|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Aug 31, 2012 21:49:11 GMT 1
(link til profil i header)------------------Anessa Sinéad Llewellyn Yates Anessa er grundlæggende optimist, meget direkte i både ord og handling og det kan kræve lidt at acceptere hendes meget kontante væsen. Fra hende får man råt for usødet, uden candyfloss. Hun er videbegærlig og lærenem og elsker at lære nyt og fordybe sig i det. Hun er social og har nemt ved at få nye venner, ligesom hun ikke skelner eller dømmer over ligegyldige ting som blodstatus, kollegium eller andet i samme spor og som en bonusinformation, er hun bisexuel.
Hun er en pige der har fyldt sin sparsomme fritid til bristepunktet, og kan lide det sådan. Hun er politisk aktiv i The Hallows, hun har været angriber på Ravenclaws quidditchhold i flere år og har netop i år, overtaget anfører-posten efter Imogen Ivory. I den forbindelse gav hun også titlen som redaktør for skolebladet, The Wiz videre, til Rhiannon Maddox, men er stadig dybt involveret i bladet.
Hun kan slet ikke acceptere fordømmende eller voldelig adfærd mod andre mennesker. Hun vil til hver en tid gå til forsvar for de svagere individer, uden at tænke på konsekvenserne det kan have for hende selv eller den anden part. Mennesker der søger at hævde sig selv på andres bekostning, blærer sig åbenlyst eller bare er provokerende dumsmarte, kan også sagtens få et par skarpe kommentarer med på vejen. [/font] [/blockquote][/justify] ------------------------------------------------------------------------
(link til profil i header)-----------------------------------------Aeron Jesse Owens Aeron er en rimelig simpel personlighed. Han er nem at tale med og han har ikke de store forbehold eller fordomme. Han er optimistisk og smilende, hælder til den flabede side og har brudt sin andel af regler, uden at komme i knibe for alvor. Der skal meget til for at få ham til at miste tålmodigheden eller gøre ham vred for alvor, men når det sker, så er der som regel en god grund.
Han kommer fra en familie hvis efternavn er velkendt i den magiske verden, nemlig Owens der ejer Wychwood Brewery i Oxfordshire. Han har to søskende, en storebror der netop er dimitteret og en lillesøster der huserer på Gryffindors 6. årgang. Både han og de to søskende er klart påvirkede af at være vokset op blandt det spraglede udvalg af mennesker der passerer gennem en pub og han møder nye mennesker med et altid åbent sind.
Familien er derudover bund-musikalske, hvilket i særdeleshed også indbefatter Aeron. Han brænder for sin musik og fordyber sig i den så snart han har muligheden. Generelt er han kreativt anlagt og det er på ingen måde et særsyn at se ham sidde med en tegneblok eller et instrument rundt omkring på slottet eller de omkringliggende områder. [/font] [/blockquote][/justify] ------------------------------------------------------------------------
(link til profil i header)----------------------------Henrietta Flora Owens Henry er på virkelig mange måder en stereotyp Løve, ikke at det skal holdes imod hende. Hun er rastløst anlagt, og der skal helst ske noget hele tiden. Hun er virkelig dårlig til at sidde stille alt for længe ad gangen og hvis der ikke dukker noget interessant op, skal hun nok selv sørge for at finde på noget at lave.
Hun loyal overfor sine venner og har generelt en rimelig stor bekendtskabskreds og sådan kan hun lide det. Hun går ikke af vejen for at bøje de gældende regler fra tid til anden, men aldrig så de skader andre, ikke med overlæg i hvert fald.
Hun har en storebror på Hufflepuffs syvende årgang (se ovenover) og endnu en der lige er gået ud og hørte til på Gryffindor som hende selv. (mere kommer sikkert senere) [/font] [/blockquote][/justify] -------------------------------------------------------------------------
(link til profil i header)----------------------------Giovanni Purcell Polvani Giovanni er som navnet tydeligt afslører, ikke helt igennem britisk. Han er søn af Hogwarts' spådoms-professor – Dulcibella Purcell og har en italiensk far. Af flere personlige grunde, er han vokset op hovedsageligt i Italien med sin far og dennes nye kone, mens han har så godt som intet forhold til sin mor.
Giovanni har til dette skoleår fået lederposten hos The Riddlers og han er på mange måder indbegrebet af en fuldblodsfacist. Modsat flere andre af slagsen, sætter han gerne handling bag sine ord, frem for blot at vælte fordomme af sig. Han er beregnende, temperamentsfuld og skyr ingen midler for at opnå sine mål. Han er derudover lynende intelligent, hvilket også er hovedsagen til, at fordelingshatten i sidste ende placerede ham på Ravenclaw.
Med den nye titel (og de fordele og magt der følger med den) har han kun ét mål – at udelukke mugglerfødte og halvblods fra Hogwarts, det gælder sig både elever og lærere. [/font] [/blockquote][/justify] -------------------------------------------------------------------------
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Sept 6, 2012 19:23:45 GMT 1
giovanni & eilinoir
Jeg ved ikke helt, hvad du har af planer med Gio ude i fremtiden. Men her kan der i hvert fald komme en til oveni bunken xD
Jeg står og har et plot med Cael's Caelan. Det går ud på, at Eilionoir bliver forelsket i Caelan, som hun en dag ser kysse med Rhia. Dette gør hende edder jaloux, og hævngerrig. Når dette sker har jeg forestillet mig, at hun vender sig med fronten mod Gio og Jack, og begynder at tilbringe tid sammen med dem.
Inden da forestiller jeg mig, at Gio har en eller anden besidderisk følelse overfor Eilionoir, da hun er fuldblod, medem af the Riddlers, og tvillingesøster til Lewis, en af Gio's trofaste "venner". Og så absolut ikke bryder sig om tanken ved, at hun tilbringer tid sammen med halvblods og mugglerfødte. Han vil derfor måske blive "glad" for at hun kommer tilbage og ind i hans fold igen.
Det skal dog siges, at det kun er for at gøre Caelan jaloux, at hun vender tilbage til Gio og Jack. På et tidspunkt opdager Caelan, at han også godt kan lide Eilionoir, og så løber hun tilbage til ham. Det kunne jeg godt forestille mig, kunne udløse et vredesudbrud hos Gio. Men hvordan lyder det i forhold til dine planer?
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 6, 2012 22:54:23 GMT 1
Giovanni & Eilionoir Jeg har loads af planer for min lille Riddler-spire, men der er altid plads til flere. x) Jeg har hørt om Caelan-tingen fra flere sider, men jeg kommer til at punktere at Gio har nogen besiddertrang over Eilie. Hvis hun allerede ér Riddler, men plejer omgang med halvblods og mugglerfødte, deriblandt Caelan, så får hun ham på nakken i stedet for. At han ikke ville bryde sig om det er mildt sagt. I hans øjne ville hun være rimelig tæt på blodforrædder ved at erklære sig Riddler og så stadig omgåes "fjenden". Hvis hun så kommer "krybende" tilbage, så ville han vogte over hende som en høg og vente på hun trådte ved siden af igen. Nej, han er ikke særlig flink. x) Hvis hun så senere smutter igen og egentligt aldrig har ment det.. så skal du se der falde brænde ned. Er det til at forstå hvor jeg vil hen? Derudover er jeg lidt forvirret over hvordan hun kan erklære sig Riddler overhovedet hvis hun netop omgås mugglerfødte og halvblods åbenlyst. Bær over med crappy svar. Jeg burde være gået i seng for længst.
|
|
|
Post by Eilionoir Murdoch on Sept 9, 2012 13:13:50 GMT 1
giovanni & eilinoir Det lyder godt xD
Eilionoir skilter ikke fuld offentligt, at hun omgås halvblods og mugglerfødte, da hun godt ved, hvilke problemer hun får derhjemme. Flere end dem hun har i forvejen. Hendes tvillingebror har en mistanke om, at hun bruger tid sammen med dem, men har endnu ikke nogle konkrete beviser. Den eneste "blodforræder" hun går sammen med offentligt er Kathleen, men de er også i familie langt ude, så det mener hun er i orden. Hun forsøger at holde det så hemmeligt som muligt, fordi hun et eller andet sted er lidt bange for Gio og Jacks reaktioner.
Jeps, jeg forstår godt, hvor du vil hen. Og det var også noget af det, som jeg havde forestillet mig skete.
Eilionoir har været Riddler, fordi hendes forældre ønskede det, og det gjorde, at hun kunne være lidt mere fri, så længe hun blot var medlem der og stadigvæk blev "hjernevasket" af dem. Hendes forældre tror, der stadigvæk er en chance for at redde hende, når hun er medlem der. Og hun vil gerne lade dem blive i troen. Og så slipper hun for, at få sin tvillingebror på nakken hele tiden.
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Sept 10, 2012 10:33:29 GMT 1
Gio & Kate
Som du nok ved havde jeg den ide at lade Kate’s politiske ståsted tilte mod The Ridlers. Et problem er dog opstået i at få en Riddler til at ville gøre det mindste for at få hende til at skifte mening/blive klar over hvad hun ”skal” mene. Ville det være noget der kunne tiltale Gio?
|
|
|
Post by Henrietta Owens on Sept 14, 2012 11:01:50 GMT 1
Giovanni & Eilionoir Det er bare i længden ret svært at skjule hvem man hænger ud sammen med, på en kostskole altså. ;o) Kathleen, har vi intet grudge med endnu. Hun er fuldblods, lærerbarn og i hvert fald hendes far hænker mod fuldblods-tanken. Men så kanvi altid starte på en frisk jer, sort of. Gio er jo først lige blevet leder til dette skoleår, så ville det ikke give fin mening, hvis Eili indtil nu, ikke har haft det store bøvl med at være "passivt" medlem? Ment som at den tidligere leder måske var knap så ekstrem som Gio. Ih, jeg mangler virkelig den bror der i ligningen for lige at få brikkerne til at falde helt på plads. Kan vi indfange ham tror du? ;o)
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Sept 26, 2012 20:11:24 GMT 1
GIOVANNI & JOSIE
Samme kollegium, men Gio ville nok ikke røre Josie med en ildtang med de holdninger han har. Josie er egentlig ikke typen der dømmer folk før hun kender dem... så medmindre Giovanni har udtalt sig overfor hende eller decideret angrebet hende verbalt, så kan jeg ikke se hvorfor de to skulle være fjender. Men det kan de selvfølgelig også være xD Eller måske bare negative bekendte? Hvad tænker du umiddelbart?
ANESSA & JOSIE
Begge Ravenclaws. Bekendte? Hun er til gengæld fuldblod, - der er langt imellem de to pigers verdener, når Anessa spiller quidditch, som Josie for øvrigt går enormt meget op i som tilskuer. De går nok på hver deres årgang... har det noget at sige?
HENRIETTA & JOSIE
Samme årgang. Jeg begynder at fornemme et mønster, - at Josie måske generelt tilbringer meget tid hos gryffindorpigerne. Henrietta og Josie kunne jo være gode veninder?
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Oct 1, 2012 8:50:51 GMT 1
Giovanni & Josette SAmme kollegium, så som du siger kan det ikke undgåes, at de to kender hinanden af i hvert fald navn og ansigt. Ydermere med næstelederposten i SQ du har fået på Josette, så er der endnu større grund til det negative bekendtskab du foreslår. Gio ville overhovedet ikke beskæftige sig med Josette af et væld af grunde; hun er mugglerfødt, det er den værste af dem allesammen og han ser ikke SQ som nogen reel trussel. Han ville mest af alt lade som om hun slet ikke eksisterede, hvis du kan følge mig. ;o) Anessa & Josette Årgang og blodstatus har intet at sige for Anessa, nej. Hun havde indtil dette skoleår selv, sine tre bedste veninder en årgang højere end sig selv (Julie, Imogen og Heather). Hun er dertil glødende interesseret i mugglerverdenen, så det er heller ingen hindring i forhold til Josette. Quidditch, er Anessas liv. Vokset op som mellemste barn af to professionelle spillere, kan det næsten ikke være andet. Hun drømmer selv om en dag at spille professionelt og hun kan godt være ret ensporet på emnet. Hun er derudover passioneret Hallow og var indtil dette skoleår redaktør på skoleavisen, en plads hun nu har givet videre til Rhiannon til fordel for anførertitlen, men hun er stadig journalist. Jeg kan ikke helt se dem som nære veninder, men bekendte gennem kollegium og garanteret to der kunne få nogle interessante snakke. Hvordan lyder det? Henrietta & Josette Henry er en lille krudtugle og særdeles direkte, men jo, jeg kunne sagtens se dem som gode veninder. Dertil har de en fælles ven i Gareth, som Ais og jeg også har en lille plan med i løbet af skoleåret. Henry og Gareth har været venner rimeligt længe. Henry er desuden en smule interesseret i SQ's gigantiske leder, ikke så meget for hans politiske holdninger, men mere som person hvor han er vældig fascinerende. Hun er min politiske joker og har endnu ikke endegyldigt valgt nogen side i den kamp.
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Oct 1, 2012 10:05:00 GMT 1
GIOVANNI & JOSIE
Det passer Josie helt fint at Giovanni vælger at ignorere hende. Det tror jeg kun at hun er taknemmelig for xD
ANESSA & JOSIE
Okay, så temmelig sikkert kun lidt mere end bekendte. Men jeg tænker, Josette drømmer jo om at blive skribent for Profettidende, og jeg regnede med at lade hende være en form for gæsteskribent for the Wiz. Måske er Anessa hendes kontakt til bladet?
HENRIETTA & JOSIE
Ahja, en fælles ven er jo en god måde at lære hinanden at kende på. Jeg tror det kunne være et sjovt spil her.
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 7, 2012 0:59:41 GMT 1
Giovanni & Hazel Altså de går jo begge på syvende årgang, hvilket vil sige fælles timer om ikke andet. De har ikke just samme politiske holdninger, hvilket godt kunne skabe nogle diskussioner. Jeg ved ikke om det skal være et direkte fjendskab eller noget andet, hvis du har nogle ideer er jeg åben x)
Aeron & Hazel Igen samme årgang. Har Quidditch som fælles interesse. Kunne godt se et venskab for mig.
Anessa & Hazel Same as above. x) Er ikke så fantasifuld i aften, sorry!
|
|
|
Post by Henrietta Owens on Oct 8, 2012 1:16:16 GMT 1
Giovanni & Josette Vi kan jo se om der dukker noget godt drama/plot op hen ad vejen og lade dem ignorere hinanden indtil da. Anessa & Josette Dét er i den grad en deal. Selvom Anessa ikke er redaktør længere, så brænder hun stadig for skolebladet og nye skribenter er mere end velkomne! (hvis du derudover mener at du også offgame gerne vil levere ting til Wiz'en, så læg mig lige en pm! ^^) Henrietta & Josette Som det ser ud lige nu, så kunne der meget nemt komme til at ske nogle ting mellem Henry og Adam, hvilket kun ville være mere underholdende, hvis Josie og Henry allerede var venner-ish. Hvad skal vi finde på? Gode bekendte med fælles timer og så måske smide dem sammen der. Har måske en halv idé.
Giovanni & Hazel Jeg tror jeg har det halve af skolen som fjender eller noget lignende til Gio. Jeg har ingen håb om han vinder en popularitets-konkurrence. Så det er oplagt at de ikke kan sammen. I hans øjne vil hun være accepteret på grund af sin blodstatus, men ignoreret på grund af det selskab hun holder sig og den ikke delte politiske holdning. Hvor meget spil der er i det med mindre hun gør et direkte udfald mod ham eller mod Riddlerne, ved jeg ikke helt. Anessa- Aeron & Hazel Måske lidt tyndt kun at basere et venskab på Quidditch? Vi må kunne komme op med noget mere. Med det sagt kan jeg nemmere se venskab mellem Anessa og Hazel end mellem Aeron og Hazel, men det er svært at sige lige sådan. Henrietta & Hazel selvom du ikke har nævnt hende (forglemmelse eller?) så bringer jeg hende lige ind alligevel. De to tøser deler trods alt kollegium, selvom der er et år i mellem dem. Deres personligheder siger mig dog at de potentielt kunne svinge ret glimrende sammen.
|
|
|
Post by Josette Natalya Frost on Oct 8, 2012 16:38:52 GMT 1
GIOVANNI & JOSIE
Aftale :)
ANESSA & JOSIE
Jeg vil gerne bidrage med nogle skriftlige ting over PM, men jeg må lige se hvad der dukker op undervejen af ting at skrive om :)
HENRIETTA & JOSIE
Hahah! Jamen det lyder kun skægt :b Josie har det vidst lidt svært med at blive klog på Adam xD Men det lyder som om at der er potentiale for at starte et eller andet dér også!
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 10, 2012 17:55:59 GMT 1
Giovanni & Hazel Næ, det er der nok ikke så meget spil i. Men han bliver i hvert fald aldrig Hazels yndlings person, det skal du i hvert fald ikke frygte. ;)
Anessa & Hazel Et venskab kan da sagtens være opstået pga. en fælles interesse. De deler endda to: Quidditch og The Hallows. Så jeg forestiller mig noget i stil med politiske samarbejdspartnere og så veninder? De snakker måske godt sammen - men samtidig sker det måske ikke så tit? :)
Henrietta & Hazel Ren og skær forglemmelse! Sorry x) Du har fuldstændig ret, de kunne snildt være veninder. Jeg tænker et afslappet venskab - Henry kunne godt være en person, som Hazel ville betro sig til? Så gode veninder :)
Har ikke nogen ideer til et større plots lige nu, men det kan jo komme hen af vejen.
|
|
|
Post by Sebastian Constantin on Oct 21, 2012 13:17:07 GMT 1
GIOVANNI & SEBASTIANDer er jo tydeligvis ikke ret mange der er glade for Gio's tilstedeværelse, så mon ikke han har brug for endnu en ved sin side? Jeg tænker lidt det der var snakkede om, best buddys, u know? De der to drenge som alle ved hvem er, men der er ikke mange der tør konfrontere dem? De er altid loyale overfor hinaden, på godt og ondt. Og så kan Sebastian være en af de få heldige der lige kan slippe afsted med at lave en sjov bemærkning eller en sarkastisk vending mod Gio, uden at der falder brænde ned?
[/blockquote][/blockquote][/center]
|
|
|
Post by Aderyn Cantrell on Jan 7, 2013 15:30:45 GMT 1
GIOVANNI & ADERYN Og her er der endnu én, der vil bryde som om Gio – eller i hvert fald beundre hans ambitioner og evne til at få ting ud i livet. Hans hensynsløshed ville Ade nok bare vende det blinde øje til og være lykkeligt ignorant overfor, hvis det gik sådan, at de to blev allierede. Aderyn er jo selv Riddler og ville hellere end gerne se sig selv med, hvor det hele skete, når Riddlersne tog ud på togt. Giv mig dine tanker!
|
|