Spring swaps snow for leaves
Oct 6, 2011 0:30:51 GMT 1
Post by Simon Amos Lithgow on Oct 6, 2011 0:30:51 GMT 1
I'm blinded by
my own prejudices
Tag: Meredith Abbey
Simons smil blev skævt, som han rystede lidt på hovedet. Det var ikke en usædvanlig fordom at han og Scott havde andet og mere end genetisk kodning og initialer tilfælles og det var da også rigtigt at de mindede mere om hinanden end de gjorde det modsatte, men alligevel så Simon alle forskellene klart for sig. Selv hvis han havde elsket quidditch ville han formentlig have kvittet sporten det sekund han fandt ud af, at hans tvilling var langt bedre til det end han selv var. Alternativet var at de skulle fortsætte deres kærlige, men også evigt opslidende, kamp for opmærksomhed i endnu en arena. Han var ikke sikker på hvordan det ville gå, men uanset resultatet var det helt sikkert ikke noget, der var godt for helbredet.
Imens han kløede sig lidt omkring kæbepartiet igen, kneb han øjnene en anelse sammen og nikkede. Så smilede han lidt skævt og rømmede sig. ”Stop mig hvis det bliver vildt frustrerende at jeg bliver ved med at spørge ind til det samme emne i stedet for at finde på noget nyt og spændende, men hvordan gik det op for dig, ved du det?” Han lagde hovedet på skrå og hævede kruset til sine læber for at tage endnu en tår, men bremsede så alligevel både sig selv og Mary. ”... Ser du jeg er i gang med at læse om karrierevalg. Nu siger jeg selvfølgelig ikke, at det nødvendigvis er det for dig. Jeg siger dog omvendt heller ikke, at det ikke er det, men uanset hvad det er, så er det et valg af en slags.” Han skar lidt ansigt og strøg fingrene over hagen, imens han betragtede hende med et underholdt smil og begge øjenbryn hævet. ”Jeg får malet mig selv som en kæmpe klovn med ord her, men pointen er: Hvordan vidste du, at quidditch var lige dig?”