|
Post by Samantha Abbey on Dec 27, 2011 0:34:30 GMT 1
but I never even flew NEVER LEFT THE GROUND for DELTAGERE OUTFIT Sammie havde egentlig følt sig ganske godt ovenpå i denne kamp. Hun havde haft overraskelsesmomentet nogenlunde på sin side mod Jessie, der hurtigt også havde fået en portion sne i hovedet, og Sam havde da også gjort sig klar til at stikke af, før løvinden kunne finde på at gengælde tjenesten, men nåede ikke langt, før et par arme greb hende om livet. Berøringen kom fuldkommen bag på den ellers så håndsky grævling, især da hun ikke havde set kollegianeren komme tættere på og et højlydt hvin strøg ud mellem hendes tænder sammen med al luft, der havde været i hendes lunger, da hun tungt dumpede ned mod Erics skulder.
"Slip mig, dit vilddyr!", skreg hun og bankede nogle knyttede næver mod kollegianerens ryg under et noget halvkvalt latterudbrud. Hun vidste udemærket godt, at hun fra sin plads over hans skulder ikke havde en jordisk chance mod den langt fysisk overlegne fyr, men hun havde simpelthen for meget sjov til at indse sit nederlag og give op. Desuden lå det heller ikke til den stædige grævling at gøre så, så hun vedblev bare at banke på hans ryg og vride sig i hans jerngreb, mens hun noget rundtosset betragtede Brands kamp mod Jessie.
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
A gentleman is simply a patient wolf
|
Post by Eric Wolfe on Dec 27, 2011 15:32:23 GMT 1
And finally Winterwith its bitin' windand all the land will be mantled with snow- - - - - - - - - - -(Tag) :: Brand Lowry; Samantha Abbey + andre? ~ (Outfit) :: Here Eric hævede et øjenbryn og smilede smørret til Brand der kom op at stå, mens han nogle sekunder komplet ignorerede den sprællende og hvinende vejleder han havde over den ene skulder og lyttede til den andens selvsikre opremsning "Opblæst, selvglad klaphat der ikke kunne ramme en trold på ti meters afstand, måske." drillede han og vendte så opmærksomheden mod den stadig sprællende Samantha, med et stadig smørret grin "Ikke en chance, putte. Der er løver i området. Jeg ser det som min sort-gule pligt at beskytte dig." han skævede til Jessie og grinede oplagt da han så hende gå til angreb på Brand med samme iver som han havde set hende kaste sig ind i kampene efter hun kom på Gryffindors hold tidligere på året.
Han tog et skridt frem og slap Samantha med den ene hånd, for at vippe udfordrende i luften med fingrene mod Jessie "Jeg har plads til dig på den anden skulder, Blythe. Hele vejen hen i den nærmeste snedrive." han drejede hovedet og forsøgte at se Samanthas ansigt mens han henvendte sig til hende næst "Lyder det ikke som en fantastisk plan, Abbey?"
|
|