|
Post by Evander Boothe King on Jul 7, 2012 16:50:46 GMT 1
Præsentation
Velkommen til the Hallows politiske forum!
Dette er stedet hvor al information, offgame som ingame, om den politiske gruppe, som støtter ideen om, at det er evner, ikke blod, der tæller i den magiske verden, vil blive lagt op.
Jeg vil opfordre alle medlemmer til at udfylde nedenstående skema og poste det her i tråden - selvfølgelig logget ind som den karakter der er medlem af gruppen.
[blockquote][blockquote][color=516570]Offgame[/color] Hvem kender vi dig som i boxen? [color=516570]Navn[/color] Din karakters fulde navn [color=516570C27753]Alder[/color] Hvor gammel er han/hun? [color=516570]Jeg er med i [i]the Hallows[/i] fordi[/color] Hvorfor er din karakter en del af gruppen? [color=516570]Jeg hjælper ved at[/color] Hvad yder din karakter for The Hallows? Uddeler han/hun flyers, forfatter dem, skriver indlæg til skoleavisen, debatterer med andre elever, gør livet usikkert for riddlers?[/blockquote][/blockquote]
Medlemmer
Har skrevet
Betrys Griffith
Anessa Yates Rhiannon Maddox
Evander King James O'Connel Shahzad Wilson
William Norwood
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Jul 7, 2012 16:59:12 GMT 1
Offgame Emma. Navn Evander Boothe King. Alder Seksten. Jeg er med i the Hallows fordi jeg ikke ville kunne lade være. At sidde stille imens afsporede elementer i det magiske samfund destruerer det indefra er mig så fjernt, at jeg slet ikke ville kunne leve med mig selv, hvis jeg gjorde det. Jeg elsker magi og jeg elsker vores samfund. Hvis højrefløjen får deres vilje vil de sidste, indavlede magikere dø af deres blødersygdomme inden for de næste to hundrede år. Jeg hjælper ved at lede, fordele, oplyse, markedsføre, skrive, tale og være gruppens ansigt udadtil. Jeg har intet problem med at dele arbejdsopgaverne med min næsteleder, men tingene skal gøres på min måde. Ordentligt.
|
|
|
Post by Betrys Morgan Griffith on Jul 7, 2012 18:09:35 GMT 1
Offgame taut Navn Betrys Morgan Griffith Alder 17 år Jeg er med i the Hallows fordi jeg nægter at se til, mens magikerne går deres egen undergang i møde. Stor, smuk og fantastisk magi kan udøves af enhver, og at undertrykke en kilde til magi er at undertrykke vores egen natur. Jeg vil ikke lade nogen stå i vejen for den storhed det magiske samfund kan opnå – koste hvad det vil. Jeg hjælper ved at konfrontere de mennesker, der står i vejen for vores mål.
|
|
|
Post by William Hume Norwood on Aug 23, 2012 10:13:18 GMT 1
Offgame Rain Navn William Hume Norwood Alder 17 år Jeg er med i the Hallows fordi Jeg er med i the Hallows, fordi jeg er træt af at se hvordan folk stadig støtter op omkring dødsgardisterne. De skal væk, og det er derfor jeg vil bruge al den tid jeg kan på at støtte gruppen. Det er forkert at gøre forskel på folk, bare fordi de ikke er fuldblod, og alle med magiske kræfter skal have lov til at studere på Hogwarts eller andre magiske skoler. Jeg hjælper ved at Jeg støtter op omkring vores leder Evander, der ud over, gøre jeg meget for at vise folk ud ad til hvad vi står for. Jeg er prøver at sætte The riddlers i dårligt, lys og prøver at få flere medlemmer med i gruppen
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Aug 27, 2012 14:21:27 GMT 1
Offgame Lillith Navn Anessa Sinéad Llewellyn Yates Alder 17 år Jeg er med i the Hallows fordi Jeg har altid været af den mening, at magiske evner eller ret til at bruge samme, intet har med den genetiske sammensætning af den givne persons blod at gøre. Alle der er født med magiske evner har ret, og næsten pligt, til at bruge dem og ingen har ret til at sige anderledes. Magien vælger personen, ikke omvendt. Jeg hjælper ved at Som et efterhånden gammelt medlem af Wiz-redaktionen har jeg rige muligheder for at fremme vores sag gennem diverse artikler i skolebladet. Derudover er jeg altid klar med en hånd til andre praktiske gøremål, så længe det ikke kommer i vejen for min træning med Ravenclaws Quidditch-hold eller nogen af kampene mod de andre kollegier.
|
|
James Maynard O'Connell
7. ?rgang & Journalist p? The Wiz
In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.%\0\%
|
Post by James Maynard O'Connell on Sept 4, 2012 18:51:04 GMT 1
Offgame Uagi Navn James Maynard O'Connel Alder 17 Jeg er med i the Hallows fordi Jeg er med i the Hallows, fordi jeg ikke kan sidde til overs længere, mens forrykte og ældgamle idéer om hvad, der gør en magiker legitim eller ej stadig er at findes, både i det magiske samfund og her på Hogwarts. Jeg nægter at lade dem gøre livet til et helvede for uskyldige mennesker, og mener at alle bør bedømmes på deres gerninger, ikke deres blod. Jeg hjælper ved at Jeg har i et års tid skrevet for skoleavisen, og jeg er ganske udemærket til beherske det skrevne ord - og under alle omstændigheder, beherskelse eller ej, har jeg i sinde at skrive det ene sure brev efter det andet i år. På et eller andet tidspunkt må de vel blive trætte nok til at høre efter.
|
|
|
Post by Shahzad Darzi Wilson on Sept 5, 2012 21:05:44 GMT 1
Offgame Ais Navn Shahzad Darzi Wilson Alder 17 Jeg er med i the Hallows fordi Grunden til jeg meldte mig ind til at starte med var nok tilfældigt, men siden da har tingene ændret sig og jeg vil nu gøre alt for at få visse personer smidt ud af skolen eller på anden måde forpeste deres liv. Okay, det er måske ikke den helt politiske korrekte måde at gøre det på, men som mugglerfødt må jeg indrømme at den sidste respekt jeg havde for de mennesker forsvandt da jeg trådte ind på skolen! Fuldblodsfascister og racister er for mig det samme og jeg har intet til overs for nogle af dem Jeg hjælper ved at Gøre alt hvad jeg kan i virkeligheden, jeg er med i the wiz og hjælper gerne til hvis der er nogle riddlers der skal gøres lidt bange.
|
|