|
Post by Elisia Thorne on Aug 23, 2012 10:03:48 GMT 1
Præsentation Dette er Burning Days præsentations tråd! For de gode og velmendende mennesker, der også kan lave sjov - for ja, Burning Day er ikke bare den kedelige gruppe! Folk her har også noget at kæmpe for!
Alle medlemmer af Burning Day bedes udfylde dette skema, bare så vi ved lidt om hinanden og bedre kan udvikle gode plots! Skema
[blockquote][b][color=516570]Boxnavn[/color][/b] Navn du bruger i boksen [b][color=516570]Navn [/color][/b] Fulde navn på den karakter du præsentere [b][color=516570]Alder [/color][/b] Karakterens alder [b][color=516570]Position i Burning Day[/color][/b] Medlem, næstformand, leder [b][color=516570]Hvorfor er du med i Burning Day?[/color][/b] Skriv et par linjer om din karakters holdninger og meninger [b][color=516570]Hvad vil du gerne hjælpe med?[/color][/b] Har du nogle ideer til plots? Hvad ser du din karakter lave? - eller hvad laver han/hun allerede?[/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Aug 23, 2012 10:10:11 GMT 1
Boxnavn Ais Navn Elisia Thorne Alder 16 Position i Burning Day Leder Hvorfor er du med i Burning Day? Jeg har set mange af mine venner lide under dette korrupte system og jeg kan simpelthen ikke leve med det mere. Det er på tide vi skrider til handling og gør noget ved disse stakkels mennesker, der har totalt misforstået verden. Jeg håber i er villige til at hjælpe mig med at gøre noget, handle, ja, ikke bare sove videre. Det er tid til at Burning Day også skrider til handling, og det har vi tænkt os, for jeg gider ikke se på disse ting uden at gøre noget ved det. Hvad vil du gerne hjælpe med? Jeg vil gerne lede Burning Day så godt som muligt og jeg vil gerne sørge for at gruppen får gang i nogle ting, der hjælper skolen i den rigtige retning. Der kan jeg jo hjælpe med min evne til at lave eliksirer!
|
|
Audrey Thorne
6. ?rgang & N?steleder for Burning Day
There's a great fire coming... Burning Day will be ready. Are you?%\1\%
|
Post by Audrey Thorne on Sept 3, 2012 20:06:39 GMT 1
Boxnavn Juicy Navn Audrey Thorne Alder 16 Position i Burning Day Næstformand Hvorfor er du med i Burning Day? I årevis har gløderne ulmet under Hogwarts: Langsomt og sikkert har stridende parters gensidige krig pustet til gløderne og fanget uskyldige elever i midten. Nu breder ilden sig, og inden længe vil alt stå i lys lue. Burning Day er klar. Vi vil ikke lade os fortære, men bekæmpe den. Vi vil slå ned hvor den brænder varmest, men frem for alt vil vi huske, at man ikke i kan bekæmpe ilden med mere ild. Hvad vil du gerne hjælpe med? Jeg vil gerne samarbejde tæt med Elisia for at planlægge en aktiv indsats, som i sidste ende forhåbentligt kan sikre Hogwarts’ elever fred. Derudover vil jeg deltage aktivt med alle former for opgaver - uddeling af flyers såvel som fremføring af slogans og dagsorden til møder.
|
|
|
Post by Alec Poynter on Sept 4, 2012 16:47:20 GMT 1
Boxnavn Ethan Navn Noel Alec Poynter Alder 17 Position i Burning Day Medlem Hvorfor er du med i Burning Day? Retfærdighed skal ske fyldest. Stod det til mig så skulle der ligges taboo på ordet mudderblods, som jeg selv har oplevet et par gange. Ønsker man forandring så må man tage sit slæb og der er nok kul i denne maskine til at fodre gløderne. En person kan gøre meget, men sammen kan man dække mere, og dette er en af grundende til, at jeg længe har været et aktivt medlem af Burning Day. Hvad vil du gerne hjælpe med? Jeg skriver mig op til hvad som helst og tager gerne det tunge arbejde. En hvilken som helst form for indsats er altid bedre end passivt at håbe på forandring.
|
|
|
Post by Esther Starling on Oct 29, 2012 21:03:10 GMT 1
Boxnavn Sara Navn Esther Starling Alder 15 år Position i Burning Day Medlem
Hvorfor er du med i Burning Day? Alle er ligeværdige. Alle mennesker er lige unikke og har derfor lige meget værdi, fordi at de aldrig vil kunne erstattes. Vi har måske forskellig blodstatus, men vi er lige meget værd. Hvis man åbner en mugglerfødt, halvblods eller fuldblodsmagiker op, er det det samme. Et hjerte med fire kamre, to urinstinkende nyrer og en foldede hjerne. Det er alt sammen et fedt. Bogstaveligt talt. Der er ingen forskel. Jeg er blevet træt af at se på, at nogle personers forskruede holdninger til virkeligheden skal gå ud over andres skæbner. Dog ønsker jeg ikke at synke ned på det samme niveau som disse grupper, men det er samtidig tid til at vi rejser os sammen.
Hvad vil du gerne hjælpe med? Jeg er klar til at medvirke i aktioner, som Burning Day planlægger. I er især altid velkomne til at kontakte mig, hvis I har brug for nogle til at udføre opgaver af helende karakter.
|
|