|
Post by Thomas Chancellor on Jan 20, 2012 10:38:43 GMT 1
If people do not believe that mathematics is simple it is only because they do not realize how complicated life is
Thomas betragtede sine egne hænder, som Heather sukkede. En svag skygge af et smil hev i hans mundvige, men var udslettet, da han løftede blikket og så på hende med et let skuldertræk, uden at være helt sikker på hvad han skulle ligge i det anklagende spørgsmål. Som hun lod sit hoved hvile imod ham og fortsatte kunne han dog ikke helt forhindre sig selv i at smile tilfredst.
Han løftede sin ene arm og lagde den omkring hende, før han drejede hovedet og plantede et kys på hendes hår. ”Det er en af mine ekstraordinære evner,” bemærkede han tørt, imens han strøg sin hånd lidt op og ned af hendes arm. Han lænede sig et lille stykke frem og snuppede avisen i den frie hånd igen, uden at flytte den anden. ”Har du læst om denne her? Sibiriens rose, som gror i højmoserne østpå? Den kan jo åbenlyst nok klare nogen ret ekstreme forhold, men de mener muligvis at den har hidtil ukendte magiske egenskaber...”
Tag: Heather Heartfield
[/font] ● ● ● Outfit:[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jan 21, 2012 15:29:02 GMT 1
“The difference between the right word and the almost right word is the difference between lightning and a lightning bug.”
Heather mærkede smilet forråde hende, som Thomas lod sin arm glide ned omkring hende og den lette, men efterhånden velkendte fornemmelse af hans læber der strejfede hendes hår. Hun tog blikket fra ilden og vippede ansigtet let op mod ham, strygende hans hånd med fingerspidserne. "En som du uretfærdigt ofte bruger, Cuddlebug, men jeg vil ikke sige det er helt en dårlig ting..." Hun smilede let, men kunne ikke helt få det til at finde hendes øjne, før hun trak blikket til sig igen.
Lyden af avisens lette raslen endte mere end noget andet deres uenigheds sidste rester og som Thomas indfangede hendes interesse effektivt ved at vælge den rigtige artikel at del, lagde hun sig bedre til rette op af ham og fandt nyheden med øjnene. "Nej? Eller jo... Er der et billede?" Hun så undersøgende hen over siden, men kunne kun finde et af en forsker med store øjenbryn talende fra billedet understregende alt forkert med de buskede bryn. "Mmmm men ja, temmelig ekstremt. De fandt den vist for et par måneder siden og har forsøgt at komme frem med opdagelsen siden... Det har vist bare ikke virket vigtigt for andre end dem før nu....."
Tag: Thomas Chancellor ¤ Outfit: Here
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on Jan 21, 2012 21:52:49 GMT 1
If people do not believe that mathematics is simple it is only because they do not realize how complicated life is
Thomas hævede et enkelt øjenbryn og trak en anelse på smilebåndet, imens han så ned på Heather. Han gav hendes arm et let klem og løftede begge sine skuldre lidt i en tilfældig tilkendegivelse af, at han ikke kunne se problemet. ”Men modsat det bruger du pigede kælenavne og kvindelist, så jeg vil sige vi står lige,” konstaterede han med en svag drillende mine.
Han gik tilbage til at stryge sine fingre hen over hendes arm i et simpelt kærtegn og holdt avisen, så hun selv kunne se både billede og tekst. Det passede ham glimrende at have fanget hendes interesse – som han vidste det ville. Diskussionen om hvorvidt hans mangel på information havde en dybere betydning var ikke en, der tiltalte ham og han var temmelig tilfreds med at have fået lukket den, inden hun overreagerede endnu mere end hun allerede havde.
Et interesseret blik hvilede på Heathers kønne ansigt, imens hun udviste en grundigere viden end han ville have troet hun havde om lige netop det emne, der blev omtalt i avisen. Han nikkede, kyssede hendes pande og smilede. ”Vi hørte da ikke om det i botanik, eller var jeg uopmærksom?”
CLOSED
[/color][/size][/center][/blockquote]
|
|