|
Post by Heather Heartfield on Dec 27, 2011 20:34:19 GMT 1
"Well the night is young and so are we the year is old, so bring a new to be!"
Heather lukkede hånden om sit svagt vibrerende glas, mens bassen fra det spillende band gjorde et ihærdigt forsøg på at sende alt på det lille bord svagt hoppende ud over bordkanten. Hendes blik var mod baren, hvor det fulgte hendes ældste bror, Sebastian slå sig ned blandt en gruppe piger, hun tvivlede på han havde kendt før han sluttede sig til dem. Pigerne brød fnisende sammen omkring ham og Heather vendte med himmelvendte øjne blikket tilbage til pigerne ved bordet. "Så er han i gang igen! Nogen gange mistænker jeg ham for at være mere tiltrækkende på det modsatte køn end jeg i min vildeste fantasi kunne gøre mig forhåbning om - selvom jeg skruede op på fuld charme!" Hun så rundt på dem med et skævt smil. Hendes bror havde, lidt for beredvilligt måske, indvilliget i at tage dem med sig i byen. Åh ja, hun havde måtte bruge de store bedende øjne for at få lov, men ikke på ham og hendes forældre mente heldigvis hun og tøserne var fornuftige nok til det. Hun jublede stadig indvendigt! Hendes fod vippede let til musikkens takt, før hun hævede sit glas og så skeptisk på indholdet. "Hmmmm fik nogen af jer fat i hvad han sagde han havde købt til os?" Hun så spørgende rundt, dobbelt skeptisk over sin brors hjælpsomhed og drinks'nes udseende. Tag: Anessa, Imogen & Julie ¤ Outfit: Here
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Dec 28, 2011 12:36:20 GMT 1
Tonight we're going hard......just like the world is ours.~ ~ ~ ~ ~Tag: The girls! - Outfit: Here Anessa sad lænet tilbage mod det polstrede ryglæn på den bænk ved bordet de havde slået sig ned ved alle fire. For nogle få minutter havde også Heathers storebror været der, men der gik ikke længe, før han fik øje på noget mere interessant end de fire piger han havde tilbudt at lege anstandsdame for, hele vejen ind i det nye år. Hun fulgte ham med blikket ligesom Heather og udstødte et muntert fnys som hun så på veninden igen og vrikkede lidt med øjenbrynene ”Det siger ikke så lidt. Måske du har smittet af over årene.” hun skævede igen mod den omtalte bror og de piger han nu var i fuld gang med at charmere. Hun himlede med øjnene og så tilbage på sine veninder med et skævt smil ”Måske jeg skulle gå derhen og give ham noget konkurrence.”Hun fnøs igen og rakte så ud efter det glas med en en orange-gul væske, som de alle var blevet sat for. Hun stak det lille sugerør mellem læberne og så på Heather igen. Hun sænkede selv blikket til glasset og trak ligegyldigt på skuldrene ”Noget med en solopgang...” hun kneb øjnene lidt sammen og tog så endnu en mundfuld fra glasset ”Hvor ligger det der Tequila?” hun så spørgende på Heather igen ”Jeg ville godt vide hvordan de får en solopgang ned i et glas, men den smager godt.” hun smilede bredt og løftede så sit glas ind mod midten af bordet i klar opfordring ”Skål!”
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Dec 28, 2011 16:05:02 GMT 1
you're a firework, come on let your colors burst
[/size] Tag: The smexy ladies! • Outfit: Here[/center] Imogen snurrede let sit glas med den farverige drink imellem fingrene og lænede sig lidt længere ind over bordet for bedre at kunne høre venindernes ord over musikken, med noget der mindede om et permanent smil over læberne. Det blev dog hurtigt til noget mere af et retning af et grin og hun hævede øjenbrynene i retning af den yngste af de tre andre piger. "Gør det og jeg giver næste runde," tilføjede hun og smilede sødt, uden at skjule den tydelige udfordring og fulgte op med en munter latter. Imogen lænede sig lidt tilbage igen og rettede sig op på bænken, mens hendes fingre gav sig til at dreje sugerøret i drinken rundt. "Jeg har ingen anelse om hvad det er," tilkendegav hun og trak på skuldrene. "Men det smager tyve gange bedre end skeletofix, det er helt sikkert," kom det lige bagefter, før hun gjorde som resten af pigerne og også løftede sit glas og gentog Anessas ene ord, i et højt og muntert: "Skål!"[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Dec 29, 2011 19:09:42 GMT 1
sometimes things that you i g n o r e , are all the things i am looking for En latter kom over Julies læber, og hun kiggede afventende på Anessa. "Ja, så kan vi undersøge, om dine scoretricks bliver bedre af mere alkohol," lo hun og afslørede en perlerække af tænder i et stort smil. Ligesom Imogen sad hun lænet ind over bordet, så hun bedre kunne høre sine veninder, og hun havde krydset benene på grund af pladsmangel under bordet. Indimellem kunne hun mærke en stilethæl eller skosnude mod sine bare ben, som hun var meget bevidst om. Normalt var hun det mindste bekymret om sin beklædning, men en kortere periode med usunde spisevaner gjorde hende meget selvbevidst og opmærksom på, at stort alt hendes tøj sad løsere end det plejede. Med lidt opmuntring fra pigerne var hun dog kommet sig over den indledende panik, da hun skulle til at vælge tøj, og hun havde for alvor konstateret, at det var noget pjat, da det slog hende, at hun panikkede foran sin garderobe om hun så passede sit tøj eller ej. Julie kommenterede ikke på drinken, da hun ikke havde nogen intentioner om at drikke så meget af den. I stedet slog sukkede hun højlydt teatralsk og kiggede rundt på sine veninder med et sigende blik. "Ja, det må i tre jo vide alt om!"
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Dec 29, 2011 23:45:50 GMT 1
Heather skar en lille grimasse af Nessie, men kunne ikke lade være med at smile skævt, som hun skævede endnu engang til broren, før hun gav pigerne sin fulde opmærksomhed. "Nahh, sådan har han altid været... intet at gøre ved det tror jeg før fornuften sætter ind... omkring de halvtreds." Hun så kort på drinken, før Anessa fik en perlende latter fra hende, der forblev som en munter glimten i hendes blik, mens de Imogen og Julie begge skød ud efter veninden. "De kan vel dårligt blive værre af det kan de?" Hun smilede rundt til pigerne med en drillende blinken til Nessie, før drinken fik deres samlede opmærksomhed. Ganske køn med sugerør og det hele og en smag der fik hende til at skære ansigt igen. "Helt sikkert," medgav hun Imogen, før hun fortsatte, "men nu ikke den bedste heller. Cosmo-et-eller-andet er meget bedre! Eller den blå der smager af ananas." Hun hævede dog glasset som de andre, endnu holdende øje med ærmet i sin bolero ikke blev dyppet i et glas. "Skål!"Hun så til siden på Julie og grinede så, mens hun rystede let på hovedet. "Se ikke sådan på mig. Så let er det heller ikke at få udleveret noget stærkere end sodavand uden Zeppelineren..." Hun gjorde et lille hovedkast op mod broren, før hun sugede lidt mere af drinken op. Tag: Anessa, Imogen & Julie ¤ Outfit: Here
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Dec 30, 2011 1:40:53 GMT 1
Tonight we're going hard......just like the world is ours.~ ~ ~ ~ ~Tag: The girls! - Outfit: Here Anessa grinede smørret og bed ned omkring sugerøret i drinken et øjeblik, mens hun skævede i retning af venindens storebror igen ”Hvor mange kreative måder er det lige du selv plejer at sabotere ham på?” hun drejede hovedet mod Imogen og hævede begge bryn udfordrende med et smil der matchede og blottede hele tandrækken ”Gør det selv og giv ham der Langesen nogen konkurrence.” drillede hun ironisk og rakte tunge før Julie sekundet efter også besluttede at give sin mening på sagen til kende. Hun fnøs muntert og så påtaget anklagende fra den ene til den anden ”Er der en konspiration jeg er gået glip af? Et opslag om at det er "Smæk 6.-års-eleven-dag" og jeg har ikke set det på opslagstavlen?” hun lod blikket hvile på Julie og pegede på veninden med pegefingeren uden at slippe sit glas ”Mine scoretricks er altid helt unikke.” hun tav, men lod diskret blikket løbe ned og Julie, før Imogen tog ordet igen.
Hun slog en boblende latter op og skar en grimasse før hun så sigende på først på Imogen, så de to andre ”Alt smager bedre end Skelet-O-Fix. Så er det sagt!” hun så nysgerrigt på Heather ”Hvordan kan noget med ananas være blår? Det lyder jo tåbeligt.” hun rystede grinende på hovedet og tilføjede så ”Cosmo... det er den der kvalmt-lyserøde tingest ikke?”
Hun ventede ikke på svar før hun lod sit glas slå imod Imogens og tog endnu en forsvarlig mundfuld af det efterfølgende. Mens hun drak så hun lidt fra Heather til Julie og rynkede brynene undrende, mens hun skævede i Sebastians retning ”Zeppelineren? De der store luftskibe mugglerne havde engang? Uddyb?”
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Jan 4, 2012 9:38:25 GMT 1
you're a firework, come on let your colors burst
[/size] Tag: The smexy ladies! • Outfit: Here[/center] Imogen smilede smørret og vippede let med øjenbrynene i retning af Anessa. "Hvor meget tror du han ville protestere hvis jeg kom slæbende med den flok tøser der, da?" hun rettede sig lidt op på bænken og løftede drinken let pointerende i retning af de omtalte, før hun selv kortvarigt satte sugerøret til læberne. Smilet voksede sig blot endnu mere smørret over Julie der også bød ind med en kommentar til Anessa og venindens følgende ord. "Nej, vi bruger magiske mønter," informerede hun som var det det mest åbenlyse (og sandfærdige) i verden. Mere kom der dog ikke fra den kant og hun nøjedes med at vippe en enkelt gang med øjenbrynene igen. Imogen puffede let til Julie som sad ved siden af og lod i et splitsekund et undersøgende blik glide over venindens ansigt, før hun drejede ansigtet mod Heather og Anessa igen og så på dem skiftevis. Hun trak let på skuldrende. "Jeg ved snart ikke. Skeletofix og multismagsbønner med snotsmag er i mine øjne lige store onder," pointerede hun med et sigende blik og rynkede så lidt på panden da Heather nævnede flere drinks hun ikke kendte navn, udseende eller smag på fra egen erfaring. "Så tåbeligt lyder det da heller ikke. Mere som en fejlet eliksir," skød hun ind igen og sammenlignede med det første hun kom til at tænke på. "Men så længe det smager godt," hun gav en munter lyd fra sig og vendte blikket mod Heather igen, som hun omtalte sin bror som et eller andet Imogen ikke havde en kommentar til. [/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Jan 9, 2012 17:23:45 GMT 1
sometimes things that you i g n o r e , are all the things i am looking for Julie tog sig selv i at grine over Anessas modsvar og så i stedet alvorligt på hende. "Det er 'Smæk en 6.-års dag' hver dag!" sagde hun, hvorefter hun smilede flabet tilbage til den småfornærmede Anessa og kortvarigt sænkede blikket til fingeren, hun pegede mod hende. "Nå, så det siger du." Hun grinede af venindens elevatorblik og løftede sit glas i en skål, der var henvendt til alle, selvom hendes blik stadig hvilede på Nessie. Puffet fra Imogen frem kaldte et splitsekunds alvor i Julies blik, og hun havde snart opmærksomheden vendt mod de tre quidditchspillere igen. Det var ikke, fordi hun aldrig havde drukket skeletto-fix selv, men i forhold til de andre var hun så vidt hun vidste en grønskolling, når det kom til at brække kropsdele. "Blå er vel mere tiltalende end tis-gul?" bemærkede hun med et skuldertræk og et glimt i øjet, halvt som forslag på en forklaring til drinkens farve og sippede af sit glas igen, mens hun lyttede til Imogen, hvilket resulterede i at hun fik den galt i halsen fordi hun kom til at grine af hende. "Var det også det du tænkte, da du sprang på Wolfe?" drillede hun og kunne ikke lade være med at grine. Kommentaern om broren gik hende forbi, fordi hun var så optaget af at hoste og fnise på en gang.
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jan 9, 2012 20:04:05 GMT 1
Heather så sigende og alt for sødt på Anessa, før hun viftede med vipperne, sugede lidt op af sin drink og så svarede. "Se det er for mig at vide og ham eller jer aldrig at finde ud af..." Hun smilede videre som snakken gled over i en drillende stikken til hinanden, som så ofte når de fire var samlet og humøret godt. Det var det i aften og hun lo hjerteligt med de andre, før hun rullede let med øjnene. "Der blev hældt noget i der var blåt... som farve til glasur?" Hun så lidt tvivlende rundt på de tre fuldblodspiger, sukkede opgivende og træk opgivende på skuldrene, droppende yderligere forklaringer til en bedre gang. Hun havde dog fået lyst til at bage. "Men det er den jeg har syntes bedst om..."I larmen missede hun lidt af hvad der blev sagt om bordet, men grinede som Imogens seneste scoring blev bragt op af Julie. "Eller måske var det et forsøg på at distrahere en af modstanderne?" Hun sendte Imogen et skævt smil, før hun hævede et øjenbryn. "Selvom det var lidt sent - efter vores kamp mod grævlingerne..." Så drejede hun ansigtet om mod Nessie igen og nikkede let. "Lige dem. Seb har meget tilfælles med dem: navn, fylde i sine opgivelser og ikke mindst at han svæver fra favn til favn med et ego oppustet af varm luft..." Hun sagde det tørt, men med et kærligt smil og blik mod broren. Havde hun brug for ham, var han der og det vidste hun med bestemthed. Tag: Anessa, Imogen & Julie ¤ Outfit: Here
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jan 10, 2012 0:04:42 GMT 1
Tonight we're going hard......just like the world is ours.~ ~ ~ ~ ~Tag: The girls! - Outfit: Here Anessa himlede med øjnene til Heather og slap et muntert fnys, mens hun tog endnu en solid mundfuld af indholdet i sit glas ”Jeg tror ved nærmere eftertanke slet ikke jeg har lyst til at vide det.” hun vendte hovedet mod Imogen, stadig med sugerøret i munden og udstødte noget der mest mindede om et grynt ”Magiske mønter min bare.. og du er så pokkers selvsikker når det kommer til det der fyrtårn der kalder sig kaptajn for Hufflepuff.” indledte hun før hun pegede en finger muntert advarende mod Julie og fortsatte ”Det kan godt være jeg er den yngste, men jeg bliver myndig om en uge!” hun satte glasset på bordet og rejste sig, mens hun spontant stak begge arme i vejret og vrikkede lidt med bagdelen før hun lod sig dumpe ned på sædet igen med et lille tilfreds lyd ”Det bliver genialt gør det!”
Hun havde hurtigt glasset tilbage i hænderne og sugerøret i munden for en kort bemærkning, mens hun så på Heather og trak på skuldrene ”Så det er sådan en vi skal prøve næst?” hun vrikkede med øjenbrynene og skævede et kort øjeblik mod venindens storebror, før hendes fulde opmærksomhed var tilbage hos veninderne. Hun opgav at svare på alle de drillende bemærkninger der fløj frem og tilbage over bordet og endte med at lade Julie rende med sejren for ven bedste. Hun lænede sig grinende forover og viftede afværgende den ene hånd i luften ”Det er mere end jeg har lyst til at vide om Wolfe, helt seriøst!” hun lænede sig til siden og lagde kinden mod Heathers skulder mens hun så op på venindens ansigt med det uskyldigste udtryk hun kunne præstere ”Jeg kender en del andre end ham de ting kunne passe på..” hun vrikkede med øjenbrynene igen, før hun rettede sig op igen og fangede det sorte sugerør med læberne.
|
|