Eric Wolfe
Dimittend
A gentleman is simply a patient wolf
|
Post by Eric Wolfe on Jan 21, 2012 21:42:51 GMT 1
It's time the fat cats had a heart attacktheir time's coming to an endwe have to unify and watch our flag ascend- - - - - - - - - - -(Tag) :: Brand Lowry ~ (Outfit) :: Here Eric var stadig lettere høj på sejren over Slytherin dagen før og netop i sin kådhed lige da det var sket, var han kommet til at bedyre at ville give en omgang til hele holdet på "De Tre Koste". Som forventet var han blevet holdt op på løftet og sad derfor nu godt bænken ved et af bordene i den hyggelige kro. Selvom Banes stadig lå på hospitalsfløjen, havde det ikke helt kunnet ødelægge stemningen for resten, slet ikke med det forspring det gav dem i den sammenlagte stilling.
Som han drejede sig på stolen igen efter at deres målmand havde valgt at bryde op, sad de nu kun to tilbage ved bordet, der for en time siden havde været fyldt af hele Hufflepuffs quidditch-hold, minus én. Han sendte et smil hen over bordet til Brand og tømte sit krus med ingefærøl før han fortsatte samtalen de havde været i gang med "Hvis du kan lave samme stunt mod Løverne næste gang, så er vi sikre. Det ved du godt ikke?" iveren var tydelig i både hans blik og kropssprog, mens han lænede sig lidt frem over bordet og pegede på den andens ligeledes næsten tomme krus "Kan du klare en til, eller burde vi sætte næsen mod slottet igen?" han så afventende på sin Søger og strøg en hånd gennem det halvlange hår.
|
|
|
Post by Brand Andrew Lowry on Jan 22, 2012 15:37:14 GMT 1
Brand havde svævet siden den foregående dag. Han, Brand Andrew Lowry, havde egenhændigt (eller, ihvertfald definitivt) skaffet Hufflepuff sejren i hus. Foran næsen på Slythering - det var næsten ikke til at komme sig over. Han sendte sin anfører et stort grin, og løftede sit krus med ingeførøl. "Klart, Eric. Jeg har fanget lynet i begge tidligere kampe i år, jeg er praktisk talt et naturtalent," lo han, og var en smule ironisk. Han drak af sin ingefærøl, og så en smule mere alvorlig ud.
"Jeg tør næsten ikke tro på at det held fortsætter, vi være nok så meget det bedste hold," sagde han, og endte med at lyde betydeligt mere fornuftig end han havde tænkt sig. "Men hey, vi klarer det faktisk godt! Lad os bare tage en mere, det er lang tid siden vi har snakket sammen," sagde han og mente det. Helt ærligt så han en smule op til Wolfe.
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Jan 22, 2012 19:58:10 GMT 1
It's time the fat cats had a heart attacktheir time's coming to an endwe have to unify and watch our flag ascend- - - - - - - - - - -(Tag) :: Brand Lowry ~ (Outfit) :: Here Eric gengældte den andens brede grin og hævede et øjenbryn drillende over den skråsikre udtalelse mens han tømte sit krus helt "Åh ja, det er rigtigt. Du er Kongen af, hvad var det?" begyndte han med tyk sarkasme og et smørret grin "Noget med sne. Vi andre er bare statister mens du vinder pokalen og går direkte videre til landsholdet." han fnøs muntert og himlede let med øjnene før en smule alvor indfandt sig bag smilet og han drejede det tomme krus en omgang på bordet "Med det sagt, så fortjener du den ekstra omgang nu de andre er smuttet." fortsatte han i let skjult anerkendelse for så at skubbe sin stol tilbage og rejse sig.
Han rakte ud og tog den andens krus mens han smilede skævt til den fortsatte samtale "Det er sgu aldrig en god idé at være for skråsikker. Bare se Loretz sidste år." han så sigende på Brand og tilføjede så "Hold den tanke mens jeg får de her fyldt op." han begyndte at fløjte lavmælt mens han satte kursen mod baren igen og kort efter vendte tilbage med to krus der igen skummede lystigt. Han satte de ene foran Brand og lod sig dumpe ned på sin stol igen "Lithgow er en klar forbedring som kaptajn hvis du spørger mig." han løftede sit krus opfordrende med et "Skål." før han satte det til munden og drak.
|
|
|
Post by Brand Andrew Lowry on Jan 25, 2012 19:11:41 GMT 1
"Kongen af alt!" grinede Brand, og fik ingeførøl galt i halsen. Han spruttede voldsomt, og hostede kraftigt. Da han kom sig kiggede han igen muntert på Eric, selvom han havde tårer i øjnene efter hosteanfaldet. "Ah, du skal ikke give mig al æren, Store Ulv. Uden din mesterlige eksistens ville jeg sikkert være død i en snebunke. Det ville gøre det særdeles svært at fange lynet til dig!" Han satte sin ingeførøl på bordet, og sendte den et mistænksomt blik. Han havde ikke tænkt sig at drikke af den lige med det samme; han havde det tidligere hosteri i frisk erindring.
"I al seriøsitet er jeg ikke særligt skråsikker, Alfa. Jeg er mere eller mindre stadig totalt overrasket over at jeg kan være med på det generelle niveau. Der er virkeligt store talenter på Hogwarts," påpegede han ærligt, og glemte alt om sin tidligere tøven, og drak af ingefærøllen. Han skar ansigt - han overvejede om han egentlig overhovedet brød sig om skidtet? Han lyttede med halv interesse til Erics kommentar om Lithgow. Så, ud af det blå slog en tanke ned i ham, og han spurgte en smule usikkert Eric: "Eric, hvordan... Det lyder lidt sært det her, men hvordan bærer du dig ad med piger?"
Brand indså at spørgsmålet egentlig var en smule pinligt, men han havde respekt for sin anfører og han så som sagt ærlig talt op til ham. Han begravede sit ansigt i ingefærøllen, som han nu konstaterede at han virkelig ikke brød sig om. Nuvel, æren frem for øh, hvad der nu end ventede hvis han ikke have succes med foretagenet. Han drak mere.
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Jan 25, 2012 22:10:30 GMT 1
It's time the fat cats had a heart attacktheir time's coming to an endwe have to unify and watch our flag ascend- - - - - - - - - - -(Tag) :: Brand Lowry ~ (Outfit) :: Here Eric fnøs muntert og lagde ikke noget synderligt i den andens valg af kaldenavn. Med det efternavn han trods alt havde fået sig, lå ulve-hentydninger lige for og det var sjældent han bed mærke i dem mere. I stedet grinede han smørret og slog teatralsk ud med begge arme før han bukkede så godt det nu lod sig gøre siddende "Af hjertet tak.." han trak på skuldrene og fortsatte drillende "Jeg sværger jeg nok skulle have trukket dig op inden du blev helt til en menneskelig istap." han blinkede skælmsk og hentede så hurtigt en genopfyldning til dem begge to, før han vendte tilbage til bordet.
Allerede før han sad helt ned igen fortsatte han snakken og nikkede kort "Mhm.. bare se sidste år. Tre der har skrevet kontrakt med nogle af de store hold." han rynkede brynene lidt og så spørgende på den anden "Det er måske den karriere du drømmer om også eller?" han tog endnu en mundfuld af sit krus mens han betragtede den anden hen over det og gik så i stå mens hans øjenbryn røg tydeligt opefter.
Han satte kruset ned og så lettere overrumplet på Brand hen over bordet "Hvad mener du?" røg det ud af ham før han udstødte en lille latter og så sigende på sin Søger "Og det spørger du mig om? Som fik det halve af skolen til at mene jeg fraterniserede med fjenden?" han sendte Imogen en hurtig tanke og rystede lidt på hovedet, før han så mere alvorligt hen over bordet "Hvorfor spørger du?"
|
|