|
Post by William Ethans on Dec 11, 2011 17:37:54 GMT 1
Howling at the moon I can't understand why Howling at the pretty girls passing by Well he's half hotdog and half great dane Call him a mut and he'll bark insane
William lod en finger hvile let under den fjerde sætning på siden i den rimeligt interessante bog de dette år brugte til undervisningen i magiske dyrs pasning og pleje. Forfatteren havde humor, hvilket han satte pris på liggende på maven på sin seng med bøger, noter, papirer og opslagsværker omkring sig. Det hjalp dog ikke meget på længden af det han skulle læse og det samme kunne siges om de varmtglødende brune øjne, der blev ved ed at dukke op for hans indre blik. Mere distraherende var de dog ikke end at han havde fået læst størstedelen af sine lektier, men nok til at han fandt sit bogmærke frem og lagde en i bogen.
"Eric?" Han lukkede bogen og så over mod vennen, før han rakte ud og fandt en af de mange ekstra puder sengene var udstyret med og slyngede den afsted efter vennens hoved. "Når en piges øjne og krop siger ja, men hendes stemme prøver at sige nej, er det så en tabt kamp at prøve at ændre hendes sagte nej til et ja?" Han var rullet om på ryggen og talte delvist til sengehimlen ovenover ham. Havde de ikke været alene på sovesalen ville han ikke have bragt sit dilemma op, men de der mørke øjne blev ved med at bryde ind og det samme gjorde hendes smil og erindringen om hendes læber den sene aftentime.
Tag: Eric Wolfe * Outfit: Here
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
A gentleman is simply a patient wolf
|
Post by Eric Wolfe on Dec 11, 2011 19:06:19 GMT 1
Ah, women!they make the highs higherand the lows more frequent- - - - - - - - - - -(Tag) :: William Ethans ~ (Outfit) :: Here Eric vidste han burde lave lektier, men i stedet var det en bog med avancerede Quidditch-taktikker der lå foran ham på puden, mens han tog notater på et stykke pergament ved siden af. Godt nok var næste kamp ikke deres, men der var ingen skade i at være på forkant. At der heller ikke var det med at være på forkant med lektierne, fandt han det lige nu ret nemt at benægte.
Han skriblede ivrigt videre, selv da en bekendt stemmefra sengen ved siden af brød den behagelige stilhed og svarede uden at se op eller holde op med at skrive "Mhmm?" han skrev videre indtil en pude sekundet efter ramte ham og han fik sat en lang, utilsigtet blækstreg på pergamentet "Hey!" han så en smule irriteret over mod William og sendte puden tilbage igen, mens han satte sig op og endte i skrædderstilling ovenpå det gule og sorte sengetæppe.
Irritationen var kun momentær og han endte med at sidde og se spekulativt på vennen mens han vippede fjerpennen mellem fingrene. Langsomt bredte et smørret grin sig på hans ansigt og han hævede et øjenbryn sigende, mens han lagde hovedet lidt på skrå "Hvilken pige?" han svarede ikke på den andens spørgsmål, men valgte i stedet at stille et nyt til en start, som han fandt meget mere interessant.
|
|
|
Post by William Ethans on Dec 12, 2011 20:24:45 GMT 1
Howling at the moon I can't understand why Howling at the pretty girls passing by Well he's half hotdog and half great dane Call him a mut and he'll bark insane
William drejede hovedet kort, som Erics indignerede stemme antydede at han havde ramt, før han sank ned på ryggen og lod blikket finde tilbage til sengehimlen over sig. Den returnerede pude ramte lige hen over hans næse i det samme og fik et halvgrin fra ham, før den ramte kanten af sengen og fortsatte ud over den tagende tre bøger og en stak papirer med sig. Det trak en svag ikke særlig dybfølt stønnen fra Will.
Han vippede ansigt mod vennen igen og så kort på ham uden at kunne hive et skævt smil af læberne ved tanken om hvilken pige det var og så findende en ny pude og have mellem hænderne. "Kan det ikke være lige meget?" han så mod sengehimlen igen, sukkede let og rullede op og sidde i skrædderstilling på sengen, hvor han kunne se vennen helt. Puden havde han stadig i hænderne. "Hun prøver at overbevise mig om at det ville være en stor katastrofe på alle måder og at himlen ville falde ned over os..." Hans medfølgende grin og tonen i hans stemme talte tydelig om ordenes oppustethed.
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Dec 13, 2011 1:47:28 GMT 1
Ah, women!they make the highs higherand the lows more frequent- - - - - - - - - - -(Tag) :: William Ethans ~ (Outfit) :: Here Eric så afventende på William der lå lidt før han lænede sig til siden og hurtigt skriblede linien han havde været i gang med færdig på pergamentet. Han så tilbage på vennen mens han rullede pegamentet sikkert sammen og rystede så prompte på hovedet "Overhovedet ikke. Jeg synes det er en ret vigtig detalje. Spyt ud!" han vrikkede med øjenbrynene et par gange, før han lagde pergamentet fra sig på sengetæppet og vendte hele sin opmærksomhed mod den anden.
Han rynkede brynenesvagt og lyttede opmærksomt med lige dele alvor og nysgerrighed. Først da William tav igen tog han selv til orde "Du er ikke enig med hende kan jeg næsten regne ud?" han rakte op og strøg en hånd over nakken mens han tænkte og fortsatte så med endnu et spørgsmål "Hvorfor mener hun så det ville få himlen til at falde ned?" han lagde hovedet lidt på skrå igen og kom uvilkårligt til at tænke på Imogen et øjeblik. En tanke der fik det til at summe behageligt i hans mave, før han igen koncentrerede sig om vennen "Eller det fik du ingen uddybning på?"
|
|
|
Post by William Ethans on Dec 15, 2011 15:44:19 GMT 1
William sendte vennen et afvisende og forsøgsvis opgivende blik. ”Åh så nu er navnet pludselig vigtigt! Jeg mindes nogen værende særdeles undvigende om selvsamme oplysning for ikke så frygtelig længe siden!” Ved det sidste sendte han et sigende blik af sted, som blev ødelagt en smule af smilet der standhaftigt træk i hans mundvige for at få lov til at komme helt frem igen.
Så gned han en hånd gennem håret, mens hans blik faldt til gulvtæppet mellem dem. En rullende skuldertrækning fulgte, der både var en tilkendegivelse af enighed og uenighed. Det var dog ikke et rigtig svar, hvilket han kendte Eric godt nok til at vide denne heller ikke ville acceptere det som og hævede så atter blikket. ”Fordi det er Alea Hobbs…” Han så undersøgende på den anden, mens han tilføjede. ”Du ved, mit kvindelig modstykke som præfekt…” Han lod hånden falde opgivende ned i skødet. ”… og det komplicere tingene…”
Han kunne ikke tilbageholde et lille fnys, der endte i et halvgrin og nåede hans øjne med en let funklen. ”Hun var lidt usammenhængende sidst vi havde en snak…” Hans smil var udpræget skævt, før det umulige i hans eget foretagende fik det til at falde og hånden til at finde hans nakke igen. ”Men tilbage til mit spørgsmål. Hvad mener du?”
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Dec 15, 2011 21:27:41 GMT 1
Ah, women!they make the highs higherand the lows more frequent- - - - - - - - - - -(Tag) :: William Ethans ~ (Outfit) :: Here Eric grinede smørret, angiveligt helt upåvirket af Williams afvisende blik og nikkede blot opfordrende, før han svarede "Og jeg mindes nogen være lige så nysgerrig efter lige det navn som jeg er nu. Noget for noget." han lagde hovedet lidt på skrå igen og smilede svagt, mens en hvis alvor indfandt sig "Jeg kan blive ved herfra til jul..." han greb ud efter en pude og lagde den henover sine lår, mens han så afventende på den anden igen.
Han ventede tålmodigt og hævede blot øjenbrynene yderligere da vennen trak på skuldrene og spærrede så øjnene lidt op da han fik et navn. Et smørret grin trak igen op på hans læber og en lille munter lyd undslap ham "Jeg kender kompliceret lidt for godt." han så sigende på vennen og rystede på hovedet med et skævt smil "Hvordan var det nu.." han fandt et påtaget meget tænktsomt udtryk frem og så drillende på den anden før han fortsatte "Du har tre muligheder; enten lader du som om det aldrig er sket, og den mulighed er strøget siden vi sidder her nu." han så sigende på vennen og fortsatte igen "Eller du sætter hende stolen for døren og får snakket om det eller, går linen ud og håber på det bedste." smilet blev tenderende flabet "Var det ikke nogenlunde sådan du sagde til mig?"
Han tav et øjeblik, og så med fornyet alvor på William. Så sukkede han let og strøg fingrene gennem det tjavsede hår "Hvad mener jeg.." han smilede skævt igen "hvis du vil hende, så få fingeren ud og overbevis hende." han vrikkede drilsk med øjenbrynene og lænede sig lidt frem "Start fra en ende af Hvordan gik det fra præfekt-tjanser til.." han slog sigende ud med hænderne "..det her? Og hvor langt er det gået? Giv mig alle de slibrige detaljer."
|
|
|
Post by William Ethans on Dec 17, 2011 16:20:30 GMT 1
William besvarede grinet med et skævt smil under et sigende hævet øjenbryn. "Hvilket jeg aldrig fik fra ulvens mund, men selv måtte byde ind med..." Han lod dog alligevel navnet på pigen falde uden de store yderligere omsvøb. Ingen grund til andet og slet ikke hvis han ville have et bare rimeligvis seriøst svar fra vennen. Det han fik trak en opgivende fnysen fra ham, mens han lænede sig frem og på skrøbt skjulte ansigtet i hænderne. Så løftede han det igen og så pointerende på den anden. "Ja ja ja, men til forskel fra dig og dit lille chili-frø, så har Alea og jeg ikke et gammelt nært venskab i bagagen... det ændre mulighederne en del."
Han strøg endnu engang en hår gennem håret og om i nakken, en vane de delte lidt for meget efterhånden og fortsatte så med et drillende grin. "Stolen for døren... åh sikke et billede!" Et grin brød igennem, mens han rystede på hovedet og forsøgte at finde alvoren igen. Det lykkedes ikke. "Hvorfor tænker jeg nu på en løvetæmmer i cirkus med stol og pisk?"
Han rystede endnu engang grinende på hovedet og tvang så alvoren frem, før han mødte Erics blik igen og lyttede til det svar der endelig kom på hans første spørgsmål. Så nikkede han let. "Så en snak og se hvad vej den vipper." Med en strategi på plads tiltede han hovedet let til siden og så muntert på den anden, før han rømmede sig let og overgav sig. Noget for noget var trods alt sagen og det ville ikke komme videre. "Se det ene førte lidt til det andet... efter de danse til halloween var stemningen lidt sat til andet og mere, emn aldrig rigtig muligheden for at undersøge det nærmere.. du ved om det var der eller bare var resterne fra den aften."
Han smilede skævt. "Så jeg testede den en mørk aften og hun reagerede imødekommende...." Smilet fik et varmt skær ved mindet om hendes krop op af hans og hendes læber mod hans, givende kysset den dybde han ikke havde våget at lægger i det.
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Dec 17, 2011 21:28:25 GMT 1
Ah, women!they make the highs higherand the lows more frequent- - - - - - - - - - -(Tag) :: William Ethans ~ (Outfit) :: Here Erics blik flakkede et splitsekund ved Williams ordvalg, så hurtigt og kort, at det nok næppe ville blive opdaget med mindre man så efter. Det stoppede dog ikke en momentær ubehagelig følelse i hans mellemgul, der dog hurtigt blev elimineret, da han fik givet sig selv et mentalt nakkedrag. Han grinede smørret da vennen fortsatte og begge hans øjenbryn røg i vejret "Mit lille hvad?" hans grå øjne spillede af undertrykt latter "Chili-frø.. den må jeg prøve på hende når hun bliver immun overfor Plysknold." han fnøs muntert og fandt så en mere alvorlig grimasse frem, selvom smilet aldrig helt forsvandt "Du kunne også vende den og se det som en fordel at der ikke er det venskab i bagagen. Det behøver ikke være et plus." han trak let på skuldrene og nikkede "Men ja, situationen er lidt en anden, trods alt."
Han nikkede da den anden gentog hans ord og rynkede brynene spørgende et øjeblik før han brød ud i en spontan latter og lænede sig helt hen over sine ben nogle øjeblikke før han så op igen, stadig klukkende "Vi kunne snart starte et cirkus. Har du en idé til et godt navn?" han kom til at grine igen og så på William med et smørret grin "Vi har løven og løvetæmmeren..." han vrikkede drillende med øjnene og fortsatte "Hvad skal vi mere have med?"
Han fandt alvoren frem igen og nikkede let "Det er næsten umuligt at undgå. I hvert fald hvis man ikke har lyst til at gå som katten om den varme grød for evigt." han lænede sig lidt frem igen og så tydeligt nysgerrig på den anden da han begyndte at fortælle. Det smørrede grin indfandt sig igen og han nikkede opfordrende på de rigtige tidspunkter. Da vennen tav slog han ud med den ene hånd "Hvor imødekommende? Kom nu videre!" han grinede smørret igen.
|
|
|
Post by William Ethans on Dec 18, 2011 18:19:15 GMT 1
"Dit chili-frø." William smilede drillende til Eric, før det blev til et fuldt grin og en svag hovedrysten, som den anden gentog kælenavnet og afslørede sit eget om den til tider noget hidsige holdkaptajn fra Ravenclaw. "Så det er ikke populært? Hvorfor mon..." Latteren var tydelig og befriende i hans stemme og blik, noget der dog for en tid dæmpede af ved emnets tilbagevendende reelle indhold. Han skar en deltagende grimasse, nikkede let og bankede let på puden i sit skød for at genoprette dens i forvejen fuldendte puffethed. "Det gør jeg allerede. Et nyt venskab kan lettere ændres end et gammelt, men vi skal desværre jo også tænke på samarbejdet mellem os resten af året. Ikke at jeg tror det vil blive et problem, men ja..." Han trak på skuldrene, mens et lettere opgivende suk undslap ham.
Han var dog ikke forfalden til sortsyn, og deres snak skottede ikke på anledninger til nye grin, hvilket deres tankespin ingen tvivl lod om. Han lagde hovedet på skrå, satte en hånd i madrassen bag sig og lænede sig let tilbage mod den. "Nahh, navnet kan altid komme, men jeg tænker et par klovne, en jonglør og en der viser sine ridekundskaber frem...." Han hævede et øjenbryn og så skælmsk over på vennen. "Så hvilken af de roller fylder du ud?"
Så nikkede han samtykkende uden at finde grund til at sige mere til det. Snakken skulle tages og sådan var det. Han lænede sig lidt frem igen og lod hænderne hvile på knæene. "Well... hun kyssede da tilbage og trak sig ikke ligefrem væk fra mig. Stemningen var heller ikke på nogen måde ødelagt eller ændret...." Han smilede smørret, før en rynke trådte frem i hans pande, som han gned fingrene hen over før de løbe endnu en tur gennem hans hår. "Anden gang var signalerne så noget mere blandende... jeg ved ikke... Hun gik, men uden at sige noget der lød endeligt. Bare at vi var ansvarlige...."
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Dec 19, 2011 2:50:55 GMT 1
Ah, women!they make the highs higherand the lows more frequent- - - - - - - - - - -(Tag) :: William Ethans ~ (Outfit) :: Here Eric kom til at grine igen da William gentog sin tidligere benævnelse for Imogen og han rystede lidt på hovedet i stedet for selv at gentage det samme igen. Han smilede flabet og rystede så på hovedet igen over spørgsmålet han fik "Det ved jeg da virkelig ikke. Hendes hår er plysset og det sidder på hendes knold..." han så på vennen med undertrykt latter spillende i blikket mens han trak på skuldrene "Det har jeg kaldt hende ret længe nu, den hænger fast." han tav igen og lyttede opmærksomt for så at nikke bekræftende "Sandt, der er aldrig noget der får lov at være let og ukompliceret, er der vel?" han fnøs kort og skar en lille grimasse "Murphy's Lov.."
Han rettede sig lidt op og kastede puden han sad med op i luften, blot for at gribe den igen og se over mod den anden seng, påny med et smørret grin "Ridekundskaber..." hans smil voksede lidt, mens han vrikkede skælmsk med øjenbrynene "Jeg kunne nævne flere egnede der." han kastede puden igen mens den anden fortsatte "Mig?" han greb puden og så ligeså smørret på vennen som før "Siden du komplet egoistisk har taget løvetæmmer, så har jeg altid drømt om at blive linedanser." konstaterede han med en solid portion sarkasme, før han overgav sig og selv kom til at grine igen.
Han undlod at kaste puden igen, men lod den ligge hen over sine ben som før, mens hans blik hvilede nysgerrigt på vennen. Han nikkede da den anden tav et øjeblik "Ja? Og så hvad?" han rynkede brynene lidt over rynken i den andens pande, uden at det smørrede grin forsvandt helt og lyttede igen før han selv blandede sig igen "Ansvarlige?" gentog han undrende "Hvad har det med noget som helst at gøre?"
|
|
|
Post by William Ethans on Dec 20, 2011 11:34:43 GMT 1
William hævede et øjenbryn, grinede så dæmpet, før han rystede let på hovedet uden at smilet på hans læber på nogen måde falmede. ”Det kan jeg forstå! Men tror ikke jeg vil vove forsøget og bruge det også. Den næve hun svinger rammer lidt for præcist!” Han gemte det dog i hukommelse, som så meget anden nyttig og ikke mindst unyttig viden om mangt og meget. Hvem vidste hvornår lige den oplysning kunne vise sig brugbar? Så sukkede han let. ”Aldrig…” Et smil overtog dog hurtigt hans stemning igen og træk skævheden frem i hans læber på ny. ”Men verden ville være kedelig ellers. Murphy’s lov?” Ved det sidste så han undrende på vennen og hævede spørgende et bryn. Den havde han ikke hørt om før.
Så grinede han smørret til svar på Erics næste kommentar. ”Åh ja! Lidt for mange endda. Måske vi bare skulle lave et rideshow i stedet?” Så knækkede han sammen af grin og sank ned over puden i sit skød. Det mentale billede af Eric i tylskørt på en slap line var ubetaleligt!
Han rettede sig op stadig leende, men uden at sige mere til tankespinnet. I stedet nynnede han lidt af den klassiske cirkusmusik han huskede så vel fra sin barndom, når der var kommet et cirkus forbi deres egn, og lod den tale for sig til stemningen gled tilbage til det virkelige emne for lektielæsningens afbrydelse. ”Tja, så ikke så meget. Jeg har forsøgt at give hende plads og samtidig lade hende vide min interesse ikke er vandret videre, men…” Han trak let på skuldrene og samlede puden op i hænderne roterende den stille. Så fnyste han let. ”Alt, min gode wuffer, alt. Men måske er det også bedst bare at trække sig helt en tid og lade damen tage næste skridt, hvis noget skal tages?” Han følte sig ikke sikker på det ville ske, men eksperimentet var værd at satse lidt nærvær på.
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Dec 20, 2011 16:47:01 GMT 1
Ah, women!they make the highs higherand the lows more frequent- - - - - - - - - - -(Tag) :: William Ethans ~ (Outfit) :: Here Eric grinede smørret endnu en gang og rystede på hovedet med et påtaget uforstående udtryk "Nej vel?" han slog gestikulerende ud med begge hænder og skar så en lille grimasse "Hvis du har dit eget helbred kært, så ville jeg også lade være tror jeg." han smilede skævt da den anden spurgte ind til hans sidste udtryk og kneb øjnene lidt sammen "Muggler-udtryk... Faktisk er det flere love, men lige i det her tilfælde nok mest, at hvis alt ser godt ud, så har man tydeligvis overset et eller andet." han skævede over til kammeraten mens han fortsatte forklarende "Man bruger det sådan, i pessimistisk ironi om ting der går galt. Hvis nu jeg lænede mig tilbage og lod stå til fordi jeg for eksempel havde bestået en prøve, så skulle der nok komme et eller andet op og spolere det." han så sigende på den anden "Og i stedet for at bruge en masse ord på at forklare det, så er det bare 'Murphy's Lov'."
Hans smørrede grin blev om muligt endnu bredere ved de usagte tanker der klart passerede mellem dem nogle øjeblikke og han vrikkede igen skælmsk med øjenbrynene "Det er den bedste idé du har fået længe. Melder du dig frivilligt som jockey med en chokoladebrun hoppe?" han hævede begge bryn sigende og sendte William et sigende og meget flabet smil, før han selv knækkede sammen af grin hen over sin pude i adskillige minutter.
da han endelig fik tvunget latteren tilbage igen, rettede han sig op med let blanke øjne, og så på William, stadig med de grå øjne spillende af undertrykt latter. Han rømmede sig halvhjertet og forsøgte at genvinde passende alvor til emnet det hele egentligt handlede om. Det lykkedes ham uden de store kvaler og han endte med at rynke brynene spekulativt igen "Men?" spurgte han opfordrende, selvom han egentligt godt vidste hvad den anden mente. Han smilede svagt, men opmuntrende da William fortsatte og trak på skuldrene "jeg tror faktisk jeg ville gøre det samme. Spille lidt kostbar. Bare for at ruske lidt i hende."
|
|
|
Post by William Ethans on Dec 22, 2011 11:20:44 GMT 1
William sendte sin ven et grin som eneste bekræftelse af den andens ord, før han lænede sig lidt frem over puden med interessen lysende ud af øjnene. Nye udtryk og deres tilknytning til mugglernes forunderlige blinde liv havde altid den effekt på ham. Ny viden havde i det hele taget ofte den effekt på ham og især den mere obsure eller for andre ubrugelig del af slagsen. Han nikkede let, som forklaringen skred frem mens et smørret smil gled frem på hans læber. "Murphy's lov.... Den lyder godt nok til at være en af deres pletskud og alt for meget i kraft!" Han gemte den til senere brug. At omgås Eric bragte muligheden for sammenbrud af alle velgennemtænkte planer op til mere sandsynligt end deres blotte gennemførsel. Som regel var det en god ting.
Puden røg gennem luften, før det sidste ord havde forladt vennens læber og med direkte kurs mod dennes hoved. "Ork! Du ved da at en hoppe skal tilrides før den kan vises frem!" Indignationen i hans stemme holdt hele ti sekunder efter det sidste ord var sagt, før han atter knækkede sammen af grin, bevæbnende sig med en ny pude fra bunken.
Han genvandt fatningen, selvom det var en smule modvilligt, og træk lidt på skuldrene. "Ja, se om hun overhovedet vil lægge mærke til forskellen og om hun finder det lettende eller hvad. Det er i hvert fald et forsøg værd og så den snak der." Han smilede mens han med sin betoning satte punktum for problemet sådan lige der og for en tid. "Så må vi se hvad fremtiden bringer." Så meget kunne der heller ikke snørkles rundt om så lidt og hvis Alea foretræk ansvarlig, kunne han sagtens give hende det og så håbe lysten til at røre ved hende fortog sig inden alt for længe.
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Dec 24, 2011 15:40:34 GMT 1
Ah, women!they make the highs higherand the lows more frequent- - - - - - - - - - -(Tag) :: William Ethans ~ (Outfit) :: Here Eric smilede skævt og nikkede lettet, da det virkede til vennen havde fanget den dybereliggende mening med mugglerudtrykket. Ikke at han havde forventet andet. Man kunen sige meget om William, men tabt bag en vogn var han ikke "Den er lidt for passende i lidt for mange situationer ja.." han skar en lille munter grimasse og tilføjede "Og så har man altid en at give skylden."
Han dukkede sig, stadig højlydt grinende, men undgik alligevel ikke puden helt. Han sendte puden halvhjertet tilbage til den anden seng, mens han rakte op med den anden hånd og strøg en hånd gennem det nu lettere rodede hår "Ja, men hvad venter du så på? Spring i sadlen og kom i gang, knægt." han vrikkede med øjenbrynene i en flabet gestus og knækkede så selv af grin endnu en gang.
Han tog flere dybe indåndinger før han fik kæmpet latteren på afstand og så med en smule genfunden alvor over på den anden seng. Så trak han selv på skuldrene og nikkede let "Der skal to til en tango trods alt.." bemærkede han lettere snusfornuftigt "Hvis hun vil mere må hun jo gøre noget, ellers forspilder hun sin chance." han smilede svagt, men varmt og nikkede igen "Ikke så meget andet at gøre.."
|
|
|
Post by William Ethans on Dec 25, 2011 12:23:46 GMT 1
"Helt sikkert!" William smilede skævt tilbage, ligeledes med en skæv grimasse, for det udtryk kunne bruges i alt for mange situationer. Det gjorde det dog på ingen måde til en sovepude eller noget lignende. Han fulgte pudens flugt over rummet og sukkede næsten opgivende, som den forfejlede sit mål delvist. Så skar han en grimasse, før han smilede skævt til Eric. "Har du en lasso? For hun skal lige indfanges først, husker du nok..." han holdt masken lidt længere dennegang, men latteren vandt til sidst.
Han nikkede let og strøg en hånd gennem håret. "Enig, men nok om det. Fik du styr på din hønsegård til sidste gang træning?" Han skiftede belejligt emne til et der ikke skortede mindre på sidespring i sære retning, men i det mindste ikke bragte det mørke smil op for hans indre blik. Han vendte puden i luften, lyttende med interesse og deltagende spørgsmål, mens vennen lod munden løbe om Quidditch, planer og kommende kampe.
CLOSED
|
|