løse I har der.... nåh pyt, de dukker nok op..." Hun så på veninden igen i mørket uden rigtig at kunne se noget og udbrød så spontant."Hvad skal jeg egentlig gøre uden dig næste år?"
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jun 5, 2012 21:33:58 GMT 1
I believe we're all in denialabout the people we love~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Det trak igen lidt i Anessas mundvige over Heathers drillende anklage og hun snøftede lavmælt ind for at fjerne den sidste rest af gråd uden dog at sige veninden imod. I stedet løftede hun hånden fra heathers side længe nok til at gnubbe sin kildrende næse lidt og lod den så finde tilbage til udgangspunktet, mens hun en smule grødet svarede på det presserende sko-spøgsmål.
Hun rynkede brynene lidt og kvalte et gab i opløbet ”Jeg er sikker på jeg så dem i køkkenet inden jeg gik i seng..” hun tog en dyb indånding og gabte igen før hendes øjne gled i. Hun var sikker på stadig at kunne mærke et blik hvile på sig og smilede så oprigtigt for første gang siden Heather var kravlet ned i sengen til hende ”Gå til af længsel og kedsomhed?” hun åbnede øjnene igen og så på Heathers ansigt uden egentligt at kunne se det og løftede hovedet for impulsivt at plante et kys der ramte Heathers mundvig ”Så lover jeg at gøre det samme.” hun gav venindens side et lille klem, lagde hovedet på puden igen og sukkede dybt før hun overgav sig til søvnen igen, stadig med armen halvt henover veninden.
C L O S E D
|
|